پایانی بر ترفند رجوی ها متصور نیست
این نیرنگ و بازی تبلیغاتی در شرایطی مطرح می شود که دولت عراق چند ماه ضرب الاجل بستن اشرف را تمدید نمود تا سازمان ملل برای انجام امور اداری مربوط بررسی استاتو، زمان کافی داشته باشد، اما با وجود اینکه یک ماه از آن زمان می گذرد، رجوی ها با بهانه تراشی مختلف مانع از انتقال افراد به مقری که قرار است با آنها مصاحبه شود می گردند. رجوی های کثیف در حال از بین بردن زمان هستند تا طرح شوم شان مبنی بر ایجاد درگیری و به کشتن دادن افراد اشرف، که با خویشتن داری دولت عراق در آخر سال میلادی خنثی شد را با شیوه ای دیگر به اجرا در بیاورند.
باز هم گاف جدید امریکاییان مبنی بر همکاری های اطلاعاتی مجاهدین
روز اول فوریه 2012 شبکه خبری بی بی سی در برنامه ساعت 22 خود تحت عنوان اینکه شمارش معکوس برای تخلیه اردوگاه اشرف آغاز شده ؛ مصاحبه ای با فرمانده نظامی امریکایی در حفاظت اشرف برای سالهای 2003 تا 2006 پخش کرد. وی صراحتا در بیان علل اصرار برای خروج مجاهدین خلق از لیست گروههای تروریستی گفت: مجاهدین اینک سلاح ندارند و همکاری خوب اطلاعاتی با نیروهای امریکایی دارند
رویاهای مسعود رجوی و پایان کار قرارگاه اشرف
نزدیک به ده سال است که سرنوشت قرارگاه اشرف دستخوش سراب ها و رویاهای مسعود رجوی می باشد و افراد اسیر در این اردوگاه بازیچه رهبر رویا زده و متوهم خود شده اند.تا پایان سال میلادی قبل تمامی سعی سازمان بر این بود که مهلت مشخص شده توسط دولت عراق تمدید شده و شاید راه دیگری برای برچیده شدن قرارگاه اشرف پیدا شود. در ماههای اخیر مسعود رجوی به موارد متعددی دلخوش کرده بود که البته هیچکدام کمکی به او نکرده و طبق تجربه گذشته نیز نخواهند کرد.
ورود مجاهدین به جاده بنبست و یکطرفه « کمپ لیبرتی!»
مجاهدین و بویژه رهبری آن در اشرف و پاریس خوب میداند که هر گونه جابجایی به لحاظ استراتژیک ضرری غیر قابل جبران برای آنان است بنابراین با بسته شدن فضای مانور سیاسی بویژه پس از خروج آمریکاییان از عراق راه چاره را دراین دیدند که روی کاغذ عنوان جابجایی را بپذیرند چون پای سازمان ملل و قانون و پایبندی به قوانین بینالمللی را امضا گذاشتهاند ولی در عمل با طرح دلایل واهی آن را اجرا نکنند
بهانه های بی پایان فرقۀ رجوی
تنها سران بی ارادۀ فرقه و سرکرده فاسد آنان می باشد که همچنان پس از 8 سال سواستفاده از جان و زندگی افرادی که در کمپ تحت تسلط خویش در آورده اند، از آخرین فرصت هم که پیش آمده، همچنان با حقه بازی تمام، تنها و تنها برای مطامع خویش می خواهند -بطور مشمئز کننده ای- سوء استفاده کنند. سوء استفاده برای هرچه بیشتر مطرح شدن… برای برنامه های تبلیغاتی دیوانه وار… برای بازی دادن… برای کش دادن ماجرا…
مجاهدین؛ گروه در حال فروپاشی
روزنامه سوئیسی”اس تی گالر تاگبلات” در گزارشی درباره سرنوشت گروه تروریستی مجاهدین به نقل از یک مامور سازمان سیا می نویسد: مجاهدین خلق ایران حاضرند کارهائی را برای ما انجام دهند که ما از بابت آن باید خجالت بکشیم. در بخش دیگری از این مطلب آمده است: علیرغم این رفتار دوگانه قدرت های غربی، این واقعیت نیز وجود دارد که این سازمان تبعیدی ایرانی در خطر موجودیتی قرار دارد زیرا علیرغم تبلیغات گسترده ای که می کند ولی حتی از سوی اپوزیسیون داخل ایران نیز مورد نفرت شدید است.
شیوه های کنترل نیرو خارج از اشرف
در ترفند های سازمان همیشه سعی براین بوده تا آنجا که ممکن است نفر جدا شده از روابط را کماکان در حاشیه مناسبات در هر کجائی که هست حفظ کنند و بنوعی کنترل لازمه را روی آن داشته باشند و در مواقع ضروری استفاده لازم برای سیاهی لشکر، شرکت درتظاهرات، مراسم مختلف و…مورد استفاده قرار دهند، وهیچگاه نبایستی این گونه افراد از فضای مناسبات بدور باشند، رابطه آنها را با اجتماع قطع می کنند
تاملی بر انحطاط و فروپاشی مجاهدین
بایستی ادغان کرد تشدید تضادها و کنتاکت با جریان های سیاسی متعدد ایرانی و حاکمیت سیاسی در ایران همواره از سوی مجاهدین اتفاق افتاد. چرا که سران فرقه دچار خودشیفتگی و خودمحوری تام و تمام بودند، خود را در نوک پیکان تکامل اجتماعی پنداشتن و اما از کمترین دانش آکادمیک و سیاسی و ایدئولوژیک برخوردار بودن جز پیامدها و نتایج ویرانگر برای مجاهدین سود و فایده ای نداشت. در این میان کادرهای تشکیلاتی و عناصر ناآگاه مجاهدین قربانی شدند و هموطنان ایرانی نیز در معرض سهمگین ترین خشونت ها و ترورها از سوی مجاهدین قرار گرفتند.
مجاهدین: گذشت زمان با ما دوستانه رفتار نمی کند
سازمان مجاهدین برای رهایی از بن بست مرگباری که در آن گرفتار آمده است بار دیگر بواسطه حامیان سیاسی اش در ایالات متحده از وزارت خارجه آمریکا خواست تا از آنچه که آنها آنرا”… یک نتیجه بد و شرم آور” توصیف میکنند، جلوگیری کند. برگزاری کنفرانس های متعدد در کشورهای مختلف و بکارگیری انواع لابی های رنگارنگ در اروپا و آمریکا و نامه اخیر تعدادی از حامیان سیاسی مجاهدین به خانم هیلاری کلینتون وزیر خارجه آمریکا چیز جدیدی نیست ولی آنچه که جدید است هراس فزاینده مجاهدین از شرایطی است که علیرغم انبوه شانتاژ و فریبکاریهای سیاسی اساسا به نفع آنها پیش برده نمی شود.
همکاسگی مجاهدین با اضداد خلق و انقلاب
مریم قجر در جای دیگری از حرف های پوچ خودش عنوان می کند که تنها راه تغییر حکومت ایران حمایت از مبارزه مردم ایران است که باید از این زن فاسد سئوال کرد که کدام مبارزه مردم ایران؟ آیا این اعمال تحریم ها روی گرده همین مردم فشار وارد نمی کند که شما اینگونه سر از پا نشناخته و سنگ جناح جنگ طلب غرب را به سینه می زنید و خواهان اعمال تحریم بیشتر و فوری آن هستید؟
خیانت ؛ این بار در حمله به تظاهرات فعالان ضدجنگ در انگلیس از سوی مجاهدین
روز 28 ژانویه – شنبه 8 بهمن ماه در یکی از میادین اصلی شهر لندن تجمع بزرگ و فرامنطقه ای فعالان ضد جنگ با شرکت انبوه مردم حاضر و پلاکاردهایی با مضمون توقف هر تنش منجر به حمله علیه کشور ایران با انعکاس رسانه ای قوی برگزار شد. ولی جالب تر از این ؛ حمله عناصر و عوامل مزدور فرقه تروریستی مجاهدین به این تظاهرات بود که ضمن فحاشی و ضرب و جرح تعدادی از مردم شرکت کننده خواهان پایان دادن به ادامه تظاهرات بودند.
رجوی در باتلاق فروپاشی
تشکیلات سازمان یکی از منسجم ترین ها در نوع خودش بود! تشکیلاتی قوی با سلسله مراتب تعریف شده و مشخص که رمز بقاء سازمان هم تا باین روز همین بود! اما بار کج هرگز به مقصد نخواهد رسید! سازمان که زمانی سرلوحه خودش را فدا و صداقت عنوان کرده بود به یک سازمان فرقه ای تبدیل شد که هدفش فقط و فقط رسیدن به قدرت بهر بهایی شده بود! دروغ و تظاهر جای فدا و صداقت را گرفت! اشتباهات استراتژیک یکی بعد از دیگری!