همراهی رجوی ها با تروریست های القاعده بر علیه مردم عراق و سوریه
هدف رجوی ها از شایعه پراکنی علیه دولت عراق و ایران، اولا مخفی کردن عامل اصلی این جنایات که هم جنسان و هم مسلکان خودشان یعنی القاعده هستند می باشد و دوما آنها از این طریق می خواهند کینه ای که از مردم ایران و عراق و بخصوص شیعیان این دو کشور به دل دارند را تخلیه کنند.
تجمع پنجاه یورویی مجاهدین در پاریس!
فرقه تروریستی مجاهدین خلق شنبه گذشته تجمع اعتراضی در پاریس برای بازگشت ساکنان لیبرتی به پادگان اشرف برگزار کرد. در این تجمع که تعداد شرکت کننده ها در آن به زحمت به چند ده نفر می رسید، خبری از ایرانی ها و کسانی که بشود طرفدار این فرقه تروریستی نامید، نبود.
همیاری و گلریزان سرپوشی برای دریافت پول از غرب
بعد از سرنگونی صدام رجوی ها برای اینکه منابع مالی خود را تامین کنند به سمت غرب یعنی آمریکا و اسرائیل رفته تا با خوش خدمتی جای خالی صدام را پر کند و اکنون برای اینکه منابع مالی خود را باز پنهان نگه دارد سعی نمود با راه اندازی شوهای مسخره همیاری و گلریزان اینگونه جلوه دهد که نیروهای هوادار وی می باشند که خرج سازمان را می دهند.!!
همیاری یا روش پوشاندن منابع اصلی درآمد فرقه؟
ریخت و پاش های فرقه آنقدر هست که نشان می دهد هزینه های آن باید از جایی دیگر تامین شود چرا که مبالغ خیمه شب بازی همیاری در برابر این ریخت و پاش ها بسیار ناچیز است! برای مثال هزینه ای که مریم قجر صرف مهمانی های خود، عمل جراحی خود، لباس ها و لنزهای چشم خود (هر بار یک لباس و یک لنز چشم متناسب با لباس که غیر از او فقط هیلاری کلینتون اینکار را انجام می دهد).
سخنی با حامیان فرقه رجوی
حامیان رجوی باید ملاحظه کنند که او با نزدیک ترین فدائیان خود چگونه برخورد میکند و چگونه حق سال ها صداقت و فداکاریشان را کف دستشان میگذارد. اگر خدای ناکرده او به جائی میرسید با مخالفان خود چه برخوردی میکرد؟ آیا صدبار بدتر از دیکتاتوری شاه نبود؟ آیا کسانی که این سالیان از وی حمایت کرده اند لازم نیست به خطای خود اعتراف کرده و تا میتوانند از رجوی و فرقه اش فاصله بگیرند؟
زهی به بیشرمی رجوی
جرم وگناه دیگراین نیروها که بزعم رجوی خائن این روزها وبعد ازاینکه شیره جان و نیروی جوانی آنها را گرفت باید گورشان را گم کنند ؛پذیرش 30 سال زندگی توام با زجر و شکنجه های روحی روانی درپادگان مخوف اشرف بود. پادگانی با بیابانی خشک و نفرین شده به ابعاد 6×6 کیلومتر درپشت سیاجها و سیم خاردارها و برجهای سربه فلک کشیده وچندین لایه دیوار گوشتی از نیروهای امنیتی
فرقه رجوی و سیاست توجیه کشتار مردم مصر
ارگان تبلیغاتی و دروغ پرداز رجویها در بخش خبری روز پنجشنبه مورخه 27/5/92 خود تنها به انعکاس اخبار این سرکوب وحشیانه که از سوی خبرگزاریها به شبح مرگ بر مصر به چهارشنبه خونین معروف شده از سوی سخنگوی نظامی مصر اقدام نمود که این خود بار دیگراثبات گر این موضوع است که این فرقه کوچکترین اعتقادی به اصل دموکراسی و حق اعتراضهای مسالمت آمیزمردمی ندارد
فرقه رجوی ونبش قبر یک مرده سیاسی
خود آقای هزارخانی می داند که درطی چند دیداری که داشته همیشه تحت کنترل شدید مسئولین و مامورین امنیتی رجوی بوده و هیچگاه در یک مکان خلوت باهیچ یک از اعضا دیداری نداشته است و به هنگام بازدید وی با هریک ازاعضای به اصطلاح شورا تمامی اعضا ازدادن نوشته یا هدیه منع شده بودند.
فلاکت فرقه رجوی در قبال افشاگریهای هوادران سابق
فرقه رجوی که با افشاگری های پی درپی هواداران سابق روبرو است.این بار افشاگری های ایرج مصداقی آنقدر به نقطه مهمی برخورد کرده است، که پس از استعفاء روحانی و قصیم دنبال این است که به هر صورت چهره لجن مال شده رهبر فرقه (مسعود) را آب و جارویی کند.معلوم نیست معلوم الحال دیگری به نام صادق سیستانی را ازکدام سوراخ موشی بیرون آورده است که با یاد آوری خاطرات زندان، به اصطلاح جوابیه ای برای بی آبرویی رجوی دست و پا کرده است.
همه گوهران بی بدیل مریم برید گم شوید!
مسعود رجوی در آخرین روز های ماه مبارک رمضان با سوءاستفاده کردن از احساسات و عواطف نیروهای به جا مانده در عراق در شب قدر با ارسال یک شوی مشمئز کننده ویدئویی به همه نیروهایی که در عراق ودر لیبرتی محصور شده اند گفته که همه بروید گم شوید اگر برای من ۱۰۰۰ نفر بمانند کافی است و گفته که تا به امروزهرکس که پا از عراق بیرون گذاشته است بر ما بوده است و نه ازما وهمه وهمه مزدور و خائن از کار درآمده اند.
نقدی بر مصاحبه منوچهر هزارخانی (در دفاع از رهبری مجاهدین)
آیا پرسیدن این سوآلات که حق ما اعضای پیشین این فرقه می باشد انداختن بار تاریخ به دوش ایشان است؟ کدام بار تاریخ؟ او رهبر ما بوده است و باید خیانتها و جنایتهای خود را پاسخگو باشد. بار تاریخی ندارد بلکه بار ۳۲ سال گذشته است که ما همراه او بودیم و جان و جسم خود را در اختیار او گذاشتیم تا در راهی خرج کند که از نظر ما درست می آمد. راهی که عکس آنرا طی کرد و حالا آنرا خیانت می دانیم و او را پاسخگو می دانیم.
پیشرفت و ترقی ایران و ایرانی، خاری در چشم رجوی
جست و خیز ابلهانه فرقه رجوی شاید جای کمی تامل و درنگ داشته باشد. که، چرا باید این موضوعات آنقدر برایش مهم باشد که تمام تبلیغات خود را به این صورت روی منافع ملی ایران و ایرانی، که رسیدن به مراتب بالای علم و فناوری در همه جهات است، متمرکز نماید.مگر نه این است که، پیشرفت و ترقی علمی در ایران و رسیدن به علوم جدید روز دنیا، باعث پیشرفت و ترقی جایگاه ایران و ایرانی در کل جهان خواهد بود.