خروج از لیست یا گسترش تروریزم مجاهدین
سازمان به همین سادگی رنگ عوض کرد و از دامن صدام به دامن امریکا افتاد. حالا هم به خیال خودشان درایران هوادار وسمپات دارند ومی توانند درآینده قدرت را به دست بگیرند اگر به فضای جامعه ی امروز ایران مراجعه کنید می بینید که حتی یک درصد از مردم ایران این سازمان را نمی شناسند و معلوم نیست این خلق قهرمانی که فرقه رجوی از آن اسم می برد در کجاست.
حکمت خروج”در” از لیست تروریستی به خدمت گرفتن”دیوار” است
گردهمایی 150 نفره در بروکسل , نشست بیست نفره در واشنگتن که البته از شصت نفر دعوت شده بود , نشستی که به دعوت بنیاد اولاف پالمه در سوئد برگزار شد, کنفرانس لندن , کنفرانس برلین , تشکیل شورای ملی توسط رضا پهلوی , اتحاد گروههای کردی و بیانیه مشترک و بسیاری تلاشهای دیگر از سوی اپوزسیون خارج کشور صرفأ برای جذب احتمالی پولهای هنگفت بود. بوی پول اپوزسیون خفته و به روزمرگی افتاده را بیدار کرده
تحلیل موسسه مطالعات سیاسی آمریکا از فرقه رجوی
مقامات ایالات متحده نیز به این وجههٔ ناخوشایند اذعان کردهاند، به طوری که یکی از مقامات ایالات متحده پس از آنکه تصمیم خروج مجاهدین از فهرست سازمانهای تروریستی اعلام شد به سیانان گفت: «خودشان را گروهی دموکرات، قانونی و شایستهٔ حمایت جلوه میدهند اما باور فراگیر در دولت آمریکا این است که این سازمان حالت فرقهای دارد. هر چند خارج کردن از فهرست، حمایت یا فراموش کردن کارهایشان از سوی ما تلقی میشود
تاجر انگلیسی خریدار اشرف شد!!!
تمامی این صغری کبری چیدن مجاهدین که از اعلامیه آن هیچ موضوع مشخصی دستگیر خواننده نمی شود به این خاطر است که مابقی افراد قرارگاه اشرف از اتلاف وقت خسته شده اند و فرقه مجاهدین میخواهد با این اراجیف دو هدف را دنبال کند اول اینکه از سازمان ملل و دولت عراق طلبکار باشد که تاجر شریف انگلیسی حاضر به پرداخت نیم میلیارد دلار بود و همچنین به اسرای اردوگاه پناهندگی لیبرتی روحیه داده که ارزش اشرف اگر امکان فروش داشت بالغ به نیم میلیارد دلار بود.
از التقاط تا نفاق و فرقه گرایی
رهبریت سازمان از همان ابتدا این بیانات رهبری را جور دیگری ترویج داد و چنین شبهه افکنی نمود که ایشان نسبت به عقاید دیگران محدودیت ایجاد می نمایند در صورتیکه هدف بیان التقاطی فکر نمودن رهبران سازمان , در یک کلام بود.شاید بتوان بنیانگذار سازمان , محمد حنیف نژاد را یک انسان دارای افکار التقاطی یاد کرد , ولی به مرور زمان رهبری مضمحل شده ی بعد از او کارش به نفاق کشید. بعضی ها می گویند رجوی از اول منافق بوده و حتی در زندان شاه با ساواک همکاری داشته است.
خروج فرقه تروریستی رجوی از لیست وزارت خارجه آمریکا تناقض حرف تا عمل
بر خلاف تمامی اصول و ارزشهای ثابت مبارزه با تروریسم،جنایتکارترین تروریستهای قرن معاصر را از لیست خود خارج میکند. اگر چه غافل از اینست که عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد. اگر خروج فرقه تروریستی رجوی از لیست وزارت خارجه آمریکا با هدف یک راه حل سیاسی در راستای خروج از کشور عراق صورت گرفته باشد باید گفت دست مریزاد. چون درآن صورت قدم گذاشتن هزاران اسیر در بند به دنیای آزاد منجر به فروپاشی محتوم تشکیلات رجوی خواهد شد و رجوی بعد از عقب نشینی استراتژیک از اشرف جام زهر دیگری سر خواهند کشید
حسن شرقی مزدور یا آزاده!
باید ازرجوی پرسید که همین حسن شرقی آزاده و رها یافته از تشکیلات مافیایی تو تا قبل از رهایی و ورود به دنیای آزاد، آنزمان که از ایشان بیگاری می گرفتید و مورد سوء استفاده قرار میدادید انقلابی و گوهر بی همتا و.. می نامیدید وحال که به خودش آمده و ازشرتان رهایی یافته و هنوز یکماه از رهایی وی نگذشته و نتوانسته حتی خانواده اش را ملاقات کند، ازجانب شمایان مزدورشده است!؟
مریم قجر تکرار حرفهای بی محتوا و مسخره
خانم قجر خوش رقصی برای کشورهای غربی و شادی بیرون آمدن از لیست سیاه تروریستی غرب نمی تواند مشکلی از شما حل کند حال هر چقدر می توانید باز هم به نشخوار این گونه حرفهای پوچ و بی محتوا بپردازید چرا که مردم ایران به خوبی دریافتند شما در خیانت و وطن فروشی مرزی را باقی نگذاشته و حتی دیگر گروه های ضد انقلابی که با غرب کار می کنند هم شما را به این بازی راه نمی دهند.
خلوص مجاهد برادر مسعود رجوی!
برادر مسعود رجوی شعبده باز قهاری هم هست. مثلاً یک روز از آستین اش صدام حسین را بیرون می آورد و کمر به قتل مردم مظلوم و آزاده ی ایران و عراق می بندد. یک روز هم با اسرائیل همکاری می کند تا دانشمندان انرژی هسته ای را قربانی ترور کند. یک وقت هم چنان اَجی، مَجی، لاترجی می خواند که ازدم پای شلوارش تشکیلات ورشکسته ی خود راازعراق با دادن رشوه، باج، دین فروشی،وطن فروشی از لیست تروریستی خارج می کند.
تداوم دشمنی آمریکا با ملت ایران با خروج نام فرقه از لیست سیاه
ظاهرا دولت و وزارتخارجه آمریکا یک تخته شان کم است و خودشان را زدند به نفهمی. هر کسی که کمترین اطلاعی از سابقه و وضعیت فعلی رهبری فرقه و خود فرقه داشته باشد می داند که این رهبری و اهدافش هیچ تغییری نکرده است. بنابراین باید از وزارت خارجه آمریکا پرسید وقتی رهبری سازمان هیچ تغییری نکرده و هیچ تغییری را هم نمی پذیرد، به چه دلیل نام آن را از لیست سیاه خارج کردید؟
آیا مریم رجوی نماد حرفهای خود است یا تناقض آن؟
مگر شما نبودید که در زمان شاه و بعداز انقلاب مبارزه مسلحانه می کردید؟چطور در حکومت شما کسی حق مبارزه مسلحانه ندارد اما شما دارید خب اینکه می شوید رژیم سرکوبگر! راستی مشروعیت شما چگونه است این انقلاب مگر توسط میلیونها ایرانی به بار ننشست و پیروز نشد شما چگونه آنرا نامشروع نامیدید؟ حالا چطور شما را مشروع بدانند حتما شکنجه مخالفان سیاسی هم انجام نمی دهید
تهدید فرقه مجاهدین برای شهروندان اروپایی از کجا نشأت میگیرد؟
البته تهدیدات فرقه مجاهدین خلق برای کشورها و شهروندان اروپایی به تهدیدهای جانی محدود نمیشود. این گروه برای اقتصاد و امنیت اقتصادی کشورهای اروپا نیز میتواند یک تهدید جدی تلقی شود.واقعیت این است که از دسیسه برای فرار مالیاتی تا جاسوسی عیله دولتها و کلاه برداری از دیگر اقدامات گروههای فرقهای است. گروههای فرقهای پول مورد نیازشان را از روشهای غیر مشروع به دست میآورند و این امنیت اقتصادی جامعه را تهدید میکند.