نگاهی تحلیلی به رویدادهای پادگان عراق جدید
تمامی دنیا حق حاکمیت و کنترل یک دولت بر حیطه سرزمینی خویش را به رسمیت شناخته و به آن احترام میگذارند اما رجوی خنگ و خیال پرداز، انتظار دارد که در درون سرزمین دیگران همچنان یکه تازی نموده بدون اینکه تابع و تحت کنترل هیچ قانونی باشد. از این رو مسئولیت تمامی اتفاقات بوجود آمده در اردوگاه کار اجباری اشرف سابق بر عهده سرکرده گان فرقه خرابکار مجاهدین خلق بوده و آنان باید جوابگوی این امر باشند.
اوورسورواز پاسخگوی خون ساکنین اشرف
سرنوشت افراد مستقر در اردوگاه اشرف هرچه بد وبدتر شود فرقه مزبورازآن بهره برداری تبلیغاتی می کند، این فرقه در اصل به دنبال یک چنین روزی بود که در اردوگاه اشرف اتفاقی بیفتد تا خود را با این بهانه در برابر جهانیان مطرح و مظلوم نشان دهد در حالیکه همه می دانیم این فرقه نه تنها مظلوم نیست بلکه یک فرقه شیطانی است ودر برابر خون های ریخته شده همین سرانی که از عراق فرارکرده اند و دراوورسورواز مثل موش به کنجی خزیده اند بایستی پاسخگو باشند.
اسیران فرقه رجوی در عراق را نجات دهیم
سران فرقه رجوی از مدت ها پیش با تبلیغ تئوری فاجعه انسانی! به دروغ اینگونه وانمود می کردند که واگذاری این اسارتگاه به نیروهای عراقی خطراتی را متوجه جان این افراد خواهد نمود! ولی نگارنده درچند متن درگذشته با رمزگشایی از این تئوری ثابت نموده وهشدار دادم تنها خطری که ممکنست جان این اسیران راتهدید نماید دستورات تشکیلاتی خودزنی وخودکشی است که ممکن است از جانب سران این فرقه صادرگردیده و این افراد به انجام آن مجبورگردند.
آیا اردن گزینه بعدی برای استقرار مجاهدین می باشد؟
یکی از مسائلی که سازمان مجاهدین خلق به عنوان امتیاز خود به مقامات اردنی منتقل کرده این است که این سازمان تجربیات زیادی در امور جاسوسی و عملیاتی دارد و لذا قادر است در بحث حضور پرشمار فلسطینی ها در اردن که برای مقامات این کشور چندان خوشایند نیست، به کمک دولت و دستگاه های امنیتی این کشور بیاید و در موارد ضروری مانند سرکوب انتفاضه 1991 مردم عراق، در اردن نیز نقش آفرین باشد و همچنین با توجه به نزدیکی اردن و اسرائیل، توان اطلاعاتی خود علیه ایران را به حساب دولت اردن در اختیار اسرائیل نیز قرار دهد.
پیام های رجوی، نشانه های دگردیسی و تحولات فرضی
پیام اول رجوی در حمایت از میرحسین موسوی عملا خط بطلانی بود بر تحلیل های سی ساله رجوی. پیام رجوی به مجلس خبرگان و استعانت از آنها جهت استفاده از قدرت و اختیارات خود سوای هر نگرشی به موضوع و هر انگیزه ای که رجوی دنبال می کرد، موید این معنی بود که رجوی مجلس خبرگان را در کلیت خودش نه تنها به رسمیت شناخته که بر استقلال آن نیز تاکید و اذعان نموده است.
خود زنی و خودکشی تشکیلاتی فرقه رجوی در اشرف
از یک سال پیش که بنابر قرارداد امنیتی بین نیروهای امریکایی و دولت عراق جمع شدن پایگاه اشرف در دستور کار دولت عراق قرار گرفت فرقه رجوی که احساس می کرد که دیگر هیچ گونه امکانی برای حضور افراد خود درپایگاه تروریستی اشرف ندارد تصمیم گرفت تا دربرابر این تصمیم قانونی دولت عراق ایستادگی نماید. تبلیغ تئوری فاجعه انسانی! دراشرف درصورت تحویل به نیروهای عراق خطی بود که سران فرقه بگونه ای گسترده آنرا تبلیغ نموده وبه پیش می بردند.
ساکنین اشرف، سپرهای انسانی رجوی
اتفاقات اخیر در قرارگاه اشرف نشان داد تهدید تبدیل ساکنین قرارگاه اشرف به سپرهای انسانی از سوی رجوی تا چه اندازه جدی بوده است. رهبری مجاهدین طی چند سال گذشته در مواجه با تصمیم دولت عراق مبنی بر اخراج مجاهدین از عراق و بستن قرارگاه اشرف مدام بر روی فاجعه انسانی تاکید و به جهانیان هشدار می داد
بنیاد سحر: مسئله اشرف باید توسط دولت عراق حل گردد
بنیاد خانواده سحر در عراق ضمن صحه گذاشتن بر حق انتخاب آزاد ساکنان پادگان فرقه ای اشرف برای تعیین سرنوشت و آینده خود و تأکید بر این نکته که هیچکس نباید اجبارا به جایی که ممکن است مورد تهدید قرار گیرد فرستاده شود از حضور ارتش عراق در پادگان اشرف استقبال نموده و آنرا نقطه عطفی در حل مسئله پادگان اشرف و جلوگیری از بروز یک فاجعه انسانی فرقه ای ارزیابی میکند.
مقاومت مجاهدین در برابر خواست دولت عراق بی فایده است
رهبری مجاهدین بجای این که واقعیت کارهای کرده خود و واقعیت سیاسی عراق را درک کند، دو روز قبل از ورود نیروهای عراقی به داخل اردوگاه اشرف طی آخرین صحبتهای تلفنی که برای جمعی از بقول مجاهدین ساکنین اشرف داشت،به فکر احیای دوباره ارتش به گل نشسته خود بود! این موضوع نشان میدهد رهبری مجاهدین تا کجا از دنیای سیاسی و از آنچه در آینده نزدیک بر ساکنین اشرف در حال وقوع است، کاملا از فهم آن بدور و از اوضاع عراق و منطقه بی خبر است.
مصوبات دولت عراق و بازخوانی پروسه اخراج مجاهدین
چنانچه از قرائن و شواهد بر می آید دولت عراق نشان داده نسبت به اجرایی شدن مصوبه هیات دولت مصمم و بسیار جدی است و کلیه اقدامات دولت عراق تا اکنون و بر خلاف شانتاژ سازی و جریان سازی های رسانه ای در داخل و خارج عراق، و با هدف جلب ترحم و مظلوم نمایی مجاهدین، اجرای این مصوبات در راستای اختیارات و اراده دولت عراق بوده است.
خونریزی و از دست دادن جان در پادگان اشرف برای چیست؟
باید از خانم قجر عضدانلو پرسید چرا اینهمه قربانی و خونریزی؟ چرا اعتصاب غذا؟انهم برای یک ملک عراقی در خاک عراق؟!! دیگر نه سلاحی مانده است و نه یونیفورمی و نه ارتشی(ارتش ازادیبخش ملی) و نه یارو یاوری همچون صدام حسین. نیروهای زبده واموزش دیده و مسئله حل کن شماهمه بالای 40 یا بالای50 سال سن میباشند و مسلما این افراد(چه زن و چه مرد) دیگر قابلیت جنگیدن را ندارند. مگر خودتان بارها نگفتید« که ما در عراق متولد نشدیم که در عراق بمیریم»پس با همه این اوصاف حفظ این پادگان عراقی برای چیست
نگاهی به چگونگی استقرار نیروهای عراقی دراشرف
سرانجام پلیس وارتش عراق تصمیم گرفت با تخریب بخشی از دیوارهای این قرارگاه وارد پایگاه گردد_فرقه رجوی که خود را مالک این قطعه ازخاک عراق می پندارد تعدادی از افراد خود رابه درگیری بانیروهای عراقی تشویق نمود این درگیری نا فرجام ومقاومت بی سرانجام متاسفانه با کشته وزخمی شدن تنی چند از افراد اسیر وتعدادی از افراد پلیس عراق به پایان رسید و درروز چهارشنبه نیروهای عراقی موفق شدند با حضورگسترده خود این پایگاه را تحت حاکمیت قانون درآورند.