مزدورانی که ادعای استقلال و شرافت می کنند!
موضوع خیانت به کشور به همکاری با صدام حسین ختم نشد. رهبران فرقه وقتی از پیروزی صدام حسین در جنگ علیه ایران ناامید شدند، وقتی دیدند که اراضی اشغال شده از خاک ایران یکی پس از دیگری از دست دشمن بعثی پس گرفته می شود و در نهایت طرفین به صلح رضایت دادند خود دست به کار شد. این بار مسعود رجوی رئیس فرقه طرح حمله و تهاجم نظامی مستقیم به خاک ایران را ریخت.
ورود رفسنجانی به عرصه سیاسی و ترس مجاهدین خلق
با ورود آقای رفسنجانی به صحنه سیاسی برای اینکه بتوانند به نیروی وارفته خود مثل گذشته روحیه داده باشند خانم رجوی تحلیلی کرده که پوچ بودن آن نمایان است، برای اینجانب که مدت ۱۲ سال در درون این فرقه بوده ام از این حرف ها در درون سازمان فراوان شنیده ام، تحلیل ایشان اصلآ مهم نیست چرا که با اولین کلامی که ازسران سازمان صادر گردد انتهای آن برای اعضای جدا شده روشن است، اما چیزی راکه سازمان دراین بحبوحه تلاش دارد آنرا پنهان کند ترس و وحشتی است که با ورود آقای رفسنجانی به صحنه سیاسی پیکر سازمان را می لرزاند
زنگ خطر در لیبرتی بصدا خواهد آمد
می شود حدس زد نگه داشتن تعدادی را در اشرف به بهانه جمع آوری یک توطئه دیگر و استفاده از جان این آدمها برای رسیدن به مقصود شوم خودت باشد و این هم زنگ خطری هست که باید در نظر داشت چون شخص رجوی فقط به بقای خودش فکر می کند و به هیچ چیز دیگری کار ندارد و رسیدن به خواسته هر چند قیمت گزاف بخواهد او می دهد زیرا که برایش جان افراد اهمیتی ندارد و برای اینکه بتواند با فشار بر ارگانهای بین المللی احتمال هر کاری می رود.
فرو رفتن کشتی نجات رجوی در باتلاق
بعد از سرنگونی صدام دیکتاتور، رجوی بادکنکی بیش نبود و تمام رویاهای رجوی بر باد رفت در این رابطه ضربات سنگینی خورد. دو ضربه سنگینی که خورد یکی خلع سلاح توسط نیروهای ائتلاف و دیگری تعطیلی پادگان اشرف که نام او را پایتخت مجاهدین گذاشته بود و کشتی نجات رجوی دونصف شد و در بحرانها در باتلاق فرو رفت و ناخدای کشتی چند سال است که خودش را در سوراخ موش مخفی کرده و از سوراخ بیرون نمی آید.
مجاهدین و منافع مشترک
در مواضع سیاسی و اعتقادی مجاهدین می توان هر روز یک مرز سرخ طراحی کرد به نظرم این یکی از شاهکارهای آقا و خانم رجویست و خواهش من از این دو عنصر ضد امریکایی و ضد امپریالیست!! این است که یا زنگی زنگ یا رومی روم. پس بچه هایی که در لیبرتی هستند را به حال خود واگذارید چون آنها دیگر تمایلی به این نوع مبارزه تمام عیار شما با بورژوازی و امپریالیسم را ندارند و این مبارزه با امپریالیسم فقط کار شما خانم و آقای رجوی است و بس!
کوچکترین پایگاهی در هیچ جایی ندارید!
همین تعداد چند هزار نفری نیز بسیار مسن بوده و گفته می شود میانیگن سنی آنها بالای ۶۰ سال است. بسیاری از آنها نزدیک به ۳۵ سال از عمر خود را در این فرقه بوده و اکنون دوران کهولت خود را می گذرانند. عضویت طولانی مدت در یک فرقه تروریستی عملا آنها را دچار بیماری های روحی روانی متعددی نظیر افسردگی های شدید کرده است.بیماری و کهولت سن در کنار فشارهای روانی فرقه سبب شده تا هر بار اخبار فوت یکی از این اعضاء به بیرون مخابره شود.
پس لرزه ها و پژواک «نامه سرگشاده ایرج مصداقی» به مسعود رجوی
اکنون که آنها رو در روی چهره واقعی رجوی ایستاده و حالا که پرده ها در حال دریده شدن و فرو ریختن است، بهتر می توانند خود و قربانیان این باند تبهکار را بشناسند.حداقل برای این دسته از هواداران که بدنبال رهنمود، سئوال یا انتقاد به”رهبری مجاهدین” بودند، ثابت شد که”رجوی” یک فرقه تمام عیار و ضد آزادی است.فریب پز”دمکراسی”،”استقلای و آزادی”،”جنگ مسلحانه” و همردیفی مسعود رجوی با مصدق را نباید خورد.چرا که او در قالب این”فرقه خطرناک”،دگم و توتالیتر، تحمل سئوال، پیشنهاد یا انتقاد را از جانب هیچ کسی نداشته، ندارد و نخواهد داشت!
شکست مجاهدین خلق در متلاشی کردن یک سازمان ضد جنگ امریکایی
سر دمدار حملات، سید حسن داعی الاسلام, در یک ایمیل داخلی چنین بیان کرد”از بین بردن” نایک و رئیس آن”بخشی جدایی ناپذیر در مقابله با سیاست پرزیدنت اوباما و هیلاری کلینتون (وزیر سابق امور خارجه) است”. به عبارت دیگر، از بین بردن نایک برابر است با از بین بردن سیاست دولت در جلوگیری از جنگ. داعی الاسلام تبلیغات گسترده افترا آمیز و متهم کردن نایک به لابی گری برای جمهوری اسلامی ایران بوده و می باشد- اتهامی مضحک با توجه به حمایت بدون ابهام نایک از جنبش طرفداران دموکراسی در ایران، اما ادعایی که اثبات صحت آن سازمان را به طور کامل نابود خواهد کرد.
فرهنگ خواهر کشی در سازمان مجاهدین
فکر میکردم در فرهنگ سازمانهای سیاسی منحط و حتی فرقه ها هم این حمله فیزیکی و حکم قتل و توهین و تهمتی که مجاهدین برما روا میدارند غیرمعمول و بی سابقه است و باز با خودم می گفتم مگر ما چه گفتیم جز نقد و مگر چه کردیم جز قلم زدن و مگر چه خواستیم جز خیر و نجات دوستانمان و باز برایم سئوال بود اگر جواب سئوالهای ما از نظر سازمان اینقدر بدیهی و ساده است چرا زحمت یک پاسخ را به خود نمیدهد و اینهمه زجر برای فحاشی و یقه جر دادن به خود وارد میکند.
کیک خوردن بی ثمر روبروی کاخ سفید
با توجه به این که در یک دهه ی گذشته مجاهدین خلق لشکرکشی گسترده ای در پایتخت های غربی به ویژه واشنگتن به راه انداخته اند، به نظر نمی رسد که بازگشایی دفتری در مرکز شهر واشنگتن تأثیر چندانی بر روابط ایران– امریکا داشته باشد، چه برسد به مسائل داخلی ایران از جمله انتخابات خرداد ماه. با همه ی این ها چنانچه خانم روبین پیش بینی می کند ممکن است مجاهدین بتوانند امریکا رابیش از پیش تبدیل به”پاتوق” تبلیغاتی خود کنند
سازش با تروریزم، استراتژی یا تاکتیک امریکا
فرقه تروریستی مجاهدین را همه می شناسند و کارشناسان حقوق بشر بر سابقه و پروسه ی تروریستی این فرقه اشراف دارند. ملت ایران هم که خوی خشونت و تروریسم این فرقه را با پوست و گوشت و استخوان خود لمس کرده است.یک بار رژیم بعث صدام، با این فرقه و سابقه بیست ساله تروریستی اش رسما ازدواج کرد و تا بیش از دو دهه به این زندگی مشترک ادامه دادند و رزیم صدام پیوسته در عرصه های مختلف از جاسوسی گرفته تا اعمال تروریستی و.. از این ها بهره برد.