تلکس
مبارزه خیالی مجاهدین با امپریالیسم
اقدامات عناصر خائن فرقه مجاهدین بخاطر مشخص بودن ماهیت آنها تقریبا همگی را بلا استفاده کرده و اخیرا این فرقه یک مهره جدید به نام حسن داعی السلام را وارد معرکه وطن فروشی خود نموده که این چماقدار فرقه رجوی با عنوان قلابی پژوهشگر و کارشناس و و مابقی القاب موسوم این فرقه در امریکا فعال گشته و تمامی کوشش خود را در زمینه افشای لابی هایی که در امریکا سیاست عدم خصومت را در سیاست خارجی در نظر دارند بکار گرفته است.
ماهیت اصلی مجاهدین
سازمان مجاهدین خلق که روزی ایده ها و شعارهایش در جامعه تازه و بکر به نظر میرسید امروز در عمل به چنان انحطاطی رسیده که خودش نیز از تکرار آن شعارها شرمنده به نظر میرسد امروزه این سازمان به خاطر ماهیت فرقه ای و نیز بخاطر رهبری شیطانی و عملکردهای منحط و قدرت طلبانه اش در عمل و بخوبی ماهیت اصلی خودش رانشان داده است.
بچه های اشرف مترصد آزادی
آمار بگیرید که چند نفر از منحل شدن اشرف دلشاد میشوند واقعا نگاه کنید و ببینید آخر کدام انسانی از رسیدن به خانواده خود ناراحت است جایی که میتواند آزادانه تلوزیون نگاه کند ماهواره ببیند فیلم تماشا کند غذای روزانه اش را خودش انتخاب کند وقت خودش را خودش برنامه ریزی کند و کمک کار پدر و مادرش باشد کار کند و مزد خودش را خودش آزادانه خرج کند و برای مادرش هدیه روز مادر بخرد و حافظ خانواده اش باشد
دستگاه تبلیغاتی مجاهدین حقیقت را تخریب می کند
بنابراین هر بار که سازمان انرژی اتمی سراغ موضوع هسته ای ایران می رود، دستگاه تبلیغاتی مجاهدین شروع به تکرار حرف های قدیمی خود می کند. به اصطلاح”برنامه ی هسته ای مخفیانه ایران را افشا کند.” مجاهدین اطلاعات بسیار کمی از برنامه ی هسته ای ایران دارند و همین مقدار کم هم بر همه ی دنیا روشن است. تنها کاری که مجاهدین می کنند، تکرار و مبالغه است.
اعتراض خانواده ها به اسارت انسانها در اشرف
رهبران بیرحم و بی احساس فرقه تروریستی مجاهدین نسبت به خواسته ی مشروع و به حق اعضای خانواده و پدر و مادر چشم انتظار و دل نگران اهمیتی نداده و سکوت پیشه کرده اند. ناگزیر اعضای خانواده آقای مظفر کشاورزی با رجوع به انجمن نجات و مراجع ذیربط بین المللی از جمله کمیته بین المللی صلیب سرخ و نهادهای حقوق بشری تقاضای کمک و یاری نمودند.
قرارگاه اشرف، گذشته، حال و آینده
سازمان مجاهدین خلق بعد از سرنگونی صدام حسین به دنبال آلترناتیوی به جای او و اینبار در غرب میگشت. مشخص است که استراتژی سازمان بر حمایت قدرت خارجی متکی است و لذا جای این عنصر بعد از سقوط دولت سابق عراق خالی ماند. در این رابطه سازمان مجاهدین خلق راه حلی برای خروج از بن بست تحت عنوان راه حل سوم مطرح نمود که مخاطب آن البته غرب بود.
سازمان مجاهدین یا فرقه رجوی
سازمان مجاهدین رابطه رجوی و اعضا را همچون «کوهنورد» و «راهنما» میدانست و اعتقاد داشت که برای دوری از آنارشیسم و لیبرالیسم اعضا میبایست از مرکزیت تبعیت محض داشته باشند. لذا در تبیین نسبت بین مرکزیت و دموکراسی، سازمان تصریح میکرد که «تقدم با مرکزیت» است. اولویت و تقدم مرکزیتگرایی در طول حیات سازمان کارکردها و آثار بنیادین مختلفی از جهات ایدئولوژیک، تشکیلاتی و روانی داشته است.
هیچ کشوری مجاهدین را نمی پذیرد
براساس قوانین بینالمللی هر کدام از کشورها مجاهدین را بپذیرند ما آنها را تحویل آن کشورها میدهیم اما تاکنون هیچ کشوری برای پذیرش آنها اعلام آمادگی نکرده است. الشیخ با بیان اینکه به زودی مسئولیت مجاهدین تحویل نیروهای عراقی داده خواهد شد، افزود: به آنها اجازه داده نمیشود از پادگان خود خارج شوند و از سلاحهای سنگین و نیمه سنگین استفاده کنند.
نامه انجمن ایران سبز به آقای فیلابی
آیا میداند که اگر سازمان مجاهدین افراد خود را به خاک و خون نمی کشید، امروز ایرانیان سربلندتر بودند؟ آیا میدانید هر معترضی در داخل سازمان مجاهدین طبق دستور مستقیم رهبری باید بشدیدترین شکل توسط جمع متعصب حتک حرمت و شکنجه و بعضا کشته شوند؟
فرقه رجوی از جنگجویان مقدس تا جاسوسان غیرقابل مصرف
شاید دریک نگاه سطحی بین دیدگاه های مسعودرجوی و عثامه بن لادن و ملامحمد عمر تفاوت به چشم بخورد ولی این تفاوت عقیده نیست بلکه این افراد درتاکتیک های رسیدن به جهان آرمانی خود باهم کمی اختلاف سلیقه دارند. تفاوت سلیقه آنها اینست که افراد پریشان فکروتوهم گرایی چون رهبرفرقه رجوی برای رسیدن به قدرتی که درذهنیت آشفته وبیمارخود ساخته وپرداخته است ازمراجع فکری بیشتری برای رسیدن به هدف خود استفاده می نماید.
هیئت کانون آوا در ژنو
هیئت کانون آوا در این سفر، در نظردارد مقامات سازمان ملل را در جریان آخرین فعالیتهای بشردوستانه خود در رابطه با کوشش برای حل مسئله افراد اسیر مجاهدین در پادگان اشرف درعراق قرارداده و درخواست هایی رامطرح نماید.
هوادارن فرضی فرقه رجوی
این ها هنوز در توهم داشتن پایگاه در ایران بسر می برند و از بس به دنباله های خود در این یا آن کشور اروپایی و یا اشخاص بی مقام و موقعیت اخبار داشتن پایگاه اجتماعی و فعالیت نیروهای داخلی به نفع فرقه سر داده اند که خودشان هم باور شان شده به همین خاطر دست به نوشتن دستور و ابلاغیه زده اند فقط می ترسم نکند یک دفعه تلاش های شبانه روزی این نیروی فرضی مثل دشمن فرضی در برخی از مانور های پیشین عمل کند و مشتی تلفات در جانب فرقه تروریستی رجوی به بار بیاورد.