یک گام دیگر در مسیر فروپاشی فرقه رجوی
آنچه که مهم است فرقه رجوی به عنوان یک گروه تروریستی شناخته می شود و علاوه بر ایران درعراق هم متهم به انجام و مشارکت در طرحهای تروریستی بوده و پرونده هایی نیز در جریان است پس نتیجه خیلی روشن است این فرقه راهی به جز خروج ندارد و بحران هایی که فرقه به آن دل خوش کرده دیری نمی پایند و هیچ تضمینی برای حضور فرقه در عراق نخواهند بود.
دستگیری رغد حسین دختر صدام و دوست و همخون مسعود رجوی
بنا به گزارش خبر آن لاین” رغد حسین” دختر صدام حسین به اتهام شرکت فعال درعملیات تروریستی 7 ساله اخیر درعراق توسط پلیس بین المللی (اینترپل) درکشوراردن دستگیر گردید. بنا برشواهد و دلایل موجود مسعود رجوی سرکرده فراری این فرقه تروریستی نیر با کمک و پشتیبانی این فرد (رغد حسین) در مخفی گاهی درکشور اردن به زندگی خفت بار و فسیلی خود ادامه می دهد.
تبریک به مناسبت رهایی آقای مرتضی دشتی از فرقه رجوی
فرارآقای مرتضی دشتی یک عملیات بزرگی بود که از مانع های ایجاد شده فرقه رجوی اعم از: گشت ماشین، گشت موتوری، گشت پیاده سطح قرارگاه، کیوسک های کنترلی سر چهار راه ها، گشت امنیت، گشت هوشیاری داخل مراکز، انتظامات ورودی مراکز گذر کرده و خود را به خانواده ها رسانده است و یک شکست برای مسعود و مریم رجوی است و ماهیت فشار روی اعضای اشرف را افشا کرده است.
حکایت دروغ فرقه رجوی از راهپیمایی روز قدس در ایران
خیلی جالب است که دستگاه دروغ پرداز فرقه رجوی این بار برعکس عمل کرده و به جای بزرگنمایی در رقم سازی، به طور مضحک و احمقانه ای در حد فاحش کوچک نمایی داشته است.چرا که همواره عادت و رسم دستگاه دروغ پردازی مجاهدین بر بزرگنمایی ده چندان بود فی المثل اجتماع تاورنی صدهزار نفری بود کما اینکه سایر اجتماعات عشایر خریداری شده در اسارتگاه اشرف وچه درخارجه برهمین منوال انعکاس داده میشد.
از دولت عراق می خواهیم که کار اسارت گاه اشرف را یکسره کند
در این اجتماع بسیار صمیمی خانواده های فوق الذکرضمن محکوم کردن چنین شوهای مضحک تلویزیونی متذکرشدند که تا رهایی وبازگشت عزیزان خود درهمکاری با انجمن نجات گامی واپس نخواهند نهاد و با اشراف به شرایط سخت حاکم برمناسبات فرقه ای در تشکیلات رجوی سخنان دیکته شده اسرای دربند خود را به فال نیک گرفته وبا اطمینان خاطر،خطاب به عزیزان خود خواستند که بدانند که همواره مسیربازگشت وخروج ازصف نفاق بازبوده وخانواده ها تمام وکمال پذیرای عزیزان رها شده ی خود از بند تشکیلاتی رجوی خائن هستند و جای هیچ گونه نگرانی نخواهد بود.
آخرین جست و خیز رجویها برای وطن فروشی جدید
این خود فروخته که خوب می دانست در چنین مواردی عوامل صهیونیستی و گروه های جنگ طلب آمریکا برای تخریب چهره های ملی ایرانی برنامه هایی از قبل تعیین شده ضد ایرانی دارند و تعدادی اجیر شده همانند سال های قبل را به صحنه می آورند، از فرصت استفاده نموده و با اعلام برنامه خود پیشاپیش در صدد فریب افکار عمومی می باشند تا وانمود نمایند که اگر چنانچه جمعیتی برای این شو جمع شوند همه از هوادارانی هستند که از طرف ایشان دعوت به این کار شدند
مجاهدین، نافی آزادی آدمی – قسمت چهارم
تـرور و خشونت در بطن خـویش رویکردی غیر دمـوکراتیک و نافی آزادی آدمی ست. زیرا بـر عنصر زور، قهر، روش ها و شیوه های آنتاگونیستی اصرار می ورزد. آدمی در این میان مجال انتخاب آزادانه را از دست می دهد زیرا تحت تاثیر فضایی هراس آلود قرار می گیرد که ” اراده ی آزاد” او را برای بقاء تحت الشعاع قرار می دهد. بدین سان انسانها با چالشی هراس انگیز مواجه می گردند و در سیکل معیوب ترس مبتنی بر خشونت” آزادی و انتخاب” انسان از معنای راستین و حقیقی آن تهی می گردد.
در فرقه رجوی چه را باید باور کرد آنچه می بینیم یا آنچه می گویند؟
سایت های سازمان چند روزی است که بر طبل و دهل می زنند و در بوق و کرنا کرده اند که دولت عراق مانع ملاقات خانواده ها با اعضاء مجاهدین شده و به آنها ویزا نمی دهد! جالب اینجاست که بعد از قریب 6 یا 7 ماه که از محاصره زندان اشرف توسط خانواده ها می گذرد تازه سازمان با عقب افتادگی تمام به فکر خبر سازی افتاده است
شارلاتان بازی رجوی برای جلوگیری از ملاقات خانواده ها
واقعیت این است که رجوی ضد بشر و از بشریت بویی نبرده است! انسانها اهمیتی برای او ندارند. برای حفظ بقای خودش و بانو مریم! خر مگس دوران! یک سری افراد را دارد لگد کوب می کند. مادر پیری که عکس فرزندش را در آغوش می گیرد و به آن بوسه می زند حاضر است فرزندش را با هر قیمتی که شده ملاقات کند.
چگونگی شکل گیری تشکیلات سازمان مجاهدین بعد از سال ۶۷
بعد از مرصاد همه چیز تمام شده بود و سازمان و ارتش قفل شده و این دست سازمان نبود زیرا که قطعنامه 598 شورای امنیت روی میز بود. بنابراین با این وضعیت بهتر می شد نیروهای خالی از ذهن را اغفال کرد و مغزشان را ساخت و در این مهم چیزی کم نگذاشتند. بعد از چند وقت نشست ها شروع شد زیرا که همه یک دفعه گفتند: پس چه شد فرستادن به ایران؟
خروج نیروهای امریکا از عراق و تحصن خانواده ها نوید دهنده آزادی اسیران فرقه رجوی
نیروهای رزمی امریکا عراق را ترک نمودند و وظیفه آن بخش از نیروهای غیر رزمی به جامانده تنها آموزش نیروهای عراقی است و این بدان معناست که این نیروها تحت فرماندهی ارتش عراق قرارخواهند داشت. درچنین شرایطی ترس و وحشت سرکرده فراری فرقه از برملا شدن راز و رمزهای همچنان سربه مهر بویژه از جانب زنان درمانده و نا امید اسیر درقلعه متروک اشرف است و این دلیل و بهانه این فرد تبهکاراست که می خواهد این افراد درهمان قلعه مخوف بمانند
خروج رسمی نیروهای امریکایی از عراق و یتیم شدن مجدد مجاهدین
از امروز” اول سپتامبر 2010″ نیروهای امریکایی ماموریت نظامی خود را در عراق پایان دادند و به عنوان نیروی اشغالگر در عراق دیگر نقشی ندارند و تنها به منظور آموزش نیروهای نظامی عراق آنهم با تعداد کمتری حضور دارند. این دومین باری است که سازمان مجاهدین در عراق یتیم می شود و حامی خود را در یک کشور بیگانه از دست می دهد. هفت سال قبل با سرنگونی صدام حسین، بزرگترین حامی عربی مجاهدین از دست رفت و این بار بعد از هفت سال که سازمان مجاهدین به ارتش امریکا توسل جسته بود دوباره حامی خود را از دست داد.