دوشنبه, ۱ تیر , ۱۴۰۵
استفاده چندجانبه رجوی از واقعه اشرف 14 دی 1392

استفاده چندجانبه رجوی از واقعه اشرف

اخیراً در برنامه‌هایی تحت عنوان گزارش ارتش آزادی قسمت نهم، اشاره به یکی از نیروهای جدا شده سازمان به نام مسعود دلیلی می‌کند که هدایت و راهنمایی نیروهای مهاجم را به عهده داشته است.اما طرف مقابل نیز تحلیل‌های خودش را از این واقعه چنین عنوان کرد که تهاجم شهریور در اساس یک تسویه حساب درون سازمانی بوده است. و این عده که قربانی شده‌اند نتیجه همین درگیریهای درونی بوده و نیروهای عراقی هم صرفا برای پا در میانی وارد شده‌اند.

مسعود دلیلی و یاوه گویی های پوچ و بیهوده رهبری مجاهدین 14 دی 1392

مسعود دلیلی و یاوه گویی های پوچ و بیهوده رهبری مجاهدین

بعد از تخلیه اشرف و ماندگاری ۱۰۰ نفر آنهم در مقر کوچک فرماندهی اصلی اشرف نیاز به راهنما و یا هر هرکس دیگر نداشت اصلا فضا و مساحت مورد نظر برای هر نیروی نظامی مورد مداخله پیچیدگی خاصی را نمی توانست داشته باشد. ضمن اینکه تیم های نظامی ترور اعزامی سالهای ۷۸ تا ۸۰ که بارها بعد از عملیات و قبل از آن دستگیر شده بودند هم اکنون در جای جای کشور ایران آزادانه در مسیر زندگی خود قدم بر می دارند و مورد اذیت واقع نشده اند.

گزارش ارتش آزادیبخش!! (اگر مسعود دلیلی فرار نمی کرد ما هنوز بودیم) 14 دی 1392

گزارش ارتش آزادیبخش!! (اگر مسعود دلیلی فرار نمی کرد ما هنوز بودیم)

رجوی برای درون تشکیلات نیاز به این گزارش داشت. نیاز داشت علت شکست در استراتژی بازگشت به اشرف و نگهداشتن اشرف به بهانه اموال و همینطور کشته شدن نوزدهم فروردین و هفتم مرداد را برای نگهداشتن ا شرف بود، جوری توجیه کند. شاید خانواده های کشته شدگان نوزدهم فروردین با خود خلوت می کنند و می گویند که چرا فرزند ما کشته شد اگر قرار بود اشرف تخلیه شود پس چرا زودتر این کار انجام نشد؟

آیا فرقه رجوی به اجازه کمیساریای عالی پناهندگی یا اتحادیه اروپا نیاز دارد؟ 11 دی 1392

آیا فرقه رجوی به اجازه کمیساریای عالی پناهندگی یا اتحادیه اروپا نیاز دارد؟

البته فاکتها و نمونه های زیادی در رابطه با کارهای غیر قانونی فرقه مافیایی رجوی در زمینه قاچاق انسان؛ پولشویی ؛ درست کردن پاسپورت و مدارک قلابی وجود دارد هر زمان نیاز باشد در هر دادگاهی قابل ارائه هست و اینکه سران فرقه رجوی اکنون کمیساریای عالی پناهندگی و یا اتحادیه اروپا را بهانه قرار می دهند به این خاطر که نمی خواهند حتا قربانیان فرقه مداوا شوند

مسعود دلیلی کیست؟ 11 دی 1392

مسعود دلیلی کیست؟

بعد از حمله و کشته شدن مسعود دلیلی توسط تیم عمل کننده آنهم در فاصله ی ۲۰۰ متری مقر فرماندهی جسد روی دست سازمان ماند و هیچ انعکاسی هم داده نشد و اعلام بیرونی نشد زیرا همان ساعت اول فهمیدند که وی مجاهد قهرمان مسعود دلیلی است ولی بعد از اینکه یواش یواش علنی شد که اجساد ۵۳ هستند و نه ۵۲ در یک صحنه سازی جدید حسن نظام الملک به صحنه آمده (دقت کنید نه همان روزی که جسد تحویل عراقیها داده شد بلکه بعد از ۱۰۷ روز در همان محل) با ادیت فیلم با اشاره به جسدی که ۱۰۷ روز پیش برده شده میگوید مزدور و

چه کسی مسعود دلیلی را کشت؟ 11 دی 1392

چه کسی مسعود دلیلی را کشت؟

فرقه رجوی مدعی است که نفرات عراقی مهاجم به پادگان اشرف که وابسته به رژیم ایران هستند و 7 نفر را هم با خود برده اند با همکاری مسعود دلیلی این کار را انجام داده و سپس او را همانجا همراه با سایر نفرات به قتل رسانده اند. این ادعا نه تنها کاملا غیر منطقی بلکه مضحک به نظر میرسد چرا که زنده او خیلی بیشتر از جسد بجا مانده او در اشرف به درد ایران و عراق میخورد.

بیانیه حقوق بشر، نسخه مجاهدین خلق 09 دی 1392

بیانیه حقوق بشر، نسخه مجاهدین خلق

آخرین نمایشی که مجاهدین به راه انداختند در آستانه ی روز جهانی حقوق بشر در پاریس بود. مریم رجوی ضمن گرامی داشت روز جهانی حقوق بشر تلاش کرد تا خود و فرقه اش را با نلسون ماندلا که مراسم تدفین و بزرگداشتش امسال مصادف شده بود با روز جهانی حقوق بشر گره بزند. لازم به توضیح نیست که ماندلا سمبلی جهانی در مبارزه برای حقوق بشر می باشد

مسئولیت تمامی کشته شدگان اخیر با شخص رجوی است 09 دی 1392

مسئولیت تمامی کشته شدگان اخیر با شخص رجوی است

بارها و بارها توسط مسئولین حکومتی عراق به مسئولین سازمان هشدار داده شده است که هرچه سریعتر بایستی عراق را ترک کنند ولی این رجوی است که برای حتی یکروز بیشتر ماندن در عراق دست و پا میزند و حاضر است که هر ماه یا حتی هر هفته تعدادی از افراد خودرا از دست بدهد ولی چند ساعتی بیشتر در عراق بماند!

رجوی های خون آشام کی از مکیدن خون اعضا سیر می شوند؟ 09 دی 1392

رجوی های خون آشام کی از مکیدن خون اعضا سیر می شوند؟

مسئول مرگ عباس نامور و افراد دیگری که در مناسبات سازمان کشته می شوند شخص رجوی است که با دجالگری سعی دارد آنان را بعنوان گروگان در عراق نگهداشته تا بتواند از خون آنها سوء استفاده کند. حال این سئوال را باید از رجوی جنایت کار پرسید تا کی می خواهید از خون اعضا مکیده و به حیات ننگین خود چون موش در مخفی گاه ها و زیر زمین ها ادامه دهید. دیر نیست روزی که تو و مریمت در دادگاه مردم پاسخ مادران و پدران داغدار را بدهید.

چرا سران فرقه رجوی از اعلام اسامی زخمیهای کمپ لیبرتی خوداری می کنند؟ 09 دی 1392

چرا سران فرقه رجوی از اعلام اسامی زخمیهای کمپ لیبرتی خوداری می کنند؟

به اطلاع خانواده های محترم می رسانم همانطور که با نوشتن نامه به سازمانهای بین المللی به سران فرقه هشدار دادید هر اتفاقی برای عزیزانشان در اعتصاب غذا بیافتد مقصر اصلی ان رجوی و مریم قجر می باشد اینبار هم با نوشتن نامه به یونامی و دفتر کمیساریای عالی پناهندگی و صلیب سرخ در عراق بخواهید سران فرقه رجوی که کنترل کمپ لیبرتی را به عهده دارند و از وضعیت اعضاء با خبر هستند شما را از وضعیت و سلامتی عزیزانتان با خبر کنند.

فرقه رجوی در رأُس فرقه های سری – قسمت اول 08 دی 1392

فرقه رجوی در رأُس فرقه های سری – قسمت اول

ملعون مسعود رجوی خود را به عنوان یک رهبر عقیدتی سیاسی معرفی کرده و افراد اجازه فکر کردن بجز رهبر به کسی دیگر را نداشتند و تمامی زوایای ذهن باید روی میز گذاشته می شد و فقط به او فکر شود برای مثال در نشست های متعدد ملعون میگفت که فکر کردن بجز من به دیگری حرام است و هر کس بخواهد به کمال برسد باید فرمان پذیر، بی سوال باشد و همه چیزش را به من بدهد یعنی گناه، پدر، مادر، همسر و فرزند وگرنه بحث را متوجه نمیشود

آرزوی استمرار اسارت فریب خوردگان رجوی در اردن 08 دی 1392

آرزوی استمرار اسارت فریب خوردگان رجوی در اردن

یک مورد از پیشنهادات فرقه به دولت اردن آنست که افراد آن جز درموارد فوریت های پزشکی ازاردوگاه خارج نخواهند شد و این پیشنهاد ظاهرالصلاح برای اردن دارای پس زمینه ی مزورانه و جنایت کارانه تری است که بموجب آن حق خروج افراد ازشهرک قطع میشود وهمان مناسبات داخل اشرف (عدم دسترسی به اطلاعات آزاد جهانی و منفرد شدن دائمی، ناممکن بودن دیدار وارتباط با اعضای خانواده ها و…) با آزادی وسبعیت بیشتری برقرار میگردد.

blank
blank
blank