گریزی به کتاب خانم ناتالی گوله
تعجب کردن خانم ناتلی گوته از خودسوزی اعضای سازمان مورد عجیبی نیست که میگوید این سازمان سیاسی چگونه میتواند اعضایش را متقاعد کند که خود را زنده زنده به آتش بکشند؟ چرا که فرقهای که رجوی درست کرده، کسی که دستور خودسوزی را اجرا نکند دچار چنان آتش تناقضی در درون میشود که دهها بار از آتش گرفتن فیزیکی اش دردناکتر میشود. او در لحظه آتش زدن خود آنچنان ذهن و روحش را در اختیار رجوی گذاشته است که آتش را برایش گوارا میکند ولو بر اثر جراحات حاصل از آن جانش را هم از دست بدهد.
سازمان مجاهدین خلق ایران: فرقه ای در قلب جمهوری فرانسه
خانم سناتور «ناتالی گوله» وکیل و عضو مجلس سنای فرانسه، کتابی منتشر نموده است که تیتر آن «سازمان مجاهدین خلق:فرقه ای در قلب جمهوری» نام دارد.او شروع این اثر تحقیقی را با «هشدار» به سناتورها و نمایندگان مجلس فرانسه آغاز می نماید.ابتدا از تاسیس سازمان مجاهدین و تاریخچه آنان صحبت می کند.و اینکه اعتقاد آنان به مشی مبارزه مسلحانه و تروریسم، دست نخورده باقی مانده و تا کنون جمعبندی یا اعتراف نامه ای از طرف مجاهدین منتشر نشده که اثبات نماید از خشونت و تروریسم دست برداشته اند.
در پادگان اشرف چه گذشت؟ از خودسوزی ندا تا شکنجه یاسر!
نورینک در جستوجوهای بعدیاش در مییابد که هر نوع خودسوزی و خودکشی در ملاعام برای رجویها چیزی است که از سوی اعضای بلندپایه این فرقه توصیه میشود، زیرا روشن است که مجاهدین اینگونه عملیات را امکان مناسبی میدانند تا بر افکار عمومی تاثیر بگذارند. یکی از سخنگویان گروه رجویها به روزنامۀ عربی الشرق الاوسط بدون اندکی شرم گفته است: «خودسوزی در خیابان بسیار موثرتر از پریدن از برج ایفل است.»…
ماجرای قتل یک عضو مجاهدین در لیبرتی
در اول فروردین1391 پس از انتقال گروه سوم از پادگان اشرف به لیبرتی، مجاهدین خبر مرگ بردیا مستوفیان را اعلام کرده و دلیل این امر را خستگی مفرط وی بر اثر انتقال لوازم به لیبرتی اعلام کردند!اما اعضای جدا شده مجاهدین اذعان دارند وی با تشکیلات مجاهدین به اختلاف خورده بود و قصد داشت تا از این گروه تروریستی فرار کند، بنابراین امکان کشته شدن وی بهدست مجاهدین بسیار محتمل است.
بچه های سازمان هر لحظه منتظر سانحه رانندگی دلخراش باشید!!
اکنون که برنامه خروج مجاهدین از کشور عراق قطعی شده است بایستی منتظر مرگ اعضاء این سازمان بدلایل مختلف از جمله سکته یا سانحه رانندگی یا… باشیم! این موضوع خیلی دور از انتظار نبود و سازمان مجاهدین خیلی پیشتر از اینها گفته بود که اگر روزی حس کنیم که اطلاعات سازمان در خطر است هر کاری برای حفظ اسرار سازمان خواهیم کرد! الان که خروج نیروها و کادرهای سازمان از زیر چتر تشکیلات دیکتاتوری رجوی در چشم انداز نزدیک قرار دارد بدیهی است که سازمان این طرح پاکسازی کادرهای ناراضی را به اجرا درآورد.
افزایش موج خودکشی در اعضای سازمان مجاهدین
روز شنبه یک نفر از اعضای گروه تروریستی مجاهدین به نام شمس الله محمدی در اردوگاه اشرف اقدام به خودکشی کرد.فشارهای عصبی ناشی از بیماریهای روانی، مشخص نبودن وضعیت اعضای سازمان، سردرگمی و بلاتکلیفی نفرات فرقه رجوی و ترس و نگرانی از آینده مبهم، دلایل اصلی این اقدام است.
یکی دیگر از اعضای مجاهدین خلق در کمپ اشرف خود کشی کرد
بنابر گزارش مقامات نیروی انتظامی در کمپ اشرف در استان دیالی، مقامات انتظامی روز سه شنبه شانزدهم ژوئیه گزارشی دریافت کرده اند که یکی از اعضای مسن مجاهدین خلق دست به خود کشی زده است. منبع خبر که در نیروی پلیس دیالی مشغول به خدمت است به اشرف نیوز گفت که یکی از اعضای مسن سازمان مجاهدین خلق دیروز خود کشی کرده است ولی دلیل آن هنوز مشخص نشده است. وی افزود که پرونده ای در این زمینه در پلیس دیالی مفتوح شده و تحقیقات آغاز گردیده است.
مجاهدین به دنبال راهاندازی درگیری خونین هستند
مسعود رجوی سرکرده مجاهدین قصد دارد تا با اهمیتندادن به اخطارهای دولت عراق و توصیههای سازمان ملل زمینه را برای واکنش نظامی دولت عراق و استفاده از زور ایجاد کرده و از این مسئله سوء استفاده کند. بروز درگیری و خونریزی این امکان را برای رجوی به وجود میآورد که با سوءاستفاده رسانهای در اروپا حداقل یک ماه دیگر برای تخلیه اشرف زمان بدست آورد
پشت پرده حوادث ۱۷ ژوئن
طبق اظهارات دستگاه قضایی فرانسه دستگیری مریم قجر وتعدادی از اعضای این فرقه در رابطه با جنایات تروریستی، پولشویی و سازماندهی خشونت آمیز علیه مخالفین و اعضای جداشده و… در نوع خود بی نظیر بوده است. و به حقایق و مدارک بسیاری در مورد فعالیتهای تروریستی این فرقه دست یافتیم. این اتفاق میمون ومبارک که درنوع خود ضربه بزرگی به دستگاه ترور واختناق فرقه به حساب می آمد، سردرگمی وسراسیمگی و شوک شدیدی به سراپای فرقه فرود آورده بود. برای همین به دستور مریم قجر و با سراسیمگی به همه اعضا و هوادارانش دستور خودسوزی داد
پای صحبت محمد کریم میری از جدا شده های مجاهدین
در جریان 19 فروردین موضوع این بود که سازمان قضیه را از قبل میدانست ولی هیچ اطلاعی به افراد خود نداده بود. نیروهای زیادی را در اضلاع خصوصا در شمال پادگان چیده بودند و شرایط عملا حالت آماده باش داشت. ساعت 12 شب به ما اطلاع دادند که عراقی ها همراه با نیروهای رژیم میخواهند حمله کنند و افرادی را دستگیر کرده و تحویل ایران بدهند. آنشب تا صبح نگذاشتند بخوابیم. مدام تأکید میکردند که باید با تمام قوا جلوی ورود نیروهای عراقی به داخل پادگان را بگیریم که یا کشته شویم یا مانع آنان گردیم. مدام صحبت میکردند و ما را تحریک می نمودند که باید از اشرف که شرف هر مجاهد خلق است تا پای جان دفاع کنیم و نگذاریم پای هیچ غریبه ای به آن برسد.
هشدار نسبت به کشته سازی در اشرف
نفرات باقی مانده در اشرف در دو دیدگاه می باشند. دسته اول مخالفین فرقه گری و دسته دوم گروه فشار رجوی، که دسته دوم می خواهند نفرات مخالف را قبل از خروج در اشرف دفن کنند و مریم رجوی هم برای آنها در فرانسه مراسم بگیرد تا از این طریق عناصر ناراضی که در فکر جدا شدن از مجاهدین هستند حذف شوند و تمامی اطلاعات پنهان باقی مانده به عنوان نمونه می توان به از بین بردن فرمانده فتح اله و ترابی در فرقه رجوی اشاره نمود که یکی را دق مرگ و دیگری را در زیر شکنجه کشتند
هشدار کانون آوا نسبت به احتمال خودکشی جمعی در اشرف
انتقال این چهارگروه تابحال مشکل حادی ایجاد نکرده و در سطح نق زدن های عادی سازمان مانده است ولی این آتشی زیر خاکستر است. در حالیکه 11 روز به پایان آوریل و تخلیه کامل اردوگاه اشرف مانده است، دبیرخانه شورای ملی مقاومت به نقل از مریم رجوی فراخوان برای”جلوگیری از یک تراژدی انسانی علیه ساکنان اشرف بهخصوص 1000زن و بازداشتن عراق از جابه جایی اجباری آنان که «حفاظت شده» تحت کنوانسیون ژنو هستند.” داده است.