آزادی از دیدگاه مریم رجوی
چگونه خانم رجوی از نهادینه کردن آزادی صحبت می کند در حالی که خودش قادر نیست کمترین آزادی و حقوق بشر را در سازمان خود به عنـوان نمونه ای کوچک از ملت ایران، نهادینه کند؟ چه نوع آزادی مد نظر مریم رجوی است؟ در حالی که هیچ گونه آزادی (اعم از آزادی بیان، اندیشه و تصمیم گیری) در فرقه مجاهدین وجود ندارد. اعضاء حتی آزاد نیستند که با خانواده خود زندگی کنند، با آن ها تماس بگیرند یا دیدار کنند.
از چه زمانی فرقه مجاهدین خلق میانه رو شده است
پس از 11 سپتامبر 2002 که همگان رویکرد تروریسم و خشونت گرائی را دیدند به شدت از این جریانات متنفر شده اند و این جریانات دیگر دربین مردم جایگاهی برای ادامه حیات ندارند پس به اجبار در دورویی زندگی می کنند. در درون فرقه یا تشکیلات خود به دنبال اهداف تروریستی و خشنونت هستند. آنرا در درون مناسبات ترویج می دهند و از طرفی نیروها را در یک دنیای بسته فرقه ای نگه می دارند که به هیچ وجه با جوامع بشری در تماس نیست. از طرف دیگر نیز نزد غربی ها با چهره بزک کرده ماسک حقوق بشری و میانه بازی خود را معرفی می کنند.
مجاهدین؛ دزدی که مدعی غرامت از صاحب خانه شده
این بامبول جدیدی نیست که سران فرقه رجوی آن را علم کرده اند بارها خواسته اند به این شیوه دولت عراق را تحت فشار قرار دهند سران فرقه در استانه جابجایی اعضاء خود از پادگان عراق جدید (اشرف سابق) سعی دارند با ادعاهای کاذب یک جنگ روانی را علیه دولت عراق راه بیندازند و در این راستا مدعی اموال از دولت عراق شده اند؛ پیش از این پدر خوانده فرقه مجاهدین(مسعود رجوی) برای ترک پادگان اشرف 200 ملیون دلار به اضافه بلیط اروپا را از دولت عراق به عنوان غرامت طلب کرده بود
شهر بازی اشرف، ثمره دست و پا زدنهای مجاهدین
در خبرها آمده بود که اردوگاه اشرف قرار است به شهر بازی تبدیل گردد! دیدم که دولت عراق چه تصمیم درستی را اتخاذ کرده است. واقعا با امکانات کوچکی که در آنجا طی سالیان رنج و تلاش افراد آنجا بدست آمده تنها ارزش شهر بازی شدن را دارد. روزگار را ببینید کسانی که در آرزوهایشان فکر رسیدن به حکومت یک کشور بزرگ را داشتند بعد از 23 سال ماندن در آنجا یعنی از سال 65 تا امروز تنها توانسته اند یک شهر بازی درست کنند!
فهم فرقه رجوی از همبستگی نیروهای مخالف
. به هر حال مسعود ومریم با کلمه همبستگی که آن شعار مرحله ای را می دادند خوب فهمیدند که دیگر کسی به فهم اینها از همبستگی تره خرد نمی کند و آنها با استفاده ازکلمات ژست سیاسی مثل مقاومت , همبستگی , سرنگونی و مراحل عبور از 77و 87 و امروز همبستگی ملی عبور از مرحله 88 را بیان می کند که نیروهای مخالف باید با محوریت خانم رئیس جمهور با هر عقایدی باشند جمع شوند و با نیروهای آموزش دیده فرقه رجوی در قرارگاه جدید عراق (اشرف) به حکومت ایران حمله کنند
بیانیه های توخالی سران مجاهدین
مریم عضدانلو که باید به فکر بیچارگی و درماندگی خود و سایر افرادی که گول وعده های پوچ او را خورده اند باشند به فکر افتاده اند تا از تعدادی ارازل و اوباش که به فکر شلوغ کاری و حرمت شکنی دینی در داخل کشور هستند حمایت کنند و اربابان سر سپرده خود را که تا چند وقت پیش به انواع و اقسام فحش و دشنام گرفته بودند و در جریان درگیریهای دولت عراق با مجاهدین، امریکا را باعث و بانی این اعمال قلمداد می کردند، از آنها می خواهند تا از این ارازل و اوباش حمایت اقتصادی کنند.
پیامهای بی دلیل رجوی
که سازمان سیاسی – نظامی سابق که اکنون در حال حاضر وجود ندارد و به یک دپو افراد سالمند تبدیل شده چگونه میخواهد ادعای حضور در صحنه سیاسی مملکت را داشته باشد. سازمانی که با آن همه خیانت ها و ترورها یی که کرده انزجار مردم را از خود کسب کرده است و سازمانی که حدود 28 سال است از کشور رفته و دیگر پایگاهی در آنجا ندارد چگونه میخواهد با حرف دست کم تعدادی را به عنوان سمپات برای خود پیدا کند؟
غرب باید روابطش با تروریست های مجاهد را خاتمه دهد
احتمالاً مجاهدین خلق نقشی کوچک در نبردی گسترده دارند اما این سازمان می تواند میخی باشد که لاستیک نزدیک شونده قدرت های بزرگ به سوی ایران را پنچر می کند. چرا اگر گروهی تروریست است به آن پناه می دهند؟ اگر غرب نمی تواند بر سر آن که چه کسی تروریست است توافق کند، چگونه انتظار دارد با جهان اسلام به توافق برسد؟
نگاهی به اعترافات آخرین عضو گریخته فرقه رجوی – علیرضا فتاحیان
هدف از افشای این آخرین اطلاعات درمورد قرارگاه ازجانب رسانه های این گروه را باید نوعی تهدید دولت عراق از جانب سران این گروه به شمار آورد _ چنین اطلاعات مهمی ازجانب این فرد گریخته باید مورد توجه دولت عراق قرارگیرد تا در راه چگونگی جمع نمودن این قرارگاه به بهترین وجه ممکن راه هرگونه سو استفاده ازاین افراد اسیر را بگونه ای هشیارانه مسدود نماید.
اسلحه جنگی و ادعای دموکراسی مجاهدین
آنچه مسلم است فرقه از دیر باز در تدارک و تهیه لوازم و اسباب ترور بوده و هست تا در هر فرصتی بتواند هر صدایی را بلافاصله به یک بلوا و آشوب تبدیل کرده و سپس با وارد کردن عنصر سلاح آنچنان فضا را آلوده کند که سره از ناسره قابل تشخیص نباشد تا بدین وسیله عناصر فریب خورده فرقه بتوانند اهداف فرقه را به پیش ببرند. بیخود نیست که در همین آشوب های اخیر در روز عاشورا تعدادی از عناصر همین فرقه با سلاح گرم دستگیر می شوند
مریم رجوی و حقوق بشر کذایی اش
چنین حرکات خشنی که اعضای شستشوی مغزی شده سازمان مجاهدین در مقابل چشم شهروندان اروپایی مرتکب می شوند مانند آنچه در سرژی رخ داد، پرسش عظیمی را به ذهـن می آورد از آنچه مریم رجوی ادعا می کند: اینکه چرا کسی که خود را فعال حقوق بشر و مدافع آزادی معرفی می کند به اعضایش چنین دستوراتی می دهد. همچنین هواداران حقوق بشر همواره خطر حضور فرقه مخربی چون مجاهدین در اروپا را مدنظر قرار می دهند.
سران ظالم و ستیزه جوی مجاهدین، صدای دل مرا می شنوید
نگار عباسی! او می داند که پدر و مادرش در پادگانی بنام اشرف اسیر هستند. وی تا کنون داستان پدر و مادرش را برای کسی بیان نکرده است. پدر و مادر نگار یکی از 3400 عضو سازمان هستند و در پادگان اشرف به اسارت در آمده اند. نگار این امید را دارد که پدرش مظفر عباسی، و مادرش طیبه نوری، به زندگی خود برگردند و خلعی که در کنار او وجود دارد را پُرکنند