جمعه, ۵ تیر , ۱۴۰۵
آرزوی های بر باد رفته مجاهدین 09 خرداد 1388

آرزوی های بر باد رفته مجاهدین

مجاهدین حال در باتلاق عراق و بن بست آمریکا و سراب اور در فرانسه گرفتار شده اند، و شاید دیگر آرزو و امیدی برایشان نمانده که روی آن سرمایه گذاری کنند و یا به آن دل ببندند. و این در حالیست که در ایران هیچ نوع مشروعیتی در میان مردم برایشان باقی نمانده و فقط تعداد معدودی آنها را می شناسند و همه دستاورد های آنها مانند کف روی آب از بین رفته و پراکنده شده است و در حال حاضر بعنوان فسیل های سیاسی و محتضرهای ایدئولوژیک فقط اسمی از آنها در اپوزیسیون ضد رژیم موجود است

مجاهدین، مانعی که دولت اوباما باید از میان بردارد 13 اردیبهشت 1388

مجاهدین، مانعی که دولت اوباما باید از میان بردارد

گروه خشونت گرای مجاهدین، بقای خود را در روابط بدتر ایران و آمریکا می بیند. بنابراین، دولت آمریکا باید این مانع را که بر سر راه مذاکرات ثمر بخش با ایران است، از میان بردارد. از آنجائی که مجاهدین در داخل ایران از حمایت مردمی برخوردار نیستند پایان بخشیدن به حفاظت از گروه در کمپ اشرف راه را برای گفتگوهای صلح آمیز هموار می کند.

تجمع مجاهدین جهت مجاب کردن دولت اوباما 13 اسفند 1387

تجمع مجاهدین جهت مجاب کردن دولت اوباما

مشکل اصلی مجاهدین در واقع تاکید و ابقاء مدام نام مجاهدین در لیست تروریستی وزارت امور خارجه آمریکا است. مطالبات اندک هواداران مجاهدین در مقابل کاخ سفید بیش از هر چیز نمایانگر این است که آنها در واقع از ثبات موضع ایالات متحده آمریکا و وزارت امور خارجه این کشور حتی پس از روی کار آمدن باراک اوباما در موضوع تروریست خواندن مجاهدین کلافه و سردرگم شده اند.

دربارۀ فراخوان شورای ملی مقاومت مجاهدین 29 بهمن 1387

دربارۀ فراخوان شورای ملی مقاومت مجاهدین

آیا سیاست غیر مماشات گرایانه که از آن دم می زنید، معنای حملۀ نظامی به ایران را دارد که اینگونه از غرب گدایی می کنید و بارها هم در نشستهای داخلی خودتان در اشرف به ما می گفتید که خواهان آن هستید و منتظرید تا آمریکا به ایران حمله کند و شما تلفات ندهید! و مفت به حکومت برسید؟ یا نکند شما اینرا نفی می کنید که چنین سخنانی را به ما گفته اید؟

فتنه انگیزی، تهدید و جعل تاریخ در پیام رجوی 26 بهمن 1387

فتنه انگیزی، تهدید و جعل تاریخ در پیام رجوی

رجوی در پس این جملات با ایما و اشاره، صراحتا بر علیه دولت قانونی عراق اعلام جنگ می دهد. با این توضیح که به جای اشاره صریح به دولت عراق، عجالتا نام مستعار جمهوری اسلامی را جایگزین آن می کند. پیش از این نیز بارها بر این معنی تاکید شده است که رجوی هیچ ابایی از براه انداختن یک جنگ تمام عیار بر علیه دولت قانونی عراق ندارد.

آسیب شناسی فرقه تروریستی رجوی (جستاریکم) 21 بهمن 1387

آسیب شناسی فرقه تروریستی رجوی (جستاریکم)

رجوی طی دوسال اخیر ازسویی تمامی امکانات خود را که بوسیله دولت اسرائیل وآژانس یهود مورد پشتیبانی قرار می گرفت صرف تبلیغات تئوری حمله نظامی به ایران می نمود ودررسانه های وابسته خود ازجمله وبسایت هایی چون ایران پرس نیوز چنین تبلیغ می کرد که دولت بوش تا پایان دوره حاکمیت خود (سال 2008) حتما به ایران حمله نظامی خواهد نمود! ازسویی دیگر این فرقه مزدور با استفاده ازلابی ها وپشتیبانان دولت اسرائیل درپارلمان های اروپایی ومراجع حقوقی سعی می کرد با هزینه های سنگینی که از جانب آژانس یهود پرداخت می گردید دولت های اروپایی را تشویق به تغییر تصمیم خود مبنی بر منگنه نمودن این فرقه درلیست گروه های ممنوعه بنماید

سوختگی دوباره رجوی 14 بهمن 1387

سوختگی دوباره رجوی

اکنون با پایان یافتن دوران ریاست جمهوری بوش و روی کار آمدن آقای اوباما بار دیگر تحلیل های رجوی غلط از آب در آمد چرا که طی این سالیان فرقه سعی کرد به آمریکائیها بقبولاند که بجای حمله به عراق باید به ایران حمله می کردند در این راستا یکی از اعضای خود بنام جعفرزاده را در کانال فاکس نیوز جناح جنگ طلب بعنوان مشاور و تحلیلگر مسائل ایران به خدمت ارباب فرستاد تا شاید غرب را متقاعد کند که تا قبل از پایان یافتن ریاست جمهوری بوش به جناح جنگ طلب بگوید که ایران یک تهدید به بالقوه است…

پادوی مجاهدین در رادیو و سایت وزارت امورخارجه اسرائیل 12 دی 1387

پادوی مجاهدین در رادیو و سایت وزارت امورخارجه اسرائیل

سایت وزارت امورخارجه اسرائیل از ماه اوت سال 2007 میلادی تا کنون معبد تعدادی قلم بدست اوپوزیسیون نماست. چهره های شناخته شده ای چون، ناصر مستشار،نوید(حمید) اخگر،حبیب تبریزیان،احمد پناهنده،رحیم رمضانی و… که از حامیان سازمان مجاهدین خلق ایران نیز بشمار میروند، مقاله هایی را در تبیین سیاست های جنگ طلبی اسرائیل به انشاء در می آورند. در یکی از نفرت انگیز ترین و ضد میهنی ترین مقاله ها که به قلم عنصر خودفروخته ای بنام ناصر مستشار در همین سایت آمده، جناب مستشار خواستار بمباران و انهدام علنی ایران از طرف نیروی هوایی اسرائیل شده بود.

بین جنگ و دموکراسی رابطه ای هست؟ 25 آذر 1387

بین جنگ و دموکراسی رابطه ای هست؟

. این تناقض را چگونه پاسخ میدهید یعنی از یکطرف خواهان دموکراسی و تغییر دموکراتیک هستید و از طرف دیگر صدها و هزاران بار بلندتر و رساتر فریاد”جنگ” چنانکه در این شعار محوری آورده شده سر میدهید رابطه جنگ و دموکراسی قابل هضم نیست. توجه دارید که مبارزه برای کسب یک هدف مشروع همواره در تمام دیدگاهها پذیرفته شده است اما مبارزه با جنگ تفاوت دارد. و اصولا چرا شما و دستگاههای زیردستان این همه روی شعار”جنگ” و”اهل جنگیم” و”به جنگ تا به جنگیم” مانور میدهد.

انتخاب اوباما مهر شکست بر آرزوهای مجاهدین 30 آبان 1387

انتخاب اوباما مهر شکست بر آرزوهای مجاهدین

در ایام قبل از انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا زمانی که مکین کاندیدای خشونت طلب و جمهوری خواه آمریکایی از وقوع جنگ و خشونت در ایران سخن می گفت به آسانی میشد لبخند رضایت و شادمانی را در چهره خونخوار و ضد ایرانی رهبران مجاهدین مشاهده کرد. سازمان مجاهدین این بار حمایت از مکین دشمن قسم خورده ملت ایران چهره واقعی و خشونت طلبانه خود را نشان داد ولی با شکست این کاندیدای افراطی و انتخاب شدن اوباما و روی کار آمدن جناح دمکراتها در امریکا و توطئه دیرینه رهبران سازمان که همان جنگ و خونریزی و آوارگری برای مردم ایران بود بازهم نقش بر آب شد.

راه حل چهارم برای فرقه تروریستی رجوی 30 آبان 1387

راه حل چهارم برای فرقه تروریستی رجوی

اثری از موضوع و مسئله عراق در استراتژی اول رئیس جمهور جدید امریکا دیده نمیشود، در نتیجه وقتی عراق در اولویت نیست به طبع آن مجاهدین هم که خیلی روی این موضوع حساب باز کرده بودند و چه بسا به آن بعنوان یک نجات دهنده نگاه میکردند. این امیدشان نیز به این ترتیب نا امید شد و درست در آستانه اضمحلال کامل ضربه سنگین و نا امید کننده دیگری نصیب استراتژی شکست خورده اش گردید. لذا می بینیم که راه حل سوم نیز راه به جایی نبرد و تنها می ماند راه حل چهارم برای این فرقه یعنی اعلام رسمی اضمحلال کامل و بسته شدن ابدی پرونده آن و البته آزادی اسرای ذهنی این فرقه

تعهد دوساله مجاهدین، پایان یک سراب 15 آبان 1387

تعهد دوساله مجاهدین، پایان یک سراب

مسعود رجوی از اعضای سازمان خود تعهد گرفت که تا انتهای ریاست جمهوری جورج بوش با او همراه باشند و هیچگونه سوال و کنکاشی در مسایل سیاسی ننموده و در صورتی که تا این تاریخ هیچ اتفاقی نیافتاد سازمان مجاهدین در تمامیت خود منحل خواهد شد و اعضای آن مختار به سرنوشت خود خواهند بود.تعهد دوساله و پایان آن یکبار دیگر نشان داد که فرقه رجوی در گردابی هولناک و بی سرانجام دست و پا می زند که از تحلیل های نادرست رجوی و وابستگی شرم آور به دول بیگانه نشات می گیرد، جای بسی تاسف است که یک جریان به اصطلاح سیاسی اهداف خود را در گروی اقداماتی علیه کشور متبوع خود می بیند.

blank
blank
blank