پیروزی جدید سازمان تبریک تبریک!
واقعیت اینست که این یک تصفیه خونین دیگر در فرقه رجوی بود! در هر جای دنیا در هر گروهی در هر ارتشی در هر نیرویی حتی تازه کار، کسی فرمانده هان ارشد را در معرض خطر مستقیم قرار نمیدهد! نیروهای عراقی بارها و بارها هشدار داده بودند که بایستی قرارگاه اشرف را تخلیه و تحویل دهید. حتی تهدید به برخورد نظامی کرده بودند و برای هر بچه ای پر واضح بود که این اتفاق در تقدیر است.
کشتار در پادگان اشرف و فراهم شدن خوراک تبلیغاتی
موضوع اشرف و سازمان مجاهدین خلق در عراق موضوع منافع کسانی است که به تنها چیزی که فکر نمیکنند جان اعضای فرقه رجوی و آلام خانواده های رنج دیده آنان است و البته رجوی هم به تنها چیزی که فکر نمیکند همین است. گویا این گروگان ها باید یک به یک قربانی جاه طلبی های رجوی و سیاست های استعماری شوند و خم به ابروی کسی هم نیاید. آیا سرنوشت پیروان امثال دیوید کوروش و جیم جونز در انتظار پیروان رجوی نیست؟
به دستور نخست وزیری عراق کمپ اشرف تخلیه کامل میشود
امروز باید ار سران این فرقه پرسید چرا و به چه دلیل دارید انسانها را در عراق به کشتن میدهید و مانع از خروج آنها میشوید؟ حال که دیگر تمامی امکاناتتان هم از بین رفت و نابود شد وهمه را دولت عراق مصادره کرد واز فردا به تاراج خواهد گذاشت، آیا هنوز هم ماندن در عراق را ترجیح میدهید. آیا هنوزمنتظر یک راه حل دیگری هستید؟ آیا منتظر این هستید تا مابقی نفرات در کمپ لیبرتی هم مثل این ۱۰۰ نفر کشته و زخمی و به اسارت در بیایند
آخرین وضعیت پادگان اشرف
هنوز نزدیک به پنجاه نفر دیگر از اعضاء مجاهدین خلق در پادگان اشرف به سر می بردند. آنها باید خیلی قبل تر بر اساس توافق نامه سازمان ملل و دولت عراق در سال ۲۰۱۱ میلادی به کمپ لیبرتی منتقل می شدند. اما رهبران فرقه با انتقال این افراد که عموما از فرماندهان و اعضاء ارشد بودند مخالفت کردند. دلیل این کار فروش اموال این گروه در داخل پادگان اشرف اعلام شد.
رجوی در بزنگاه ماندن یا رفتن
به نظر میرسد رجوی باید یکبار دیگر سوای این که تمام نیروهایش از این به بعد جانشان بیشتر از گذشته در خطر قرار خواهد گرفت، روی استراتژی خود تجدید نظر کلی را در نظر بگیرد. آیا نگهداشتن پر ریسک نیروها در عراق به قیمت سرنگونی، واقعی خواهد بود و یا صرفا یک توهم و سراب.
حرف دل خانواده ها و جداشدگان از فرقه رجوی
این خانواده ها می گویند درگذشته وقتی آنها می دیدند در کوچه و خیابان شهرشان توسط فرقه رجوی آدم کشی می شد – ترور و قتل عام می شد و بدتر از همه آنها در زمان جنگ توسط جاسوسی این فرقه – عراق بر سر مردم ایران توپ و موشک می زد این خانواده چون فرزندشان در تشکیلات تروریستی رجوی بوده خود را مجرم و محکوم و مدیون ایرانیان می دیدند و از خجالت و تناقض نمی توانستند خود را ایرانی و جز جامعه ایران بدانند
فخرالدین متولی: دیگر برادرم برنمی گردد
درانتها آقای فخرالدین متولی ضمن محکوم کردن حمله عراقیها به اشرف گفتند: من هم مثل خواهرم فهیمه که مقیم آلمان هستند ودرسه شنبه گذشته دربرنامه نوبت شما بی بی سی به صراحت گفتند که مسول و مقصر مرگ برادرم شخص رجوی خائن است , اعتقاد عمیق دارم که مقصرمرگ برادرم وسایرقربانیان کسی نیست جز رجوی که خدا هزارباره لعنتش کند.
لجاجت رجوی بازهم قربانی گرفت
با دلایل مستدل شکی نیست که رجوی مسئول اصلی حادثه 10 شهریور و کشته شدن اعضایش درکمپ اشرف است آنچه که مسلم است رجوی ها به واسطه جنایات سالیان درحق مردم عراق درامان نیستند و مردم این کشوراز هر فرصتی برای انتقام گرفتن از این فرقه استفاده خواهند کرد ولی رجوی با اشراف به این مسئله همچنان اصرار دارد که اعضایش را درعراق نگه دارد تا شاید بتواند جلوی فروپاشی فرقه اش را بگیرد.
ولع سیری ناپذیر رجوی در خونخواری
شورای به اصطلاح مقاومت فرقه رجوی در واکنش به این تراژدی غمباراسیران پادگان اشرف، وتکرار اراجیف رجوی، به نحو مضحکی آنرا خلق یک حماسه و عاشورا گونه نامید!! واقعا انسان از اینهمه شیادی و دجالی رجوی درعجب می ماند. بله، در پادگان اشرف یک کشتار راه افتاد، اما مقصر و بانی آن کیست؟ آیا غیرازشخص رجوی که به بهانه های مختلف مانع ازخروج نیروهای گرفتار به کشورثالث می شود؟
رجوی کمر همت به مرگ همه اعضای سازمان بسته است
باز هم تعدادی از نفرات سازمان در اشرف کشته شدند که باعث تاسف و نگرانی است که چرا این تعداد نفرات باید کشته شوند و مسبب اصلی این جنایت کیست؟اگر در یک کلام بخواهیم نام مسبب این جنایت را اعلام کنیم بایستی روی نام رجوی انگشت گذاشت چرا که وی مانع انتقال افراد از اشرف به لیبرتی و از آنجا به کشور ثالث شده است.
در فرقه رجوی چه می گذرد؟
افراد مستمرا تهدید وتشویق می شدند٬ عاطفه خانوادگی را از خود دور کنند. این برنامه را خود رجوی برایش اسمی هم گذاشته بود: بند جیم یعنی جنسیت. رجوی آنقدر بی حیا بود که به دکترها گفته بود اگر مردهامشکل جنسی مطرح بکنند به راحتی آنهارا اخته کنید یعنی از مردی بیاندارید! درمورد زنها هم رجوی دستورداده بود رحم آنهارا دربیاورند.واین کار را نیزکردند. دکتر هم به نقل از رجوی می گفت مگر طلاق تا ابد ندادی پس ازچی می ترسی؟
تجارت مریم قجر با جان اعضاء فرقه رجوی!
این در خواست مریم قجر ثابت می کند که قبل از هر چیزبرای رجوی رذل زنبارتنها چیزی که ارزش ندارد جان انسانها هست ؛ سران فرقه رجوی تمام تلاش خود را می کنند تا به هر طریق ممکن دلارهای اغشته به خون را حفظ کنند و برای همین منظور از جان اعضاء اسیر خود مایه گذاری می کنند!