گذری به نامه کمیته بین المللی عدالت
کمیته بین المللی در جستجوی عدالت به سر پرستی جناب آقای آلخو ویدال کوادراس اخیرآ نامه ای برای خانم هیلاری کلینتن وزیر امور خارجه ایالات متحده ارسال داشته، برای هر کسی که با الفبای مجاهدین آشنائی اولیه داشته باشد مشخص می شود که این نامه ای مستقل که دیدگاه های نگارنده را بیان کند نیست بلکه نامه ای است که دقیقآ تلاشی برای به کرسی نشاندن حرف و خواسته فرقه رجوی است.
مجاهدین؛ درماندگی و افلاس یا کنفرانس مطبوعاتی؟
رهبران سازمان که از طرح جدید آمریکا شامل انتقال ساکنان اشرف و رهبرانشان به یک محل جدید که قرار است توسط عراق نگهداری شود بسیار نگران و وحشت زده اند، تلاش دارند به هر طریق ممکن راهی برای نزدیکی با ارباب قدیمی خود بیابند که عشوه ی قهر و تهدید چند روز قبل مریم قجر از مخالفت با طرح هرگونه جابجایی در اشرف و یا التماس و رشوه دادن کلان به افراد و سناتورهای آمریکا و… برای تاثیر گذاری بر روی سیاست گذاران آمریکا از آن جمله است.
دولت نروژ، انفجار تروریستی اسلو و مظلوم نمایی مجاهدین
اغلب اعضای رده بالای دولت نروژ که در یک لابی صهیونیستی قرار دارند در سالهای اخیر ضمن حمایت از گروه تروریستی مجاهدین و حتی دعوت از سرکرده جنایتکار فرقه مجاهدین، مریم رجوی به اسلو عملا زمینه های رشد تروریسم را در هر گرایشی در نروژ دامن زده اند. زمانیکه مریم رجوی با تعدادی از اعضای نمایندگان مجلس نروژ دیدار می کرد می بایست سیاستمداران نروژی پیش بینی این را می نمودند که زمینه تقویت افکار تروریستی حتی بصورت بنیاد گرایی مسیحی در افکار عمومی نروژ جایگاه نحس خود را بتدریج پیدا خواهد نمود
نگاهی به تحولات اخیر منطقه و نقش گروه های تفرقه برانگیز
طی دهه 1360 مجاهدین خلق یکی از عوامل استمرار جنگ مابین ایران و عراق بوده و سال ها بعد نیز که صدام حسین بر سر قدرت بود، آنان با سیاست”جرقه و جنگ” سعی بر این داشتند تا هم چنان اختلافات مابین ایران و عراق، شدیدتر و تا به نقطه جنگ گسترش یابد، تا به یمن آن آنان بتوانند به راحتی در شکاف جنگ ارتزاق کرده و ضمناً حکومت ایران را در حالت سخت و رادیکال باقی بدارند و از این بابت نزد غربی ها قیمت خود را بالا ببرند.
آقا و خانم رجوی خودکشی کنید
هر دوره ای زمانی دارد و هر دوره ای به سر می آید. به نظر من دوران مجاهدین و خوردن نان مبارزه در راستای اسلام و غیره به سر آمده و مکتبی مثل مکتب مجاهدین، دیگر جواب ندارد و باید از بنیاد بسته و ویران شود. و زندانی های اشرف باید آزاد شده و به زندگی باز گردند و نباید فریب نمایشات مسخره و تبلیغات تلویزیون و سایتهای این فرقه را خورد.
آقای باتلر هم به آمار مزدوران اضافه شد
وقتی مسئولین فرقه برنامه های جشن و مهمانی های آن چنانی برای نیروهای آمریکایی در اشرف بر پا می کردند و آنان نیز از سازمان تعریف می کردند، باد در غبغب انداخته و عنوان می کردند که دیگر تمام است و مدتی دیگر سران دول غربی به خصوص آمریکا ما را به رسمیت می شناسد ولی گذشت زمان ثابت کرده است که این مهمانی ها و رشوه دادن ها و… نتوانست کسی را بفریبد و سران فرقه اکنون مانند مار زخمی به تکاپو افتاده و با فرستادن نفراتی به صحنه به دنبال خراب کردن طرح آقای باتلر در مورد خروج از اشرف می باشند.
جوابیه مقاله هزارخانی با نام دلالی برای طرح امریکا
با فرا رسیدن آذرماه و برچیده شدن بساط امریکاییان در عراق زمان بسوی تعیین تکلیف سریع و نهایی مجاهدین پیش میرود بطوریکه اربابان سرخورده امریکایی نیز این موضوع را دریافته اند که با وقایع غیر قابل پیش بینی آذرماه مدبرانه روبرو شده اند و سعی می کنند تا از افشای نقش خود در حمایت از فرقه مجاهدین که بر اثر دستگیری تعدادی از فرماندهان شناخته شده و تحت تعقیب و تروریست مستقر در اشرف مشخص خواهد شد فرار کنند.
دنیایی بدون مجاهدین،آیا می توانند؟!
دو سال است که کشورهای اروپایی سازمان مجاهدین را از لیست ترویستی خارج کرده اند.آیا چیزی تغییر کرده است؟تمام کشورهای اروپایی و سیستم های قضایی آنان بعلاوه آمریکا و کانادا مجاهدین را تشکیلات و فرقه تروریستی می دانند.وقتی تمام دنیا از روی اعمال تروریستی مجاهدین را می شناسند،آیا هیچ علائم واقعی از این سنخ در سی سال گذشته در این تشکیلات مشاهده نشده است که برخی افراد مدعی روشنفکری از آن تحت عنوان”مارک” و”برچسب تروریستی” یاد کرده و بدون استدلال منطقی می گویند اثبات کنید که آنها تروریست هستند
فشارهای قانونی دولت عراق و تاکتیک های مجاهدین
فرارهای اعضای اشرف و آنهم دو نفر زن عضو شورای رهبری در بین پنج نفر اخیر حاکی از شدت فشارهای سرکوب روانی و جسمی اعمال شده از سوی سازمان است بطوریکه حوزه زنان نیز علیرغم داشتن خیلی از امتیازات کاری و صنفی به صفوف فراریان بپیوندند. شناختی که از اعضای جداشده اخیر داریم وخامت حال و هوای اعضا حتی دربین رده های مسئول قدیمی را میرساند که نفرات ناراضی و مسئله دار تشکیلات حتی براحتی با ابراز سانسور شده حرفهای مسئولین بالای سازمان از حال و هوای بیرون قرارگاه و اوضاع بد مجاهدین در صحنه های سیاسی عراق و دنیا با خبر میشوند.
بخشی ازسوتی های مجاهدین خلق در چهار روز برنامه پولشویی
از این دست سوتی ها که نشاندهنده رذالت پیشگی مجاهدین است زیاد بود که وقت میخواست و امکانات که ضبط شود البته فکر کنم همه اینها در تکرار مجدد سانسور شوند لااقل اینها را که من گفتم حتما یک فکر بحالش میکنند ولی بازهم مطمئنم که در تکرار سانسور شده این برنامه که یقینأ 64 ساعت نخواهد بود باز هم سوتی زیاد است.
مسعود رجوی «کجا» است؟
او در هر کجا که اقامت گزیده باشد مهم نیست. مهم اینست که فرقه او فعلا در حال متلاشی شدن است و او در چنین موقعیت خطیری از صحنه غایب بوده و خود را پنهان کرده است. برخی میگویند که او منتظر است تا نام سازمان از لیست تروریستی آمریکا خارج شود تا خود را نشان دهد. در آن صورت البته می بایست جواب سی سال جنایت و خیانت خود را هم بدهد. در آن صورت او در قبال سؤالاتی قرار میگیرد که جواب به آنها بسا مشکل تر از پاسخ به”رجوی کجاست” می باشد