فتح مبین یا پذیرش ذلت بار انحلال اشرف
اگر از شعر و شعارهای سالهای قبل مریم قجر و رهبری سازمان که خروج از اشرف را مرز سرخ ایدئولوژیک خود قرار داده و ادعا می کردند که اشرف، شرف و همه چیز ما می باشد و برای حفظ آن باید از همه چیز خودمان گذشت کنیم (که همین امر در طول دو سال گذشته باعث مرگ بیش از 50 نفر گشته است) بگذریم، امروز شاهد آن هستیم که رجوی در زیر فشارهای بین المللی و دولت عراق و پایداری خانواده ها در جلوی اشرف مجبور به عقب نشینی آشکار شده است
جنگ خلیج و آواره کردن کودکان معصوم توسط رجوی
کودکان را می دیدم که گریه آنها قطع نمی شد و خودشان را به شیشه های اتوبوس می کوبیدند سران ظالم سازمان در این رابطه بی تفاوت بودند زنهایی که برای بدرقه فرزندانشان به محل آمده بودند فقط اشک می ریختند. صدای یک زنی به گوشم می رسید با صدای بلند می گفت ما بدون کودکانمان در این جا چکار کنیم تنها دل خوشی ما کودکان ما بودند آنها را کجا می برید
رجوی ها در مرحله فروپاشی به هر چیزی تن می دهند
وینست کوشتل، مدیر منطقهای کمیساری عالی پناهندگان سازمان ملل (UNHCR) در روز چهارشنبه (۶ مهر/۲۸ سپتامبر) در گفت و گویی با خبرگزاری IPS اعلام کرد که توافقی با مسئولان سازمان حاصل شده که بر مبنای آن وضعیت ساکنان قرارگاه اشرف به صورت فردی دوباره بررسی و پس از مصاحبه با این افراد درباره شرایط پناهندگی آنان تصمیمگیری خواهد شد. دقت کنید که وی تاکید کرده که بعد از مصاحبه های انفرادی در مورد پناهندگی آنان تصمیم گیری خواهد شد
بالاخره به مرحله پایانی و سرنگونی مجاهدین رسیدیم!
اما برادر مسعود در اوج قله فدا از سرنگونی کوتاه نیامد (محل این قله برای ما مشخص نیست چون مسعود چند سالی است که بعد از سرنگونی صدام در یک جایی – شاید در یک سوراخ – مخفی شده و حتی تصویرش را هم به ما نشان نمی دهد). هر سال اول بهار به ما می گفتند امسال سال آخر و سال سرنگونی است و بهار دیگر در تهران خواهیم بود ولی باز بهار سال بعد ما در همان اشرف بودیم و جمهوری اسلامی در تهران.
نگرانی ها درباره گرفتاران اشرف
جامعه بین الملل چگونه می تواند موضوع پیچیده پادگان اشرف را حل کند؟ پادگانی که در آن کیش شخصیتی رجوی پایگاه و نیروی انسانی خود را حفظ کرده است.به گزارش رویترز اتحادیه اروپا به تازگی یک دیپلمات بلند پایه بلژیکی را جهت همکاری با سازمان ملل، عراق و دیگر نهادها تعیین کرده است تا به حل مسئله سه هزار مخالف حکومت ایران که در کمپ اشرف هستند کمک کند.
قبول بررسی پناهندگی اعضای مجاهدین خلق مستقر در کمپ اشرف را به فال نیک بگیریم
کمیسیون عالی پناهندگان سازمان ملل متحد» طی هفته جاری اعلام کرد که پرونده پناهندگی ۳۲۰۰ تن از ساکنان اردوگاه اشرف، واقع در شمال بغداد را مورد بررسی قرار خواهد داد. با توجه به اینکه رهبران مجاهدین تا قبل از خبر اخیر بطور مداوم شعار حفظ قرارگاه اشرف، حتی به قیمت از دست دادن جان تمامی اعضای مجاهدین مستقر در آن را میدادند، و تحت هیچ عنوانی حاضر به انجام مصاحبه و قبول پناهندگی اعضا به صورت فردی نمیشدند، تغیر موضع آنها جای شگفتی و تبریک دارد.
فروپاشی دنیای تاریک و سیاه مجاهدین
رهبران مجاهدین در بیش از سه دهه با پشت و پا زدن به الزامات زیست در عصر تحولات دموکراتیک، عناصر اخلاقی و ایده های انسانی آن در قلمرو سیاست دست به خشونت همه جانبه و افسار گسیخته زدند. آنان همچنین با بکارگیری تاکتیک های ویران گر مبدل به پادوها و متحدان استراتژیک حکومت خودکامه، بدنام و تبهکاری چون رژیم صدام شدند. این رویداد تلخ سرآغاز دگردیسی بنیادین ماهیت مجاهدین از یک جریان سیاسی حامی رادیکالیسم و افراط گرایی به یک فرقه ی تمام عیار ضد میهنی و ضد ملی شد.
خشونت، چتر نجات رهبران مجاهدین خلق
واقعیت امر این است، سازمان مجاهدین همان گونه که از اسمش پیداست، یعنی سازمانی منضبط، جهادگر و تروریستی. به ویژه اگر کارنامه رهبران این سازمان، بخصوص شخص مسعود رجوی را دقت کنیم، درمی یابیم که آنان به جز خشونت، حرف دیگری و به جز تهدید و ترور، حرف تازه ای برای گفتن ندارند. آنان نه در مصاف با دشمن، بلکه در ارتباط با مردم و اعضای راضی و ناراضی خود نیز به روش مختلف با همین زبان یعنی زور و زور عریان، استفاده می کنند.
جعل اخبار نیاز روز سران مجاهدین
سران باند رجوی که این روزها برای منحرف کردن افکار عمومی از اتمام اولتیماتوم عراق برای برچیدن قرارگاه و سنگ اندازی رهبران فرقه در مسئله اشرف به هر دروغ و دغلی دست می زنند، این بار با پخش خبری مضحک و خنده دار در سیمای آزادی خود اعلام کردند که تعداد 5 هزار موشک ضد هواپیما از کشور لیبی توسط سپاه پاسداران دزدیده شده و از انبارهای ارتش لیبی خارج شده است.
روز استقلال کشور عراق و فرقه رجوی
11 مهرماه (سوم اکتبر) روز استقلال کشور عراق است. هفتاد و نه سال پیش کشور عراق براساس خواست ملت توانست به آرزوی دیرینه خود نائل آمده و به ارزشی بزرگ در تصمیم گیری های آینده آن کشور دست یابد. این سالگرد اکنون مصادف است با اتمام حضور نظامیان اشغالگر امریکایی در کمتر از 80 روز دیگر. ولی آرزوی دیرینه عراقیان زمانی مسجل خواهد شد که عوامل انفجارات و ترورهای نامشخص روبه زوال رود و مردم زجر کشیده عراق به صلح و آرامش برسند.
فرقه رجوی و فریب نیروها برای خود نمایی
مریم از سحرگاه تا شامگاه توسط مریدان خود به نیروها القا می کنند که رفتن به این کشور وآن کشور برای این گروه یک پیروزی است و توانستیم بعد از 8 سال مجدداً از لیست سیاه در آییم ولی باز هم نشد و به همین خاطر می توانم بگویم که تبلیغات فرقه و رهبران فرقه برای حفظ نیرو که به هیچ امکانات رسانه ای در آن کمپ دسترسی ندارند یک مدت کوتاه می باشد که بتواند جلو ریزش و فرار نیروها را با وعده های تازه بگیرد ولی در ماه های آینده که در پیش روی ماست خروج دست جمعی نیروهای اسیر شده در فرقه مجاهدین را شاهد خواهیم بود
سوزش همزمان رجوی ها و صهیونیست ها
مریم قجر که سال هاست در بغداد و غرب نمک پرورده شده در یک موضع گیری وقیحانه این سوزش را به نمایش می گذارد. وی در این موضع گیری که در اطلاعیه شواری باصطلاح مقاومت در تاریخ 10 مهر انعکاس یافته در حمایت از صهیونیست ها یکسره به ایران و مقاومت اسلامی فلسطینیان تاخته و برای خوشایند اربابانش مدعی می گردد که تقسیم فلسطین به دو کشور و به رسمیت شناختن اسرائیل یک ضربه کاری به ایران و مقاومت اسلامی فلسطینیان می باشد