پیدایش وفرجام یک سازمان، به مناسبت ۴خرداد – قسمت دوم
سران فرقه و شخص رجوی در لیبرتی هم سعی کردند با سوء استفاده تبلیغاتی از تهاجمات نظامی به این کمپ، بازحقایق را وارونه جلوه دهند و با حداکثر بهره برداری تبلیغاتی، ازخون قربانیان وانمود نمایند که گویی مقصر ریخته شدن این خونها، دولت عراق و شخص مارتین کوبلر است.درحالیکه کیست که نداند مقصراصلی، رجوی و دیگرسرکردگان این فرقه هستند که برای ادامه روند خیانت کارانه خود حاضرند قیصریه ای را به آتش بکشند.
چه کسی امریکا را فریب می دهد؟ مارتین کوبلر یا مجاهدین خلق؟
شاخه ی تبلیغاتی مجاهدین خلق یعنی شورای ملی مقاومت مارتین کوبلر را متهم به فریب دادن امریکا کرد. وب سایت”شورای ملی مقاومت” به وزارت امورخارجه خرده می گیرد که چرا”به جای قدردانی از تلاش های رهبری سازمان مجاهدین خلق و مقاومت ایران که با تلاش های فوق العاده و پرهزینه این انتقال را تسهیل کردند، قربانیان را هدف قرار می دهد”
وقتی رجوی «واو» شد
رجوی در هر دو پیامش مزورانه تلاش کرد با بحرانی نشان دادن کشور و آنچه که آنرا”شقه در درون نظام” می نامید، آقای هاشمی رفسنجانی را بعنوان بهترین راه حل برای ریاست جمهوری این دور از انتخابات ریاست جمهوری ایران با هدف جدا کردن وی از نظام به آقای خامنه ای پیشنهاد دهد. بنظر میرسد تائید صلاحیت و سپس انتخاب شدن آقای هاشمی رفسنجانی به ریاست جمهوری ایران بخشی از استراتژی جدید مجاهدین بوده که رجوی حساب ویژه ای روی آن باز کرده بود.
مسیر سرنگونی از عراق تا البانی!!!
بعد ازسرشکستگی و بازگشت به اشرف حرف خودش و دیگر کادرهای تشکیلاتیش این بود که ما در عراق متولد نشده ایم که در عراق از بین برویم ما زاده صدام نیستیم که با نبودش ما هم نباشیم ووو…سالها یکی پس از دیگری سپری می شد و شعار این گروه همچنان سرنگونی بود البته با حفظ اشرف به عنوان قلب تپنده انقلاب و تغییر در ایران نمیگفت که چگونه و با چه ابزاری! ایا فقط اشرف برای تغییر یک حکومت کافی بود؟ و یا نه اینها ادامه همان بحث شتشوی مغزی نیرو بود؟؟.
فرقه رجوی و ویروس سه نقطه
وقتی سوال می شود که چرا یک عمر شما درتشکیلات شعار ضد آمریکایی و ضدامپریالیستی سر دادید؟ و چرا در حادثه یازده سپتامبر امریکا جشن و پایکوبی کردید و در حضور خود مسعود پس از پخش فیلم انفجار هواپیماها در اثر برخورد به برج های دو قلو سرود (مجاهد پر کینه راه و رسمش همینه) و (امریکایی بیرون شو خونت روی زمینه) را به خورد نیروها دادید؟ و حالا دارید برای همان ها (امریکایی ها) دُم تکان می دهید! و جالب اینکه برای نیروهای داخل لیبرتی نشست می گذارید که تهدید ویروس سه نقطه یعنی کشورهای اروپایی و امریکاست و مبادا به این فکر بیافتند که از عراق خارج شوند و حتی فکر کردن به این موضوع هم خیانت محسوب می شود.
اخبار انتقال به کشور ثالث
در داخل عراق لابی صهیونیستی و بقایای رژیم گذشته و حامیان فرقه رجوی به شدت در برابر تعطیل شدن پادگان اشرف مقاومت میکنند. نقش حامیان عراقی فرقه رجوی و مخالفان داخلی دولت عراق در این رابطه کاملا بارز است که با صرف پول های هنگفت که منبع آن مشخص نیست در داخل این کشور تلاش می نمایند تا پادگان اشرف به صورتی که هست در اختیار فرقه رجوی باقی بماند و کاملا تخلیه نشود. فرقه رجوی به بهانه های مختلف سعی میکند تا جائی که می تواند در برابر روند انتقال مانع تراشی کند.
مقاومت رهبری مجاهدین خلق (فرقه رجوی) برای خروج از عراق
روزنامه لس آنجلس تایمز گزارش داده است طرح آمریکا برای انتقال اعضای گروه مجاهدین خلق از عراق به دلیل مقاومت رهبران این گروه با موانع متعددی روبرو شده است. بنا به گزارش این روزنامه، دولت عراق در تلاش است تا از اعضای این گروه محافظت کند.تلاش های دهه گذشته به هدف یافتن کشور جدیدی برای اقامت اعضای مجاهدین خلق، تنها چند روز پس از آغاز انتقال تعدادی از اعضای این سازمان به کشورهای اروپایی با موانع جدی روبرو شده است.
انتخابات ریاست جمهوری ایران، در اوج بی ثباتی و شکنندگی فرقه رجوی
با خروج اولین گروه بی شک تشکیلات این فرقه دستخوش تغییر و تحول بنیادین خواهد شد وازاین نقطه به بعد اذهان نیروها فقط روی بحث خروج ازعراق متمرکز خواهد بود و دیگر شرایط لیبرتی را تحمل نخواهند کرد. رجوی در آخرین توجیهاتش به اسیران دربند لیبرتی گفته بود که؛ به هیچ وجه نباید به کشور ثالث فکر کنند،سلامت ایدئولوژیکی اعضا درباقی ماندن درعراق است.
آلت دست های انتخاباتی یا ویروس آلرژی های فصلی
در این میان وقتی که به گذشته فرقه رجوی بیشتر می پردازیم می بینیم این فرقه از سه دهه پیش تا کنون حسرت یک نگاه مثبت امریکا را در سر می پرورانده و مستمرا از کانال سناتورهای بازنشسته قصد عرضه خود را داشته و در سر فصل های مختلف با جاسوسی های بی حد و حصر هسته ای و دشمنی های هیستریک علیه منافع ملت ایران می خواسته قابلیت های جاسوسی اش را به امریکا اثبات کند.
تفکیک جنسیتی دردانشگاه اصفهان!!
دراسارتگاه اشرف درآن جمع کوچک که علی العموم فرماندهان از خودرو بهره مند بودند, جایگاه پمپ بنزین زنانه و مردانه بوده و ضابطه بوده که درساعت مقرر شده برای سوختگیری خواهران خصوصا خواهران شورای رهبری , برادران نباید وارد آن محوطه شوند! اگرهم چنین اتفاقی برحسب اتفاق! اتفاق بیفتد واویلا… واویلا… شب درمواخذه عملیات جاری همدیگر را خواهیم دید. همدیگر را خواهیم دید!!
خارج کردن فرقه رجوی از لیست سازمانهای تروریستی
در ادامه توافقات منطقهای و بینالمللی، رجوی حاضر شد قرارگاه اشرف را به لیبرتی ترک کند. قرارگاه جدیدی که فاقد امکانات اولیه بوده و عملا تبدیل به زندانی برای رجوی گردید. از آن پس تمام فعالین حقوق بشری و سازمانهای بینالمللی دست اندر کار پناهندگی، در صدد خارج ساختن این افراد از کمپ به کشورهای دیگر شدند. امری که عملا با مشکلات زیادی مواجه شده است و شاید مهمترین آن برخورد ابزاری آمریکا با این مسئله و بهره بردن از این شرایط در مذاکرات هستهای با ایران است.
انتقال به آلبانی: مرحله رسیدن به آزادی کامل
واقعیت این است که از یک طرف حضور فرقه رجوی در عراق با توجه به شرایطی که در آنجا حاکم است عملاً کاربردی برای رجوی باقی نمیگذارد. حتی انتقال به کمپ اشرف که خواسته اکید رجوی است، برآورده شود، اگر چه به لحاظ وضعیت فیزیکی و برآورده شدن یک درخواست ممکن است خوشایند رجوی باشد ولی در درازمدت چشمانداز روشنی اصلاً برای او ندارد. مگر دو درگیری قبلی که با نیروهای عراقی پیش آمد و منجر به کشته شدن تعدادی از نفرات شد در همین قرارگاه اشرف رخ نداد. مگر نه اینکه دولت عراق رابطه حسنهای با ایران و بالطبع رابطه خصمانهای با رجوی دارد.