تلکس
در فرقه رجوی هیچ فرزندی نباید متولد شود
اگر زنان فرقه رجوی فرزندی بدنیا بیاورند دودمان فرقه را ویران خواهد کرد پس بنابراین فرزند انسانی حق حیات و تولد ندارد پس طبق دستور سریح رهبر فرقه باید نابود شوند. ماحصل این خطوط ایدئولوژیک افرادی خواهند بود مکانیکی و فاقد کوچکترین احساس و عاطفه و محبت و عشق و پرنسیبهای انسانی، و فقط میکشند، شکنجه میکنند، جاسوسی میکنند، ترور میکنند درندگی و توحش ضد انسانی میکنند!
عقیم سازی در مجاهدین، از منظر حقوقی و فرقه ای
پدیده مقطوع النسل کردن چه در شکل مدرن آن یعنی اختگی ذهنی و یا در تازه ترین روش آن یعنی فیزیولوژیک صرفنظر از کمیت و نوعیت آن پدیده ای است که مجاهدین یکسره از فرقه باطنیه عاریه گرفته اند. و نکته جالب توجه اینکه رهبری مجاهدین درست برای توجیه چنین اقدامی به توجیهاتی متوسل می شود که دقیقا معادل آن را می توان از زبان تئوریسین های باطنیه بازخوانی کرد.
مصاحبه با خانم بتول سلطانی – قسمت دوم
مسعود رجوی می خواست بفهمد من چرا ناراحت هستم و می خواست بداند مشکلم چیست. من آن موقع درد بی درمانم را نمی گفتم. خیلی ناراحت بودم و خیلی از چیزهای سازمان برای من سوال شده بود که احساس می کردم همه زندگی ام را باخته ام. زندگی ام را تلف کرده ام و ما به دنبال هیچ و پوچ هستیم و حتی می دیدم که او به اصولی که خودش دارد هم پایبند نیست. مثلا ما آن موقع ها خیلی داعیه ضد امپریالیستی داشتیم، در حالی که من می دیدم چگونه در قرارگاه اشرف برای آمریکایی ها فرش قرمز می انداختند
چه کسی از گزینه سوم مجاهدین حمایت می کند
مریم رجوی راه حل سوم را در حمایت مردم ایران می بیند. مردمی که به سختی به یاد می آورند که مجاهدین کیستند و اگر هم سالمندان جامعه ایرانی مجاهدین را به خاطر بیاورند، مطمئناً بمب گذاری و ترورهایی که آن ها علیه هموطنان خود چه شهروند و چه مسئول مرتکب شدند را به خاطر می آورند. آن ها هرگز فراموش نمی کنند که مجاهدین در طول جنگ ایران و عراق به عنوان ستون پنجم به صدام حسین خدمت کردند.
سرنوشت نامعلوم کودکان در فرقه رجوی
کودکان به قربت فرستاده شدند و به افراد و خانواده هایی عمدتا غیر ایرانی سپرده شدند، که خود بعدها زمنیه ساز مشکلات مختلف روحی و روانی و هویتی، برای آنها شد. هنوز هم معلوم نیست که بر سر آنها چه آمد، چه رنجهایی را تحمل کردند، کدامشان موفق شدند بعد ها پدر و مادر خود را بیابند و به آنها برسند، کدام توانستند با محیط پیرامون و جدید خو بگیرند و علیرغم مادر عوض کردنهای پیاپی به آنها عادت کنند، کدام توانستند هویت خود را باز یابند. کدام یک توانستند از چنگال مشکلات روانی ناشی از چنین سوء رفتارهایی نجات پیدا کنند. هیچکس نمی داند. تنها فقط از روی تعدای که بعدها موفق شدند نجات پیدا کنند، میشود حدس زد که بر آنها چه رفته است.
مجاهدین، مایه شرمساری
فراموش نکرده ایم که روزگاری هیتلر در اروپا قدرت را در دست داشت اما به زباله دان تاریخ رفت. به طوری که امروز کسی از وی صحبت نمی کند حتی مجسمه وی را هم در موزه میشکنند. در ایران نیز کسی از رجوی و دارو دسته اش صحبت نمی کند اگر چه انها در گذشته به دروغ خود را حامی محرومان می دانستند و به دروغ خود را مبارز و انقلابی مینمودند.
پیام تبریک به آقای حسن آتش افزون
انجمن نجات، ازدواج آقای حسن آتش افزون را تبریک می گوید. انجمن نجات هرمزگان ضمن تبریک و آرزوی خوشبختی و سلامتی برای ایشان و همسر گرامی اش اعلام می دارد دفتر انجمن نجات بندرعباس مصاحبه ای را با ایشان ترتیب داده است که در آینده نزدیک منتشر خواهد شد.
نقد مناسبات فاشیستی حاکم بر قرارگاه اشرف – قسمت ۲۷
فکر می کنید شریف یا همان مهدی ابریشمچی در ماجرای از دست دادن مریم به عنوان یک همسر دائمی دچار تناقض نشد صدرصد شد ولی چون وابسته به مسعود بود و از خود چیزی برای ارائه کردن نداشت مجبور بود از دست دادن همسرش مریم را تحمل کند. جالب اینکه به شریف بعدها تحمیل شد تا زیر دست همسر سابقش قرار بگیرد و موقعیت تشکیلاتی برتر خود را نیز به نفع مریم از دست داد.
گزارشی از جنایات هولناک سرکرده مجاهدین
دبیر دوم سفارت آمریکا در بغداد همچنین متذکر شده است که رجوی برای دستیافتن به برخی از زنان و بانوان در این سازمان، همسران آنها را به مأموریتهای مرگبار می فرستاد و به شیوه”ناپلئون” زنان آنها را تصاحب میکرد و در اسناد موجود در پادگان اشرف نیز به این موضوع بر میخوریم که تعدادی از مرگهای اعضای این گروه تصادفی نبوده بلکه از قبل برنامهریزی شده است.
واکنش فرقه رجوی به خبر عقیم کردن زنان
دستگاه منگول تبلیغاتی مجاهدین، ده روز پس از انتشار خبر ِ عقیم کردن سیستماتیک زنان در این فرقه و افشای جزییاتی از چگونگی در آوردن رحم زنان محصور در اردوگاه اشرف، در یک نمایش رقتآور، با به صحنه آوردن چند زن و کوشش بینتیجه برای اعترافگیری از آنان بهمنظور القای حس رضایت آنان در اردوگاه اشرف، عملاً واکنشی حقیرانه به این خبر مهم انجام داد.
اشرف، کانون تجمع گروههای تروریستی
رییس سازمان غیردولتی هابیلیان اظهارداشت: آمریکا با گروه تروریستی مجاهدین خلق قرار داد امضاء کرد و با سرکردگان آن به مذاکره پرداخت و آن گاه اعلام نمود که آنان تحت حفاظت قوانین بینالمللی قرار دارند و با این ادعا طی پنج سال گذشته به حفاظت از این گروه تروریستی پرداخته است. وی گفت: بنا به گزارشهای متعدد رسانهها و مقامات عراقی، اردوگاه مجاهدین تحت حفاظت آمریکا، کانون تجمع گروههای تروریستی و فعالیت علیه روند سیاسی عراق بوده است.
پایان تعهد دوساله مسعود رجوی تا چند روز آینده
عملکردهای اشتباه سازمان مجاهدین در سی سال گذشته که بر اساس تحلیل های غلط مسعود رجوی که با اتکا بر دولت های بیگانه صورت می گرفت، باعث گردیده که در این مدت نیروهای زیادی از این سازمان جان خود را بیهوده از دست بدهند، 30 خرداد سال 60 و عملیات موسوم به فروغ جاویدان در سال 67 از آن جمله می باشند. آخرین تحلیل و تصمیم مسعود رجوی نیز عنوان کردن” تعهد دوساله” می باشد که به پایان رسیدن تعهد دوساله امری است واقعی واجتناب ناپذیر که نه تنها هیچ مشکلی از سازمان مجاهدین حل نخواهد کرد بلکه بر بحران های درون تشکیلاتی سازمان خواهد افزود