چهارشنبه, ۳ تیر , ۱۴۰۵
استعفایی فراتر از انشعاب؛ شکست حرکتهای فرمالیستی رجوی 19 خرداد 1392

استعفایی فراتر از انشعاب؛ شکست حرکتهای فرمالیستی رجوی

اگرچه استعفای این آقایان – و درحقیقت جداشدنشان – از دار و دسته رجوی، قبل از هر چیز نشان یأس و سرخوردگی وافر مجاهدین و اطرافیانشان از وضعیتی است که این گروه در آن قرار دارد، که در جای خود و در تحلیل موقعیت کلی مجاهدین بسیار با اهمیت است. واقعیتی که اکنون چماقداران مجاهدین به طریقی وارونه آن را خطاب به منتقدان بیان می کنند که «اگر پیروزی می‌بود شما هیچگاه چنین انتقاداتی به رهبری مجاهدین نمی داشتید.»

سخنی با اقایان روحانی و دکتر کریم قصیم 19 خرداد 1392

سخنی با اقایان روحانی و دکتر کریم قصیم

بهرحال رجوی در این سالیان شما را حداقل از اولیه ترین حقوق انسانی یعنی ارتباطات و تماس با خانواده و داشتن زن و همسر و فرزند ممنوع نکرد و نتوانست شما را به نشست های غسل و عملیات جاری و دیگ و تحقیر شخصیت بکشاند ولی خبر که داشتید چگونه هزاران تن از اعضای خود را در درون کمپ در بی خبری از دنیای بیرون گذاشته و اجازه حتی یک انتقاد و سخن نیز به کسی نمی داد و علاوه بر ساعت ها بیگاری کشیدن از افراد همواره آنها را به بدترین شکل مورد نکوش و مواخذه قرار داده شخصیت افراد را له می نمودند.

تبریک به آقایان روحانی و دکتر قصیم بخاطر اقدام شجاعانه استعفا از شورای ملی مقاومت 18 خرداد 1392

تبریک به آقایان روحانی و دکتر قصیم بخاطر اقدام شجاعانه استعفا از شورای ملی مقاومت

رجوی طی این سالها هر بلائی که دلش خواسته به اسم آزادی و جنگ با دشمن بر سر این افراد آورده است طوری که با کمال تعجب همگان افراد را وادار به بدترین اهانت ها به خانواده های خودشان هم می کنند که دیگر این وجه از بی شرافتی این ایدئولوژی سابقه نداشته (نامه هائی نظیر آنچه به اسم برادر یا خواهر برای خانم ها عاطفه و عفت اقبال نوشته شد یا برای خانم میرباقری از زبان خواهرش یا برای مازیار ایزد پناه از زبان برادرش و ….) و حتی شعار ساخته اند که ننگ ما ننگ ما فامیل الدنگ ما

لابی گری مجاهدین به چه قیمت؟ 12 خرداد 1392

لابی گری مجاهدین به چه قیمت؟

مجاهدین که برای زنده بودنشان به هر گوشه و کناری سر می زنند و یکبار با شورشیان سوریه همسو شده و به آنها کمک می کنند در کشتن مردم بی گناه و یا با طالبان همسو شده و در ترور و آدمکشی شرکت می کنند، امروزها که بحث انتخابات در کشورمان داغ شده و همچون سالهای قبل مردم عزیزمان به پای صندوقهای رای خواهند رفت و فرد اصلح را انتخاب می کنند، این دشمنان ضد بشری به پای دشمن دیرینه اسلام یعنی امپریالیست که روزگاری مسعود رجوی خائن ان را سرلوحه مبارزات خودش معرفی می کرد رفته و با فکر و حیله آنها اقدام به بازگشایی دفتر شورای به اصطلاح ملی مقاومت در نیویورک نموده بود

دامن پوشیدن رجوی مقابل امپریالیست ها 12 خرداد 1392

دامن پوشیدن رجوی مقابل امپریالیست ها

سازمانی که سابقه زیادی در جنایت و خیانت علیه مردم ایران و عراق دارد اکنون سعی دارد با پز دموکراسی خودش را مبرا از همه این خیانت ها بداند تا در مقابل غرب یک وجهه مدرن غرب پسند، دموکراتیک و مدافع حقوق بشر نیز به خود می گیرد. سئوال این است زمانی سازمان از شعار مبارزه با امپریالیسم شروع کرده بود اکنون نام سازمان خود را به عنوان لابی در آمریکا به ثبت می رساند و مدعی می شود در پی ترویج سیاستی برای آمریکا در قبال ایران است که مبتنی بر حقوق بشر، عدم اشاعه هسته‌ای و ترویج دمکراسی است!! حال باید قضاوت کرد که رجوی برای خوش خدمتی به غرب بعد از خلع سلاح دامن پوشیده و سعی می کند باز هم با فریبکاری به خیانت های خود ادامه دهد

راه اندازی تیمهای شکار پناه جویان بی‌دفاع توسط مجاهدین در سراسر اروپا 12 خرداد 1392

راه اندازی تیمهای شکار پناه جویان بی‌دفاع توسط مجاهدین در سراسر اروپا

با فرا رسیدن ماه خرداد و با درهم کوبیده شدن کمپ اشرف که هرساله فرقه تروریستی رجوی با به راه انداختن انواع مراسم های پوشالی سرگرمی برای نیروهای وارفته در کمپ اشرف براه می انداخت، حال با به راه انداختن تیمهای شکار پناه جویان بی‌دفاع با دادن وعده‌های پوشالی از قبیل سفر به پاریس و گشتن در شهر پاریس و هتل و غذا و پول توجیبی دارند این انسانهای بی‌گناه را از قومیتهای مختلف گول میزنند و برای سیاهی لشکر در ویلیپنت نیرو جمع آوری میکنند. فارغ از اینکه این نیروها ترک باشند و عرب زبان و افغان و سیاه و سفید فرقی ندارد.

قمپزهای رهبری فرقه چرا و برای چه؟ 11 خرداد 1392

قمپزهای رهبری فرقه چرا و برای چه؟

قمپز اخیر مجاهدین در فرانسه که قرار است در ویلپنت فرانسه اجرایی شود تکرار قمپزهای سالهای قبل در کشورهای مختلف اروپایی است از جمع کردن و اجیر کردن اتباع خارجی و ولگرد ها و پناهجویان گرسنه و فراریان از جامعه کشور متبوع. تا کرایه کردن مقامات بازنشسته دست چندمی کشورها در این سناریوی تکراری و زنگ زده استفاده می شود. این تاکتیک بی راندمان نتیجه ی بن بست فرقه و استیصال و ناچاری آنان است.

پوزه رجوی و تشکیلاتش به خاک مالیده شد 11 خرداد 1392

پوزه رجوی و تشکیلاتش به خاک مالیده شد

در خصوص انتقال 14 نفری که به کشور آلبانی منتقل شدند حقیقتا جای تبریک بسیار دارد. بالاخره پوزه رجوی و تشکیلات او به خاک مالیده شد و بقول خودش صبر جمیل اسیران گرفتار شده در بیابانهای عراق جواب داد. هرچند فرقه رجوی حاضر بود ده ها کشته بدهد ولی تشکیلات خود را در چنین وضعیتی نبیند. اما من تصور میکنم که باز فرقه رجوی نخواهد گذاشت که روند کار آنطور که سازمان ملل یا مسئولین ذیربط میخواهند پیش برود. آنها قطعا اسامی خود را تغییر خواهند داد و در بین افراد منتقل شده کسانی که از نظر دولت عراق بایستی محاکمه شوند را تلاش به خارج کردن خواهند کرد.

رجوی ها ضمن قانون گریزی، اصلی ترین دشمنان اعضای اسیر در عراق هستند 11 خرداد 1392

رجوی ها ضمن قانون گریزی، اصلی ترین دشمنان اعضای اسیر در عراق هستند

از زمان انتقال 14 نفر از لیبرتی به کشور آلبانی که بدون شک رجوی های پلید مخالف آن بودند، آنها در سایت های خود هیچ اشاره ای به این موضوع نکردند تا شاید از خفت و خاری این تسلیم کم کنند. اما با اعلام اسامی افراد منتقل شده، آنها برای بستن راه های اطلاع رسانی موضع گیری کرده و اعلام اسامی منتقل شده ها را یک موضوع امنیتی نامیدند!!! آنها می خواستند اینطور وانمود کنند که عدم اطلاع رسانی شان دلایل امنیتی داشته و اینکار برای عدم اخلال در کار انتقال افراد به کشورهای ثالث است!

نگاهی به گردهمایی آتی مجاهدین خلق در ویلپنت پاریس 11 خرداد 1392

نگاهی به گردهمایی آتی مجاهدین خلق در ویلپنت پاریس

۱۷ ژوئن ۲۰۰۳ یک سرفصل تاریخی ضد تروریستی است که ماسک حقوق بشر مجاهدین را از چهره آنها برداشت و آنها را در دنیا بار دیگر به بدنامی ثبت کرد و ثابت کرده است که مجاهدین چه در عراق و چه در غرب به استراتژی خشونت همچنان پایبند هستند و استعداد اقدامات تروریستی را دارا میباشند. سازمان مجاهدین بدلیل محروم کردن عده ای از زندگی و آزادی عمل و به اسارت درآوردن آنها در اردوگاه اشرف کارنامه مثبتی از خود بجا نگذاشته است مضاف بر آن همچنان بر طبل خشونت می کوبند

تورهای مسافرتی مجاهدین خلق (فرقه رجوی) و تجلیل ۳۰ خرداد 11 خرداد 1392

تورهای مسافرتی مجاهدین خلق (فرقه رجوی) و تجلیل ۳۰ خرداد

سازمان مجاهدین هرساله برای پرکردن صحنه های نمایش و شوهای تبلیغاتی خویش در پاریس از ترفندهای متنوعی استفاده می کند تا بتواند اتوبوس ها را به مقصد پاریس پرنماید. آنان می خواهند که با دادن وعده هائی همچون دادن اطلاعات مفید برای گرفتن اقامت و همچنین گرفتن عکس در صفوف تظاهرات با تمثال! مسعود و مریم به عنوان مدرکی برای تکمیل پرونده! پناهجو را با خود به صفوف تظاهرات خویش بکشانند. در ضمن وعده های آنان همچون:سه روز تفریح و کشتی سواری در رود سن، برج ایفل، شانزه لیزه و دیدن قصر لوئی ها و استفاده مجانی از هتل چند ستاره در پاریس (در بیشتر موارد هتل ایبس) برای بسیج نیرو بویژه مردم کشورهای دیگر که از همه جا بیخبرند هم فال است وهم تماشا.

باز هم عجبا از مسعود و مریم رهبر و رئیس جمهور و ادعای دمکراسی شان 11 خرداد 1392

باز هم عجبا از مسعود و مریم رهبر و رئیس جمهور و ادعای دمکراسی شان

البته آنچه که به تجربه ثابت شده است هر جا که خیلی تأثیر گذاری افشاگری ما جدا شده ها بیشتر باشد. و در عزممان جدی تر باشیم که این مدعیان دروغین آزادی و دمکراسی را افشا کنیم آنها وقیحانه تر حمله می کنند و تررو شخصیتی می کنند و حتی بارها من خودم شخصا شاهد بوده ام که رجوی شخصا به صحنه آمده و آن را هدایت می کند تا کینه و خشمش فروکش کند.آنوقت اینها می خواهند که آزادی برای مردم بیاورند ….. اینها کسانی هستند که مدعی هستند و به مردم پیام انقلاب و سرنگونی می دهند اسم این که در اصل به طرف مقابل که منتقد آنهاست اهانت می کنند

blank
blank
blank