افشاگری قابل تامل روزنامه انگلیسی
روزنامه بریتانیایی «گاردین» نوشته است که نمایندگان کنگره آمریکا و حامیان گروه مجاهدین، در پی خروج این گروه از فهرست سازمانهای تروریستی آمریکا، اکنون میخواهند که دولت اوباما این گروه را به عنوان «اپوزیسیون مشروع» علیه جمهوری اسلامی شناسایی کند. یک نماینده کنگره از تگزاس که از حامیان جدی این سازمان به شمار میرود، سازمان مجاهدین خلق را با عنوان «اپوزیسیون اصلی ایران» و «متحد آمریکا» توصیف کرده است.
حُسن نیت های مریم رجوی
در غذای زنان از هورمون مردانه استفاده می شد تا شبیه مردان شوند، صورت ها باید آفتاب سوخته می شد و همین طور دست ها را به دیوار می سائیدند تا زمخت شده و از آن ظرافت زنانگی بیرون می آوردند.رحم زنان را خارج می کردند و عشق و عواطف زنانگی را سرکوب می کردند.شرکت مریم رجوی در مجالس رقص و شادی در کشورهای اروپایی و هزینه های گزافی که خرج جراحی های زیبایی پی در پی او می شود.و از همه مهم تر به دوش کشیدن بار سنگین عنوان رئیس جمهور مادام العمر..
ما گروگان رجوی ها بودیم – قسمت دوم
همه اعضای سازمان بهتر می دانستند که همواره منظور از ضوابط تشکیلات یعنی تن دادن به خواسته های آن ها و منظور از اصول انقلاب ایدئولوژیک نیز یعنی تن دادن به ارزش های ضدانسانی انقلاب درونی این فرقه، لذا رهبری سازمان در پیام به نفراتی که خودکشی می کردند آنان را افرادی با وابستگی به رگ و تارو پودهای زندگی عادی و لیبرالیستی قلمداد نموده و برایش از اراده برای پیوستن به فرهنگ فرقه مجاهدین سخن می راندند.
برخورد دوگانه امریکا با فرقه رجوی
باید سناتورهای عقب مانده و نمایندگان تروریست پرور امریکا بدانند که ما هرگز با این بادها نخواهیم لرزید، چرا که مجاهدین در برابر خروش مردم انقلابی ایرانی عددی نیستند که کشورهای حامی تروریست بخواهند از این ابزار دور ریخته شده بر علیه ما استفاده کنند، همچنان که در چندین مرحله با برخوردهای دوگانه خود این امر را ثابت کرده اند و امروز نیز به صورت علنی گروهی را که 17000 انسان بی گناه را ترور کرده و برای جامعه بشری خطرناک می باشد را زیر بال و پر خود می گیرد.
فکر این را نکرده بودم که همه چی آوار شود
راستش استاد زبر دستی است که می توانست در هر شرایطی برگی رو کند. اما دیگر تمام شد این آقای متفکر از هر راهی که مانده این شرایط را به نفع خودش تلاش می کند بچرخاند. الحق که آن سبو بشکست و آن پیمانه ریخت. تنها کاری که می کند این شرایط فعلی را با بهانه جویی و سنگ اندازی های متفاوت به تاخیر بیاندازد. اما قضیه را نگرفته که کاملا جدی است و دولت و مردم عراق خواهان اخراج بی قید وشرط آن ها می باشند.
چوب حراج رهبری مجاهدین به نیروهای محصور در لیبرتی
اما مریم رجوی که چارهای جز آویزان شدن به آمریکا ندارد، برای خلاص شدن از به گل نشستگی، به تشکیلات مجاهدین برای خدمت کردن به اهداف آمریکا چوب حراج می زند و اینگونه برای نیروهای گیره افتاده این گروه در عراق بازارگرمی می کند: «مهمترین پیام فرو ریختن اتهام تروریسم اینست که: برای مسأله ایران پاسخ آماده و شایستهیی هست. این جملات یعنی این که خارج شدن از لیست فایده ای برای باندرجوی نداشته، بحران اصلی به گل نشستگی در عراق و..
آینده فرقه رجوی بعداز خروج از لیست سیاه آمریکا
این روزها سران فرقه با دماشان گردو می شکنند اما غافل از این که این خروج برای سازمان هیچ دست آوردی ندارد و نخواهد داشت.واقعیت این است که تمامی این رقص و پایکوبی ها و شعارهای توخالی و شادمانی های ظاهری صزفاً مصرف درون تشکیلاتی دارد و رهبران سازمان سعی دارند از این راه،خونی تازه به جسم مرده ی سازمان شان تزریق کنند.
رهبری فرقه مجاهدین خلق همچنان در توهم
با خروج مجاهدین از لیست سیاه آمریکا , مریم رجوی با شور و فطور و با تاکید بر پیروزی که به دست آوردند مدعی شد که موازنه قدرت تغییر خواهد کرد!حقیقت این است که سازمان با تمام قوا با پرداختن به تبلیغ بر روی این قضیه تلاش میکند که هر چه بیشتر شکست های پی در پی و به طور خاص انحلال این سازمان که روزی مرز سرخ رجوی بوده است را بپوشانند , و با جلوه دادن این موضوع به عنوان یک موضوع مهم و اساسی از پاسخگویی به هر آنچه که تا به حال انجام دادند بگریزند و همین طور جلوگیری کنند از ریزش افرادشان
ماه عسل وزارت خارجه آمریکا با فرقه رجوی فقط چند ساعت دوام داشت
حال از ,وزارت خارجه آمریکا باید پرسید:14 قرارگاه مجهز به انواع سلاح های سنگین و نیمه سنگین برای چه بوده است؟ این هم معنای شهرنشینی در فرهنگ جنگ و جنایت رجوی است که کاری جز اعمال تروریستی و خشونت طلبانه نمی تواند بکند و ذاتش تروریست است. آیا گروهی که صدام این قدر به او اعتماد داشت و حداقل 14 قرارگاه در اختیارش گذاشت تروریست نیست؟
اگر اوباما سری به آرشیو مجاهدین می زد…
در نزدیکی”شهر کرکوک” و سه راهی”کفری”،چند دستگاه مینی بوس که پر از مسافران عا دی بودند،توسط” نفربر توپ دار” مجاهدین به آتش کشیده شدند و پیش چشم ما، زن ها و کودکان مسافر در آن مینی بوس ها به بدترین شکل سوختند. رجوی چنان موضوع کردها را وارونه جلوه داده بود و چنان به نیروهای مجاهدین القا کرده بود که اگر کوتاه بیایید شما را نابود می کنند،که مجاهدین حتی برای زدن نفرات کرد از فاصله نزدیک با”توپ” به سمت نفر شلیک می کردند و..
گنده گویی های ابلهانه مریم قجر
تاجایی که به ملت ایران برمی گردد ازنظر آن ها ماهیت فرقه تروریستی رجوی ها همان است که بوده وهرگزبه خائنین وجنایتکارانی همچون رجوی اجازه نخواهند داد که ازجانب آن ها حرفی بزند چه رسد به اینکه ادعای گرفتن کرسی نمایندگی ایران در سازمان ملل را داشته باشد. کسی که رذیلانه حاضر باشد برای منافع حقیرخود مردم ومنابع کشورش توسط بیگانگان کشته ویا نابود شود چطورمی تواند چنین ادعایی داشته باشد
چرا آمریکا به مجاهدین روی خوش نشان میدهد؟
برخی از افسران ارتش آمریکا بعدها اذعان کردند که پس از رویارویی با اعضای مجاهدین در پادگان اشرف با گروهی روبهرو شدند که آنها را شگفتزده کرده بود. آنها میگفتند مجاهدین به عنوان یک گروه شبهنظامی، که سالها آموزشهای تروریستی دیده بود، نه تنها ظرفیتی مناسب برای برخی فعالیتهای آمریکا در خاک عراق محسوب میشد، بلکه سرکردگان این گروه نیز برای خدمت به اهداف آمریکا در عراق و به عبارت دقیقتر مزدوری ابراز تمایل میکردند.