دفاع از حقوق ساکنین کمپ اشرف چگونه و با چه بهائی؟
اینکه ساکنین کمپ اشرف باید هر چه زودتر تکلیفشان روشن و به کشور پناهنده پذیر ثالث اعزام شوند بر کسی پوشیده نیست و این همان درخواستی است که ما رها شدگان از این فرقه همه هم و غم خود را در این مدت صرف رهائی و آزادی این عزیزان از کشور خطر خیز عراق نموده ایم و از همان زمان سرنگونی صدام و اولین درخواست ترک کمپ توسط دولت عراق خواهان رعایت حقوق انسانی و حق تعیین محل زندگی ساکنین کمپ شده ایم و معتقدیم و هنوز هم معتقد هستیم که زمان کافی برای تصمیم رهبران سازمان برای خروج مسالمت آمیز و بدون خون ریزی وجود داشته اما این مهم بیش از 8 سال است که بتعویق افتاده و تعویق مجدد یعنی ادامه وضع موجود.
رجوی ها کاری که در چند سال گذشته نکرده اند را در چند هفته آینده نخواهند کرد
مریم قجر و دیگر سران ریا کار فرقه در حالی که کمتر از یک ماه به پایان ضرب الاجل دولت عراق مبنی بر اخراج اعضای فرقه از عراق باقی مانده است، نه تنها در فکر راه علاج نبوده بلکه باز هم بر طبل جنگ و آدم کشی می کوبند و برای راه اندازی سناریویی تکراری جهت به کشتن دادن اعضای اسیر، راه را بر هر نوع راه حل مسالمت آمیز می بندند ولی مکارانه از سوی دیگر برای خراب کردن چهره دولت عراق، بر تمدید زمان ضرب الاجل تایید می ورزند.
طرح سازمان ملل برای محافظت از ساکنان اردوگاه اشرف
مارتین کوبلر، سفیر سازمان ملل در عراق، از اعضاء سازمان مجاهدین خلق خواسته است که به مقرّ قبلی سازمان ملل در نزدیکی فرودگاه بین المللی عراق انتقال یابند، تا در آن جا آژانس پناهندگی سازمان ملل با آن ها مصاحبه کرده، سایر فرایند های قانونی را در رابطه با پناهندگی آن ها انجام بدهد. مصاحبه ها به طور فردی انجام خواهند شد، به طوری که به هر فرد اجازه می دهند تا کشور مورد علاقۀ خود را برای منتقل شدن به آن انتخاب کند، بدون این که از جانب رهبران گروه تهدید شود.
اسیران اشرف، فرصت را از دست ندهید
دولت عراق بار دیگر تاکید کرده است که پایان سال جاری میلادی آخرین مهلت برای ماندن این مهمانان ناخوانده در کشورشان است. اما متاسفانه مسئولین سازمان مجاهدین با بی توجهی باین مسئله دل باین خوش کرده اند که بتوانند با دیدن این و آن مسئول از کار بر کنار شده اروپایی یا امریکایی این ضرب الاجل را تمدید و بنوعی برای خود زمان بیشتری برای ماندن در کمپ اشرف خریداری کنند! اما واقعیت اینست که زمان درحال سپری شدن است و این باصطلاح مسئولین سازمان هستند که با جان نیروهای خود بازی میکنند!
اسارتگاه اشرف در آخر خط
شرایط فعلی پیش آمده امروز این را به رهبران فرقه می رساند که باید جابجائی صورت گیرد و نه از تمدید مهلت خبری هست و نه ازچیز دیگر. و خانم رجوی هم طبل جنگ و درگیری را هم از همان روز اعلام جابجائی زده و دولت عراق هم باید بداند که نفرات موجود در آنجا واقعاً وابسته به رهبران فرقه نیستند و آنها در دام این آفتاب پرست ها که هر ان یک چهره عوض می کنند گرفتار شده اند.
سقوط هواپیمای بدون سرنشین و ترحم رضا پهلوی به سازمان بدون رهبری
سقوط هواپیما برای فرقه مجاهدین کم نبود که در کوران روزهای انتهایی ضرب العجل دولت عراق برای برچیده شدن قرارگاه اشرف و تبلیغات فرقه مجاهدین که نه بخاطر دیدگاه سیاسی بلکه بخاطر نفس انسانی از همه ایرانی ها کمک و یاری می خواستند که از این منظر هم رضا پهلوی از مقام دلسوز و به املا و انشایی ترحم برانگیز برای زنان و بچه ها و افراد بی گناه قرارگاه اشرف بدون در نظر گرفتن سوابق خشونت وترور آنها از امریکا تقاضا کمک کرده که نامه ای به آدرس رئیس جمهور امریکا ارسال نموده است.
شروط مجاهدین برای خروج از اشرف
شرط دوم مسعود رجوی ادعا می کرد :” در عراق جای دیگری نمی رویم و اگر این جابجائی صورت گیرد یک کشتار اساسی خواهیم داشت”. او با این کار می خواست هم دولت عراق را تهدید کند و هم جامعه جهانی را، که اگر در زمان تعیین شده دولت عراق ما را به جای دیگر به جهت مسائل ملی خود منتقل نماید ما مثل فرقه های دیگر راه حل خودکشی در پیش خواهیم داشت!!. و این حرف های وی دقیقا نظرات ما جداشده ها را تائید می کند که این گروه ساختار پیشرفته یک فرقه تمام عیار را دارا میباشد
دجال گری رجوی
هم اکنون جسد بیجان این زن هشتاد وچند روزی است که در سردخانه شهر بعقوبه به امانت نگاه داشته شده است. وچون دولت عراق سازمان فرقه ای وتروریستی مجاهدین و در راس آن رهبری این فرقه را ولی و قیم این خانم نمی شناسد از تحویل آن خود داری می کند. مسئولین عراقی از ما خواستند از خانواده این زن بخواهیم برای تحویل وانتقال جسد اقدام کنند هم اکنون سازمان فرقه ای تروریستی مجاهدین با علم کردن زنی بنام وجیهه کربلائی و نسبت دادن دختر خاله متوفی سعی در تصاحب جسد وانتقال آن به داخل اسارتگاه اشرف دارد تا بلکه از این طریق بتواند مزار تازه تاسیس خود را سر و سامان دهد
آخرین فرصت بستن اشرف و بازهم سرمایه گذاری از جان انسان های بیگناه
طبق اظهار نظر آخرین نفرات جدا شده از این فرقه در جلسات درونی رجوی گفته اگر 470 نفر دیگرهم کشته شوند ما مقاومت می کنیم. البته این حرف جدیدی نیست، چون که جان انسان ها برای وی هیچ ارزشی نداشته و ندارد، بارها و بارها این رجزخوانی ها و قدرت نمایی ها را تکرار کرده و همواره می گفت اگر 1000 نفرهم کشته شوند در اشرف می مانیم.این سازماندهی و کروکی است که تشکیلات فرقه رجوی از سال 2003 برنامه ریزی کرده است.
تب هذیانگویی مجاهدین به آخرین درجه رسید
از نظر مجاهدین هر چیزی هم که در جهان رخ میدهد به پادگان اشرف ربط دارد و در این میان برخی آسمان و ریسمان بافتنها به قدری ناشیانه و خندهدار است که شنونده آن در سلامت عقل سازندگان آن تردید میکنند، به عنوان مثال اعلام میکنند رژیم ایران برای پوشاندن رسوایی شکست تعطیلی اشرف – این قلب تپنده مبارزه مردم ایران – مجبور شد در یک اقدام رسوا یک هواپیمای فوق پشرفته ارتش آمریکا را که ضد رادار میباشد را هک کرده و به تصرف خود درآورد تا بلکه اذهان جهانیان را از مسئله اشرف منحرف سازد.
خلع سلاح نیروهای عراقی، آخرین دستور رجوی
رجوی در نشستهای جمعی اخیر اعلام کرد که به هیچ وجه خواهان خروج ازاشرف نمی باشد. او خطاب به ساکنان اشرف گفت:”حتی اگرشده همه شما هم کشته شوید نباید اشرف را ترک کنیم”. او همچنین دستور داد تا همه نفرات آموزشهای لازم برای درگیر شدن و خلع سلاح کردن نیروهای عراقی را ببینند و از فرماندهان اشرف خواست تا خاکریزها و استحکامات اطراف قرارگاهها را به لحاظ کمی و کیفی تقویت کنند و نیز تا میتوانند سلاحها و تجهیزات لازم را برای درگیر شدن با ارتش عراق بسازند.
بزرگترین گروگانگیری تاریخ در کمپ اشرف توسط رجوی
رجوی در این تصور است که در حال یک بازی اکشن و مهییج کامپیوتریست که دوست دارد هر چیزی را امتحان کند و هر اتفاقی را در دنیای مجازی و غیر واقعی فرض میکند که دست آخر با یک دکمه کیبورد همه چیز دوباره بحالت اول خود باز میگردد و تمام کسانی که در این بازی کشته شده اند دوباره زنده میشوند! اما متاسفانه واقعیت خیلی خیلی جدی تر و سرسخت تر از آن چیزیست که تصور میکنیم. واقعیت پوست و گوشت و استخوان جوانان و فرزندان این مردم است که به بازی گرفته شده است!