افشاگری!! اتمی جدید رجوی موضوع مزاح نماینده جمهوری اسلامی
علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی ضمن تکذیب شایعه منتشر شده به نقل از مجاهدین در گفتگو با خبرنگار مهر، در رابطه با خبر اخیر خبرگزاری های خارجی مبنی بر ادعای افشای سایت هسته ای جدید در نزدیکی شهر قزوین به نقل از گروه مجاهدین گفت: ما چنین تاسیساتی که به غنی سازی اورانیوم بپردازد نداریم و چنانچه آنها از چنین چیزی خبر دارند به ما معرفی کنند تا از آنها تشکر به عمل آید.
حکایت «کل علی» و «مسعود تروریست»
حکایت رجوی هم بی شباهت به این کل علی نیست، با این تفاوت که پسوند نام رجوی « تروریست » است. او بعد از آمدن آمریکایی ها به عراق تا می توانست ژست دمکراتیک گرفت و تا می توانست پول خرج کرد و همسرش تا می توانست در اروپا سفر و بذله بخشی کرد و مهمانی های آنچنانی برپا کرد و… تا این پسوند تروریست را عوض کرده و خود را از لیست تروریستی آمریکا در بیاورد اما بعد از همه این کارها وزرات خارجه آمریکا بلند شد و گفت «عجب سرگذشتی داشتی کل علی ».
انگیزه غربی ها از حمایت از مجاهدین چیست؟
جنگ طلبان امریکایی و اسرائیلی ها با استاندارد دوگانه خود در برابر تروریسم مدافعان اندیشه ی «تروریست خوب، تروریست بد» هستند چرا که تروریست هایی چون مجاهدین « دشمن دشمن آن ها هستند پس دوست آن ها هستند.» اگر این گونه سیاستمداران اروپایی و امریکایی در موضع خود با تروریسم صادق باشند باید افرادی مانند بولتون را به خاطر حمایت آشکار و مستقیمشان از مجاهدین خلق مورد بازخواست قرار دهند چرا که مجاهدین بر طبق گزارش وزارت امور خارجه امریکا فرقه ای تروریستی است که مسئول مرگ شهروندان زیادی در طول سه دهه مبارزه خشونت آمیز بوده است.
مقام امریکایی: رجوی مردان را می کشت تا زنانشان را تصاحب کند
… دبیر دوم سفارت آمریکا در بغداد طی گزارشی مستند، متذکر شده که رجوی برای دست یافتن به برخی از زنان و بانوان در این سازمان، همسران آنها را به ماموریتهای مرگ بار میفرستاد و به شیوه «ناپلئون» زنان آنها را تصاحب میکرد و در اسناد موجود در پادگان اشرف نیز به این موضوع بر میخوریم که تعدادی از مرگهای اعضای این گروه تصادفی نبوده بلکه از قبل برنامهریزی شده است.
اعتراف رجوی وطن فروش به نداشتن نیرو در ایران
رجوی وطن فروش که بیش از دو دهه مزدور صدام بوده و بعد از آن نیز با تغییر وضعیت در عراق با جاسوسی و چاپلوسی سعی در اثبات نوکر منشی خود برای آمریکا و اسرائیل دارد، در یک اقدام احمقانه دیگر فراخوانی برای ایجاد تظاهرات و قیام در روز «قدس» داد اما فضاحت کار آنقدر بالا بود که بر خلاف فراخوان های قبلی که او به شورای خارجه نشینش دستور می داد تا برای فریب، در روز مورد نظر اطلاعیه های سریالی بدهند اینبار نه تنها قادر به این کار نبود بلکه در مطلبی که در یادداشت روز یکی از سایت هایش درج شده شاید برای اولین بار ناگزیر، به شکست اعتراف کرد.
جلوه دیگری از مسلمان نمایی مریم قجر
این دجاله که عوام فریبی را بخوبی از همسر دوم خودش رجوی پلید آموخته است با تمسک و آویزان شدن به شعائر اسلامی سعی دارد در مناسبات هایی هم چون شب قدر به فریب افکار عمومی بپردازد. به همین دلیل است که هر ساله مراسم های پوشالی و مسخره ای را در اوور برقرار می کند و کسانی را به این مراسم دعوت می کند که اصلا اعتقادی به مسائل دینی ندارند و فقط برای خوشگذرانی و تفریح به این مکان مراجعه می کنند که البته سر و وضع ظاهری این افراد نیز گویای خیلی از واقعیات می باشد.
خیانت رجوی فاشیست به آرمان بنیانگذاران سازمان
یکی از افتخارات سازمان در گذشته این بود که مسئولین بالای سازمان از جمله مسعود رجوی آموزشهای نظامی خودشان را در پایگاههای مبارزان فلسطینی گذراندند ولی امروز کمتر کسی است که از همکاری اطلاعاتی رهبری سازمان مجاهدین خلق با سازمان اطلاعاتی اسرائیل (موساد) خبر نداشته باشد. علاوه بر این رجوی امسال در فراخوانی به مناسبت روز قدس دستور شعار نه غزه، نه لبنان را صادر می کند.
مجاهدین، نافی آزادی آدمی – قسمت پنجم
جمع بندی عملکرد سران مجاهدین و واکاوی نوع نگرش آنان به معنای”سیاست” در حقیقت انعکاس برخی از نظریات و ایده هایی ست که مستبدان و فاشیست ها در طی تاریخ تحولات اجتماعی از آن پیروی کردند. اگر چه سیاست از نظر رهبر عقیدتی مجاهدین تابع مقتضیاتی چون گاهی خشونت و گاهی سازش، گاهی حیله و نیرنگ است و نبایستی از آلودگی وجدان و تیره بختی آن ترسید اما باید از مسعود رجوی سوال کرد که آیا خشونت می تواند توجیهی برای کسب قدرت و یا حتی مقاصد خیر باشد؟
یک گام دیگر در مسیر فروپاشی فرقه رجوی
آنچه که مهم است فرقه رجوی به عنوان یک گروه تروریستی شناخته می شود و علاوه بر ایران درعراق هم متهم به انجام و مشارکت در طرحهای تروریستی بوده و پرونده هایی نیز در جریان است پس نتیجه خیلی روشن است این فرقه راهی به جز خروج ندارد و بحران هایی که فرقه به آن دل خوش کرده دیری نمی پایند و هیچ تضمینی برای حضور فرقه در عراق نخواهند بود.
اوج خیانت و فضاحت مسعود رجوی در مصاحبه های بتول سلطانی
با درود به خانم بتول سلطانی و به جسارت و شهامتش که با تمام سختی ها و معذوریت ها و تحمل فشارهای روحی پا به میدان گذاشته و پرده از روی چهره ظاهر الصلاح و عوام فریبانه ی رجوی برداشت.قطعا هر کدام از افراد بازگشتی فاکت ها و نمونه ها ی متعددی از این گونه انحرافات اخلاقی و روابط نا مشروع دارند که در اذهان به صورت نقطه چین وجود داشته و به راستی بایستی اعتراف کنیم که به هر دلیل هیچ کدام تاکنون توان افشای آن را به این روشنی و صراحت نداشته ایم.
مخالفت رجوی دیکتاتور با خواسته یونامی برای ملاقات خانواده ها
نمایندگان سازمان ملل متحد در عراق (یونامی) بعد از دیدار با خانواده هایی که در بیرون درب قرارگاه اشرف منتظر ملاقات عزیزان شان هستند، با خواسته آنها مبنی بر ملاقات با عزیزان شان در محیطی خارج از کنترل تشکیلات فرقه موافقت نمودند.بدنبال این موافقت، نمایندگان یونامی این پیشنهاد را با مسئولین سازمان در میان گذاشتند که این پیشنهاد مورد قبول آنها قرار نگرفت
رجوی رهبر ایدئولوژیک یا ارباب حلقه ها
عملکرد رجوی وحشی بی شباهت به سناریوی فیلم ارباب حلقه ها نمی باشد که کاراکتر اصلی آن تلاش داشته تا با تغییر ماهیت افراد اسیر شده آنان را به آدمهای جنایت کاری تبدیل کند که در جهت اهداف خود سوء استفاده کند.رجوی شیاد نیز همانند کاراکتر اصلی این فیلم تخیلی، اعضا و افراد خودش را با شستشوی مغزی و القائات فرقه ای به مهره هایی تبدیل کرده است که دیگر فقط و فقط باید حرف رهبر جنایت کارشان را گوش کنند، عاطفه در آنها بمیرد و هیچ گونه احساسی نسبت به خانواده های خود نداشته