گروه مجاهدین برای خروج از بحران یا برای ایجاد بحران تلاش میکند؟!
مجاهدین از مدتها پیش با خط و نشان کشیدن برای این و آن راه به جایی نبرد و حال خودش درخواست میکند که سازمانهای بین المللی بیایند اما خودش حرف آنها را گوش نمی کند. اگر سازمان بیمار است پس این بیمار در حال مرگ باید به حرف پزشکان گوش فرا دهد اما انگار با بکار بستن حربه ای میخواهد هر چه زودتر خود را به هلاکت بیندازد. هرچه میگویند بیا و برو دیگر کافی است اما خود حرکتی نمیکند و میگوید اگر بخواهید مرا نجات دهید خودم را میکشم یا می سوزانم!
مریم رجوی!! فقط برای این است که خودت”شرم” کنی
آیا همان زمان به یادت هست که نزدیک همان قصر رویایی تو (در قرارگاه باقرزاده) هزاران تن از نیروهای بدبخت تو برای ماه ها در خاک و خل و در سوله هایی که کف آن با خاک بیابان مفروش بود زندگی می کردند و شب ها بر روی موکت های زبر و در کیسه خواب های نظامی استراحت می نمودند و برای هر صدها نفر آنها تنها چهار الی پنج توالت و حمام صحرایی وجود داشت و تو در تختخواب پر قوی و ناز بالش می آرمیدی؟
شرکت مجاهدین در جلسه اعضای کمیته نیروهای مسلح سنای آمریکا
فارین پالسی طی گزارشی اعلام کرد که حدود 50 نفر از مجاهدین و حامیان آنها در جلسه هفته گذشته کمیته نیروهای مسلح سنای آمریکا در ساختمان هارت سنا شرکت کردند. نکته جالب توجه در این جلسه این بود که تعدادی از اعضاء گروه مجاهدین در این جلسه شرکت کرده بودند که بر روی لباس آنان عبارتی نوشته شده بود که در آن از وزارت خارجه آمریکا خواسته شده بود تا نام این گروه از فهرست سازمانهای تروریستی خارج گردد.
احزاب چپ اروپا، حمله احتمالی نظامی به ایران و نقش مجاهدین خلق
در حال حاضر نیز سوژه جدید مطبوعاتی و نگرانی اکثر مردم و گروه های اپوزیسیون اصولی و مترقی حمله احتمالی نظامی اسرائیل یا امریکا به ایران می باشد. بغیر از بخشی از جنگ طلبان داخل ایران و مجاهدین وطن فروش کمتر ایرانی را سراغ دارم که موافق حمله نظامی به ایران باشند حتی فرانسه و آلمان که همیشه طراح و مجری اینگونه پروژه ها بوده اند این حمله را به سود خود نمی بینند زیرا معتقدند که ضرر این اقدام بیشتر از سود آن خواهد بود.
کمک به پناهندگان اما به کام رجوی!
سران فرقه رجوی علاوه بر گرفتن میلیونها دلار در قبال جاسوسی و وطن فروشی؛ یک شیوه دیگر برای جمع آوری پول از شهروندان اروپایی دارند که یک سیستم بسیار پیچیده اخاذی است که این سیستم مستقیم زیر نظر مریم قجر قرار دارد و مسئولین این سیستم مالی میزان پول جمع شده و یا شیوه های اخاذی را مستقیم به مریم قجر در اوور گزارش می دهند. فرقه مافیایی رجوی برای اخاذی از مردم دراروپا به شیوه های مختلفی دست می زند از جمله تحت نام کمک به کودکان یتیم در ایران یا کمک به خانواده های زندانیان سیاسی یا کمک به پناهندگان و آواره های ایرانی!
اجیر کردن افراد و دانشجویان الجزیره ای مقیم فرانسه توسط مجاهدین
فرقه مجاهدین بعلت اینکه در اروپا زیر ذره بین پلیس می باشد و پرونده های سنگین و مفتوحی دارد از مدتی قبل با اجیر کردن افراد و دانشجویان الجزیره ای مقیم فرانسه آنها را بکار گرفته و نقشه های شوم خود را اینبار از طریق این افراد پیش خواهد برد. اعراب الجزایری مقیم فرانسه یا در ازای پولهای باد آورده صدام حسین بخاطر اوراق هویتی جهت قاچاق انسان بدرد سازمان میخورند یا اینکه از آنها برای مقاصد شومی تروریستی خود میخواهد بهره ببرد.
آقای ناظر رجوی چرا نعل وارونه می زنید
مدتی است که علی ناظر نقاب از چهر انداخته و آن روی صورت خود که همانا رجوی پلید است را خیلی عیان نشان داده است. وی در مطلبی به نام « بدهکار» با شیادی رجوی گونه و یک طرفه به نزد قاضی رفتن، تمام جدا شدگان از فرقه رجوی را برای خنک کردن دل سنگ ارباب جنایتکارش زیر ضرب گرفته است. با توجه به این موضوع ما نیز در این مطلب او را مخاطب قرار داده و به افشای دروغ های این سینه چاک رجوی دیکتاتور خواهیم پرداخت.
گزینه ی منطقی، تخلیه اشرف
سران مجاهدین در برابر یک انتخاب حیاتی و سرنوشت ساز قرار گرفته اند یا میبایست در گفتگو با آقای مارتین کوپلر مسئول همیاری سازمان ملل درعراق دست از لجبازی کودکانه بردارند و به راهکارهای طرح شده از جانب ایشان مبنی بر خروج مسالمت آمیز از خاک عراق و تخلیه اشرف احترام گذاشته و آن را بپذیرند یا اینکه مسئولیت و پیامدهای ناگزیر و اجتناب ناپذیر آن را بر عهده گیرند.
هراس رجوی از معترضان عراقی مقابل اشرف
حضور معترضان عراقی در برابر پادگان اشرف و تاکید آنان بر تعطیلی اردوگاه، خواب طلایی رجوی برای ماندگاری در عراق را آشفته ساخت.اخبار گزارش شده توسط رسانه ها حاکی است، روز جمعه 18 نوامبر 2011 چند هزار عراقی زخم خورده از گروه رجوی در برابر پادگان اشرف دست به تظاهرات زده و خواستار اخراج و محاکمه سران و اعضای سازمان مجاهدین خلق شده اند.
با حمایت از مجاهدین،عواقب زیانباری در انتظار آمریکاست
نویسنده برجسته سایت اینترنشنال افیرز ریویو با اشاره به کشتار مستشاران نظامی آمریکا توسط مجاهدین در طی سالهای گذشته گفت: این مسأله گواهی بر این مدعاست که حمایت آشکارا از این گروه منفور خطری بزرگ است و اگر مجاهدین در آینده دست به عملیات تروریستی بزنند مطمئناً آمریکا هم از عواقب زیانبار آن در امان نخواهد بود. کریستین کریستوفل طی مقاله تحلیلی که در پایگاه اینترنتی «اینترنشنال افیرز ریویو» منتشر نموده آمریکا را از عواقب زیانبار حمایت از گروه تروریستی مجاهدین بر حذر داشته است.
پیام مریم قجر برای ایجاد یک فاجعه انسانی
با توجه به اینکه زنان اطلاعات بسیار سری در مورد رجوی دارند که بخشی از آن توسط خانم بتول سلطانی افشا شد، رجوی ها با ویژه کردن زنان قصد دارند آنها را بصورت جمعی به کشتن داده یا مجبور به خودکشی نمایند. این امر مشابه سناریو خودسوزی هایی است که برخی از اعضای سازمان در هنگام دستگیری مریم قجر تحریک به انجام آن شدند و موجی از انزجار بین المللی نسبت به رجوی ها را برانگیخت.
آیا رجوی زندگی می کند یا…
خانم مریم رجوی بهتر است به جای این همه نگرانی های کاذب که مستمر در کنفرانس های بروکسل و… مطرح می کنید، شجاعتی هم از خود نشان داده، بگوید مهمترین نگرانی ام «مسعود رجوی» است و حاضر هستم 3400 نفر را یکشبه قربانی وی کنم تا او جان سالم بدر ببرد و در همۀ طرح و مانورها اعلام می کردید: «بایستی چهار طرف مقر 49 تمام نفرات دیوار گوشتی ایجاد کنید و عراقی ها بایستی از روی جسد تک تک نفرات عبور کنند تا به فرماندهی برسند».