وعده های مجاهدین برای ماههای بهمن و اسفند!
از ده روز پیش سازمان تروریستی مجاهدین در یک هیاهوی گسترده و برگزاری کنفرانس های فرمالیته و به زعم خود بین المللی و با حضور چند پارلمانتر حقوق بگیر در محل پارلمان اروپا و یا فرانسه در صدد بهره گیری از آخرین تلاشهای خود برآمد تا بتواند در دقایق نود بازی های سیاسی اش، خود را از لیست تروریستی تهیه شده و درحال انتشار دولت امریکا رها کند ولی و باز ولی در 14 بهمن ماه بالاخره مجددا در لیست منتشره اسم سازمان مجاهدین و ارتش آزادیبخش!!؟ خود نمایی کرد.
ابقا در لیست گروههای تروریستی آمریکا، ترکیدن حباب فریبکاریهای سیاسی مجاهدین
واقعیت این است که مجاهدین هیچگاه یک تشکیلات دموکراتیک نبوده و نیستند. خشونت ورزی و تروریسم، تقویت رفتارهای فرقه ای و فرد پرستانه ی درون تشکیلاتی، پایبند نبودن به اصول و اخلاق سیاسی، لاجرم راهی جز تمکین به بیگانگان در پیش پای آنها باقی نگذاشت و صد البته رفتارهای گذشته مجاهدین و مناسبات درون تشکیلاتی آنها هرگز از چشم تیز بین طرف حسابهای خارجی مجاهدین هم بدور نبود.
رضایت نا آگاهانه در فرقه رجوی!
سران فرقه اعلام می داشتند و اصرار مکرر می کردند که هیچ عضوی، برخلاف میل خود، در فرقه نگاه داشته نشده است! البته هیچ وقت هم فرصت مجددی به اعضای فرقه داده نمی شود که بدور از شرایط فرقه ای انتخاب مجددی داشته باشند!ترک فرقه و فضای فرقه ای بسیار سخت است و فرار یک نفر از داخل فرقه به بیرون به مانند فرار کل اعضای فرقه باید تلقی شود این حرف مرا کسانی بهتر درک می کنند که سابقه حضور در فرقه را داشته باشند.
ابقای فرقه و ارتش بازنشستۀ رجوی در لیست تروریستی آمریکا
با وجود تشبثات بی وقفه و بی پایان مریم رجوی در اروپا و آمریکا و دهها میلیون دلار هزینه جهت برون رفت از لیست تروریستی ایالات متحدۀ آمریکا، باز هم وزارت خارجۀ آمریکا مجاهدین و ارتش بی مسمای رجوی را در لیست تروریستی سال 2012 میلادی ابقا نمود و نشان داد که دیگر چنین فرقه ای تاریخ مصرفی برایش نمانده و حتا به عنوان یک ابزار سیاسی هم نمی توان از آن علیه جمهوری اسلامی استفاده کرد.
مجاهدین در گذر تاریخ، مروری بر سی سال استراتژی نبرد مسلحانه – قسمت دوم
سازمان مجاهدین و در راس آن مسعود رجوی درست بعد از سقوط شاه در صدد سوق دادن جامعه به سوی خشونت بودند تا با فراهم کردن توجیهات مناسب سیاسی، دست به سلاح برده و براساس تحلیلی که داشتند و اینکه در عرض 6 ماه میتوانند دولت مرکزی را ساقط کنند وارد کار شوند. و باز به همین دلیل بود که مجاهدین تلاش میکردند پس از پیروزی انقلاب سال 1357 حاکمیت ایران را که با اکثریت آراء مردم بر سر کار آمده بود را با انواع و اقسام ترفندها و شیوه ها، نامشروع جلوه داده و کار را به درگیریهای خیابانی بکشانند.
موضوعی که برای رجوی هیچگاه اهمیت نداشته جان نیروهایش است
مسعود رجوی، تو فقط بدنبال از بین بردن زمان هستی! چون بازهم در حساب کتابهای خراب خودت حتما بروی انتخابات مجلس ایران یا انتخابات ریاست جمهوری امریکا یا همین موضوعاتی که 40 ساله خودت و اینهمه آدم را سرکار گذاشتی حساب باز کرده ای. اما باور بفرما که ایندفعه خیلی فرق داره. واقعیت اینست که برق واقعیت اینبار آنچنان چشمانت را زده که هیچ چیز را نمیتوانی که ببینی و کما کان در دنیای خیال و رویاهای پوشالی خودت سیر میکنی!
مجاهدین هیچ حقی در عراق ندارند
حبیب الطرفی، نماینده پارلمان عراق و عضو فراکسیون المواطن بر مخالفت فراکسیون خود با پیشنهاد سازمان ملل متحد با هر گونه گفتگو با اعضای گروه مجاهدین تاکید کرد.وی افزود: گروه مجاهدین سازمانی تروریستی در خاک عراق محسوب می شود و هیچ حقی ندارند.شکل گیری آنها بر اساس اهداف سیاسی بوده و حضور کنونی آنها در عراق نیز سیاسی است.
مجاهدین در گذر تاریخ، مروری بر سی سال استراتژی نبرد مسلحانه – قسمت اول
تحمیل سلاح و زبان گلوله به حاکمیت و شروع عملیات کور ترور و ایجاد درگیری در نقاط مختلف کشور توسط مجاهدین و گروههایی مانند ؛ حزب دموکرات، کومله،… از یک سو و جنگ تحمیلی و لزوم حفظ وحدت ملی در مقابل تجاوز بیگانه، همچنین بی تجربگی برخی مسئولین از سوی دیگر، هیچ زمینه ای برای تعامل و گفتمان باقی نگذاشت و باعث شد فضای باز سیاسی موجود در کشور ناخواسته با محدودیت هایی مواجه شده و فعالیت هایی را هم که میشد در چارچوب قانون آنرا پیش برد تقریبا سخت و غیر ممکن گردد.
چرا پناهندگی دسته جمعی اسیران اشرف؟
کسانی که به گفته شخص رجوی «نوک پیکان تکامل» هستند و «گوهران بی بدیل» هستند و «گلهای سرسبد جامعه» هستند و «مبارزان راه آزادی» هستند و هزاران برچسبهای بی محتوا و بی مسما، چرا نمی توانند خود مصاحبه کنند؟ چرا نمی توانند خود به تنهایی با نمایندگان سازمان ملل مصاحبه کنند و خودشان وضعیت خودشان را مشخص کنند و بایستی حتما مسئولین این سازمان برایشان تصمیم بگیرند و بروند برایشان مصاحبه کنند و برایشان پناهندگی بگیرند؟!!!
تاکید سازمان ملل بر غیر قانونی بودن اقدامات رجوی های مزدور
سازمان ملل بر تمام ادعاهای رجوی های پلید مبنی بر نامناسب بودن لیبرتی مهر ابطال زد و به این ترتیب یکی دیگر از شگردهای این جنایتکاران یعنی مظلوم نمایی را افشا نمود. در گزارش خبرگزاری ها چنین آمده است: « کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل و برنامه حقوق بشر و امور عراق سازمان ملل در موضعی متحد اعلام کردند که شرایط و وضعیت اردوگاه موسوم به کمپ لیبرتی در شرایط استاندارد انسانی است و این اردوگاه می تواند پناهگاه موقت ساکنان اشرف باشد.»
سوزش چند ساله رجوی از افشاگری جداشده ها!
دار و دسته رجوی یک روز این سوزش جانگداز را با فرافکنی و تهمت بیان می کنند، روز دیگر رجوی با همپالگیها و جیره خوارانش با صدور اطلاعیه شیاد خانه شورای دست ساز رجوی سوزش خودش را به نمایش می گذارد و روزی مریم قجر در شوهایی که راه می اندازد، جنایتکاران جنگی امریکاییها را با پرداخت 40 هزار دلار از امریکا به پاریس می آورد تا بگوید در مدتی که آنها کنترل اشرف را داشتند فقط چند نفر خواهان جدایی بودند!
مادران مظلوم اسیران اشرف
خطی که رهبری فرقه به سرانش داده این است که به هیچ کس رحم نکنید. عناصر توجیح شده فرقه با سنگ و اشیاء فلزی از مادران استقبال می کنند و به آنها مارک می زنند که این ها فرزندی در پادگان ندارند از خیابانهای شهرهای ایران جمع آوری می شوند و به عراق منتقل می شوند. واقعا خنده دار است. رهبری فرقه و سرانش در بحرانی گیر کرده اند که خودشان را به ابلهی و گیجی زده اند همه عالم را دشمن خود می دانند