مجاهدین فرقه ای خطرناک و تروریستی
مسولین محترم وزات خارجه امریکا: آیا برای شما قابل درک است که بمدت سی سال شما را از دیدار با خانواده هایتان منع کنند؟ نه تنها اجازه یک تماس تلفنی هم نداشته باشید بلکه حتی در ذهن و ضمیر خود هم حق فکر کردن به مادر یا پدر سالخورده خود را هم نداشته باشید و این کار گناهی بس بزرگ محسوب شود! اعمالی که در مقر این فرقه خطرناک بروی کادرها و نیروهایشان انجام میشود بس عجیب و باور آن مشکل است!
خانم قجر به فکر نجات جان اعضای ارتش شکست خورده خودت باش
خانم قجر برای دلگرمی دادن به افراد وارفته به اصطلاح آزادی بخشش از هر اتفاقی در دنیا برای آنها پیام داده و این بار هم سعی کرده با رویای سرنگونی دولت لیبی توسط ارتش خیالی اش به آنان این پیام را بدهد که در سایر نقاط دنیا هم امثالی مثل ارتش شما وجود دارد که توان این را دارد که حکومتی را سرنگون کند.
محسن انصاری هم به قربانیان فرقه رجوی پیوست
هرچند محسن رفت وبنظرم راحت شد وبه آرامش رسید ولیکن نگران سایربیماران وخیم درپادگان اشرف هستم که دوبل شکنجه روحی و روانی و جسمانی متحمل میشوند ودرهمین فرصت ازدولت عراق ومسولین عراقی حفاظت اشرف مجدانه می خواهم که بخاطرزدن تودهنی به سران سازمان کما فی السابق به این طیف ازاسرای دربند پادگان اشرف توجه ویژه داشته باشند و بطور اورژانس واضطراری تحت پوشش اطبای بیمارستان بغداد قراربدهند تا سیه روی شود هرکه دراوغش باشد.
زجر کش کردن بیماران، مسیری که رجوی های شارلاتان از زمان صدام پیمودند
مگر محسن انصاری تا قبل از اینکه دولت جدید عراق کنترل اشرف را دست بگیرد پناهنده فرانسه نبود؟ چرا تا آن زمان با آنکه به اعتراف خودتان می دانستید بیماری صعب العلاج دارد او را به خارج از عراق نفرستادید؟ چرا در آن زمان خودتان و یا هیچ یک از مسئولین فرقه و شورایی های خارجه نشین و جیره خوارتان این موضوع را یاد آوری نمی کردید که این فرد و امثال او پناهنده هستند و می توانند به خارج از عراق بروند؟ چرا در آن زمان گفتن این گونه حرف ها جرم محسوب می شد؟
سازمان مجاهدین خلق ذاتاً افراطی است
حقیقت این است که وقتی صحبت از «سازمان مجاهدین خلق» میشود٬ صحبت از یک تشکل «عادی» سیاسی نیست که زمانی مرتکب خطاهایی شده و اکنون در پی بازگشت به صحنهً قاعدهمند سیاست است. بلکه صحبت از یک فرقهً دُگم و خشن و تکصدایی است – که از سی سال پیش تا کنون نه تحولی در ساختار رهبری آن دیده شده٬ نه بذر و نشانی از اعتدال و عقلانیت در آن قابل مشاهده است و نه حتی زبان و شعارهایش را به روز کرده است
دستگاه تبلیغاتی رجوی تروریست همسو با سانسور خبری رسانه های غربی
در رابطه با مسائل اجتماعی و اخبار ایران تلاش دارند تا مسائل را وارونه جلوه دهند بطور مثال وقتی بحث یارانه و پرداخت پول به مردم می شود دستگاه دروغ پرداز آنان در بوق و کرنا کرده که مردم ایران زیر فشار اقتصادی هستند و این طرح جواب ندارد و باند غالب برای پر کردن جیب خود دست به این طرح زده است. در حالی که این طرح با استقبال گسترده مردم مواجه گشته و حتی صندوق بین المللی پول نیز به درست بودن این طرح صحه گذاشته است
نگاهی به حذف و یا ابقای فرقه رجوی از لیست ترور امریکا
بنابراین تا آنجا که به عموم ایرانیان مربوط می شود چنین اقدامی بیشتر از آنکه جنبه حقوقی داشته باشد یک زد وبند سیاسی است که سر نخ آن دردست اسرائیل وجنگ طلبان امریکایی است که نه تنها هیچ تغییری درنگرش ایرانی ها نسبت به این گروه ایجاد نخواهد کرد بلکه باعث زنده شدن خاطرات تلخ کودتای 28 مرداد توسط امریکایی ها خواهد گردید.
ملاحظاتی پیرامون «ابقای مجاهدین خلق در لیست تروریستی آمریکا»
تا چند روز دیگر گزارشی که منتشر شده است (با تغییر یا بدون تغییر) با امضای هیلاری کلینتون به کنگره آمریکا تقدیم و اعلام خواهد شد. معمولا کنگره نیز نظر وزارت امورخارجه را می پذیرد.بنابراین بعید به نظر می رسد لیستی که هیلاری کلینتون امضا خواهد کرد، با لیستی که هم اکنون منتشر شده است تفاوتی داشته باشد!
چه کسی حقوق اسیران اشرف را پایمال می کند؟
آیا در اشرف جان افراد ارزش داشت؟ چند نفر از اعضای معترض بر اثر فشارهای تشکیلاتی اعم از روانی و جسمی کشته شده، خودکشی کردند و یا برای از بین رفتن به زندان ابوغریب فرستاده شدند؟ مگر همسر پلید مریم قجر بارها و بارها اعلام نکرده بود که « خون و نفس » تک تک شما متعلق به من است و من هرکاری بخواهم با آن می کنم؟
خیانت به مردم ایران مساوی است با خروج فرقه ای لیست سیاه
خروج فرقه از لیست سیاه تروریستی مساوی است با خیانت به مردم ایران، اما آیا برای کشوری مانند امریکا این مهم است؟ طبیعتآ نه چون اینها رهروان همان کسانی هستند که در 28 مرداد برعلیه دکتر مصدق دست به کودتای ننگینی زدند که هرگز این بدنامی از پیشانی آنان پاک نخواهد شد همانطور هم خودشان بایستی این را در نظر داشته باشند که حمایت از فرقه تروریستی خیانت به مردم امریکا نیز هست چرا که همین فرقه دست به ترور ژنرال های امریکائی هم زده
رجوی کاسه لیس امروز و ضد امپریالیست دیروز!
رجوی وطن فروش سال هاست که در سیاست خارجی خود بدنبال جذب نظر غربی ها و بخصوص آمریکایی ها بود و مشخصا بعد از سرنگونی صدام دیکتاتور، تمام امیدش به حمایت آمریکا معطوف شده بود اما با توجه به اینکه در گذشته می خواست نان ضد امپریالیسم بودن را بخورد، حرف هایی زد که در تناقض با خط و مشی بعدی او بود
عوامفریبی سالانه مریم قجر به نام اسلام در ماه مبارک رمضان
خانم رجوی در اروپا در تلاش است تا از تلاشی و جمع شدن این سازمان در عراق جلوگیری کند. به همین منظور در تکاپوی وسیعی در اروپا دست به دروغ و تشبث و فریبکاری می پردازد.این بار خانم رجوی با سوء استفاده از ماه مبارک رمضان جمعی را که بعضا اعتقادات اسلامی هم ندارند بعنوان مسلمان در پاریس جمع نموده تا با فریب کاری ضمن مسلمان نمایی خود چهره دموکراتیکی از افکار و ایدئولوژی فرقه اش به سایرین نشان دهد.