پنجشنبه, ۴ تیر , ۱۴۰۵
بهانه جدید مریم قجر عضدانلو 26 بهمن 1390

بهانه جدید مریم قجر عضدانلو

مریم قجر خواستار این هست که بیماران سریعتربه خارج کشور عراق منتقل شوند البته نفس این خواسته منطقی هست اما این یک ترفندی بیش نیست که این خانم با شیادی خاص خودش که از شوهر مفقودش به ارث برده مطرح می کند تا افکار عمومی و مجامع حقوق بشری را بفریبد چون این خانم می خواهد تحت لوای بیماری تعدادی از سوگلی های خودش و آنانی که جزو سران فرقه هستند

رجوی این بار به دنبال ارتش خیالی در سوریه است 26 بهمن 1390

رجوی این بار به دنبال ارتش خیالی در سوریه است

سران فرقه دست از پا دراز تر به سمت کشور سوریه رفته تا شاید ارتش خیالی خودشان را در آنجا جستجو کنند. رجوی های جنایت کار برای خوش رقصی نزد اربابان غربی شان دست به جعل هر خبری در مورد کشور سوریه زده تا شاید در کنار سازمانهای جاسوسی غربی و صهیونیستی آنان را به بازی بگیرند. آنان بر این باورند که با سرنگونی حکومت سوریه کار حکومت ایران تمام است و آنان می توانند به قدرت برسند.

نسل انقلاب در دوزخ رجوی ها 26 بهمن 1390

نسل انقلاب در دوزخ رجوی ها

همین نسل که در طی سالیان اسارت در پادگان اشرف در ناآگاهی مطلق با دنیای خارج به سر برده وحق برقراری تماس وهیچ رابطه ای با خانواده خود را نداشتند و توسط رجوی فقط به منظور حفظ حکومت ظالم صدام دستشان را به خون مردم عراق آلوده می کنند، مردم شمال و جنوب عراق را که شعار آزادی و سرنگونی صدام را سر دادند از دم تیغ تانک ها و زرهی های خود گذراند، و اکنون سالهاست که همچنان در پشت سیاج های قلعه الموت اشرف تحت اسارت ذهنی وعینی رجوی ها بسر می برند.

مریم رجوی و هرزگی سیاسی 26 بهمن 1390

مریم رجوی و هرزگی سیاسی

مریم قجر در صحبتهای خود مستمرا بروی این نکته تاکید میکند که بایستی از تحریمها علیه ایران حمایت کرد! سوال از او اینست که تاثیر مستقیم تحریمها بروی کدام قشر از جامعه است؟ تو که نام خود را مجاهد خلق گذاشته ای که به اعتقاد من نه مجاهدت از تو بر میاید و نه حرمت خلق را نگه داشته ای، اگر کشور ایران صرف نظر از اینکه چه کسی حاکم است مورد تحریم جوامع بین المللی قرار گیرد، آیا این قشر کم درآمد و پایین جامعه نیست که بیشترین آسیب را متحمل میشود؟

تحولات اخیر در موضوع قرارگاه اشرف و سکوت رسانه ای مجاهدین 25 بهمن 1390

تحولات اخیر در موضوع قرارگاه اشرف و سکوت رسانه ای مجاهدین

مجاهدین همیشه تلاش کرده اند که اعضای سازمان را از آنچه که در بیرون از حصارهای تشکیلاتی و فیزیکی اماکن حضور آنها و بویژه قرارگاه اشرف اتفاق می افتد در بی خبری کامل نگه دارند تا در مقابل وضعیت های پیش آمده غافلگیر نشوند. در همین رابطه سیمای آزادی هم از جمله ابزارهای رسانه ای مجاهدین است که تحت سانسور شدیدِ اخبارِ تحولات اخیر، در قرارگاه اشرف قرار دارد.

واقعیاتی در خصوص کردکشی فرقه رجوی 25 بهمن 1390

واقعیاتی در خصوص کردکشی فرقه رجوی

درگیری های شدیدی بین اکراد و نیروهای مجاهدین در گرفته بود که با توجه باین که مجاهدین در موضع دفاعی بودند و تانک و زره پوش داشتند توانستند که تعداد تلفات بسیار زیادی را از اکراد بگیرند! این خوش خدمتی رجوی برای دوست و تنها متحد خود تا جایی بود که بعد از آرام شدن اوضاع داخلی عراق،استاندار دیالی در دیداری که صدام از آن استان صورت داده بود در تلوزیون کانال یک کشور خود به صدام گفت: اگر الان ما اینجا ایستاده ایم بخاطر حضور برادران مجاهد است که از ما دفاع کردند!

پریشانی سران مجاهدین از بیانیه نماینده سازمان ملل 25 بهمن 1390

پریشانی سران مجاهدین از بیانیه نماینده سازمان ملل

بدنبال بیانیه سازمان ملل در رابطه با آمادگی اردوگاه لیبرتی و ایجاد شرایط لازم زندگی برای 5500 نفر در آن، سران عقب مانده فرقه رجوی برای اینکه از انتقال اعضایش به آن مکان جلوگیری کند و در این راه مانع تراشی نماید، شروع به گرفتن ایرادهایی در چندین بند و مرحله کرد که البته هیچ کدام از آنها واقعی نبوده و فقط برای بیشتر مشغول نگه داشتن زندانیان در بندش می باشد.

کدام اموال منقول، خانم رجوی؟ 25 بهمن 1390

کدام اموال منقول، خانم رجوی؟

مریم رجوی که بخوبی میداند تخلیه اشرف چه بهای سنگین و گزافی بلحاظ سیاسی و تشکیلاتی برای او و فرقه روبه اضمحلالش دارد و به خوبی میداند که حفظ این نیروها در یک محیط آزاد، به قول همسر فراریش همچون نگه داشتن گلوله آتش درکف دست است با متوسل شدن به انواع حربه ها وترفندهای تبلیغاتی و صد البته مضحک چند صباح دیگرازاین ستون به آن ستون می پرد شاید فرجی حاصل شده و مانع از تخلیه اشرف و فروپاشی فرقه جهنمی اش شود.

فرقه تروریستی مجاهدین ترور دانشمند هسته ای ایران را تکذیب میکند!!! 24 بهمن 1390

فرقه تروریستی مجاهدین ترور دانشمند هسته ای ایران را تکذیب میکند!!!

نقش مجاهدین درترور دانشمندان هسته ای جمهوری اسلامی ایران برکسی پوشیده نبود اخیراًهم ان بی سی آمریکا از قول یک مقام آمریکایی فاش کرده که مجاهدین به کمک آمریکا واسرائیل دانشمند هسته ای ایران را ترور کرده اند. متعاقباً سخنگوی فرقه تروریستی هم با دستپاچگی تلاش کرده که خبر مربوطه را تکذیب کند. باید به سران فرقه تروریستی مجاهدین یاد آوری کنم دیگرتلاش بیهوده شما برای سفیدسازی پرونده ننگین تان برعلیه ملت ایران هیچ فایده ای ندارد وشما محکوم به شکست و فنا هستید و بین ایران و ایرانیان دیگرهیچ جایی ندارید.

“تروریستهای خوب و بد” آمریکا 24 بهمن 1390

“تروریستهای خوب و بد” آمریکا

در حالیکه آمریکا مدعی”مبارزه با تروریسم” است ولی این یک بهانه ای بیش برای توجیه جنگهای اشغالگرانه و تجاوزگرانه نبوده و نیست. در همین رابطه است که آمریکا دو نوع تروریسم دارد: تروریستهایی که در جهت منافعش میباشند و بقول مامور سیا”تروریستهای خوب ما” میباشند و تروریستهایی که مورد بهانه قرار گرفته میشوند تا به جنگ های تجاوزکارانه اش توجیه شود.

موساد، دار و دسته ی رجوی و منطق ترور 24 بهمن 1390

موساد، دار و دسته ی رجوی و منطق ترور

بی شک، ترور سیستماتیک دانشمندان جوان ایرانی با توجه به تحولات اخیر و دشمنی آشکار نظام سرمایه داری جهانی و هژمونی حاکم بر امریکا و برخی دولت های فاسد و منحط عربی خاورمیانه با ملت بزرگ ایران بر اساس طراحی و برنامه ریزی سرویس های مخفی غربی و به خصوص موساد انجام می گردد. حال که مقامات امریکایی به هر دلیلی به همکاری عناصر فرقه ی تروریستی مجاهدین با موساد و دست داشتن آنان در ترور دانشمندان ایرانی اعتراف کرده اند اقدامات ضد میهنی دارودسته ی رجوی بیش از پیش بر همگان آشکار می شود.

رجوی یعنی قانون شکنی، هرج و مرج، قتل و کشتار 24 بهمن 1390

رجوی یعنی قانون شکنی، هرج و مرج، قتل و کشتار

رجوی های جنایتکار که هر اقدامی برای نابودی، ویرانی و آشوب انجام می دهند، درجهت نابود کردن افراد اسیر خود در عراق و سوء استفاده تبلیغاتی از آن، نه تنها با دولت قانونی عراق که صاحب کشور و نماینده مشروع مردم آن است همکاری نمی کردند بلکه جهت سرپوش گذاشتن بر اقدامات غیر قانونی خود، بی امان جیغ و داد راه انداخته بودند که سازمان ملل یا آمریکا باید در امور مربوط به اشرف دخالت کند!

blank
blank
blank