دوشنبه, ۱ تیر , ۱۴۰۵
مریم قجر عضدانلو از عقیم کردن زنان قرارگاه اشرف لذت می برد 08 آذر 1388

مریم قجر عضدانلو از عقیم کردن زنان قرارگاه اشرف لذت می برد

مریم قجر عضدانلو دقیقا لبه تیز سرکوب و ستمش را متوجه زنهای اسیر در فرقه کرده است و در این رابطه مرزهای توحش را پشت سر گذاشته و اصلا او را به نظر من با انقلاب خودش با سر کوب و نسل کشی وکشتار تحمیل میکند به همین دلیل برای بقای انقلابش ناگزیر است که انسانها را از اصل خودشان که آزادی است جدا کند و هر نوع آزادی در انسانها را از بین میبرد او حتی به تئوریزه کردن این موضوع پرداخته و معتقد است که ذات انسان از شر و فساد است و لاجرم نسل کشی رحمت است او به همین دلیل سر کوب و تحقیر میکند

دروغ های گوبلزی رجوی 08 آذر 1388

دروغ های گوبلزی رجوی

. رجوی با چنین دستگاهی به سهولت دروغ می گوید، واقعیات را وارونه جلوه می دهد و حقایق را تحریف می کند. این رویکرد سوای زیرپاگذاشتن مولفه ها و معیارهای دینی، چهره رجوی را فارغ از ادعاهای دینی حتی در حوزه مناسبات معمول و عرفی و اجتماعی نیز با چالش های جدی مواجه کرده است. تا جایی که حتی آمریکایی ها در بیانیه های مختلفی که تا کنون درباره مجاهدین منتشر کرده اند، از ابزار دروغگویی و تحریف به عنوان یکی از مولفه های پایدار و تکرارشونده رجوی و مجاهدین یاد می کنند.

حصار ذهنی اسیران اشرف، بزرگترین مانع دیدار خانواده ها 08 آذر 1388

حصار ذهنی اسیران اشرف، بزرگترین مانع دیدار خانواده ها

خانواده های دردمند مشقات سفر دور و دراز را بشوق دیدار عزیزانشان تحمل کردند اما سرپرست های پادگان با انواع شیوه های روانشناسانه و تحکم تشکیلاتی مانع شدند تا ساکنین اشرف والدین خود را ملاقات نمایند و جالب این است که کناه ممانعت این ملاقات را بگردن عراقی ها انداختند وبرگی که سالها مجاهدین با آن…

جارو کشان خارجه نشین فرقه رجوی 05 آذر 1388

جارو کشان خارجه نشین فرقه رجوی

شورای خارجه نشین فرقه در تاریخ 19 آبان طی اطلاعیه ای در رابطه با ملاقات اخیر خانواده با عزیزان شان در عراق مدعی شده است که آنان با اصرار سازمان های بین المللی و وزارت حقوق بشر عراق به داخل قرارگاه پذیرفته و در تاریخ 14 و 15 آبان این ملاقات انجام شده است. آن چه که در اطلاعیه شورا به تاریخ 19 آبان 88 آمده است رجوی مدعی شده که این افراد علی رغم درخواست های مکرر، خانواده ها مجبور به انجام ملاقات در داخل قرارگاه شدند تا آن را یک پیروزی برای خود قلمداد کند

رجوی و ترفندی دیگر برای اخاذی 04 آذر 1388

رجوی و ترفندی دیگر برای اخاذی

فرقه رجوی در اطلاعیه ای مدعی شد که توانسته در یک برنامه تلویزیونی بیش از 800 هزار دلار پول از مردم اخاذی کند. اگر چه صحت و سقم این ارقام زیر علامت سوال است و اگرچه نباید از نظر دور داشت که این موضوع می تواند پوشش مناسبی برای مصرف پول هایی باشد که رجوی و فرقه اش بخاطر خوش رقصی برای سرویس های غربی از آنان دریافت می کنند. اما هدف اصلی رجوی از این اطلاعیه همچون تمامی اطلاعیه های دیگرش بزرگ جلوه دادن فرقه بوده

فروش قرارگاه اشرف 04 آذر 1388

فروش قرارگاه اشرف

امیدوارم قرارگاه اشرف را با نیروها به فروش برسانی تا از دست آنها راحت شوی. واقعاً که مسعود خان اشتباه کردی عقب نشینی تا کجا , یادم هست یک روز به آمریکاییها خوش رقصی کردی و سلاح تحویل دادی , همان سلاح که می گفتی اینها از خون شماهاست دادی رفت و چند روز بعد دعوت از عراقیها که حمایت کننده های ما هستند و پادگان را شهر اشرف نامیدید. و نیروها را شهروند عراقی و امروز هم که حدود 6 سال می گذرد، فروش زمین پادگان به عراقیها

“عراق جدید” و اطلاعیه ۱۳ آبان مسعود رجوی 04 آذر 1388

“عراق جدید” و اطلاعیه ۱۳ آبان مسعود رجوی

در این سالیان رجوی قلعه اشرف را به عنوان جزیره ثبات خودمختار از دولت عراق برای تکمیل و تکوین فرقه گرایی بکار می گرفت، درحالیکه این مکان قسمتی از خاک عراق بود که اشغال کرده بود و دست به هر جنایتی علیه اسرا در این قلعه شیطانی می زد. ولی اکنون دولت عراق آنجا را در کنترل دارد و آن را عراق جدید نامیده است که این بیانگر این است که بزودی این مکان از لوث وجود فرقه رجوی پاک خواهد شد و بساط فرقه گرایی رجوی هم برچیده خواهد شد

وضعیت پارادوکسیکال مجاهدین 04 آذر 1388

وضعیت پارادوکسیکال مجاهدین

وحشت و هراس از تفکر فرقه ای و تروریسم به همراه درک شرایط نخستین دموکراسی و معنای راستین آزادی در جوامع انسانی و عصر تحولات دموکراتیک به فراموشی سپرده نشده است، بدین خاطر شعارهای حقوق بشری مجاهدین و هیاهو وغوغاسالاری رهبران آن جدی گرفته نمی شوند زیرا که مجاهدین تاریخی ازخشونت و ترور را طی چهار دهه به تصویر کشیدند و مناسبات فاشیستی و بازدارنده ای را در قرارگاه اشرف پدید آورده اند

تخلیه قرارگاه اشرف کلید حل بحران عراق 03 آذر 1388

تخلیه قرارگاه اشرف کلید حل بحران عراق

هیچ راه حلی با بودن این قرارگاه در عراق به سمت وحدت و سلامت و آرامش ختم نخواهد شد بلکه به بحران بیشتر و پیچیدگی بیشتر در فضای سیاسی فعلی عراق منجر خواهد شد. حال که سرکردگان قرارگاه یا اردوگاه یا کمپ و یا هر اسمی که دارد، پذیرفته اند که از عراق بروند نباید معطل کرد کلیه سازمان های بین المللی ذی ربط بایستی خیلی سریع شرایط را برای خروج کامل این افراد فراهم کنند و آرامش را به مردم و دولت عراق باز بیاورند

افشای دروغ های رجوی از زبان رئیس سازمان ملل 03 آذر 1388

افشای دروغ های رجوی از زبان رئیس سازمان ملل

رجوی در رابطه با قضیه دستگیری 36 نفر و بازگشت شان به قرارگاه اشرف به راه انداخته یک دجالیت و فریب کاری جدیدی بیش نبوده است رجوی اعتصاب غذای 36 نفر در زندان عراق را یک پیروزی برای خود قلمداد کرده و در همین رابطه هیاهوی تبلیغاتی زیادی در رسانه های خودش به راه انداخته است او با اعلام اینکه اگر دستگیر شده گان اعتصابی چند ساعت دیرتر آزاد می شدند همه آنان کشته می شدند، ولی گزارش آقای بان کی مون خلاف آنچه که رجوی در بوق و کرنا کرده است می باشد

مسعود رجوی: چقدر می دهی مزدوری کنم 03 آذر 1388

مسعود رجوی: چقدر می دهی مزدوری کنم

بعد از سرنگونی صدام، رجوی به فکر چاره جویی افتاد تا برای ارباب جدیدش خوش رقصی کند واین بار به جای دینار معامله تبدیل به دلار شد و به جای سید الرئیس، مستر جورج آمد. فرقه رجوی زود درعرض یک شب کانال عوض کرد و به تغییر چهره پرداخت وبه خط استراتژی رنگ و لعاب تازه دادند و با دلارهای دریافتی از مسترجورج مهمانی های لوکس ومفصلی برای آمریکایها ترتیب میدادند

بازخوانی گزارش موسسه راند درومورد گروه رجوی درعراق – قسمت اول 03 آذر 1388

بازخوانی گزارش موسسه راند درومورد گروه رجوی درعراق – قسمت اول

نکته بسیار جالب وبرجسته دراین گزارش اینست که نیروهای ائتلاف به رهبری امریکا گرچه دربرخورد با این سازمان مسلح تروریستی بصورت بخشی از ارتش مزدور خارجی رژیم بعث برخورد نموده اند ولیکن به علت سردرگمی درچگونگی تعین تکلیف با این گروه تروریستی تنها بخش اندکی از کنوانسیون ژنو درمورد اسیر گیری رابه اجرا درآورده ودرمورد دیگر بندهای این کنواسیون به دلایل نامشخص با این گروه مماشات ومدارا نموده اند!

blank
blank
blank