عراق حق دارد که بر سرزمین خود نظارت کند
حکومت عراق حق داشت که علیه اردوگاه سازمان مجاهدین خلق در شمال بغداد وارد عمل شود، چرا که نمی خواست در خاک عراق، گروهی خارج از نظارت حکومت عراق عمل کند. از اوایل دهه ی هشتاد، هنگامی که صدام حسین مجاهدین را تشویق می کرد و خود در جنگ با ایران بود، این اپوزیسیون چپ گرای ایرانی، از چندین اردوگاه خود در عراق با جمهوری اسلامی ایران مبارزه می کرده است.
اعتصاب غذا، رفتار نابخردانه یا واکنش منفی
تحمیل اعتصاب غذا به نیروهای تحت سیطره اشرف یک واقعیت است آنچه وجود دارد و هم اکنون در اسارتگاه اشرف خودنمائی می کند اما حقیقی نیست. شاید این عبارت در دیدگاه ما در نگاهی سطحی تحریک آمیز و نابخردانه جلوه کند نظیر مفهوم مخالف آن که با گزافه گوئی بیشتر بیان شده است که” آنچه واقعیت دارد، خردمندانه است”. بدین ترتیب شیوه ی تفکر رهبری عقیدتی مجاهدین این عقیده و دیدگاه را به صورت فرمول کوتاه و بر انگیزاننده ای تبیین کرده است، این است منطق مبتنی بر لاپوشانی واقعیت ها.
سران فرقه رجوی و پنهان کردن خود در پشت مرگ و میر افراد
سران گرگ صفت فرقه رجوی با بوجود آوردن فاجعه سعی در پنهان کردن خود در پشت مرگ و میر افراد اسیر در دستان این فرقه هستند تا بتوانند فرار و خیانتهای خودشان را پیش اسیران اشرف و دیگران لاپوشانی کنند. در چند هفته گذشته سران این فرقه دم از بد بودن وضعیت جسمی افراد اعتصابی می زنند این در حالی هست که دیو صفتان این فرقه در اوور پاریس سفره های رنگین پهن می کنند و افطاری می دهند و بر سر همان سفره برای اعتصاب غذا کننده های اشرف اشک تمساح می ریزند
مصطفی محمدی: رجوی، دخترم سمیه را آزاد کن
مجاهدین از سر گشاده در سرنا می زنند و درتلویزیون خود جیغ و فریاد می کنند که قاضی عراقی حکم ازادی 36 نفر از دستگیرشدگان حمله ارتش عراق به اردوگاه اشرف را صادرکرده است و این افراد باید آزاد شوند. از مجاهدین باید پرسید اگر شما به قوانین عراق پای بند هستید که باید باشید. پس چگونه دستور قاضی عراقی برای دستگیری سه تن از فرماندهان جنایتکارتان یعنی عباس داوری و مژگان پارسائی صدیقه حسینی در خصوص آزادی دخترم اسیرمان سمیه محمدی را که در ژانوبه 2008 با پیگیری من و همسرم صادر شده است، را ندیده گرفته اید؟
دار و دسته رجوی با رسوایی های بین المللی
در وهله اول تحقیق RAND فاش می سازد که اصولاً برقراری چتر امنیتی پس از اشغال عراق از جانب آمریکا بر سر مجاهدین نه به خاطر قواعد و قوانین بین المللی بلکه به خاطر وعده های مجاهدین برای همکاری علیه ایران، دادن اطلاعات درباره ایران و همکاری مشترک با نظامیان آمریکایی در طول مرز ایران بوده است، واقعیتی که مجاهدین در طول 6 سال گذشته، در سایه سکوت پنتاگون، به ارائه وارونه آن مشغول بوده و بر این اساس حتی از دولت عراق طلب کار هم شده اند
تعامل عراق با جداشدگان سازمان مجاهدین
مقامات عراقی باید توجه داشته باشند اعضای جداشده از مجاهدین طیف وسیعی را در بر می گیرند که هر کدام با تناسب موقعیت تشکیلاتی که داشته اند، به جهات مختلفی می توانند به آنها در حل این معضل کمک کنند. به خصوص اینکه در میان آنها افرادی وجود دارند که از بالاترین لایه های تشکیلاتی و حتی از لایه شورای رهبری جدا شده و اطلاعات ذی قیمتی به خصوص درباره تهدید فاجعه انسانی رجوی دارند.
اعتصاب غذای مجاهدین تصمیم دولت عراق را عوض نمی کند
اقدام دولت عراق در پی بیرون راندن مجاهدین از عراق یک تصمیم صوری نیست بلکه اقدامی در جهت خواست و منافع ملی از طرف مردم و دولت عراق و بر اساس شرایط جدید و نوع حکومت ملی عراق است. طبیعی است چنین دولتی مجاهدین را با سابقه تروریستی مشخص و ضرباتی که مجاهدین به مردم عراق در دوران حمایت صدام از مجاهدین وارد کردند، هرگز نمی پذیرند.
رهبران مجاهدین و تحمیل اعتصاب غذا به اعضاء
رهبران فرقه بارها اعلام کردند که شهید شدن برای سازمان سرمایه است و بدین طریق سود خودش را در خارج بین هواداران می برد که بچه ها در عراق درگیر هستند و شما باید کمک کنید وبا استفاده از احساسات نیروهای خارج از کشور برای نظارت و دریافت پول سازماندهی می کرد و این کمکهای مالی به سازمان سرازیر می شد و رهبران فرقه برای خودشان شرکت های چند منظوره در خارج درست می کردند که برای بعضی هواداران این شرکتها روشن است اما بعضی نمی دانند که سازمان چه سرمایه هایی در آن کشورها دارد.
تخلیه اشرف، تیر خلاص رجویها
آقای رجوی نگرانی و ترس شما را از تخلیه اشرف و اصرار زیاد شما برای ماندن در عراق را درک میکنم زیرا ترک اشرف یعنی نابودی تمامی تار و پودهای عنکبوتی که سالیان به دست وپای این نیروها تنیده اید. آری باید نگران باشید چون نیروهایی که طی سالیان از دنیای آزاد محروم بوده ودر قلعه الموت شما حتی شکل موبایل و کامپیوتر را به چشم ندیده اند و به همه چیز از دیدگاه شما نگاه کرده اند در صورت خروج از اشرف و قدم گذاشتن به دنیای آزاد دیگر حتی به انقلابت تف هم نخواهند انداخت.
اعتصاب غذا یا خودکشی تشکیلاتی؟!
رجوی و رجوی پرستان که زبانی جز زبان قداره کشی، نزاع،خون ریزی و باج گیری سرشان نمیشود با این ترفند سعی دارند که دولت عراق را وادار به تسلیم و عقب نشینی نمایند. امری که خود سرکرده گان فرقه نیز میدانند دست یافتن به آن غیر ممکن میباشد. در واقع باید گفت که هدف رجوی از صدور فرمان اعتصاب غذا به راه انداختن یک فاجعه انسانی دیگر و خود کشی تشکیلاتی اسرای ذهنی فرقه میباشد.
اعتصاب غذا آخرین پرده نمایش فرقه رجوی برای قربانی کردن اسیران
سران فرقه رجوی خوب می دانند که زمان تعین تکلیف واقعا فرارسیده است و از آنجایی که این افراد ناامید دراثرالقائات فرقه ای کوچکترین تصور و آینده ای برای خود نمی بینند دستورات تشکیلاتی خودکشی جمعی این افراد راهمانند همه فرقه ها دردستور کارخود قرار داده اند _ تا پس از مرگ با اجرای برنامه جنازه خواهی و شهید نمایی و مظلوم نمایی وگریه وزاری ازجنازه این اسیران همانند لاشخور ها استفاده نمایند
فاجعه انسانی توسط رهبران فرقه رجوی
مثل گذشته که مریم رجوی در پاریس دستگیر شد و خودسوزی هایی که توسط رهبران این فرقه ایجاد شد ولی اگر صحنه های آن خودسوزی ها را نگاه کنید به وضوح میتوان دید که رهبران این فرقه نفر را وادار به این کار کرده و امروز همین کار را در اشرف به انسانهای در بند می خواهند پیش بیاورند و اساساً این فرقه با صلح نمیتواند زندگی کند