رجوی شکست خورد و دست از پا درازتر جلو وزارت خارجه امریکا را ترک کرد
با قرار گرفتن نام فرقه تروریستی رجوی در لیست سیاه امریکا سران فرقه به هر شکل ممکن در صدد بوجود اوردن فاجعه انسانی در اردوگاه اشرف هستند تا بتوانند جلو فروپاشی تشکیلات فرقه گرایانه خودشان را بگیرند به همین خاطر سعی خواهند کرد اعضاء اسیر در عراق را با ارتش و پلیس عراق به بهانه های مختلف درگیر کنند تا شکستهای خودشان را لا پوشانی کنند لازم هست دولت محترم عراق و مسئولین دست اندر کار در این پرونده با هوشیاری کامل نقشه های شوم سران فرقه را با برخورد اصولی بر سر سران فرقه خراب کنند.
وقتی بوی ننگ یک فرقه بیشتر ازرایحهَ خوشخدمتی آن است
مجاهدین از لیست بیرون نیامدند اما در جریان تلاش برای خروج از لیست گذشته خود را انکار کردند مبارزه مسلحانه را طرد کردند و درحالی که فکر میکردند خروجشان حتمی است نهادهای تصمیم گیری آمریکا را صالح و برحق خواندند.حالا علاوه بر اینکه بور و کور و مطرود نمیدانند چه موضعی بگیرند، نمیدانند چه سیاستی هم اتخاذ کنند چرا که استراتژی نبرد مسلحانه و ارتش آزادیبخش آنها با رفتن صدام و انکار خودشان در هم شکسته است و استراتژی جنگ خارجی هم با ماندن آنها در لیست از بین رفته است.
تلاش بیهوده مجاهدین در ژنو و واشنگتن
سالهاست مجاهدین به خاطر فعالیتهای خشونت آمیز و تروریستی و عدم اعتقاد به حقوق انسانها برای سیستم های امنیتی و دولتها بخصوص دولت های غرب بعنوان عناصر خراب کار و نامطلوب شناخته شده اند هراز چند گاهی توسط همین دولتها به بازی های سیاسی در جهت منافع آنها بکار گرفته میشوند تفاوتی در محتوای این شناخت ایجاد نمیشود و مجاهدین همچنان از دید این دولتها همان عناصری که دارای روحیه ضد انسانی و ضد دمکراتیک می باشند و گروهی میباشند به حقوق اولیه بشر هیچ احترامی قائل نیستند.
خواب یا خواب زدگی فرقه مجاهدین در پی موضع جدید امریکا
وقتی روزجمعه به سایت سازمان مراجعه کردم خبری از اعلام موضع گیری علیه ایالات متحده امریکا بابت ابقاءشان برای یکسال دیگر در لیست گروههای تروریستی نیافتم. در همین حین متوجه مقاله فردی بنام پاک نژاد شدم که آنهم بعد از چند روز از بیرونی شدن موضع امریکا در خصوص تروریست بودن مجاهدین، آنهم با مضمون ترس جمهوری اسلامی از بیرون آمدن مجاهدین از لیست!! و حتی امیدواری آنچنانی درآمدن از لیست!!! در سایت خودشان زده اند.
ملاقات پشت دیوار اشرف – قسمت چهارم
پس از تجربه اخیر رفتن به اشرف، با خانواده های زیادی صحبت می کردم که اغلب خود را در معادلات خروجی و فرار اعضا از سازمان، دست کم می گرفتند، و یا اصلاً نقشی برای خود قائل نمی شوند! ولی واقعیت اینست که مهم ترین و اساسی ترین گام برای کمک به افراد درون فرقه حضور خانواده ها در کنار آنها و یادآوری خاطرات گذشته شان است. تنها روزنه جهان بیرون برای اعضاء گرفتار فرقه،خانواده و خاطرات گذشته است پس با عزمی صد چندان از هر فرصت پیش آمده برای دیدار عزیزان باید رفت. هر چند اگر از ما با سنگ و سپر و تراشه های آرماتور استقبال شود.
مهمانی افطاری فرقه رجوی
طبق روش های جاری و هر ساله خانم مریم قجر یک سری آدمهای مفت خور که نه ببارند و نه بدار را زیر پوش مناسبتی در ماه مبارک رمضان دعوت می کند. اما امسال زیر پوش حفاظت از اسارتگاه اشرف اربابان بازنشسته و از دور کار خارج شده را دور خودش جمع کرده و یک ژست رومانتیک هم می گیرد. بایستی به این ابله گفت مفت خوردن چه گامی می تواند برای اسارتگاهت بردارد. به جای این همه ریخت و پاش ذره ای به آن اسیران اشرفی بدهید که جان بگیرند.
اینهمه خرج، آخرسر هیچ!!!
دیدی که اینهمه تلاش و تقلا راه به جایی نبرد؟ دیدی که هرچه سعی کردی صورت جنایتکار و کثیف خود را با رنگ لعاب سیاسی و ضد تروریستی بپوشانی ولی نشد؟ تظاهرات با رنگهای روشن و کفتر به هوا پر دادن و بادکنکهای مختلف هم راه به جایی نبرد. چون همه عالم و از جمله آمریکاییهای تصمیم گیرنده بخوبی می دانند که سود و زیانشان چیست؟
ملاقات پشت دیوار اشرف – قسمت سوم
چرا وقتی مریم رجوی در فرانسه دستگیر شد، همه باید در اشرف تک تک درخواست خودسوزی میدادند، اما اکنون که سی و چند نفر در عراق کشته شدند و خیلی ها زخمی شدند و بقیه نیز در معرض انواع خطرات هستند، چرا مریم و سایر شورایی ها حتی حاضر به اعتصاب غذا هم نشدند؟! چرا وقتی یک شخصیت سیاسی از شورایی ها به اشرف برای همدردی نیامدند؟ فقط از دور همه، ای وای و بیداد می کردند؟ بنظر شما این صحنه مسخره نیست؟
پیرامون مصاحبه آقای لرد کوربت نماینده مجلس انگلیس با بی بی سی
واقعا می بینید یک نماینده مواجب بگیر معلوم الحال انگلیسی برای منفعت طلبی خویش آنهم در نظام بغایت ضدانسانی کشور انگلستان که همین یک هفته پیش شاهد اعتراضات گسترده مردمی علیه سران آن بودیم چگونه برای سازمان تروریستی تحت تعقیب مجاهدین پاچه خواری میکند و حتی واقعیت های برملا شده در داخل تشکیلات آن را بخود مرتبط نمی داند و لیکن سرنوشت ملت ایران برایش مهم تر محسوب می گردد!!
غربی ها با چه کسی مماشات می کنند
آیا این مماشات نیست که برخی از مقامات سابق دولت های فعلی و قبلی آمریکا (جنگ طلب ترین آنها) در حالی که نام این فرقه در لیست سیاه قرار دارد به صراحت از آن حمایت می کنند؟! آیا این مماشات نیست که در عین اعتراف دولت های مختلف آمریکا و دول اروپایی مبنی بر اینکه این فرقه مزدور صدام دیکتاتور بوده است، دولت و ملت عراق نمی توانند 8 سال بعد از سرنگونی صدام و چند سال بعد از اعدام او، این فرقه را از عراق بیرون کرده و حاکمیت خود را بر خاک اشغال شده قرارگاه اشرف اعمال کنند؟!
مجاهدین و اعلام ابقاء آن در لیست سازمانهای تروریستی امریکا
بالاخره در روز 31/5/1390 وزارت امور خارجه ایالات متحده امریکا طی بیانیه ای در واشینگتن رسما با انتشار لیست بروزشده اسامی گروههای تروریستی بر باقی ماندن سازمان مجاهدین خلق و شورای ملی مقاومت برای یک سال دیگر صحه گذاشت. گفتنی است در برگهای همراه این گزارش همانند سالهای گذشته، مجددا امریکا به پروسه عملیات کور تروریستی فرقه مجاهدین در داخل ایران و کمک های مالی و نظامی صدام حسین و ترور مستشاران امریکایی در زمان محمدرضا پهلوی اشاره و تاکید شده است.
مارمولک دوانی رجوی در « به عبارت دیگر» وهمچنین نظری بر عبارت نغز « طوطی ایوان »
مارمولک مورد بحث، حتی از مارمولک بازی، به اصطلاح فارسی شکرشکن، عاجزبود که غالبا پاسخ هایش در افتضاح « نمی دانم» و« نمی خواهم بدانم» سبب بی آبرویی بیشتر رجوی شد. این مستوره ی پرسروصدا براستی نمونه ی مشتی از حمایت کنندگان سینه چاک رجوی است. ادعای « رابین کوربت » که درمورد خودش به دائره المعارف « ویکی پدیا» بچاب زده است، چیزی بیشتر از شرح حال آدمی نیست که ناموفق از گذراندن دوره های دانشگاهی، خود را به درودیوار می زند تاچیزی شود.