انجمن یاران، فاجعه انسانی اخیر در کمپ اشرف را بشدت محکوم مینماید
در حالی که رجوی اعضای جدا شده و پناهدگان در آلمان و آلبانی را خائن مینامند، مریم قجر در پی لابیگری برای بدست آوردن جایگاهی در سطح بین المللی است، ولی غافل از اینکه این جنایات، تصویر او را و سازمان مخوف مجاهدین را در سطح بین المللی، منفور و منفور تر میکند.
کشتار بجای رها شدن خواست کیست؟
این کشتار یک هدیه برای مریم و مسعود رجوی است کسانی که ارزش سازمان و فرقه خود را در شهید بیشتر میدانند و در این برهه از زمان که با فروپاشی مواجه هستند نیاز مبرم به مظلوم نمایی جهانی دارند. اعضایی که میتوانستند در کشور ثالث پناهندگی گرفته و زندگی جدیدی را تجربه کنند به قتلگاه فرستاده شدند اعضایی که برای کشته شدن آماده شده بودند همگی در عکسها با جلیقه های ضد گلوله و کلاه خود گویی به مصاف دشمن میرفته اند.
کشتار بیرحمانه مجاهدین را در پادگان اشرف محکوم میکنیم
آقای رجوی در تمامی این سالها جان فرزندان این آب و خاک را برای مطامع سیاسی و فرقه ای اش به خطر انداخته است. رهبری که یازده سال در اختفا بسر می برد و از خون کشته شدگان بی پناه ارتزاق می کند. رهبری که هرگز به نسخه های پیچیده شده سازمان های حقوق بشری و پناهندگی برای نجات جان نیروهایش اعتنائی نکرده است رهبری که برای از هم نپاشیدن مناسبات فرقه ای اش حاضر است که صدها نفر را جلوی تیغ جلادان بیرحم و سقاوت پیشه قرار دهد.
فاجعه انسانی در کمپ اشرف را محکوم می کنیم
افسوس که فریاد رسی برای این نفرات نیست. مجامع بین المللی و افکار عمومی از کسانی که در باطلاق مانده اند می خواهند که خودشان فرار کنند و از طرف دیگر رجویها مدعی می شوند که داوطلبانه در اشرف یا لیبرتی مانده اند، اما ما به شمامی گوئیم آنها نمی توانند قبل از هرچیز بخاطر اینکه مغز و روحشان آزاد نیست و در اسارت این سکت هستند تصمیم بگیرند و همه چیزشان هر لحظه زیر کنترل است.
سازمان سیا: از کودتای ۲۸ مرداد تا حمایت از مجاهدین
در حالیکه همکاری های جاسوسی و تروریستی مجاهدین و امریکا و اسرائیل برای آزار ایرانیان ادامه دارد، سرباز امریکایی بردلی منینگ برای درز دادن اطلاعات جاسوسی به سایت ویکی لیکس به 35 سال زندان محکوم می شود. به گزارش گاردین برخی کارشناسان و اساتید دانشگاه و گروه های حقوق مدنی این حکم را” وحشتناک” و” بی سابقه” خواندند. در
عوامفریبی هم حدی دارد، مریم قجر!!!
آیا همراهی امروز رجوی ها با آمریکا و تروریست هایی که خود متهم به استفاده از سلاح شیمیایی علیه مردم سوریه هستند، و درخواست رجوی ها از غربی ها برای حمله به سوریه و ایران، آیا روی دیگر سکوت تایید آمیز و همکاری رجوی ها با صدام در زمان حمله شیمیایی او با کمک آمریکا بر علیه ایران و حتی مردم خودش نیست؟
رهبری که ۱۱ سال از ترس جانش خود را پنهان کند از رهبری ساقط است
اما قلم از شرح زندگی مسعود رجوی که مدعی انقلاب و انقلابیگری است شرم دارد. تنها در طی سال های اقامت در عراق خانه ها و کاخ ها و اقامتگاه های مجللی که برای خود می ساخت فقط با قصرهای شاهان و صدام و رهبران ریایی فرقه ها که زندگی شان را از توده مردم جدا می کنند برابری می کند.
فرقه رجوی بدنبال پاک کردن گذشته سیاه خود!
از دیگر مواردی که سازمان بشدت انجام آنرا تکذیب میکند کرد کشی و سرکوب مخالفین صدام در بهار 71 است. مجاهدین در آن سال در چند محور وارد عمل شدند. آنها در شهرهای مرزی مانند جلولا، کفری، سلیمان بک، خانقین و محورهای مواصلاتی بآن شهرها با تانک و توپ و دیگر اداوات جنگی تمان عیار وارد عمل شدند و با مخالفین صدام وارد جنگی تمام عیار شدند! آنها در این عملیاتها تعداد بی شماری از کردهای این مناطق که بسیاری هم از مردم عادی بودند را به خاک و خون کشیدند
شمه ای از روش های عوام فریبانه رجوی ها – قسمت دوم
مردم را دعوت میکنند به تظاهرات ولی به آنها بارانی و چتر و لباس واحد و شعار واحد و عکس واحد عرضه میکردند. این کارها مردم را فراری میدهد. در جلسات عمومی شالگردن بنفش یا زرد میدادند. من و دکتر قصیم معمولاً به این بازیها تن در نمیدادیم. تحمیل یک رنگی برای ما رنجآور بود. پرچم ایران که پرچم شورا بود معمولاً فراموش میشد.
شمه ای از روش های عوام فریبانه رجوی ها
هر روز که برای جمع آوری کمک مالی به خیابان می رفتیم، مسئولین دفتر چند ستونِ اول لیست های امضاء را با اسامی و ارقام غیر واقعی پر می کردند. به ما گفته می شد که: مردم چشمشان اول به این چند تا اسم و رقم کمک های داده شده می افتد و اعتماد کرده و کمک می کنند. برای خیلی ها هم سخت می شود که کمتر از مبلغی که ما آن بالا نوشته ایم، بپردازند.
استفاده از سلاح شیمیایی تحت هر عنوان محکوم است
جالب است که دراین وانفسا فرقه رجوی با گرد و خاک کردن فراوان و انعکاس اخبار جنگ طلبی بسوی آسمان دهان باز کرده تا که شاید طعمه ای از جنس مفت خوری دریافت نمایند و از آب گل آلود مارماهی صید کنند! زهی خیال باطل. بیشک هرگونه جرقه و جنگ از جانب هر که بخواهد باشد، قربانیان آن تنها و تنها مردمان آن دیارخواهد بود وسوریه نیز از این قانون مستثنی نیست
کمپین ۲۵۰ نفره مجاهدین برای حمایت از یک جنایت
مظلوم نمایی عوامل فرقه مجاهدین خلق درحالی است که این فرقه بر اساس توافق نامه سازمان ملل و دولت عراق باید تا آخر دسامبر 2011 میلادی همه ساکنان پادگان اشرف را به کمپ لیبرتی منتقل کرده و پادگان اشرف را به دولت عراق تحویل می دادند. اما هنوز عده ای از اعضاء خود را در این پادگان نگه داشته و در طول این مدت تمام تلاش خود را به کار بستند تا مانع از اجرای توافق نامه میان دولت عرق و سازمان ملل شوند.