دستور خودسوزی زنان در فرقه رجوی
در 17 ژوئن 2003 زمانی که خانم مریم رجوی سلطان زنان اشرف در فرانسه دستگیر شد بلافاصله در اشرف به زنان دستور دادن برای رهای مریم هر کس می تواند دست به خود سوزی بزند و اعلام آمادگی بکند که دولت فرانسه تحت فشار گذاشته شود و مریم را آزاد بکنند و همچنین همین دستور در اروپا اجرا شد افرادی که در اروپا مجبور شدن خود را به آتش بکشند همگی عضو سازمان مجاهدین بودند. که ندا یکی از آن جمله زنانی بود که از آتش جان سالم به در نبرد و بعد از چند روز در بیمارستان فوت نمود
برگزاری مراسم بر مزار ندا حسنی؛ کسی که به دستور رجوی ها خود را به شعله های آتش سپرد
آنچه بیش از هر چیز رقت انگیز و شرم آور است این است که حال بعد از گذشت یک دهه از این فاجعه غیر انسانی (خودسوزی ها) فرقه مجاهدین خلق به شادی از ۳ ژوئیه یاد می کند و در اقدامی جنون آمیز آن را پیروزی برای خود می نامند شرم آورتر اینکه مراسم سالگرد خوسوسزی وی را نیز برگزار می کند.
دستگیری مریم قجر و طرح و برنامه رجوی برای خودسوزی اعضا
در پاریس بیش از اشرف تشکیلات حکمفرما بود در یک صحنه رسمی تلویزیونی و دریک مصاحبه کوتاه درپاریس که ازبرخی رسانه های جهان نیزپخش شد، شهرزاد صدر که درگذشته مسئول اول سازمان و در آن زمان جز بالاترین رده تشکیلات در پاریس و مسئول دفترمریم رجوی بود اعلام کرد ما همه خودکشی و خودسوزی می کنیم تا مریم رجوی آزاد شود!
سرنوشت فرمانده عملیات پرواز تاریخ ساز
تا اینکه خود مریم او را موردسرزنش قرار داد که تو از اول انقلاب ایدئولوژیکی (منظور طلاق همگانی) روبروی ما ایستادی و از آن موقع در مقابل انقلاب موضع گرفتی تا اینکه این بلا به سرت آمد را شروع و ادامه داد وبازهم مهدی افتخاری با سکوت همیشگی خود بدون اینکه بتواند جواب آن توهین ها و تحقیرها را بدهد داخل آن همه ی مجیز گویان گم شد.
اوج شقاوت و پلشتى رجوى
یک روز صبح، دوستی پیشم آمد و با ناراحتى گفت، خدام دیروز عصر خودسوزى کرد و خودش را در سنگر کنار آسایشگاه آتش زده، شب مسئولین دزدکى جسدش را با خودرو بردند، دلیل را پرسیدم گفت، دیروز از طرف ستاد او را خواسته بودند و به علت اینکه در نشست جواب داده مارک جنسى به او چسبانده اند و او هم به همین علت، خودش را آتش زده است.
در فرقه رجوی، خودسوزی عملی مقدس و در راه خدا میباشد
واقعیت اینست که هر عمل حرامی مانند خودسوزی در فرقه رجوی میتواند کلاه شرعی ایدئولوژیکی به سر گذارد و جزیی از مقدسترین اعمال شود که نصیب هرکسی هم نمیشود! بخوبی بیاد دارم من که در آن زمان در قرارگاه اشرف بودم از سوی مسئولین سازمان دستور تشکیلاتی گرفتیم که بایستی همه اعضاء گزارشی بنویسند و در آن درخواست خودسوزی بدهند
محمد بابایی نیز تاب فشار های فرقه گرایانه رجوی را نیاورد
محمد بابایی نیز زیر ظلم و فشارهای رجوی تاب نیاورد، و خبر فوت وی در سایت فرقه درج گردید. خیلی تاسف انگیز است، وقتی دوستی زیر فشارهای فرقه ای تشکیلات رجوی تاب نمی آورد و از این دنیا رخت بر می بندد، می توان زبان به رازهای درون او گشود. تا وقتی که زنده است، از ترس فشارهای مضائف و خرد کننده تشکیلات فرقه ای رجوی، اخلاقا باید سکوت پیشه کند
به بهانه قربانی شدن محمد بابایی در فرقه بدنام رجوی
بواسطه اینکه هم از مناسبات استثماری رجوی و هم از قربانی یاده شده آشنایی کامل دارم خیلی خوب میتوانم محمد بابایی را درک کنم که طی سالیان طولانی فقط و فقط بیگاری داده و پیر و فرتوت و النهایه در حسرت دیدار خانواده و دنیای آزاد دچار ایست قلبی شده است. کسی که زیر50 سال سن دارد اما بالای 60 سال می نماید!؟ چرا و چرا که انتظار میرود شخص رجوی پاسخگوی آن باشد.
تعیین تکلیف مرگ مشکوک اعضای ناراضی پادگان اشرف
فردین فتحی جسورانه با تحمل تحقیر و فحش و ناسزا در هجوم جمعی وفضای القاء شده مبنی برانکه وی نفوذی و مزدوراطلاعات!!! است، مقاومت میکرد ومصرانه درخواست خروج ازسازمان ازهمان فیلق دوم را داشت. شب و روز تحت کنترل شدید بود که فرارنکند و رسم فرار به ودیعه نگذارد.
خودسوزی: اولین و آخرین چاره برای مجاهدین خلق
عملیات خودسوزی تاکتیکی ضروری در متدولوژی فرقه ی رجوی تلقی می شود. این روش ابزاری پرکاربرد برای حفظ موقعیت و جان رهبران فرقه و حفظ ساختار فرقه است. در فرقه عاملان خودسوزی پس از مرگ دلخراش شان”شهید” خوانده می شوند.
خودسوزی عاقبت مسافران فریب خورده لیبرتی
وی درباره شرایط حال حاضر مجاهدین ساکن در کمپ ترانزیت و موقت لیبرتی نیز گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده از سوی سرکردگان این فرقه تروریستی که در مقر دوم و تشکیلاتی این فرقه در اوورسورواز فرانسه حضور دارند، ساکنان لیبرتی مجبورند از ساعت پنج صبح تا ساعت ۱۱ شب به صورت یکسره کار کنند و یا در نشست ها و کلاس های اجباری از جمله نشست های عملیات جاری، لایه ای، یگانی و کلاس شعائر یا کلاس های سیاسی شرکت کنند.
ایستگاه آخر
هستند بی شمار افرادی که با هدایت سازمان در هاله ای از ناامیدی و نداشتن راه به جایی اقدام به خود کشی یا خود سوزی نمودند.از همه، به خصوص افرادی که درمناسبات تشکیلاتی فرقه قرار داشته اند و اکنون از آن جدا شده اند خواهشمندیم، دانسته ها، هر گونه مدرک، عکس، مشخصات فردی و خانوادگی آنها را به سایت انجمن نجات ارسال نمایند تا در مجموعه ای به نام” ایستگاه اخر” چاپ و در اختیار همگان قرار گیرد.