(برادر شریف!!) مزدوری برای همه فصول
رهبری فرقه عقب مانده ازخلق و انقلاب از سالیان مزدوری برای سرویس های امنیتی و زندگی در شکاف قدرت ها و دولت های استعمارگر درس نگرفته و هنوز هم چون گذشته معتقد است تنها با حمایت دول خارجی میتواند به قدرت سیاسی در ایران دست پیدا کند و از این رو است که نقش بلندگوی تبلیغات ضد ایرانی را برعهده گرفته و اطلاعات ماهواره های اسراییلی را در کنفرانس های خبری خود به اسم منابع مقاومت!! در ایران ارایه میدهند.
مجاهدین، سفارش اسرائیلی، پذیرش فرانسوی!
در این گزارش تاکید شده است که مذاکرات لابی های اسرائیلی سازمان مجاهدین با آقای نیکلای سارکوزی رئیس جمهور فرانسه در یک میهمانی خصوصی انجام شده که آقای”اریک بسون” (Eric Besson) وزیر مهاجرت فرانسه نیز حضور داشته است. آقای اریک بسون (Eric Besson) پس از پیشنهاد سارکوزی تاکید داشته است که هزینه حمل و نقل افراد مجاهدین توسط هواپیما از عراق به فرانسه می بایست توسط”شاهزاده خانم”(مریم رجوی) پرداخت شود.
خود شیرینی مجاهدین پس از شکست اعتصاب غذا
در روزهایی که مجاهدین پس از تصرف قسمت اعظم پادگان نظامی اشرف توسط دولت عراق، دست به اعتصاب غذای نمایشی زدند و در این بین حمایت هیچ کشور اروپایی و امریکایی را با خود همراه ندیدند، سران مجاهدین از جمله مهدی ابریشم چی از سوراخ خود بیرون آمده و شروع به یاوه گوئی نموده و اعلام کردند که دو نقطه از مناطق حساس هسته ایی کشورمان را شناسایی نموده اند.
از سرود نبرد با آمریکا تا کاسه لیسی آمریکاییها
رجوی حتی برای کتمان بسیاری حقایق از چشم خود آمریکایی ها، دستور داد تا تمام کتب و نشریات سازمانی که در آنها کلماتی بر علیه آمریکایی ها بود را در اشرف بسوزانند تا او بتواند راحتتر مجیز آنها را بگوید.البته این اولین باری نیست که آنها چنین دوگانه عمل می کنند. اگر به اطلاعیه های سازمان بعد از شروع جنگ صدام علیه ایران مراجعه کنید، خواهید دید که در یکی از آنها سازمان به شدت علیه دولت عراق موضع گرفت
اعتصاب غذای رجوئیها در اشرف پر!
رجوی که خود بیشتر از همگان واقف بر اعتصاب دروغین بود و خوب می دانست که باور تحمل گرمای 55 درجه مرداد صحرای عراق توسط نفرات اشرفش برای همگان غیر ممکن است، از سر استیصال و بیچارگی باز هم بر بطالت و خواسته هایش اصرار ورزید. ولی علی رغم تبلیغات دروغین بر وخامت اوضاع اعتصابیون و دادن گزارشات کذب و عکس های افراد در حال اغما بالاخره در رسوائی کامل در پنجاه و چندمین روز از اعتصاب فتیله آنرا پایین کشید
جای رهبری و سران مجاهدین در کارزار دفاع از اشرف کجاست؟
سوال اینجا است جای امثال عباس داوری، مهدی ابریشم چی، محمد حیاتی، و صدیقه حسینی، مهوش سپهری، و ده ها نام آشنا و با سابقه و بعضا تاثیرگذار از سران مجاهدین که اینک در قرارگاه اشرف و اوور جای دارند، کجای این کارزار انسانی است. همینطور جای این افراد در مقاومت انسانی و سپر انسانی در درگیری های قرارگاه اشرف کجا بوده است. در بحث خودسوزی های ژوئن 2003 مهمترین اتهامی که گریبان سازمان را گرفت نقش همین آقایان به عنوان محرک این خودسوزی ها و به دادگاه کشاندن آنها بود
پارادوکس فلسفه ی سیاسی مجاهدین
مجاهدین در طی دستیابی به ساختار تشکیلاتی و تفکر سیاسی از ” تداوم و ساخت منطقی” به دلایل شرایط خاص سیاسی و خصلت های ذهنی و شخصیتی کادرهای کلیدی و تاثیر گذار آن، برخوردار نبودند در نتیجه کشمکش هایی از جهت شیوه و اسلوب اندیشه ی سیاسی و به لحاظ تئوریک برای آنان پدید آورده است که سر انجام روش های غیر معقول، هیجانی و غیر واقع بینانه در بررسی، تنظیم و پی ریزی اهداف سیاسی و تشکیلاتی در درون مجاهدین را بنیان می نهد.
شوی مسخره اعتصاب غذا ی رجوی ها
بعد از سقوط و کنترل اشرف توسط پلیس عراق رجوی که دیگر دستش از همه جا کوتاه شده بود و نمی توانست از هیچ حربه ای همچون به آتش کشیدن افراد در جریان دستگیری مریم توسط پلیس فرانسه سوء استفاده کند. با دادن پیام، دستور اعتصاب غذای نیروهای نگون بخت در اشرف را داد که البته راهی غیر از این برای رهبری فرقه متصور نبود.
چرا سران فرقه رجوی از محاکمه این ۳۶ تن می ترسد؟
واقعیت امر این است همانطور که سران فرقه هم خودشان خوب می دانند با محاکمه کردن این افراد پای سران فرقه چه در اروپا و چه انهائی که در کمپ فرقه در عراق هستند. و تعداد ی از فرماندهان بالای این فرقه به دلیل جنایت های که در عراق کرده اند به پای میز محاکمه کشیده خواهد شد. چونکه موقع محاکمه اقایانی که در پست خلبانی با هلی کوپتر در کردکشی 11991 شرکت داشتند لب به سخن خواهند گشود.
نگرانی رجوی برای حضور پلیس عراق در اشرف قابل درک است
آنچه در حال حاضر حائز اهمیت است اینکه مجاهدین دریافته اند حضور پلیس عراق در اشرف تنها به حضور صوری و فیزیکی محدود و محصور نخواهد شد. دلیل واکنش های خشونت آمیز مجاهدین و قربانی گرفتن از ساکنین اشرف در جریان وقایع ماه ژوئیه دقیقا در راستای این باور است.
همه از مرگ می ترسند مریم عضدانلو از دادگاهی شدن ۳۶ گروگان
خانم مریم قجر عضدانلو احتمالا میخواهید با الگوبرداری از وقایع 17 ژوئن و قربانی گرفتن از شماری از اعتصاب غذا کنندگان در اسارتگاه اشرف مقامات عراقی را وادار به عقب نشینی و امتناع از محاکمه دستگیرشدگان کنید، در این راستا چه بسا احتمال تکرار خودسوزی ها را نیز می توان محتمل شمرد، در اینکه این حربه آخرین راه حل برون رفت فرقه رجوی از وضعیت ممکن خواهد بود، تردیدی نداریم، اما جدیت و اصرار مقامات عراقی بر انجام محاکمات خواهد توانست یک بار و برای همیشه آنها را به تمکین در برابر قانون ناگزیر کند.
افراد اسیر در اشرف، برگی برای تبلیغات فرقه ای
اگر افراد اسیر فرقه کشته شوند، قهرمان شده و تمام سالیانی که با فرقه بودند جزء سابقه مبارزاتی آنان محسوب شده و به این ترتیب فرقه با تبلیغ حول فرد یا افراد کشته شده، چنین وانمود می کند که کماکان نیرو داشته و از طرف دیگر با پیش کشیدن پای حکومت ایران یک موج تبلیغاتی نیز بر علیه آنان ایجاد خواهد کرد و افرادی که تصمیم به خروج از فرقه گرفته و بخواهند در شرایطی آزاد برای آینده خود تصمیم بگیرند بلافاصله بریده و مزدور حکومت ایران شده