باز هم فریب افکار عمومی توسط مریم رجوی
خانم رجوی که در مراسمی تحت عنوان «همبستگی با زنان اشرف» در اوور سخن میگفت سعی داشت با مظلوم نمایی و طرح تهدیدات و تعرض جنسی توسط نیروهای مالکی احساسات عامه را نسبت به زنان اشرف برانگیزد و در ادامه هم زیرکانه با یادآوری « اعلامیه امحاء خشونت علیه زنان» ذلیلانه از مجامع بین المللی استمداد نمود تا او را از این بن بست استراتژیکی نجات دهند
سقوط اشرف، سقوط استراتژی رجوی
استراتژی جنگ آزادیبخش کاملا یک استراتژی شکست خورده است، اما رجوی نه تنها حاضر به قبول این واقعیت نیست بلکه بر عکس بر آن تاکید هم می کرد. علت این همه اصرار رجوی را باید در این دید که اشرف نماد استراتژی و ایدئولوژی رجوی است و با از دست دادن آن ارکانش آنچنان می لرزد و کمرش آنچنان خواهد شکست که امکان هیچ ادعایی را حداقل تا سال ها نخواهد داشت و به همین دلیل هم هست که کار را بجایی کشاند که حاصلش را امروز می بینیم.
خانم مریم رجوی و فریبکاری جدیدش در پاریس
مریم رجوی بار دیگر در یک شعبده بازی جدید در پاریس دست به فریب کاری دیگری زد. او عنوان کرد که زنان مجاهد در اشرف جانشان در خطر است، مریم رجوی در این سخنرانی به دفاع از زنان اشرف می پردازد که باید به او یادآور شد که مگر همین خواهران تو نبودند که وقتی در تشکیلات فرقه یکی از زنان مسئله دار می شد توسط مسئوولین زن به شدید ترین وجه مورد ضرب و شتم قرار می گرفتند چه شده که اکنون دم از جان آنها زده و آنها را دختران خودت میخوانی.
چرا رجوی برای ابقای اشرف اصرار دارد؟
واقعیت این است که رهبری و مسئوولین سازمان شکست استراتژی فرقه را در اذهان اعضای خود را می دانند و همیشه ترس از این دارند که اگر اعضا پایشان نه به اروپا حتی به خارج از اردوگاه اشرف برسد تشکیلات جهنمی رجوی فرو می پاشد و نیروها به واقعیت هایی دست خواهند یافت که رجوی سالیان به آنها دروغ گفته بود.بنابراین در چنین شرایطی رجوی سعی دارد با دادن پیامهای رنگارنگ و طرح استارت سرنگونی باز نیروهایش را بفریبد
تعیین تکلیف با مجاهدین یک موضوع کاملا عراقی است – قسمت اول
تصمیم دولت قانونی عراق جهت اجرایی شدن مصوبه قانون اساسی را می توان به مثابه یکی از شاخص های به رسمیت شناختن حق حاکمیت مردم و دولت عراق برای تامین منافع سیاسی داخلی و خارجی تعبیر کرد و هر گونه واکنش در قبال آن را نقض آشکار حق حاکمیت مردم و دولت عراق تلقی نمود. حول همین تصمیمات دولت عراق از همان روزهای اول بر اخراج سازمان مجاهدین خلق از خاک کشورش تاکید و اصرار نموده است.
آرمان یا حماقت، شکنجه در قرارگاه اشرف – قسمت پنجم
دوازده روز بعد از بازجوئی وحشیانه و شکنجه های غیر انسانی اجازه استحمام دادند. به هر کدام از ما پنج دقیقه برای حمام کردن و دوش گرفتن وقت داده شد. زمان استحمام مثل باد برای من گذشت ولی ای کاش حمام نمی رفتم چون خونهای روی بدنم که بر اثر شکنجه خشک شده بودند تازه خیس می شد. لباس تازه هم به ما ندادند تا لباس هاس کثیف و خونین شده را عوض کنیم
مسعود رجوی و پیام های ضد و نقیض
او که همانند غریقی که در حال فرو رفتن است دست به هر خاشاکی می برد در همین پیامها تلاش دارد تا آسمان و ریسمان را به هم بافته و برای فرار از پاسخ به خانواده ها که عزیزانشان در حوادث اخیر کشته اند تقصیر را به گردن دولت آقای نوری المالکی انداخته و با حمله به او و مزدور خواندن آن تخلیه اشرف توسط ارتش عراق را در ارتباط با مسئله اعتراضات اخیر داخل کشور دانسته است در حالی که برای همگان روشن است که از سال قبل دولت عراق اولتیماتوم شش ماهه به مسئوولین سازمان در اشرف برای تخلیه این مکان داده بودند.
قربانی دیگر برای جاه طلبی مریم رجوی
نکته ای که در پیام 24/5/1388 مریم رجوی مشخص شد عدم آزادی افراد در گفتن مشکلات خود به سران و فرماندهان تشکیلات رجوی است. موضوعی که پیش از این بارها و بارها جدا شدگان از سازمان به آن اشاره کرده اما رجوی آن را نمی پذیرفت. در این پیام او اقرار کرد که شعبان سوری یعنی آخرین قربانی جاه طلبی او و شوهرش « دو هفته سر درد داشته اما دم بر نمی آورد ». برای کسانی که سالیان از عمر خود را در مناسبات فرقه رجوی اسیر بوده اند این امر بسیار بدیهی است
آیا حمله به اشرف، راه حلی برای اتحاد ایران و عراق می باشد
تصمیم ناگهانی عراق برای حمله به اشرف و تعطیلی آن، دشوار به نظر می رسد.آیا این حرکت گواه تنش های رو به افزایش میان نظامیان عراقی و آمریکائی است؟ آیا عراق شرط بسته است که آمریکائی ها به زودی خاک عراق را ترک کنند و روابط بهتری با ایران داشته باشد. چون مجاهدین و شاخه ی سیاسی آن به عنوان مناسب ترین جایگزین رژیم اسلامی ایران برای آمریکا دیده شده اند
نگاهی به پنهانکاری ها و تبلیغات دروغین مجاهدین
با استقرارپلیس ونیروهای امنیتی دولت عراق دراردوگاه سابق اشرف (عراق جدید) که تحت نظر دقیق وبا هماهنگی ناظران امریکایی انجام گرفت سرانجام همانگونه که پیش بینی می شد همه امید های سران این گروه دردلبستن به امریکایی ها به ناامیدی گرائید وکشتی تخیلات واهی این گروه تروریستی درپیاده کردن طرح قربانی کردن این افراد کاملا به گل نشست.
چرا هیچ کس مجاهدین خلق را نمی خواهد؟
مقامات عراقی اظهار می دارند علیرغم رایزنی با 25 کشور اما تا کنون موفق به جلب رضایت هیچکدام از آنها برای اعطای پناهندگی سیاسی به سازمان مجاهدین خلق نشده اند. دولت ایالات متحده آمریکا علیرغم تمام سیاست های حمایتی خود در طول چندین سال گذشته از مجاهدین اما به جد از پذیرفتن مجاهدین نه تنها سرباز می زند، که کماکان آنها را گروهی تروریستی و به طور مشخص تر غیر قابل اعتماد توصیف می کنند.
رهبران همیشه فراری مجاهدین و مریدان همیشه قربانی
آنچه که ما درباره رهبران و فرماندهان شجاع در طول تاریخ خوانده ایم یا شنیده ایم یا در فیلم ها و افسانه ها دیده و شنیده ایم بیانگر این بود که رهبران حقیقی همواره در پیشاپیش مریدان و پیروان خود بوده اند. اما رجوی نه تنها پیشتر و جلوتر از افراد خود نبوده بلکه همیشه در شرایط سخت، یا صحنه را ترک کرده و فرار را بر قرار ترجیح داده است و یا اصلا وارد صحنه نشده و نیرو هایش را به صحنه فرستاده است.