ملاقات انجمن نجات خوزستان با آقای علی اکبر محمد رضایی
دراین دیدارکه به مدت 5/1 ساعت طول کشید اعضای انجمن نجات با صبر و حوصله به سئوالات و ابهاماتی که آقای محمدرضایی داشتند پاسخ گفتند و باهم ابراز امیدواری کردند که با ادامه همین تلاش هایی که درجهت نجات افراد دربند می شود با انتقال آنها به کشورهای ثالث هرچه زودترشر رجوی از سرآنها کوتاه شود و از طرف دیگر همه خانواده های آنها هم از تشویش و نگرانی سالیان بیرون بیآیند.
آیا رجوی، نفر شماره ۳ خود، محمد سید المحدثین را از کار برکنار کرده است؟
پس از استعفا و اعلام جدایی آقایان کریم قصیم و محمد رضا روحانی از شورا در پانزده خرداد ۱۳۹۲، تنش شدیدی در تشکیلات سازمان و شورا ایجاد می گردد.مریم رجوی بلافاصله جلسه اضطراری برگزار می کند و همراه با مهدی ابریشمچی بقیه افراد را زیر تیغ می برند که ندانم کاری های شما باعث شد آن دو از ما کنده شده و به سمت”رژیم” بروند.
موفقیت هسته ای ایران طناب دار مجاهدین خلق
مریم رجوی در حالی این توافق را بشکل مضحکی «زهر خوردن» اتمی ایران تلقی میکند که خود پیشتر از این و بهنگام بسته شدن درب قرارگاه اشرف و تخلیه زبونانه آن جام زهر را نوش جان کرده است و اکنون با توافق هسته ای بین ایران و غرب، ضمن بسته شدن کامل دکان نان خوری رهبران مفلوک مجاهدین، تنها شکافی هم که به امید برافروخته شدن” جنگ” ایام را سپری میکرد نیز درش گِل گرفته شد.
اعتصاب غذا یا بازی مسخره رجوی ها
سران فرقه برای رد گم کردن سر اعتصاب غذا و اینکه جواب ندهند که چرا نزدیک به نود روز هنوز کسی نمرده در حالی که همه در حال مصاحبه و نشان دادن انگشتان دست به عنوان پیروزی اند سعی کرد با نشان دادن افراد به شکل ضعیف و یا در حال انتقال به بیمارستان هستند وضعیت را بحرانی نشان دهد و یا اخیرا با آوردن نفراتی به اسم دکتر نام جنایت علیه بشریت بر روی این مسئله بگذراند.
بساط نمایش دار و دسته رجوی از مقابل سازمان ملل جمع شد
سازمان امنیت ژنو، بساط نمایش دار و دسته رجوی را از مقابل سازمان ملل جمع نموده و آنها را بیرون کرده است.وابستگان به گروه تروریستی مجاهدین که مدت ۸۰ روز به بهانه اعتصاب فضای مقابل سازمان ملل در ژنو را اشغال کرده بودند، توسط پلیس ژنو جمع آوری و بیرون رانده شدند.
شکست یا پیروزی!
فرقه تروریستی رجوی طی ۱۰ سال گذشته با به راه انداختن شوهای مشمئزکننده و جمع کردن انبوه خبر نگار و دادن اطلاعات پوشالی که ایران ده ها و یا صدها و یا هزاران نیروگاه هسته ای دارد و برای دستیابی به بمب هسته ای تلاش میکند و همسو با اربابش اسرائیل به دنبال این بودند که بعد از سرنگونی صدام نوبت جنگ و کشتار به ایران برسد و فرقه رجوی در اوج لاشخوری بیاید و قدرت را در ایران به دست بگیرد
رمز گشایی از نماد «مهدی ابریشمچی»
اما رجوی چرا با این اطلاعات که در اختیار همگان قرار دارد، دست به کاری می زند که حاصل آن جز بی اعتباری نیست، به ویژه آنکه فردی را به صحنه می فرستد که زندگی شخصی اش، از آنجا که پیش از مسعود رجوی، همسر مریم قجر عضدانلو(رجوی) بوده و در یک فرآیند ایدئولوژیک از همسرش طلاق می گیرد و مدافع ازدواج او با رجوی می شود، همواره عاملی برای جلب توجه بیشتر رسانه ها است؟
توافق هسته ای، بور شدن مجاهدین خلق و متحد جدیدشان
همین توافق در قدم اول مجاهدین و همپیمانان آنان را چه در منطقه و چه در تمام دنیا بور کرد، براستی که این فرقه رو به زوال هر چه در توان داشت برای برهم زدن این میز به کار گرفت، اما در نهایت دیدیم که به چه صورتی مات و بور شد، یک هفته قبل از شروع نشست ژنو۳ مهدی ابریشمچی با برپا کردن یک خیمه شب بازی بساطی را پهن کرده بود تا به گفته خود و دار و دسته اش سند جدیدی از ساخت یک سایت هسته ای در نزدیکی مبارکه اصفهان را برای جهانیان افشا کند
اندر حکایات ابلهانه ملکه ترور و شرکا
زن ابله رجوی که به یمن دلار های کثیف صدام و نتانیاهو حرفه ای جز طنازی در غرب و مردم فروشی به رسمیت نمی شناسد، این دستاورد را همانند پذیرش قطعنامه ۵۹۸ شورای امنیت، «جام زهر» می نامد.اگر «جام زهر ۵۹۸» در نهایت منجر به فروپاشی صدام حسین گردید، و اگر «جام زهر ۱+۵ در ۲۴ نوامبر۲۰۱۳» موجب رفع خطر تاریخی از مردم ایران و کسب دستاوردهای فوق الذکر می شود، چه گوارا است!
یاس و ماتم در اردوگاه اورسوراواز مقر مریم قجر!
البته رجوی رذل زنباره و مریم قجر و دیگر سران فرقه بهتر از همه می دانند که بهبود رابطه ایران با کشورهای اروپایی و امریکا به انحلال تشکیلات فرقه گرایانه رجوی در عراق سرعت و شتاب بیشتری خواهد داد و حتا در نهایت این فروپاشی به مقر فرقه مافیایی رجوی در اور سوراواز هم خواهد رسید و در نهایت یک خانم ریئس ترشیده رو دست شهردار و جولیانی ؛ بلتون؛ گینگریچ خواهد ماند
تشکیل سازمان تروریستی توسط گروه مجاهدین
شخص مسعود رجوی جنایتکار با استفاده از ایدئولوژی فریبکارانه بالایی که بکار برد توانست از این عناصر یک گروه کاملا تروریستی تشکیل دهد که بلافاصله به شاخه نظامی تبدیل شده و اقدام به ترور افراد بی گناه در داخل کشور نمودند. سرکرده این گروه تروریستی عناصر ناآگاه خود را به نام میلیشیا نامیده و آنها را به افرادی بی رحم تبدیل کرد که هیچ گونه اطلاعی از اهداف شوم سرکرده جنایتکار فرقه نداشتند
فروپاشی و اضمحلال تنها تابلوی پیش روی رجوی
این روزها شاهد هستیم که بعد از استقرار کشتی طوفان زده و شکسته رجوی در کمپ لیبرتی، و کارشکنی در امر انتقال اعضا به کشور ثالث، نیروهای باقیمانده خود را وادار به اعتصاب غذای اجباری برای آزادی به زعم خود هفت گروگانی که از پادگان اشرف ربوده شده اند، می کند! باز هم، باید این عناصر مفلوک، قیمت و بهای ندانم کاری وکارشکنی های رهبر غیر پاسخگویشان باشند.