داستان همیاری مجاهدین خلق و سابقه امر
اولین برنامه همیاری در ماه اوت سال ۲۰۰۳ یعنی قریب به دو ماه پس از این دستگیریها بود. آنها می خواستند به این ترتیب نشان دهند که این «هموطنان هستند که به ما کمک مالی می کنند» رقم نجومی این کمکها هم واقعا مسخره است. آمار کمکهای مردمی هم مثل آمار شرکت کنندگان در جلسه ویلپنت است.
همیاری؛ کاسه گدایی مجاهدین
مجاهدین برای مشروعیت بخشیدن به جیره خواری خود و مواجب بگیری از آمریکا و برخی دول غربی، سالانه یک یا چند بار بنا به مقتضیات خود کاسه گدایی خویش را بنام همیاری بسمت مردم ایران دراز میکنند و هر ساله مردم ایران بجای کمک، پیشینه و پرونده خیانت بار آنها را در تخت سینه شان میگذارند و برای تبلیغشان پشیزی ارزش قائل نیستند.
چرا فرهنگ لمپنیزم درون سازمان مجاهدین خلق رایج شد و رشد کرد
این حرکات و عمل یعنی فحش دادن به نفرات که می خواست از فرقه جدا بشود به نشست های شخص مسعود رجوی و مریم قجر عضدانلو هم کشیده شد، به هیچ وجه آنها از این عمل ممانعت به عمل نیاوردند. در سال ۱۳۸۰ در نشست های طعمه عباس موسوی سوژه شده بود در مقابل مسعود رجوی و مریم قجر آن قدر وی را تحت فشار قرار دادندتا فحش بدهد شاخص انقلاب وی شده بود
گفتگوی با محمدرضا روحانی در مورد نتایج استعفا از شورای ملی مقاومت
یکی از نتایج استعفا تبدیل مرض بود به تمارض. برداشتن فیلمها و نوشتهها از یوتیوب. القاب و عناوین مبالغه آمیز، حقوقدان برجسته، مبارز قدیمی، مدافع مجاهدین، وکیل آزادیخواه و «شما که همیشه مدافع امنیت و حقوق و حفاظت اشرف بودهاید» از نامه ۱۲ اردیبهشت ۸۹ خانم رجوی خطاب به «جناب آقای روحانی عضو محترم شورای ملی مقاومت» را سلب کردند.
مسعود رجوی همچنان اعضای ناراضی را تهدید می کند
اخیرا موضوع جدایی افراد ناراضی از فرقه مجاهدین در کمپ های لیبرتی و آلبانی مسعود رجوی را در بن بست واقعی و همچنین به هم ریختگی روانی قرار داده است تا جاییکه مجبور به تهدید و دشنام و … اعضای ناراضی مستقر در لیبرتی و آلبانی کرده است. در همین ارتباط دوباره افراد را مجبور به توبه نامه نویسی کرده و با بدترین کلمات افراد ناراضی در درون فرقه را مورد حمله قرار داده است.
شورای ملی مقاومت! شورای ضد ایرانی
مسعود رجوی در سه دهه گذشته شورا را هر چه بیشتر یک دست کرده و با اعمال غیر دمکراتیک خود باعث شد که افرادی که به نوعی ادعای مستقل بودن می کردند و یا حتی در درون شورا به نوعی ساز مخالف سر می دادند و یا نظر منتقدانه ای داشتند از درون شورا حذف یا با برقراری مستمری برای افراد غیر مجاهد در درون شورا به نوعی آنان را سرسپرده و مجیز گوی سازمان مجاهدین و در راس آن مسعود و مریم رجوی کردند.
من باید در شب قدر، گورم را گم کنم!
آقای رجوی در نشست عید فطر امسال با یک پیام ویدئوئی به ساکنان باقیمانده لبیرتی پیامی می دهد که نشان کامل از بهم ریختگی و انزوای او را داده و باردیگر ثابت می کند که مجاهدین را نباید در کادر یک سازمان سیاسی تحلیل نمود. آنها فقط با معیارهای یک فرقه منحصر بفرد قابل بررسی می باشند. اقای رجوی اینبار هم از سر استیصال در نشست عید فطرمی گوید” کسانیکه توان مبارزه را ندارند و نمی کشند می توانند الان بروند و گورشان را گم کنند و ما هم هیچ کمکی به هیچکس نمی کنیم”
بشارت فطر رهایی اسیران فرقه رجوی
واقعیت این است که مشارکت 72 درصدی مردم در جریان انتخابات ریاست جمهوری در24خرداد که برخلاف تمامی یاوه گوییهای آنها مبنی بر تحریم انتخابات توسط مردم صورت گرفت بدجوری آنان را سوزانده است. بطوریکه درصدد انتقام برآمدند. انتقام با بکارگیری کثیف ترین شیوه ها تلاش برای خالی نگه داشتن سفره مردم ازغذا و جلوگیری از ورود دارو و جهت درمان بیماران
نویسنده عراقی صافی الیاسری از رجوی رشوه میگیرد و روزگار میگذراند
درپایان خواستم به آقای صافی الیاسری نویسنده عراقی رشوه خور ضعیف النفس تابع خواستهای خارجی بگویم که آغاز پایان حضور خفتبار و جنایتکارانه فرقه رجوی درخاک عراق فرا رسیده و زودی است که با تعطیلی تمام و کمال اسارتگاه اشرف , جماعت رجوی به خارج ازعراق بقول افغانیها پرتاب شوند! پس به خودت بیا و ضرب الاجل به تمدید پاسپورت خود وعیال و اطفال مبادرت نموده تا درآنسوی خاک عراقی بتوانی برای جماعت رجوی قلم فرسایی نمایید وگرنه مقرری شما قطع خواهد شد.
حقا چه کسی باید گورش را گم کند؟
از قرار اطلاع مسعود رجوی رهبر فرقه ای سازمان مجاهدین خلق اخیرا نشستی به صورت اودیوکنفرانس به مناسبت شب های قدر در ماه رمضان برای ساکنان اردوگاه لیبرتی برگزار نموده و نارضایتی خود را از برخی موضوعات، از جمله نافرمانی افرادی که به آلبانی و آلمان رفته اند و ایجاد امید به خارج شدن از عراق در کسانی که هنوز در لیبرتی هستند
اظهارات «تام ریج و هواردین» در حمایت از فرقه رجوی، با مشتی دلار
گذشته از این که آیا این دو نفر هم مثل خیلیهای دیگر برای شرکت در مراسم فرقه رجوی چقدر پول گرفتهاند، باید بدانند که گرفتاری کنونی سازمان در درجه اول زندان لیبرتی است. اگر سازمان، از قدرتهای دولتی، منطقهای و یا جهانی از جمله خود آمریکا دوست و متحدی واقعی داشت خیلی وقتها پیش از این محل به یک کشور سوم رفته بود و یا حداقل به اشرف بازگردانده میشد و اینگونه در مخمصه و تنگنا در تهدید موشکباران در زندانی تنگ بنام لیبرتی قرار نمیگرفت.