چهارشنبه, ۳ تیر , ۱۴۰۵
ممانعت رجوی از تدفین اجساد خط جدید درگیری و کشتار حداکثری 25 اردیبهشت 1390

ممانعت رجوی از تدفین اجساد خط جدید درگیری و کشتار حداکثری

به هرحال، آنچه به طور واضح به نظر می رسد اینکه سران مجاهدین قصد دارند هر طور شده نیروهایشان در اشرف را تا حد ممکن به کشتن دهند تا بلکه با ریخته شدن خونهای بیشتر، مسعود رجوی را از مهلکه بدر ببرند. لازم به ذکر است که بلافاصله پس از اشغال عراق آقای مهدی سامع، عضو شورای ملی مقاومت رجوی اعلام کرد که طبق برآوردی که داشته اند، حدس زده بودند که تا 90 درصد ارتش آزادیبخش ملی رجوی در این جنگ کشته شوند!

حامیان امریکایی مجاهدین: بیست و پنج هزار دلار بدهید نامشان را از لیستمان خارج می کنیم 25 اردیبهشت 1390

حامیان امریکایی مجاهدین: بیست و پنج هزار دلار بدهید نامشان را از لیستمان خارج می کنیم

حامیان مجاهدین خلق به جاسوسی های گروه برای غرب در رابطه با مسائل اتمی ایران و همچنین کمکشان به ارتش امریکا در عراق بعنوان دلایلی برای حذف نام آنها از لیست تروریستی امریکایی ها اشاره می کنند. آنها از مجاهدین خلق بعنوان یک نیروی”دموکراتیک” یاد می کنند. سخنرانان در رابطه با دستمزدی که دریافت کرده اند اظهار نظر نمی کنند ولی دستمزد معمول بیشتر آنها بین بیست و پنج تا چهل هزار دلار برای هر سخنرانی است.

اردوگاه اشرف در برابر اتحادیه اروپا 25 اردیبهشت 1390

اردوگاه اشرف در برابر اتحادیه اروپا

امروز سران سازمان خود و سازمانشان را در برابر معضلی قرار داده اند که بسیار پیچیده است، اگر چه اتحادیه اروپا یا خانم کاترین اشتون یا حتی امریکا برای حل این موضوع اطلاعیه صادر می کنند اما همین کشورها از پذیرش افراد مجاهدین امتناع می ورزند، سازمان مجاهدین اگر به فکر جان این افراد بود بایستی پس از سرنگون شدن صدام این موضوع را حل می کرد، از سرنگونی صدام تا کنون 8 سال گذشته بی گمان اگر سازمان برای حل این موضوع مصمم بود در این مدت می توانست قدم های جدی بردارد

عاقبت تروریسم مجاهدین 25 اردیبهشت 1390

عاقبت تروریسم مجاهدین

بن لادن مرد و یا کشته شد اما رو سیاهی به مسعود رجوی ماند! من نمیدانم چرا این آقایان که دم از عدالت و برابری و اسلام میزنند بی جهت نام دین و مذهب را خراب کرده و آنرا وسیله ای برای پیشرفت خود قرار می دهند. همین رجوی که امروز در خفا پنهان شده همان موقع که بن لادن دستور داده بود تا محمد عطا عملیات زدن هواپیما به برجهای تجارت جهانی و چند محل دیگر را در امریکا مورد اصابت قرار دهد و تمام دنیا متاثر از این عمل شنیع تروریستی بود و عده ایی بیگناه که یا مسافر هواپیمای مسافربری بودند یا در برجها مشغول به کار بودند طعمه آتش کرد.

ناموس پرستی از مدل رجوی ها 25 اردیبهشت 1390

ناموس پرستی از مدل رجوی ها

باید از سران کودن فرقه سوال کرد که نصب برج دیدبانی چه ربطی به محل استراحت زنان آنان دارد انگار که این زنان در بیرون و در هوای آزاد استراحت می کنند و امکان دارد که کسی آنان را ببیند در صورتی که همگان می دانند محل استراحت زنان در اشرف که با دیوارهای بلند و سیم خاردار پوشانده شده است و کسی از داخل آن خبر ندارد، چطور نصب برج در شمال اشرف می تواند بر استراحت زنان تاثیر گذار باشد جای خنده دارد

درگیری های کمپ اشرف و ناله های رجویها 25 اردیبهشت 1390

درگیری های کمپ اشرف و ناله های رجویها

در راستای درگیری 19/1/90 گروه مجاهدین با ارتش عراق جهت انحلال پادگان نظامی اشرف، مسعود رجوی سر کرده این فرقه پس از چند روز از این حوادث پیامی منتشر کرده که خود را جانشین امام حسین و قرارگاه اشرف را سرزمین کربلا ترسیم نمود و سپس در کمال استیصال دهان به ناله گویی گشود. درآن سوی صحنه همسر او مریم در جمع کوچکی در حومه پاریس در کمال خفت از دولت عراق خواست که اجازه دهد که کشته شدگان خود را در گورستان اشرف دفن نمایند

کمپ اشرف دیگری در آذربایجان ایجاد میشود؟ 22 اردیبهشت 1390

کمپ اشرف دیگری در آذربایجان ایجاد میشود؟

این کشور یکی از پایگاه‌های راهبردی آمریکا و اسراییل برای تعقیب سیاست تجزیه در منطقه است. قراردادهای راهبردی گوناگونی بین رژیم اسراییل و جمهوری آذربایجان به امضا رسیده و در حال انجام است که حوزه‌های فن‌آوری‌های پیشرفته مربوط به هواپیماهای بدون سرنشین را نیز شامل می‌شود. سال‌ها است که برخی از اعضای مجاهدین در این کشور زندگی می‌کنند که نشان می‌دهد اخراج آن‌ها از خاک عراق از قبل پیش بینی شده و آن‌ها تمهیداتی برای مقابله با آن اندیشیده‌اند.

تروریسم خوب و بد ندارد!! 22 اردیبهشت 1390

تروریسم خوب و بد ندارد!!

رجوی نیز که چندین سال قبل در لیست تروریستی کشورهای غربی و از جمله آمریکا قرار گرفت و در بازی های سیاسی منطقه او را بعنوان تروریست خوب!!! نامیدند تا بر علیه انقلاب اسلامی مردم ایران بکار گرفته شود، سرنوشتی بهتر از رهبر القائده نخواهد داشت. به کارگیری بن لادن بعنوان نیروی موازی در افغانستان بر علیه شوروی بی شباهت با موازی کاری رجوی با آمریکا بر علیه انقلاب اسلامی مردم ایران نیست که سند این ادعا نیز تنها گذاشتن رجوی و قرارگاه اشرف توسط نیروهای آمریکا در عراق است

طرح جدید رجوی کفتار برای کشتار در اشرف 21 اردیبهشت 1390

طرح جدید رجوی کفتار برای کشتار در اشرف

رجوی های فاسد که تعطیل شدن قرارگاه اشرف را معادل نابودی خود می دانند بار دیگر می خواهند با این فریبکاری و بازی سیاسی وقت کشی کرده و جان اسیران اشرف را به خطر بیاندازد. هدف این است که بگویند ما طرحی داشته و حاضر به خروج از اشرف هستیم اما حاضر به جابجایی در عراق نیستیم تا به این ترتیب زمینه برای حمام خون و به کشتن دادن اسیران اشرف آماده شده و پرونده های سیاه رجوی بیش از این توسط اسیران اشرف افشا نشود.

خلق فاجعه دیگری توسط سران فرقه رجوی 21 اردیبهشت 1390

خلق فاجعه دیگری توسط سران فرقه رجوی

حال چه شد که در مقابل ارتش عراق که صاحب خانه است، ملک و سرزمین خودش میباشد و براحتی میتوان از این کشتار و درگیری پرهیز کرد شما با پرداخت بهای کله شقی و خود پرستی از جیب نیروهای رده پایین تشکیلات و همانهایی که پدران و مادرانشان یک سال است در مقابل پادگان اشرف منتظر دیدار فرزندان خود نشسته اند دنبال سوء استفاده تبلیغی از خون آنان هستید؟ و آیا نمیشد با خویشتن داری و مذاکره از وقوع چنین خونریزی جلوگیری نمود؟

خبر مرگ بن لادن یک ضربه بزرگ برای رجوی تروریست 20 اردیبهشت 1390

خبر مرگ بن لادن یک ضربه بزرگ برای رجوی تروریست

تحلیل رجوی با فریب کاری هر چه تمام تر بن لادن را متحد بالفعل ایران می خواند!!! چیزی که حتی خود آمریکا هم مدعی آن نیست. اما چون رجوی در رویاهایش دوست دارد که آمریکا به ایران حمله کند، می خواهد با این نوع خبر به نیروهای وارفته و فرتوت خود در اشرف بگوید که این خبر به ضرر ایران است، بنابراین از این آسمان به ریسمان بافتن ها نتیجه می گیرد که « مرگ بن لادن یک ضربه بزرگ برای ایران است »!!!

شکست فراخوان جدید و روسیاهی مجدد رجوی کور دل 20 اردیبهشت 1390

شکست فراخوان جدید و روسیاهی مجدد رجوی کور دل

این فرقه هیچ نیرویی در ایران ندارد و مردم از آنان بیزارند و به رشد و آگاهی لازم رسیده اند که به خواست خائنین و وطن فروشان طرفی نبندند. اما اینبار جالب این است که علیرغم اینکه رجوی پلید از همان ترفند همیشگی خود استفاده کرد، آنقدر فضاحت برای فرقه به بار آمده است که بعد از گذشت چند روز از روز کارگر، فرقه رجوی برای ظاهر سازی هم که شده نتوانست حتی چند خبر در این زمینه تهیه و در سایت های خود بزند.

blank
blank
blank