چهارشنبه, ۳ تیر , ۱۴۰۵
نبش قبر صحابه پیامبر لکه ننگی بر پیشانی رجوی ها 16 اردیبهشت 1392

نبش قبر صحابه پیامبر لکه ننگی بر پیشانی رجوی ها

چیزی که در این وحشی گری بسیار روشن می باشد سکوت سران فرقه در مورد این عمل ننگین می باشد که حتی حاضر نشدند این عمل را محکوم کنند و با سکوت خود مهر تاییدی بر این عمل به غایت کثیف زدند. طبیعی است که سکوت کنند چون حضور آنان در سوریه و همکاری با تروریست های سوریه خصوصا سلفی های تهی مغز و ضد دین محرز شده است.

چرا رجوی در سراب سوریه و عراق هزینه می کند؟ 16 اردیبهشت 1392

چرا رجوی در سراب سوریه و عراق هزینه می کند؟

به جای این همه هزینه برای یکسری تبلیغات واهی، برای خروج نیروهایش از عراق هزینه نمی کند؟چرا با توجه به اینکه 6 ماه است که آلبانی 210 نفر را پذیرفته است، هنوز یک نفر هم از لیبرتی به آن جا نرفته است؟چرا بعد از این که آلمان پیشنهاد پذیرش 100 نفر را داد. در پی انتقال اعضا به آلمان بر نیامد؟چرا اعضای نگون بخت در لیبرتی باید مورد هجوم قرار گیرند؟ چرا این هزینه ها صرف مداوای حمید ربیع قرار نگرفت؟

کتاب «زنان علیه بنیادگرایی»!! 16 اردیبهشت 1392

کتاب «زنان علیه بنیادگرایی»!!

مسعود رجوی که پایه‌گذار این فکر بود به قول خودش سازمان را از آبشار به پایین انداخت. شاید همه در ابتدا موضوع آزادی زن را واقعا شعاری مترقی می‌دیدند و به نوعی خواهان تحقق بخشیدن به آن بودند. ولی به تدریج روشن شد که اصل ماجرا در کنار و یا در پشت موضوع زن، خود مسعود است که می‌خواهد رهبری و قدرتش را بی‌دغدغه‌تر اعمال کند و هیچکس هم جیکی نزند. اگر قبلا یک دفتر سیاسی در راس فرقه عمل می‌کرد و تصمیم می‌گرفت و تمام نفرات از جمله مسعود هم مجبور بودند به طور مساوی نظرات بقیه هم‌قطارانش را بشنوند، دیگر الان فاصله‌ مسعود با بقیه آن قدر زیاد شده است که آن دفتر سیاسی و کمیته مرکزی دیگر موضوعیتی پیدا نمی‌کنند

فرقه رجوی همچنان قربانی میگیرد 16 اردیبهشت 1392

فرقه رجوی همچنان قربانی میگیرد

رهبر بیمار این فرقه عمیقا اعتقاد دارد که نباید هیچ عضوی از اعضای اسیر فرقه اش زنده از زندانش خارج شود. اعتقاد دارد که چه بیمار و چه عضو اسیر حتی از مینیمم های حقوق فردی که مراجعه به پزشک جهت درمان است را نیز رهبری بیمار فرقه تجویز می کند!!!عضو اسیر تنها حقی که دارد اطاعت کورکورانه ومردن و قربانی شدن به پای سران خیانتکارش است.توجیه و ترفند این کشتار و زجرکش کردن اعضای بیمار و اسیر از منظر رهبری خودخوانده و خائن این فرقه این است که بهای ماندن در عراق و لیبرتی را از شیره جان اعضای اسیر باید گرفت!!

اعلام آمادگی کشورها خواب از چشم رجوی می رباید 16 اردیبهشت 1392

اعلام آمادگی کشورها خواب از چشم رجوی می رباید

یک طرف داستان رجوی بزرگ است که تمام تلاشش را می کند تا در خوشبینانه ترین شکل مجاهدین را در عراق نگه درد و در بدترین شکل هم به طور دسته جمعی در کشوری ثالث پذیرفته شوند و او بتواند هم چنان کنترل بر اعضاء را داشته باشد و دست وی هم به این صورت باز تر خواهد بود.و اما طرف دیگر ساکنین لیبرتی هستند.شرایط سخت کمپ لیبرتی از یک طرف و مناسبات حاکم بر فرقه و دروغ پردزا یها و فریبکاری های سران فرقه که دیگر دست شان برای اعضا رو شده است از سوی دیگر فیتیله رفتن و خروج از لیبرتی و حتی سازمان را در درون شان روشن کرده است..

طنز روزگار، مریم قجر عضدانلو کتاب حقوق زن بنویسد 15 اردیبهشت 1392

طنز روزگار، مریم قجر عضدانلو کتاب حقوق زن بنویسد

راستی آیا در کتابت نامی از مهری موسوی، مینو فتحعلی، نسرین احمدی، فائزه اکبریان، آلان محمدی، معصومه غیبی پور، پروین سریر،زهرا فیض بخش، …….. و بسیاری از زنان و مردان معترض … اگر آنها را کشتید و سر به نیست کردید. من و زهرا میرباقری و نسرین ابراهیمی و مرضیه قرصی و بتول سلطانی و فرح و فروزان ….. نمُردیم و شاهدین زنده جنایات و خیانت…

جهنمی در قلب فرانسه،نگاهی به شرایط وحشتناک حاکم بر پادگان مریم 15 اردیبهشت 1392

جهنمی در قلب فرانسه،نگاهی به شرایط وحشتناک حاکم بر پادگان مریم

نگاهی تیتروار به موارد نقض حقوق بشر در پادگان جهنمی مریم واقع در اورسورواز فرانسه انداختم!اما اکنون این پرسش مطرح است:‌آیا نقض وحشیانه و روزانه ابتدائی ترین حقوق دهها انسان اسیر در پادگان هولناک مریم در اورسورواز فرانسه و پادگانهای فرعی تابعه در سایر نقاط این کشور، از دولت فرانسه قابل پذیرش بوده و این دولت نباید جوابگوی اینهمه جنایت …

حضور مجاهدین خلق در سوریه، نیاز حیاتی مسعود رجوی 15 اردیبهشت 1392

حضور مجاهدین خلق در سوریه، نیاز حیاتی مسعود رجوی

هرچند که گروه مجاهدین با این کمیت و امکانات در میدان درگیری‌های سوریه چندان به حساب نمی‌آیند، اما این سازمان به حضور در متن این درگیری‌ها برای بقای خود نیاز دارد. وی با اشاره به اینکه به لطف حمایت‌های مالی برخی کشورهای غربی و برخی دولت‌های مرتجع منطقه سوریه امروز تبدیل به میدان نبردی برای حضور گروه‌ها و جریانات تروریستی بدل شده است، ادامه داد …

نگاهی به وضعیت ساکنان اردوگاه لیبرتی 15 اردیبهشت 1392

نگاهی به وضعیت ساکنان اردوگاه لیبرتی

یچ پیشرفتی از جانب ملل متحد یا دولت عراق یا هر نهاد دیگری حاصل نخواهد شد مگر آن که خانواده های این قربانیان به صورت فعال به عنوان پارامتر اصلی وارد هر راه حل ممکن گردند. همچنین قربانیان فرقه باید از زیر سلطه و کنترل فرقه ای مسعود رجوی خارج شوند و در شرایطی قرار گیرند که بتوانند آزادانه و مختارانه تصمیم بگیرند. این راه حل در گزارش RANDهم به تفصیل بیان شده است. این گزارش صراحتا اعلام می دارد که تنها جدا کردن رهبری از بدنه می تواند راه حل معمای سیاسی مجاهدین خلق در عراق باشد

جناب رجوی قیمت را از جیب مبارک بدهید! 15 اردیبهشت 1392

جناب رجوی قیمت را از جیب مبارک بدهید!

میبینید! در جای جای سازمان این اعضا هستند که قیمت مطامع شخصی شما را میپردازند حتی بعد از مرگشان.این را خودت در نشست های متعددی بیان کردی که هر حرکتی سیاسی است و نفع آن یا در جیب ماست و یا ایران.از دست رفتن جان اعضا هیچ کس را به اندازه خود شما خوشحال نمی کند.کمی با خود بیاندیش و وجدان به خواب رفته ات را البته اگر اصلاً داشته باشی بیدار کن. و کمی برای اعضایی که این چنین در طی سال های متمادی همه چیزشان را فدای ندانم کاری ها و خودخواهی های تو کردند، قدمی بردار. کمی برای نجات جان ساکنین لیبرتی تلاش کن…

توطئه آمریکا علیه ایران با استفاده از رجوی و حامیان عربی 15 اردیبهشت 1392

توطئه آمریکا علیه ایران با استفاده از رجوی و حامیان عربی

چندی پیش همسر وی مریم رجوی به دستور آمریکا با نمایندگان فرانسه و انگلیس درهتلی در فرانسه دیدار داشتند و ماه عسل آن، کمک گرفتن از کشور های عربی و هزینه کردن در ایران برای بر هم زدن اوضاع داخلی و ایجاد فتنه انگیزی با توجه به نزدیک بودن انتخابات در ایران می باشد. باید به رجوی گفت شما و حامیان تان بارها تلاش کردید و به نتیجه هم نرسید و این آب به هاون کوبیدن ها بیهوده است. چون هر چقدر هم تلاش کنید مردم ایران بامرز بندی خودشان با

رجوی، تحلیل های آبکی، برآوردهای کشکی 15 اردیبهشت 1392

رجوی، تحلیل های آبکی، برآوردهای کشکی

رجوی در نشست صوتی خود با افراد اسیر در عراق در آبان ماه 1391، برای مغزشویی به آنان این گونه القاء می کرد که در جهان هیچ حکومتی بیش از 30 سال دوام نداشته و چون حکومت ایران بیشتر از سی سال حکومت کرده پس سرنگون خواهد شد! او مدعی شد که حکومت سوریه تا عید 1392 حتما سرنگون می شود و این از علائم سرنگون شدن جمهوری اسلامی است!!!

blank
blank
blank