پنجشنبه, ۴ تیر , ۱۴۰۵

تلکس

جدیدترین پست‌ها از تمام بخش‌های سایت
جاده صاف کن های جنگ و خشونت 20 خرداد 1387

جاده صاف کن های جنگ و خشونت

با گزارش سازمان اطلاعات ملی آمریکا، صدای طبل های جاده صاف کن های” جنگ و خشونت” فروکش کرد و آنها را تا آستانه سکوت کامل در مورد احتمال حمله نظامی به ایران فرو برد. اما در روزهای گذشته و در آستانه آخرین ماه های ریاست جمهوری جورج بوش در ایالات متحده آمریکا و بویژه بعد از سفر وی به اسراییل و ملاقات با المرت (1)، مجدداً جاده صاف کن های” جنگ و خشونت” طبل و شیپورهای خود را برای گرم کردن تنور جنگ از کُنج قلب های خود بیرون کشیده اند.

شرکت”انجمن صلح” نروژ در سمینار جنوب آسیا و اطراف – اسلو 20 خرداد 1387

شرکت”انجمن صلح” نروژ در سمینار جنوب آسیا و اطراف – اسلو

نماینده”انجمن صلح” آقای قاسم قزی ضمن تشکر و قدردانی از آقای”مورو” به عنوان یک دوست و فعال حقوق بشر در مورد وضعیت اضطراری 120 عضو جدا شده از سازمان مجاهدین در عراق توضیحاتی به ایشان دادند. آقای مورود” از این گفتگوهها جهت رسیدگی و تبال نظر بیشتر در مورد موضوع جداشدگان از مجاهدین در عراق استقبال کردند.

چرا امریکاییها به حرف ما گوش نکردند؟ 20 خرداد 1387

چرا امریکاییها به حرف ما گوش نکردند؟

ایراندیدبان، ششم ژوئن 2008 حالا وقت به رخ کشیدن صحت پیشبینیها است، نه فقط پیشبینیهای کارشناسان ایراندیدبان بلکه پیشبینیهای بسیاری از کارشناسان مسایل ایران در خارج و داخل کشور، دربارهی استفادهی امریکا از سازمان مجاهدین خلق که اوج آن در هنگام بستن قرارداد آتشبس ارتش امریکا با این گروه در عراق بود. امریکا در آنزمان […]

شرکت”انجمن صلح” نروژ در سمینار جنوب آسیا و اطراف -اسلو 20 خرداد 1387

شرکت”انجمن صلح” نروژ در سمینار جنوب آسیا و اطراف -اسلو

انجمن صلح، ششم ژوئن 2008این سمینار به دعوت آقایSteiner Murud”ریئس اتحاد برای صلح و امنیت جهانی ((UPF در سالن یکی از هتل های اسلو با حضور مهمانان خصوصی برگزار گردید. بعداز صرف شام آقای Steiner Murud ضمن خوش آمد گویی از مهمانان سخنرانان را معرفی کردند.آقای”Pal Arne Davidsen” از حزب”FrP”به عنوان اولین سخنران به طور […]

اسارت در نزد صدام و فرقه رجوی و آوارگی در خارج 19 خرداد 1387

اسارت در نزد صدام و فرقه رجوی و آوارگی در خارج

در اردوگاه تکریت افسران استخبارات عراق تبلیغ زیادی برای شناسایی فرقه و ارتش او می کردند که تعدادی از اسرا بدلیل طولانی شدن اسارت و خستگی و به منظور خروج از اسارت که در واقع قصد فرار از اسارت و بازگشت به داخل یا خارج را داشتند نامه ای را برای پیوستن به سازمان نوشتند که بعد از آن چند نفر از مسئولین فرقه به ما مراجعه کردند و پس از گرفتن امضا و تعهد و چند سئوال و جواب، بعد از سه هفته ما را به قرارگاه اشرف بردند.

مصاحبه ای با آقای جمیل عبدالله زاده 19 خرداد 1387

مصاحبه ای با آقای جمیل عبدالله زاده

فضایی که سازمان میداد این بود که مردم فقط منتظرند که ارتش بیاید و برای ما جانشان را میدهند. وقتی من امدم مردم و اهالی محل میپرسیدند که کجا بودی وقتی میگفتم اصلا سازمان را نمی شناختند. آنها یی که حتی سازمان را نمی شناسند چطور منتظر آمدن انها باید باشند در هر جامعه ایی نا رضایتی هست اما این منجر به شورش و انقلاب نخواهد شد الان مثل سالهای اوائل انقلاب نیست به هر حال مشکلاتی کم و بیش هست هیچکس نمی تواند منکر این شود اما نه اینکه هر کس سلاح بردارد و بجنگد من در طی این 7 یا 8 ماه این را نگرفتم.

مصاحبه ای با آقای جمیل عبدالله زاده 19 خرداد 1387

مصاحبه ای با آقای جمیل عبدالله زاده

مصاحبه ای با دوست عزیز آقای جمیل عبدالله زاده انجمن نجات بوشهردوست عزیزم با سلام خدمت شما از اینکه زحمت کشیده و از کنگان به بوشهر امدید و دعوت ما را قبول کردید فوق العاده سپاسگذارم. میدانم که در حال جبران چند سالی که در سازمان بوده اید میباشید و مشغول کار هستید تا بتوانید […]

اسارت در نزد صدام و فرقه رجوی و آوارگی در خارج 19 خرداد 1387

اسارت در نزد صدام و فرقه رجوی و آوارگی در خارج

27 سال اسارت در نزد صدام و فرقه رجوی و آوارگی در خارج انجمن نجات – دفتر استان مازندران خرداد 1387 * مصاحبه با آقای شکرالله شعبان کاسه گری اسیر پیوسته و عضو سابق ارتش فرقه رجوی (قسمت اول)ورود رجوی به بغداد در سال 65 باعث تحولات زیادی در استراتژی سازمان شده است که همکاری […]

نقد مناسبات فاشیستی حاکم بر قرارگاه اشرف – قسمت ۲۴ 16 خرداد 1387

نقد مناسبات فاشیستی حاکم بر قرارگاه اشرف – قسمت ۲۴

فتانه حسین محمدی گفت: ما عمدا به دخترها این دستور را دادیم که با مردها تند و سخت گیرانه برخورد کنند و هدف ما این است مردها را به این شکل و سیاق تست کنیم و بسنجیم. اینکه مردها تا کجا کشش دارند و آیا زیر هژمونی زنها می روند؟ و چقدر انعطاف نشان می دهند؟

پرونده سازی تا کی 16 خرداد 1387

پرونده سازی تا کی

در اینجا بایستی از رهبری فرقه سئوال کرد، بهتر نبود برای یکبار هم شده به این غائله بریده هاخاتمه می دادید، شما می توانستید از همان ابتدا بجای تهدید کردن و ضرب و شتم و زندانی کردن و کشتن و گرفتن فیلم و کاغذ سفید با امضاء برای پرونده سازی برعلیه افراد خواهان جدائی، با گروهی از این جدا شده گان نشستی گذاشته و حرف آنها را گوش می کردید که چرا تصمیم گرفتند از فرقه جدا شوند.؟ و بعلت اصلی این پدیده در تشکیلات می پرداختید؟

میز گرد نقد مناسبات فاشیستی حاکم بر قرارگاه اشرف (قسمت بیست و چهارم ) 16 خرداد 1387

میز گرد نقد مناسبات فاشیستی حاکم بر قرارگاه اشرف (قسمت بیست و چهارم )

مکان گفتگو : انجمن نجات دفتر آذربایجانغربی طلاق های اجباری و پیامدهای منفی آن بر افراد قرارگاه اشرفقادر رحمانی: ما تا سال 75 بود مختلط بودیم فکر کنم تا اوایل سال 76 خانم ها و آقایان مختلط بودند برای مثال من که به عنوان راننده تانک بودم توپچی مان با فرماندهمان زن بود ، فشنگ […]

پرونده سازی تا کی ؟ 16 خرداد 1387

پرونده سازی تا کی ؟

انجمن نجات – دفتر استان مازندران پرونده سازی برای جداشدگان واعضای سابق در فرقه به سیاق ثابتی در آمده است که در پریود زمانی معین بصورت خیمه شب بازی مضحک توسط عناصر بریده و معلوم الحالی در شوی تلویزیونی آنان به اجرا در می آید. رجوی همیشه در نشستها می گفت ، وقتی کسی از […]

blank
blank
blank