ممانعت فرقه رجوی از ملاقات خانواده ها با فرزندان خود
در خبرها آمده بود که تعدادی از خانوادهای قربانیان اشرف که اکنون عراق جدید نامیده می شود برای ملاقات با فرزندانشان به عراق رفته اند ولی سران فرقه رجوی با همکاری نیروهای آمریکایی مانع از ملاقات این خانواده های اسرا که اغلب هم پیر و سالخورده هستند، شدند و به همین دلیل تعدادی از این خانواده ها هم اکنون در اعتصاب بسر می برند.
آیا رجوی قصد عقب نشینی به سوی غرب را دارد؟
رجوی به خاطر فشار داخل تشکیلات مجبور شده است که برای اولین بار عنوان کند که حاضر است با نیروهایش به کشورهای اروپایی و یا آمریکا برود و از آنجا به مبارزه ادامه بدهد که البته یادش رفته که همسرش مریم در سفر به ایتالیا شرایطی برای رفتن به ایران مشخص کرده بود و تازه عنوان می کند که برای خارج شدن از اشرف باید 200 میلیون دلار بگیرد که البته این پول خون مردم کرد و عرب در جریان انتفاضه عراق در سال 1991 می باشد و چون صدام معدوم شده این پول را از حکومت فعلی می خواهد.
فرجام موج سواری رجوی با حرکت اعتراضی داخل کشور
اینکه آیا موج سواری تازه آقای رجوی خواهد توانست ایشان را به ساحل برساند یا نه، با قاطعیت می توان گفت از این رویکرد نیز طرفی نخواهند بست. با این تفاوت که رجوی اینبار با رسمیت شناختن مجلس خبرگان به عنوان بالاترین نهاد و مرجع جمهوری اسلامی ضمن تابو شکنی و عبور از خط سرخی که سال ها خود تعبیه کرده و چون شمشیر دموکلیوس از آن استفاده می کرد، بعد از این پس قادر نخواهند بود از این حربه بر علیه دیگران استفاده کند
رجوی و درخواست باج از دولت عراق
ازپرت وپلا گویی ها و چرند بافی های احمقانه ادعایی در این نوشته که بگذریم چند نکته مهم دراین نامه وجود دارد که قابل بررسی می باشد وآن عبارتست از عقب نشینی از ادعاهای قبلی وتسلیم دربرابر خواست دولت عراق که البته با شیادی های این تروریست نادم توام با تهدید های آبکی ودروغ های بیشرمانه درهم آمیخته شده است
اردوگاه اشرف – نقطه کنونی سازمان مجاهدین
آنچه که در اردوگاه اشرف در حال رخ دادن است بهایی است که سازمان مجاهدین نه برای آزادی خلق قهرمان! بلکه در قبال خیانت ها و اقدامات ضدملی و میهنی خود میپردازد و دریغ که این بها نه از جیب مسعود رجوی بلکه از خون بی گناهانی پرداخت می شود که طعمه زیاده خواهی ها و قدرت طلبی وی میشوند. بررسی حوادث اخیری که در اردوگاه اشرف رخ داد بدون پرداختن به گذشته و شکل گیری این اردوگاه در زمان صدام حسین یک اشتباه محض است و دقیقا این همان چیزی است که رهبران سازمان مجاهدین و در راس آن مسعود رجوی خواستار آن می باشند.
رجوی دوباره زین اسب را چسبید
تلاش مذبوحانه رجوی برای گره زدن اشرف به مسائل داخلی و همسو نشان دادن این مطالبات درست در نقطه مقابل درخواست هایی است که رجوی توامان از دولت عراق و آمریکا و سایر نهادهای مربوطه در جهت به تعویق انداختن تعیین قرارگاه اشرف تا سال 2011 مطرح می کند. پارادوکسی که گریبان رجوی را رها نمی کند و در سطر سطر پیام ناچار به تکرار آن شده…
جنون و هزیان در پیام ۱۳ آبان رجوی
اطلاعیه 13 آبان پدر خوانده فرقه مافیایی رجوی (مسعود رجوی) مملو از حرفهای جنون آمیز و هزیان هست ؛ رجوی در این پیام طبق معمول سعی کرده وقایع داخل ایران را به نام خود ثبت کند این شگرد شکست خورده ای هست که رجوی 30 سال هست ان را دنبال میکند ؛ رجوی در یک هزیان گویی آشکار تظاهرات 13 آبان را کار نیروها و هسته های انقلاب دمکراتیک قلمداد می کند ولی ایشان نمی فرمایند که این نیروها و هسته های دمکراتیک ایشان با کدام پرچم ؛ با کدام نشان؛ با کدام شعار در صحنه بودند؟
ترس و برده داری در فرقه مجاهدین خلق
آیا باید باور کنیم که”اپوزیسیون اصلی ایران” – بقول تبلیغات خودشان – که ادعا میکند قادر است رژیم ایران را در تمامیت خود ساقط نماید و یک دموکراسی را جایگزین آن کند، پر از کسانی است که وحشت دارند مادران و پدرانشان بیایند و گوششان را بگیرند و آنان را وادار به بازگشت به وطن نمایند؟ (و ما باید فراموش کنیم که متوسط سن این افراد حدود 50 سال است). آیا واقعا به همین سادگی میشود یک فرد سرسپرده را از مبارزه اش دور کرد؟
چرا رجوی از ملاقات والدین سالخورده با فرزندان شان وحشت دارد
ممانعت سران مجاهدین از این ملاقات ها اگر چه در طی سال های بعد از سقوط صدام به تناوب و بعضا در مقاطعی به مثابه یک دستورالعمل تشکیلاتی در دستور کار سران قرارگاه بوده، اما از این نکته نباید غافل شد که به موازات رخدادها و اتفاقات و موضوع گیری های رجوی به خصوص در جریان اتفاقات بعد از ریاست جمهوری و عقب نشینی های استراتژیک او، احتمال ریزش های درون تشکیلاتی را نسبت به گذشته تشدید نموده
علت سر در گمی رجوی چیست؟
علت این همه سردرگمی و عدم صداقت رجوی ریشه در ایدئولوزی فرقه گرایانه او می دانم. این ایدئولوژی پوشالی فرقه گرایانه اجازه داشتن صداقت و خروج از این همه سردرگمی را به مسعود خان نمی دهد. لذا این سردرگمی نهایتا به نابودی خودش منجر خواهد شد چون این اندیشه فرقه گرایانه بر دو پایه قدرت طلبی و هوس بازی استوار است و این دو پایه چنان سست و بی اساس است که تا بحال هیچ دیکتاتوری نتوانسته به آن پایدار بماند بنا بر این آقای رجوی هم از این قاعده مستثنی نیست.
نگاهی به آدم ربایی، گروگان گیری در فرقه رجوی
از سال 1364 بدین سو نمایندگان این گروه تروریستی درکشورهای ترکیه _ پاکستان و منطقه کردستان عراق به پناهجویان و افرادی که بخاطر پیدا کردن کار از میهن خود خارج شده نزدیک گردیده و با نیرنگ و افسون وشیادی ودروغزنی تعداد قابل توجهی از این افراد را جهت اشتغال و اعزام به اروپا! ضرف شش ماه فریفته وسپس با مدارک جعلی آنها را به پایگاه های تروریستی خود درعراق کشانده اند
ترس سران فرقه مجاهدین از ملاقات خانواده ها
سران فرقه در ظاهر دم از حق و حقوق اسیران اردوگاه عراق جدید(اشرف) می زنند ولی حاضر نیستند ابتدائی ترین حقوق انسانی را برای این افراد قائل شوند ؛ سران فرقه با ادعای خود ساخته پدران و مادران پیر را از دیدار عزیزانشان محروم می کنند تا بتوانند هر چه بیشتر افراد را تحت حصار فکری وجسمی نگه دارند تا بتوانند سوء استفاده های خود را بکنند.