دژ فرقه رجوی برای همیشه بسته شد
رجوی تمام تلاش خود را کرد که بتواند نه نفرات،بلکه کمپ اشرف را برای همیشه در عراق مال خود کند و راضی بود تمام نفرات را در سرفصل ها به کشتن بدهد ولی آنجا را حفظ کند تا بتواند از این طریق مقر خودش را سازمان یافته نشان دهد. ولی یک استراتژی غلط و سراب بود و امروز بعد از 30 سال دست آورد خود را که کمپ اشرف در عراق بود از دست داد و برای سرپوش گذاشتن بر آن سیاست غلط و شکست مفتضحانه، اعلام کرد که ما در این سال ها خیلی دست آورد داشتیم و مهمترین آن ها این است که در مقر سازمان ملل برای حفظ شما بیانیه صادر شد.و این است برگ برنده رجوی بعد از 30 سال وطن فروشی و کشتن جوانان کشور.
توبه گرگ،مرگ است
تاریخ سراسر جنایت، و خیانت و وطن فروشی فرقه رجوی،از دیرباز، بیانگر ارتزاق این فرقه از این خیانت های ملی و سیاسی بوده است. در اواخر حیات خائنانه و خفیف فرقه رجوی،شاهد خوش رقصی آن ها برای ارباب سابق شان صدام جنایت کار بودیم. بعد از سقوط دیکتاتوری صدام، دست به دامان ارباب جدیدشان،یعنی امریکا شدند و شروع به خیانت و جاسوسی علیه منافع ملی در عرصه های مختلف آن به ایران زمین کردند.
پشت پرده خروج نام مجاهدین از لیست آمریکا
مسئله دوم این است که مجموعهای اطلاعات نشان دهنده آن است که مجاهدین هم درحوزه جاسوسی و جمع آوری اطلاعات و هم در حوزه عملیات، جزو شرکای مهم سیا در عملیاتهای اطلاعاتی علیه ایران محسوب میشود؛ اگر چه ارتباطات مجاهدین با موساد مستحکم تر است، اما سیا در بسیاری از عملیاتهای خود علیه ایران از این گروه استفاده کرده است؛ بنابراین به نظر میرسد خروج از فهرست گروههای تروریستی به نوعی جایزه همکاری با سیا و موساد بوده که به این گروه اعطا شده است.
آیا رجوی از مخفیگاه بیرون خواهد آمد؟
مخفی ماندن رجوی پس از خارج شدن از لیست گروههای تروریستی یک دلیل بیشتر ندارد و آن هم ناتوانی وی در پاسخگویی به هزاران سوالی که بایستی در باره مواضع و عملکرد خائنانه این گروه بدهد…مریم رجوی در پاسخ به سوال خبرنگار آسوشیتدپرس درباره نتایج خروج این گروه از لیست گروه های تروریستی مدعی است که اولین آثار آن درایران مشاهده خواهد شد. طبیعی می بود اگر خبرنگار در ادامه از چگونگی این تأثیر سوال می کرد؛ اما به جای آن از زنده یا مرده بودن رجوی سوال می کند که مریم رجوی با پاسخی کوتاه خبر از زنده بودن وی می دهد.
درون جنگ های مخفیانه اسرائیل: برگزیدگان موساد”قاتلان کیدون”
تحلیل گر امریکایی ریچارد سیلوراستاین معتقد است که منبع اصلی درآمد سازمان تروریستی مجاهدین خلق قتل هایی است که در خاک ایران و به دستور اسرائیل انجام می دهند. وی براین باوراست که « اگر شما تروریستی به نفع اسرائیل باشید، مثل مجاهدین، بنابراین تا آنجا که به (مبلغ اسرائیلی مستقر در امریکا) در شوویتز مربوط است، شما یک کوشر هستید.
توهم قدرت طلبی رجوی
یکی از مقامهای ارشد وزارت خارجه آمریکا در مصاحبه با خبرنگاران گفت که خارج کردن سازمان مجاهدین خلق از لیست یادشده به این معنی نیست که آمریکا و این سازمان در جبهه مشترکی در برابر جمهوری اسلامی ایران قرار دارند. این مقام آمریکایی که نخواسته نامش فاش شود افزوده است که به باور واشنگتن، مجاهدین خلق گروهی نیست که به عنوان یک نیروی اپوزیسیون قادر به اشاعه ارزشهای دموکراتیک در ایران باشد.
در باب خارج شدن از لیست سازمان های تروریستی
آیا ماهیت تجاوزگرانه و غاصبانهاش تغییر کرده آیا خود آقای اوباما یا خانم کلینتون هستند که نظر شخصیشان تغییر کرده است. جواب هیچکدام اینها نیست، جواب در ادامه سیاست تحت فشار گذاشتن ایران است. آمریکا، ایران مطیعی میخواهد که مطابق میلش حرکت کند. سیاستهای دولت اوباما در ادامه سیاستهای بوش است. سیاست تحریم و فشار تدریجی سیاسی، نفتی و اقتصادی. تحریم های اقتصادی و نفتی را از مد تها پیش شروع کرده بود و حالا که احساس می کند کارایی آن ها کم شده است به اصطلاح برگ آخر خودش را بازی میکند.
مجاهدین و جمله های نا تمام!
پس به قول دوستان این خود باعث اضمحلال فرقه ایی شده چرا که خود ایزولگی فرقه ایی را از بین می برد. پس شادی برای خروج از لیست لاجرم افراد را متوجه زندگی آزاد کرده و به دنبال حق و حقوق پایمال شده سالیان خویشند. بگذار حالا هرچه سازمان به آن ها شرینی و کیک دست ساز بدهد. و در هیاهوی داخلی و تبلیغاتی خود بدمد. پاسخ های نا گفته 10 ساله باز همچون زخم کهنه ایی سرباز خواهد کرد
حذف مجاهدین از لیست ترور، حقه ای تلخ
تحلیل گرانی که درباره مجاهدین خلق مطالعه می کنندو اعضای جدا شده این ادعای گروه که ترور را کنار گذاشته است نمی پذیرند. اخیراً سیمور هرش در گزارشی افشاگرانه، عنوان کرد که در سال 2007، نیروهای ویژه امریکا، در سایت سری نوادا در عملیات های مخفیانه ای به ایرانی ها آموزش هایی داده بود. به آن ها اسلحه و تجهیزات ارتباطی و آموزش های عملیاتی جاسوسی جهت فعالیت های تروریستی ضد رژیم ایران داده بود.
پیام تبریک حسن زبل به خواهر مریم رئیس جمهور برگزیده مقاومت
.. بله ما پیروزمندانه از یک گزینه زیر میزی تبدیل شدیم به یک گزینه روی میز و این یعنی یک جهش کیفی , ما امروز درست مثل ارتش آزادیبخش سوریه , گروه جندالشام و فتح السلام در لبنان و سایر برادران سلفی و وهابی مان در قفقاز و لیبی و سومالی بیرون از لیست تروریستی قرار داریم , هرچند آنها سلاح دارند و ما نداریم , قرارگاه دارند و ما نداریم ,عملیات دارند و ما نداریم , عضو دارند و ما نداریم و حال دارند و ما نداریم اما همه در بیرون بودن از لیست مشترک و مسروریم. ما الان درست مثل پانزده سال پیش بیرون از لیست هستیم و درست مثل سی و چند سال پیش ثابت کردیم که اهل ترور و مبارزه مسلحانه و غیره نیستیم..
آیا تصمیم آمریکا تاثیری در پذیرش مجاهدین توسط کشورهای ثالث دارد؟!!
تاکنون هیچ کشوری به صراحت دلیل نپذیرفتن مجاهدین را حضور آنها در لیست تروریستی آمریکا قید نکرده است؛ بلکه برخی کشورها به تجربه آنچه مجاهدین در کشورشان مرتکب شده از ریسک دوباره پذیرش آنها خودداری می کنند. به عنوان مثال فرانسوی ها رجوی را نه بر مبنای لیست آمریکا که براساس عملکرد رجوی و تشکیلات او در فرانسه اخراج کرد.
رجوی: باز هم خر شدم
حالا اشرف را هم ندارم تا بر حسب منافع روز، عنوانی برایش بسازم. یک روز بگویم پادگانی عظیم و مرکز نظامی و عملیاتی ماست و روز دیگر با غلط کردن و شکر خوردن بگویم اشرف یک شهر غیر نظامی است ؛ حتی اگر در این شهر مصیبت زده رادیو، تلویزیون، نامه، پست، روزنامه، رابطه با بیرون، ازدواج، مهد کودک و… خیلی چیزهای عادی که در هر شهرکی هست وجود نداشته باشد،..همیشه جار وجنجال می کردیم که دو بال داریم، یکی بال نظامی در اشرف و دیگری بال سیاسی در غرب، حالا با تعطیل شدن اشرف بال و پرمان را هم کندند و شدیم مثل کلاغ بال شکسته