آقای رجوی بنگر بازی زمانه را
29 بهمن 400 نفرازهمین نسل از اسارتگاه مخوف اشرف خارج شدند تا با خود بگویند حدیث مفصل ازاین مجمل. دیگر برای رجوی بازی به پایان رسیده است پادگان اشرف فروریخت اکنون زمانه، بازی خود را به شیوه دیگری آغازکرده است. رجوی هیچگاه نمی توانست چنین روزهایی را تصور کند. آری بازی سرنوشت، که همانا بازی مرگ و اضمحلال و فروپاشی فرقه رجوی است، به نفع ایران و به زیان رجوی در جریان است، و این شروع یک طوفان است.
مجاهدینی که عامل جنایت بوده اند باید محاکمه شوند
مجاهدین می خواهند نفراتی که تحت پیگرد دستگاههای قضایی عراق هستند را ولو با مدارک جعلی بهمراه دیگر نفرات به کمپ موقت ترانزیت بفرستد. ازاینرو توجه مسئولین اینکار را به این مسئله جلب میکنم تا حق و نا حقی صورت نگیرد! کسانیکه سالیان سال باعث و عامل اینهمه جرم و جنایت بوده اند باید محاکمه و پاسخگو باشند تا بفهمند که دنیا آنطور که آنان تصور میکنند بی حساب و کتاب نیست!
خروج عناصر مجاهدین از اشرف، شکست خفت بار فرقه ی رجوی
8 سال مدام مسعود و مریم رجوی سنگ اشرف را بر سینه زدند با قاطعیت می گفتند مجاهدین از اشرف خارج نخواهند شد اما پس از 8 سال و ساختن هزاران فرسنگ خاکریز، سیم خاردار، دکل، پست نگهبانی، سیم کشی، برق کشی، نصب بلندگو برای کور کردن صدای لرزان مادران و پدران چشم انتظار عزیزانشان و فحاشی بر علیه این والدین بیگناه و چشم انتظار و فشار بر علیه خانواده های داغ دیده، اکنون اشرف مظهر پایداری شان تبدیل به طبل رسوایی شده است و اسرار نهان را واگو می کند. اکنون با آمدن گروه گروه اعضاء سازمان به موقعیت جدید کمپ موقت ترانزیت امیدی تازه برای آزادی آنان بوجود آمد
بیانیه ی فرقه مجاهدین، بیم ها و امیدها
اینکه خانم مریم عضدانلو به صراحت از انتقال افراد تحت اسارت در اشرف به اردوگاه پناهندگان در مرز اردن سخن می گوید نشانگر بن بست کامل فرقه مجاهدین است. تغییر پی در پی مواضع و سردرگمی در تحلیل شرایط برای حفظ عناصر و کادرهای تشکیلاتی و جلوگیری از فروپاشی نهایی فرقه ی ستیزه جوی مجاهدین این روزها از دغدغه ها و دلشمغولی دیگر سران مجاهدین است. براستی رهبران مجاهدین آشفته حال هستند تا حدی که به سیگنال های مثبت مقامات امریکایی از جمله خانم هیلاری کلینتون نیز به دیده شک و تردید می نگرند!!
تف سربالا بر صورت رجوی ها
پاسخ دندان شکن مشاور ویژه امریکا در امور پادگان اشرف یک تو دهنی دیگر به رجویهاست، که خفه، فضولی موقوف.شما درمقام وموضعی نیستید که حق اظهار نظر داشته باشید واصولا در کار بزرگترها دخالت نمایید.تاریخ مصرف شما دیگرتمام شده است حالا رجویهای مفلوک ازهمه جا رانده نمی دانند باید چکار کنند.اربابشان با زبان بی زبانی به آنها دستور خروج از اشرف را داده است.
تمنای مریم عضدانلو از هیلاری کلینتون
مریم قجرعضدانلو که تا همین امروز تمامی سایتهای مجاهدین را مملو از تبلیغات «غیر استاندارد بودن کمپ موقت ترانزیت (لیبرتی)» نموده است، از هشدار هیلاری کلینتون سپاسگزاری نمود و در یک عقب نشینی حقارت آمیز توأم با التماس از ایشان «خواستار خروج از لیست و انتقال، برای حل همه مشکلات در اسرع وقت شد». وی در این درخواست هیچگونه پیش شرطی جهت استاندارد کردن کمپ مطرح ننموده است
عاقبت مزدوری مجاهدین، فلاکت و ترس است
فرقه ای که روزگاری به دلیل اینکه مزدوری برای صدام، آمریکا و اسرائیل خریدار داشت، ادعا می کرد « تنها آلترناتیو و جانشین » برای جمهوری اسلامی است و در خارج گود لاف از توان سرنگونی می زد. امروز که دیگر با سرنگونی دیکتاتور عراق یتیم شده و تاریخ مصرفش هم تمام شده و آنقدر بی ارزش شده است که اربابانش بیشتر از پول توجیبی که بابت جاسوسی در مورد پیشرفت های علمی ایران و خوش خدمتی برای خراب جلوه دادن وضعیت داخل ایران به او می دهند
تاریخ مصرف مریم رجوی تمام شده
واقعیت اینست که ازهرسو که به وضعیت این فرقه نگاه میکنیم باین نتیجه میرسیم که عمر سیاسی و تشکیلاتی آنها به پایان رسیده است. از فرو پاشیدن تشکیلاتشان با بازشدن دربهای اسارتگاه اشرف تا محدود و محدودتر شدن فعالیتهای سیاسی این فرقه توسط دولتهای اصلی اتحادیه اروپا٬ همه و همه بر این واقعیت صحه میگذارد که دیگر کسی حتی برای مزدوری و یا حتی استفاده های سیاسی هم رغبت استفاده از آنان را ندارد!
رهبران مجاهدین از کمپ موقت ترانزیت (لیبرتی) ناراضی هستند
سران فرقه رجوی از اینکه به خوبی دریافتند انتقال اعضای فرقه بالاجبار و جدی می باشد و میباید از اشرف تخلیه شوند و مجاهدین دریافتند جابجایی افراد به این شکل کنترل افراد از دست مجاهدین خارج خواهد شد. مجاهدین هرجا که احساس کنند کنترل تشکیلاتی خود را از روی افراد در حال از دست دادن هستند، پای حقوق بشر را به میان میکشند این در حالی است که مجاهدین خود یکی از ناقضان جدی حقوق بشر میباشد.
راه حل کلینتون، جام زهر رجوی
پاسخ مریم رجوی به پیام غیر مستقیم و شفاهی خانم کلینتون،عارضه موجودیت آنان بوده و بیان می کند که تنها آرزوی آنان خروج از لیست تروریستی آمریکا است.آنها به این سئوال پاسخ نمی دهند که مگر خروج از لیست تروریستی اتحادیه اروپا تغییری در وضعیت شان بوجود آورد؟از طرفی این مسئله نشان می دهد که ادعاهای چند صد میلیارد دلاری مسعود رجوی بر سر اموال و اشخاص پادگان اشرف بلاهتی بیش نبوده
تیر خلاص ایالات متحده بر پادگان اشرف
پادگان اشرف در واقع ظرف ایدئولوژیکی رجوی است. یعنی محیطی از هر حیث مناسب برای پیشبرد ایدئولوژی بیمارگونه رجوی. خصوصیات ایزوله بودن و محدود سازی این پادگان را برای بازی های سادیستی رهبر مجاهدین ایده آل ساخته است. علاوه بر دلایل حیثیتی، شاید این اصلی ترین دلیل رجوی برای حفظ اشرف به هر قیمت بوده باشد.
کمپ موقت ترانزیت، طناب دار مجاهدین
مجاهدین بخوبی میدانند کسانی که در حال حاضر در کمپ موقت ترانزیت بسر میبرند دیگر هیچ عضویتی در تشکیلات مجاهدین نداشته و صرفا”پناهجویانی” هستند که مثل هر کمپ پناهندگی دیگر در سراسر دنیا منتظر رسیدگی به وضعیت شان توسط کمیساریای عالی پناهندگان هستند. بنابراین هرچه زمان میگذرد کمپ موقت ترانزیت نیز در عراق به عنوان یک کمپ پناهندگی رسمیت بیشتری پیدا میکند و مجاهدین هم باید بیشتر به قوانین آن تن دهند و این همان طناب داری است که مدتهاست در انتظار مجاهدین بوده که از این سرنوشت محتوم گریزی نیست.