تلکس
گزارش مراجعه خانم فاطمه اکبری نسب به قرارگاه اشرف
لازم به ذکر است که پدر و برادر فاطمه به دفعات با او در کشور محل زندگی اش یعنی آلمان تماس گرفته و از وی برای دیدار در قرارگاه اشرف دعوت به عمل آورده بودند. خانم فاطمه اکبری نسب که یک برادر خود به نام یاسر را طی یک واقعه جانسوز خودسوزی در قرارگاه اشرف از دست داده است تمایل زیادی به دیدار خصوصا با برادر خود موسی داشت ولی از آنجا که تهدیدی در این دعوت میدید که در خصوص برادرش یاسر نیز تجربه کرده بود و لذا نمیخواست به تنهایی در عراق به قرارگاه اشرف مراجعه نماید از عموی خود آقای رضا اکبری نسب درخواست کرده بود که همزمان در عراق حضور یافته و او را تا قرارگاه همراهی نماید. شرح ماجرای این دیدار طی گزارشی از جانب آقای رضا اکبری نسب به بنیاد خانواده سحر تسلیم شده است که عینا در زیر از نظر خوانندگان میگذرد.
این زن به چه می اندیشد
بر خلاف تلویزیون مجاهدین، د رخلوت تک تک زنان و مردان زندانی اردوگاه، نگاهها دنیایی از رازهای نگفته و در د دلهائی که سالهاست در دل ها به دستور جلاد اشرف، رجوی شیاد و مردم فروش، گلوی این عزیزان خفه شده است.
تروریست های عدالت خواه
دولت انگلستان نیز بر اساس قوانین ضد تروریسم خود در اوایل هزاره سوم نام سازمان مجاهدین را در فهرست سازمان های تحریم شده که مرتبط با تروریسم هستند قرارداد. تروریست ها که احساس می کردند به حقشان تعدی ای صورت گرفته است در جستجوی عدالت برای رفع محرومیت از خود به دستگاه قضایی کشور انگلستان متوسل شدند. نتیجه چند سال پیگیری همراه با تبلیغات رسانه ای آن شد که استیناف خواهی سازمان در این باره با وجود اصرار دولت انگلستان بر ابقای نام سازمان در فهرست سازمان های تحریمی پذیرفته شد. اما صدور حکم به تفع سازمان مجاهدین درحالی صورت گرفته است که این سازمان از شهریور سال 1360 که بنابر تعبیر درون سازمانی خود وارد ((فاز نظامی)) شده تا کنون از ماهیت تروریستی خود فاصله نگرفته است و برخلاف مدعایی که بر آن تاکید می کند توسل به اقدامات تروریستی را به عنوان مهمترین وسیله نیل به اهداف خود حفظ کرده است.
رآی دادگاه انگلستان یک واقعیت یا یک بازی
اگر دقت کنیم میبینیم که این حکم دقیقآ زمانی از سوی دادگاه انگلیسی صادر می شود که کشورهای اروپائی در حال آماده کردن بسته پیشنهادی به ایران هستند ودرهمین راستا این کشورها نمی خواهند که جواب منفی از ایران دریافت کنند پس می توان گفت این رآی می تواند برای وادار کردن ایران به پاسخی مثبت در برابر بسته پیشنهادی اروپا به ایران باشد و با اتخاذ چنین سیاستی که البته سیاست اشتباهی است تلاش کنند که ایران را در گوشه رینگ قرار دهند تا تسلیم شود.
زدن یا خوردن، نیاز این است
روزگاری برای خودشیرینی نزد اربابش صدام، موشک گراد را از عراق به داخل مرزها میبرد و به شهرهای مرزی در ایران شلیک میکرد چون میدانست که صدام از هر انفجاری در شهرهای ایران و هر میزان کشته و زخمی شدن ایرانیان خوشحال میشود،امروز اما این سازمان نه موشک گراد دارد نه اجازه عبور از مرز و نه نفر و توانی برای اینکار، از طرفی هم برای بیرون آمدن از لیست تروریستی میداند که بجای موشک زدن باید موشک بخورد، بله به این ترتیب است که موشک خوردن تبدیل به یک نیاز مفرط و حیاتی برای سازمان میشود، چیزی که هم سازمان را مظلوم نشان میدهد و هم مطرح میکند،گرچه از بدشانسی در هر دو زمنیه هم ناموفق بوده است.
تروریست های عدالت خواه!
خبرگزاری انتخاببررسی وضعیت حقوقی سازمان مجاهدین خلق ایران در انگلستان مقدمه: ماهیت تروریستی سازمان مجاهدین خلق ایران تا آن حد آشکار و غیر قابل انکار است که دولت های غربی که در سال های نخست پیروزی انقلاب اسلامی از حامیان اصلی (( فرقه رجوی)) بوده اند امروزه مجبور شده با فاصله گرفتن از مواضع اولیه […]
رآی دادگاه انگلستان یک واقعیت یا یک بازی؟
ادوارد ترمادو، ایران سبز، بیست و هشتم می 2008رای دادگاه انگلستان مبنی بر خروج فرقه مجاهدین از لیست تروریستی انگلستان تا کنون از سوی افراد مختلفی با دیدگاه های مختلف بررسی شده،اما چند پرسش اساسی در کنار این حکم باقی است و آن هم اینکه چه شد که دادگاه انگلستان درست زمانی رای به خروج […]
این زن به چه می اندیشد ؟
محمد محمدی، وبلاگ طعمه زنی در اردوگاه اجباری اشرف – به آینده نامعلوم خود می اندیشد. هرچند اندیشدن دراردوگا ه اجباری یک کار ممنوعه است. (عکس از مصطفی محمدی – اشرف -عراق ) غم عالم را می شود در چهر ه این زن دید. این عکس از پشت صحنه های زندگی در اردوگاه اجباری رجوی […]
رهایی از تاریکی
رهایی
سرمستی فرقه ازحکم لندن، برایش فراموشی آورده
آری این ها همان خلقی هستند که فرقه برای جلب حمایتش دست به هراقدامی می زند وبا تلفن های نا معلوم وتماس های مبهم تلاش دارد نفری را جذب واطلاعاتی را کسب نماید. همان خلقی که با نه گفتن به فرقه وسرانش سال هاست بر چهره ی ضد خلقی شان آب ملامت می پاشند. وحالا فرقه ای که با افتخار اطلاعیه می داد ومسولیت انفجار ها در داخل را به عهده می گرفت،این گروه را ایادی دولت ایران می داند، و البته مشکلی نیست کافر همه را به کیش خود پندارد!!!
محمد و آنچه در اشرف گذشته و می گذرد
اما نکته ی مهم دیگر در نوشته محمدی – برادر سمیه – مسئله ی سست بودن ویا عدم اعتقادات مذهبی میا ن اعضا ست. همان گونه که محمد می گوید بسیاری از بچه ها که از کانادا و یا دیگر کشور های اروپایی جذب شدند به نماز وروزه زیاد معتقد نیستند.که البته خود این اعتنا ندادن به چنین مسائلی در بین اعضا ریشه در سست اعتقادی خود فرقه دارد وهمین امر باعث می شود توجه به عواطف ونیاز های اولیه ی انسانی از سوی فرقه نادیده گرفته شده و حتی به بحران های روحی واخلاقی تبدیل گردد.
دلم می خواهد پرنده ای بودم تا پروازکنم به سوی تو
همه ما دردعاهایمان ازخداوند عاجزانه آمدن توبه نزدخانواده ات خواستاریم. خیلی حرف دارم،خیلی دلم گرفته، نمی دانم ازکی وازکجا وچه بگویم. ازسالها دوری وانتظارازکسانیکه زمانی پیش ما بودند وحال اجل به آنها فرصت نداد و آرزوی دیدن تورا به خاک بردند وتسلیم حق شدند. آخرعزیزم تا کی باید فاصله بین ما و تو باشد. دلم می خواهد پرنده ای بودم تا پروازکنم وپیش تو بیایم وتورا را خود به ایران بیاورم اما افسوس. بیا پسرم که احساس میکنم برای من ومادرت دیگرفرصت زیادی نداریم. نگذارآرزوی دیدن تو به دلمان بماند. آخرگناه ما چیست که نصیبمان جدائی و انتظار شده است.