جمعه, ۵ تیر , ۱۴۰۵
در تبلیغات خانواده! در ملاقات مزدوران! – قسمت دوم 28 اسفند 1387

در تبلیغات خانواده! در ملاقات مزدوران! – قسمت دوم

سال هاست که افکار فرقه ای پیاده شده رجوی در اشرف باعث شده است که آنان کلیه مناسبات خانوادگی را برای همیشه قطع کنند بعنوان نمونه د ر سال 1369 تاکنون هیچ فرزندی در سازمان متولد نشده است و هرگونه پیوند عاطفی و خانوادگی در مناسبات به منزله خوره تشکیلاتی و ایدئولوژیک هر فرد با رهبری خاص الخاص است. حالا باید از مریم و مسعود رجوی پرسید شما که به این صراحت در پیام ایدئولوژیکی تان به رزمندگان اشرف بالکل خانواده را نفی می کنید چطور امروز برای دستیابی به منافع فرقه ای و یا دفع تاثیرات مراجعات هیئت های خانوادگی به درب اشرف سینه چاک ملاقات اسیران در بند خود با خانواده می شوید؟!!..

در تبلیغات خانواده! در ملاقات مزدوران! 26 اسفند 1387

در تبلیغات خانواده! در ملاقات مزدوران!

مسئوولین فرقه که خوب می دانستند بر اساس ضوابط جدید اعلام شده دولت عراق برای تعیین تکلیف نهایی آنان، ورود و خروج افراد متفرقه به داخل قرارگاه ممنوع می باشد، با کشاندن تعدادی از خانواده ها به درب قرارگاه خواهان ملاقات در درون قرارگاه شدند و با هماهنگی و آنتنی کردن آن از طریق صدای آمریکا در صدد فریب بیشتر افکار عمومی و خانواده شدند

نامه ی انجمن نجات به نماینده ی صلیب سرخ جهانی در ایران 08 دی 1387

نامه ی انجمن نجات به نماینده ی صلیب سرخ جهانی در ایران

سازمان مجاهدین خلق بر اساس عادت فرقه ای خود به صورت سیستماتیک اقدام به فحاشی می نماید و تلاش دارد هر کسی را که با او مخالفت می ورزد با القابی همچون خائن و مزدور به دیگران معرفی نماید…مجاهدین در برنامه ی تلویزیونی خود موسوم به پرونده تلاش دارند تا به مخاطبین خود تفهیم کنند، کسانی که در همایش انجمن نجات در تهران شرکت کرده و جلوی سفارت انگلستان اقدام به تظاهرات نمودند تا اعتراض خود را به خارج نمودن MKO از لیست تروریستی اعلام نمایند تا مانع از آن گردند که از فرزندان شان مجدداً استفاده ابزاری برای تروریسم شود، همگی از مزدوران و وابسته های به رژیم ایران هستند.

انجمن نجات در نمایشگاه بین المللی مطبوعات 24 آذر 1387

انجمن نجات در نمایشگاه بین المللی مطبوعات

در خلال نمایشگاه بین المللی مطبوعات اعضای انجمن نجات مستقر در غرفه این انجمن با نمایندگان تعداد زیادی از مطبوعات خارجی از جمله روزنامه مصری الاهرام، روزنامه آمریکایی بوستون گلوب، روزنامه فرانسوی فیگارو و همچنین خبرنگاران خارجی از جمله از کشورهای عراق، آلمان و چین دیدار و گفتگو کردند. با خبرنگاران داخلی نیز صحبت ها و گفتگوها و مصاحبه های متعددی صورت گرفت.

سفر مریم رجوی به آلمان ازنگاه خانواده ها 18 آذر 1387

سفر مریم رجوی به آلمان ازنگاه خانواده ها

تماس خانواده ها ی اعضای دربند کمپ اشرف، اساسا برموضوع واحدی متمرکزشده بود ونگران بودند که نکند داستان ننگین دولت انگلستان ومماشات مشمئزکننده درقبال سازمان تروریستی مجاهدین، اینبارازسوی دولت آلمان تکرارشود واحیانا بخواهند ازفرزندانمان درآینده بعنوان ابزارمورد سوءاستفاده قرارداده وجان آنان درخطرباشد.

نامه به سفیر محترم کشور آلمان 07 آذر 1387

نامه به سفیر محترم کشور آلمان

، از مقامات سیاسی دولت آلمان انتظار دارم به جای میزبانی از خانم مریم عضدانلو رهبر سکت مذهبی و گروهی ستیزه جو که طی بیش از دو دهه جز به ترور و کشتار شهروندان ایرانی و عراقی نیندیشیده است و در این راه و مسیر نامقدس و ضد بشری از سوی صدام منفورترین چهره تاریخ بشریت مورد حمایت همه جانبه قرار گرفته بود، ایشان را به دادگاه صالحه تحویل دهند تا به جرم اقدام علیه بشریت تحت محاکمه عادلانه قرار گیرد.

اگر حرف منطقی ندارید چرا متوسل به دروغ میشوید؟ 22 آبان 1387

اگر حرف منطقی ندارید چرا متوسل به دروغ میشوید؟

اگر مخاطب برنامه شما افراد سازمان هستند که انها بهتر میدانند و مرا نیز بهتر می شناسند اگر هم مخاطب و بیننده برنامه شما مردم ایران هستند باید به اطلاع شما برسانم که در ایران کسی وقت خود را با نگاه کردن به برنامه شما هدر نمی دهد.پس منظور شما چیست فقط خواسته اید جواب بدهید یا فقط برنامه خود را پر کنید واضح است که تمام کارهای شما در تبلیغات دروغهای بی پایه و اساسی است که سازمان شما روی آن بنا شده است و همان وارونه نمایی که ما از ان فرار کردیم را هنوز رها نکرده اید.

اجازه نمی دهم از اسم من سوء استفاده کنند 21 آبان 1387

اجازه نمی دهم از اسم من سوء استفاده کنند

من به ناچاردرعملیات شرکت کردم وتماما درپی حفظ خودم بودم طوریکه دریک فرصتی بدون آنکه کوچکترین مقاومتی ازخود نشان بدهم به اسارت نیروهای ایران یعنی همرزمان سابق خودم که به آنها پشت کرده بودم،درآمدم وازاین بابت خدارا شکرگزارم که مسیرزندگیم به خوبی وخوشی تعییرکرد وگرنه من نیزمثل سایراسرا کماکان دراسارت فرقه باقی می ماندم وعمرم را تباه می کردم وهمچنین ازخانه وخانواده به دورمی ماندم.

رجوی و وحشت از تجمع خانواده ها – قسمت دوم 12 آبان 1387

رجوی و وحشت از تجمع خانواده ها – قسمت دوم

تمامی این جیغ و داد مسئولین فرقه در دستگاههای تبلیغاتی منگول شان ناشی از به هدف خوردن افشاگری بازگشته ها در میان خانواده ها و در این گرده همایی است البته آنها تنها راه مقابله را جنگ تبلیغاتی در رسانه های خود می بینند در لابلای تبلیغات و به اصطلاح افشاگری شوی تلویزیونی بعضا خانواده هایی را که در این تجمعات شرکت داشتند از بسیجیان و مزدوران رژیم نام برده است.

رجوی و وحشت از تجمع خانواده ها – قسمت اول 07 آبان 1387

رجوی و وحشت از تجمع خانواده ها – قسمت اول

گردانندگان دستگاه تبلیغاتی فرقه سعی دارند با به میدان آوردن بخت برگشته گان و اسرای از عالم بی خبر قرارگاه اشرف به صحنه شوی تلویزیونی خود آورده تا متن های دیکته شده را تکرار کنند آنان سعی دارند با وارونه دوزی اخبار تجمعات و همایش های خانواده و تخریب چهره ها و اعضای بازگشته از تاثیرات آن بر خانواده ها و سایر نفرات در فرقه بکاهند. در همین رابطه دستگاه تبلیغاتی و منگول رجوی برنامه ای را تحت عنوان پرونده شماره 87 با عنوان همایش های تکراری و با تاخیر یک ماهه پس از انجام همایش به نمایش گذاشته است.

دنیای تاریک مجاهدین 06 آبان 1387

دنیای تاریک مجاهدین

نامه ی اعتراضی آقای دکتر وحید پژمانفر در رابطه با مناسبات فاشیستی حاکم بر قرارگاه اشرف و طرح خواسته منطقی خویش در رابطه با امکان تماس برادرش علیرضا با وی و سایر اعضای خانواده اش، که خطاب به مقامات کمیته بین المللی صلیب سرخ و سایر نهادهای ذیربط حقوق بشری نوشته شده است، حکایت تلخ و درخوری ست از رفتار غیر انسانی و غیر دموکراتیک سردمداران مجاهدین بر علیه نیروهای مستقر در قرارگاه اشرف و خانواده هایی که به احساسات و عواطف انسانی و خانوادگی آنها اهمیتی داده نمی شود.

خانواده ها خواستار رهایی فرزندانشان 18 مهر 1387

خانواده ها خواستار رهایی فرزندانشان

انجمن نجات با صدور اطلاعیه ای به اطلاع آزاد اندیشان و میهن دوستان می رساند:خانواده های محترم انجمن نجات از معتقدترین و شریف ترین زحمت کشان این سرزمین می باشند که بر خلاف وطن فروشانی چون فرقه مجاهدین (که هم پیمانی و هم مسلکی آنها با رژیم صدام و 8 سال جاسوسی زمان جنگ تحمیلی آنها به نفع عراق در پرونده سیاهشان است)،اعتقادی برفرقه مخرب تروریستی مجاهدین ندارند.« شعارهای تروریسم نابود است » « تروریسم خوب و بد ندارد » « فرزندان ما را رها کنید » و شعار خود جوش « مرگ بر رجوی » در تجمع اعتراضی خانواده های محترمی که فرزندانشان در اسارتگاه شما در قرارگاه اشرف گرفتار هستند، تنفر خانواده ها از تشکیلات فرقه مجاهدین را آشکار می سازد.

blank
blank
blank