جمعه, ۵ تیر , ۱۴۰۵

تلکس

جدیدترین پست‌ها از تمام بخش‌های سایت
کنکاش و بررسی نقض حقوق بشر در مناسبات درونی فرقه تروریستی رجوی (قسمت چهاردهم) 20 مرداد 1387

کنکاش و بررسی نقض حقوق بشر در مناسبات درونی فرقه تروریستی رجوی (قسمت چهاردهم)

مکان گفتگو : انجمن نجات دفتر آذربایجانغربی تاثیرات مخرب و ویرانگر نشست عملیات جاری قادر رحمانی : و اما چیزی که مشخص بود اینکه من و همه نیروهای مستقر در قرارگاه اشرف مجبور بودیم علیرغم میل باطنی خود در نشست های متعدد و از جمله نشست عملیات جاری که اغلب بچه ها به این نشست […]

اظهارات و ادعاهای فریبکارانه در سایت مجاهدین، علیه خانواده ها 20 مرداد 1387

اظهارات و ادعاهای فریبکارانه در سایت مجاهدین، علیه خانواده ها

اظهارات و ادعاهای فریبکارانه در سایت مجاهدین، موسوم به همبستگی ملی علیه خانواده ها با نگاهی به سایت همبستگی ملی (مجاهدین) و توجه به اظهارات فریبکارانه ی مجاهدین در متن نمایش مضحک…، درباره ی «تجمع خانواده ها مقابل سفارت انگلستان»، مجاهدین عنوان نموده اند که: «خانواده های مجاهدین خواستار ابقای نام فرزندان خود در لیست […]

شعار مرگ بر رجوی 19 مرداد 1387

شعار مرگ بر رجوی

خانواده های اعضای دربند فرقه یک بار دیگر ثابت نمودند که برای آزادی عزیزانشان تنها نظاره گر خاموش نیستند و هر جا و هر زمان که لازم باشد ایستاده و آماده اند. در این میان سرکردگان تروریست فرقه این علامت مرگبار را بخوبی درک نموده اند و ناگزیر از آن راه چاره را در لب فروبستنی دیده اند که برای من بسیار تماشایی و جالب است.

بدون تیتراژ 19 مرداد 1387

بدون تیتراژ

چند هفته ای بود که از نشستهای طعمه می گذشت و آخرین بحث برادر مسعود هم خیلی صدا کرده بود و همه باید این بحث را روی خود می بردند یا به عبارتی گذشته تشکیلاتی خود را با شاخص این بحث مرور می کردند.قرار هم بر این بود که نفرات هرچه قدیمی تر و پرسابقه تر بیشتر این بحث را روی خودشان ببرند یعنی به خود بگیرند. موضوع بحث” پوفیوزی” بود، یعنی اینکه مجاهدین باید تک به تک خود را مورد بررسی قرار دهند که چقدر پوفیوز هستند.

بخشهایی از خاطرات خانم نسرین ابراهیمی- قسمت اول 19 مرداد 1387

بخشهایی از خاطرات خانم نسرین ابراهیمی- قسمت اول

خانم نسرین ابراهیمی که از 16 سالگی با سازمان مجاهدین خلق آشنایی داشته و در 17 سالگی با عبور از مرز ایران و عراق به ارتش آزادیبخش ملی پیوست، بعد از سپری کردن 9 سال در سازمان، از قرارگاه اشرف فرار کرده و به کمپ تحت حفاظت نیروهای آمریکایی پناه برد. او پس از دو سال استقرار در TIPF از این کمپ خارج شده و بعد از مدتی اقامت در شهر سلیمانیه عراق و پس از تحمل مشقات فراوان توانست خود را به پاریس برساند.

مجاهدین به لیست تروریستی انگلستان باز می گردند 19 مرداد 1387

مجاهدین به لیست تروریستی انگلستان باز می گردند

تعدادی از نمایندگان پارلمان انگلستان در دیدار با چند تن از اعضا کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی اعلام کردند با تبعیت از اتحادیه اروپا،پارلمان و دولت انگلیس نیز به زودی مجاهدین را به لیست تروریستی خود باز می گرداند.

توسل به مافیا 19 مرداد 1387

توسل به مافیا

خانم مریم رجوی نیز در ادامه سفرهای بی پایان خود به کشورهای اروپایی که در آن از بذل هرنوع کمک های اطلاعاتی که از جاسوسی اعضاء کهنه کار خود علیه مردم ایران بدست آورده است برای جلب حمایت های بیشتر دریغ نمی کند تا بلکه بتواند از انزوای چند ساله خارج شود و چند صباحی بیشتر به جنایت و خیانت ادامه دهد.

خاطرات پراکنده امید پارس از دوران اقامت در قرارگاه اشرف 19 مرداد 1387

خاطرات پراکنده امید پارس از دوران اقامت در قرارگاه اشرف

بدون تیتراژ! خاطرات پراکنده امید پارس از دوران اقامت در قرارگاه اشرف امید پارس، کانون آوا، هفتم اوت 2008توضیح کانون آوا: امید پارس عضو سابق مجاهدین به تازگی موفق به خروج از عراق شده است وی ضمن انتشار روزشمار دوران اسارت خود در کمپ تیپف همچنین بخشی از مشاهدات و تجربیات دردآور خود، از درون […]

مجاهدین به لیست تروریستی انگلستان باز می گردند 19 مرداد 1387

مجاهدین به لیست تروریستی انگلستان باز می گردند

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خبر داد : مجاهدین به لیست تروریستی انگلستان باز می گردند. جواد کریمی گفت : تعدادی از نمایندگان پارلمان انگلستان در دیدار با چند تن از اعضا کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی اعلام کردند با تبعیت از اتحادیه اروپا،پارلمان و دولت انگلیس نیز به زودی مجاهدین […]

شعار مرگ بر رجوی!؟ 19 مرداد 1387

شعار مرگ بر رجوی!؟

سکوت مرگ بر لبان فرقه ی رجویهمانگونه که مطلع هستید انجمن نجات همایش و تظاهرات بزرگی را در تهران و با شرکت قریب به پانصد تن از اعضای خانواده های عضو این انجمن در تهران برگزار نمود. آنچه برای من بسیار جالب می نماید سکوت مرگ بر لبان این فرقه است که گویی نابودی محتوم […]

بخشهایی از خاطرات ناتمام خانم نسرین ابراهیمی (قسمت اول) 19 مرداد 1387

بخشهایی از خاطرات ناتمام خانم نسرین ابراهیمی (قسمت اول)

بنیاد خانواده سحر، بغداد، هفتم اوت 2008 خانم نسرین ابراهیمی که از 16 سالگی با سازمان مجاهدین خلق آشنایی داشته و در 17 سالگی با عبور از مرز ایران و عراق به ارتش آزادیبخش ملی پیوست، بعد از سپری کردن 9 سال در سازمان، از قرارگاه اشرف فرار کرده و به کمپ تحت حفاظت نیروهای […]

متن مصاحبه با خانواده طاهره سلطانی گرد فرامرزی 17 مرداد 1387

متن مصاحبه با خانواده طاهره سلطانی گرد فرامرزی

من محمد سلطانی پدر طاهره سلطانی هستم. بسیار چشم انتظار دخترم هستم که به ایران بیاید و خوشا به حال کسی که کمک کند که فرزند من به ایران نزد من بیاید. من الان 75 سال از سنم می گذرد و خدا می داند که دلم تمام شده و حوصله ام به پایان رسیده است

blank
blank
blank