چهارشنبه, ۳ تیر , ۱۴۰۵
درس هایی که خارج کردن مجاهدین از فهرست تروریستی به ما می آموزد 04 مهر 1391

درس هایی که خارج کردن مجاهدین از فهرست تروریستی به ما می آموزد

تاریخچۀ فهرست سازمان های تروریستی آمریکا و فهرست دولت های حامی تروریسم روشن است: یک کشور یا گروه در فهرست قرار می گیرد وقتی که از خشونت علیه منافع آمریکا استفاده می کند، و آن کشور یا گروه از فهرست خارج می شود وقتی از همان خشونت له منافع آمریکا استفاده می کند. فهرست تروریستی (آمریکا) فهرستی نیست که شامل تروریست ها باشد، بلکه فهرست دولت ها و گروه هایی است که از قدرت خود برای سرپیچی از دستورات آمریکا استفاده می کنند، نه پایبندی به آن.

خروج از لیست تروریستی آمریکا، پیروزی یا شکست برای مجاهدین؟ 04 مهر 1391

خروج از لیست تروریستی آمریکا، پیروزی یا شکست برای مجاهدین؟

در طول سالیان گذشته رجوی برای فریب بیشتر اعضا و هواداران خود مستمرا ادعای مبارزه با امپریالیسم را داشت و سعی می نمود در تمامی موضعگیری فرقه این گونه نشان دهد که مستقل است. وی مدعی بود که با شاه و سلطنت طلبان مرز دارد و آنان را وابسته به امپریالیسم آمریکا می دانست. ولی امروز برای همگان روشن گشته که حیات رجوی ها و فرقه رو به موت شان به رای و نظر وزارت خارجه آمریکا بستگی دارد.

حمایت ابلهانه کنگره امریکا از فرقه تروریستی رجوی 04 مهر 1391

حمایت ابلهانه کنگره امریکا از فرقه تروریستی رجوی

در این بین بازهم بازنده اصلی حامیان تروریست یعنی دولتمردان امریکایی می باشند، چرا که آنها ادعا می کنند با تروریست مبارزه می کنند ولی آیا می دانند که سران جنایتکار فرقه رجوی گرگهایی در لباس میش می باشند که اکنون فقط و فقط برای رسیدن به دارائیهای مسدود شده و نیز فرار از دادگاهی که دولت عراق برای آنها در زمینه جنایاتی که در آن کشور انجام خواهد داد مظلوم نمایی می نمایند و گرنه اینها همان جانیانی هستند که 17000 نفر از هم وطنانمان را به شهادت رساندند و به کوچک و بزرگ رحم نکردند

گروه مجاهدین «تروریست‌های» ما هستند 03 مهر 1391

گروه مجاهدین «تروریست‌های» ما هستند

مجاهدین باید از فهرست سازمان‌های تروریستی حذف شوند نه به خاطر اینکه دیگر تروریست نیستند بلکه به این دلیل که با آمریکا علیه ایران همکاری کرده‌اند، به زبان ساده‌تر مجاهدین، تروریست‌های ما هستند.گاردین در تحلیلی با عنوان «حذف مجاهدین از فهرست سازمان‌های تروریستی یک فریبکاری طعنه آمیز است» این بازی دوگانه را مورد بررسی قرار داده است.

فرقه ی مجاهدین و انگیزه های پیدا و پنهان دولت امریکا 03 مهر 1391

فرقه ی مجاهدین و انگیزه های پیدا و پنهان دولت امریکا

حال مقامات امریکایی زمزمه خارج شدن مجاهدین را از لیست تروریستی وزارت امور خارجه امریکا مطرح می کنند در حالی که بر همگان ثابت شده بود که دارودسته تبهکار و تروریست رجوی علیرغم قرارگرفتن در لیست تروریستی وزارت امور خارجه امریکا براحتی و آزادانه در امریکا و اروپا به فعالیت تشکیلاتی و سازماندهی شده می پرداختند و مورد حمایت محسوس و نامحسوس طیف های دست راستی و نئومحافظه کار و عمدتا جنگ طلب امریکایی همچون جان بولتن، ریچارد پرل و سناتور ریک سنتروم جمهوریخواه بودند.

رقص با یک زمزمه 03 مهر 1391

رقص با یک زمزمه

امروز فقط یک زمزمه برای بیرون آمدن مجاهدین از لیست شنیده میشود، صرفنظر از محقق شدن یا نشدنش ,مجاهدین با همین زمزمه به جشن و پایکوبی پرداخته اند واز آن با عناوینی چون”آغاز یک دوران خجسته” طلیعه پیروزی”پیروزی بزرگ مقاومت”روز بزرگ پیروزی” و بسیاری تعابیر دیگر یاد میکنند.

پیامد خارج کردن مجاهدین از فهرست تروریستی: واماندگی بیشتر سیاست آمریکا در قبال ایران 03 مهر 1391

پیامد خارج کردن مجاهدین از فهرست تروریستی: واماندگی بیشتر سیاست آمریکا در قبال ایران

به نظر می رسد دولت اوباما پیش از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، از این واضح تر نمی توانست پیغام بدهد که قصد ندارد در روابطش با جمهوری اسلامی ایران تغییر اساسی بوجود بیاورد. تسلیم شدن دولت اوباما دربرابر کمپین حامیان سازمان مجاهدین خلق در ایالات متحده، که با هزینه های هنگفت برای خارج کردن نام این گروه از فهرست سازمان های تروریستی به لابیگری می پردازند، واماندگی سیاست آمریکا در قبال ایران را تشدید می کند.

به بهانه احتمال خروج مجاهدین از لیست تروریستی آمریکا! 03 مهر 1391

به بهانه احتمال خروج مجاهدین از لیست تروریستی آمریکا!

امریکا روزی خواست که ارتش آزادیبخش ساخته و پرداخته و تحت الحمایه صدام خلع سلاح و منهدم شود و روزی خواست که اسارتگاه اشرف تعطیل ومضمحل شود وجملگی درکمپ لیبرتی محل سابق نیروهای خودش موقتا سکنی داده شوند وحال میخواهد اجبارا با بیرون آوردن اسم مجاهدین ازلیست تروریستی، مزدوران خودش را از باتلاق بحرانی که رجوی درعراق درمقابل دولت ومردم عراق فرو رفته نجات دهد و با خروجشان ازلیست تروریستی و نهایتا یحتمل با خروجشان ازعراق، این برگ سوخته را درمقابل جمهوری اسلامی ایران داشته باشد!

بر باد رفتن پی در پی ناموس رجوی ها 03 مهر 1391

بر باد رفتن پی در پی ناموس رجوی ها

بعد از اخراج آخرین گروه از اعضای سازمان از اشرف به کمپ جدید سران فرقه باز هم در تبلیغات خود سعی کردند این گونه نشان دهند که پیروزی بدست آورده و اکنون مبارزه وارد مرحله جدیدی شده است!!سئوال این است این همه سال جار و جنجال و به کشتن دادن افراد برای باقی ماندن در اشرف برای چه بوده؟ مسعود و مریم از اشرف به عنوان ناموس هر مجاهد خلق یاد می نمودند اکنون این ناموس را به باد داده و سعی دارند با فریبکاری آنرا در جای دیگری جستجو کنند.

خانواده ها اشرف را از جا جنباندند 02 مهر 1391

خانواده ها اشرف را از جا جنباندند

بسیاری از جداشدگان 2 ساله اخیر که موفق به فرار از چنبره فرقه رجوی شده اند، متفق القول می گویند حضور خانواده ها تنها دلگرمی و تنها انگیزه برای فرار از اشرف بود.بله بیش از 3 سال از تحصن خانواده ها در جلوی پادگان اشرف می گذرد. و اکنون به همت حضور سبز آنها شاهد این هستیم که قلعه مرگ اشرف تاب نیاورد و ازهم گسیخت.

اشرف بی اشرف! 02 مهر 1391

اشرف بی اشرف!

حالا پس از سالها این ظرف تشکیلاتی بهم ریخته و دارد جایش را به میهمانان دیگری می دهد یادم می آید که می گفتند پس از انقلاب! اشرف را موزه می کنیم تا ببینند مردم ما در چه جایی انقلاب را رشد دادیم! حال که نه انقلابی متصور است و تمامی آن دروغها عیان گشته است و تنها رنج و اسارت سالیان اسیران سازمان اشرف را به تنفر آمیز ترین واژه زندان مخوفی را یاد آور است که در تاریخ می توان آنرا با آشویتس یا دروازه جهنم از اردوگاههای مر گ هیتلری در جنوب آلمان مقایسه کرد.

بازی دوگانه دولت اوباما درباره تروریسم 02 مهر 1391

بازی دوگانه دولت اوباما درباره تروریسم

اینکه استانداردهای دوگانه معیار رفتارهای سیاستمداران غربی برای مواجهه با مسائل حقوق بشری وجود دارد که در مواقع گوناگون از آن بهره می‌جویند امر تازه‌ای نیست؛ از جمله تعریف تروریسم به تروریسم خوب و بد در مورد گروه‌های تروریستی در افغانستان، اما در مورد اخیر آنچه شاهد هستیم نمایشی عریان‌تر از دیگر زمان‌ها در خصوص رویکرد ابزاری دولت اوباما نسبت به مفاهیم حقوق بشر و تروریسم است.

blank
blank
blank