باز هم اثبات عدم صداقت مسئولین فرقه رجوی
مسئولین فرقه رجوی از طرفی داد و شکایت سر میدهند که ما در لیبرتی امنیت نداریم و امکاناتمان کم است و از طرفی حالا که یک کشوری حاضر شده است بخشی از آنها را در خود جای دهد از رفتن امتناع میکنند. این اوج عدم صداقت مسئولین این فرقه را در صحبتهایشان نشان میدهد! معلوم نیست که قسم های آنها را بایستی باور کرد یا دم خروسشان را؟! براستی مگر همین گروه نبود که در روزهای ترک اشرف جشن گرفتند که ترک اشرف برای ما پیروزی بزرگ محسوب میشود
ترفند رجوی برای جلوگیری از انتقال اسیران: یا همه یا هیچ کس!!
شرط گذاشتن یا همه (آن هم فقط به یک کشور) یا هیچ کس چیزی جز ترفند و بهانه و سرپوشی برای نگهداشتن این افراد در جهنم عراق نیست تا با کشته شدن هر یک از این افراد در جنایتهای تروریستی جنگ مذهبی عراق یا فوت افراد بیمار در نتیجۀ جلوگیری از انتقال آنها به بیمارستانهای بغداد از ترس فرار و جداشدن فرد بیمار (تا کنون در این یک سال انتقال به لیبرتی نزدیک 10 نفر بیمار و مجروح در اشرف و لیبرتی از جمله دو نفر در چند روز گذشته فوت کرده اند) فریاد بر آوردند که جنایت علیه بشریت!!!
چرا آلبانی نه، عراق آری؟
پس از بیانیه نخست وزیر آلبانی مبنی بر پذیرش 210 تن از اعضای سازمان در خاک خود، شاهد بهانه تراشی های واهی از سوی سران سازمان و عدم پذیرش این عمل انسانی بودیم، از جمله بهانه هائی مانند: انتقال تمامی افراد به امریکا و یا یک کشور اروپایی و یا بازگشت به اشرف و انتقال تمامی افراد به آلبانی، براستی چرا سران سازمان به جای استقبال از این حرکت انسانی بر ماندن اعضای خود درعراق تآکید دارند در حالیکه می دانند امریکا حتی یک نفر از اعضای سازمان را نخواهد پذیرفت؟
بهار اسیران دربند فرقه رجوی خجسته باد
سران فرقه رجوی وشخص مسعود ومریم بدنبال دریافت ضربه استراتژیک خروج ازاشرف وانتقال به کمپ لیبرتی ومتعاقب آن بن بست مرگبار و بی آیندگی، تعادل روحی و روانی خود را به کلی ازدست داده اند بطوریکه به طرزمضحکی نماینده دبیرکل سازمان ملل آقای کوبلررا متهم به توطئه چینی برای ازهم پاشیدن تشکیلات وبی انگیزه کردن افراد وفرارنیروهای تحت اسارتشان اعلام نمودند.استدلال مسخره ای که هرمرغ پخته ای را به خنده وامیدارد.
برای نجات اسرا, سازمان ملل آلبانی را به کمک گرفت
. واضح است که سازمان همانگونه که خبرگزاری اشاره کرده حاضر به ترک عراق نیست و می خواهد به اشرف باز گردد در سخنرانی اخیر مریم رجوی هیچ تاکیدی بر خروج این اسرا از عراق نشده و تمامی حرفهای قبلی مبنی بر انتقال به امریکا که آنهم برای عوام فریبی تنها یکبار توسط مریم رجوی زده شد دیگر از ترس اینکه مورد موافقت قرار گیرد حرف دیگری از آن نیست و تمام سازمان متمرکز رفتن به اشرف شده اند تا در آنجا دوباره بساط فرقه ای سازمان رجوی را گسترده تر سازند.
تلاش برای نجات جان علیرضا میرباقری
علیرضا که بشدت فردی عاطفی است تحت تاثیر خواهرانش مجددا به اشرف بازگشت. حتی در صحبتی که بعد از بازگشتنش با او داشتم میگفت بین زمین و اسمان مانده ام که چکار کنم؟ از طرفی عمر و زندگی خودم تباه شده است و از طرفی نمیتوانم سه خواهرم را در بیابانهای عراق بامان خدا ول کنم و پی زندگی خودم بروم! علیرضا از سالهای خیلی قبل تر از 82 هم تشکیلات سازمان را بمانند اکثریت نفرات دیگر بناچار تحمل میکرد و مترصد فرصتی بود که خودش را از اشرف نجات دهد.
پاسخ رجوی به آلبانی برای پذیرش ۲۱۰ نفر از لیبرتی
حمله موشکی به کمپ در تاریخ گرفتاری فرقه را در تله لیبرتی از حالت منطقهای به سطح بینالمللی ارتقا داد. حرف رجوی در نهایت این بود که یا همه ما را به آمریکا ببرید ولو موقت و یا به کمپ اشرف برگردانید. شق دوم بسیار بعید است چرا که این مسئله به رضایت دولت مالکی بستگی داشت. مالکی با توجه به مسائل داخلی خود و تنشهای زیادی که در این چند سال با رجوی داشت طوریکه او را دشمن مردم عراق معرفی میکرد و همواره خواهان سرنگونیش بود، کاملا رابطهاش خصمانه بود و بنابراین برای او برگشت به عقب عملی نیست.
رجوی و سوء استفاده از خون قربانیان
مگر یادت رفت همین علی احمدی را که اکنون اینگونه سنگش را به سینه میزنی وحق و حقوق او را از آقای کوبلر میخواهی را بدلیل اینکه خواهان بازگشت به آلمان و زندگی درآنجا بود را تحت برخورد قرار دادی و او را علیرغم تمامی سوابق تشکیلاتی درآشپزخانه قرارگاه 7 بکار گرفتی تا به قول توعلیرغم ضربه مغزی ناشی از زندان شاه بیش از14سال بی وقفه درمقابل حرارت اجاقها ایستاد وبه بیگاری گرفته شود؟بدلیل همین بیگاری ازناحیه دیسک کمروهردوپا بشدت احساس ناراحتی میکرد.
یک فریبکاری و شیادی دیگر از رهبری سازمان مجاهدین برای ثبت در سینه تاریخ
در این اطلاعیه با پررویی تمام نوشته شده است:«… منصور به سرطان لوزه مبتلا شده بود اما بیماریش در صورت دسترسی به مداوای پزشکی و مراقبتهای تخصصی قابل علاج یا دست کم قابل مهار بود… »؟!! زهی بی شرمی. خیلی از کسانی که از تشکیلات مجاهدین جدا شده اند منصور کوفه ای را بخوبی می شناسند و میتوانند بلاهایی را که در تشکیلات مجاهدین بر سر او آورده شد را بخوبی شهادت دهند.
ترفندها و خیانت های فرقه رجوی درعرصه فضای مجازی
ابتدا فرد مورد خطاب را بلحاظ ویژگیهای فردی تمایلات و جهت گیریهای فرهنگی ورزشی شعر و موسیقی و هنرمورد ارزیابی قراردهند. و بعد ازشناخت اولیه شیوه ونوع برخوردهای بعدی را متناسب با ارزش یابی ازشخص در دستور کارخود قرارمی دهند مثلا درحیطه دانشگاه، کاربر خود را درمعرض سئوالاتی ازقبیل اعتراضات صنفی در دانشگاه و یا جداسازی جنسیتی قرار میدهند و درادامه بعداز جلب اعتماد وطی یک پروسه فرد دانشجو را جذب ودر راستای اهداف اطلاعاتی خود بکارمیگیرند.
در چهارشنبه سوری ریشه رجوی را با آتش بسوزانید!
آیا اینهمه جوانان مردم را فریفتی و به باتلاق خود کشاندی تو را سیر نکرد که اکنون سعی داری با درست کردن کوکتل که یک سلاح غیر استاندارد و تروریستی است آنها را مجروح یا از بین ببری؟! براستی چه از ضربه زدن به مردم به تو میرسد که اینطور بدان مبادرت میکنی؟ آیا گمان میکنی که کوچکترین پایگاهی در بین مردم داری که انتظار داری مردم برای تو و به حرف تو باشند؟ آیا اینکه جوانان را تهییج میکنی که در چهارشنبه سوری اماکن دولتی یا ماشین های پلیس و مغازه ها و شهر را بآتش بکشند و یا حتی به اماکن عمومی آسیب برسانند تو را از وضعیت اسفناکی که در آن گیر کرده ای نجات خواهد داد؟
مراقب عملکرد فرقه رجوی باشید
در حالی که رهبر فرقه مسعود رجوی خانواده های واقعی را”جاسوس و مزدور وزارت اطلاعات” می نامد، او تعدادی از افراد را با پرداخت پول در مقابل دفتر ملل متحد در ژنو تحت عنوان خانواده جمع کرده است. رجوی مدعی است که این به اصطلاح خانواده ها در ژنو خواهان نجات بستگان خود در عراق هستند، در حالیکه مسعود رجوی تنها تهدید امنیت این افراد است. او اجازه نمیدهد که آنان از فرقه خارج شده و سرنوشت خود را شخصا تعیین نمایند. او از این بهانه برای”بازگشت به پادگان اشرف” استفاده میکند تا درخواست اصلی گروگان هایش را که خروج از عراق است مخدوش نماید.