چهارشنبه, ۳ تیر , ۱۴۰۵

تلکس

جدیدترین پست‌ها از تمام بخش‌های سایت
پیام تسلیت به خانواده صدیق 04 آذر 1386

پیام تسلیت به خانواده صدیق

ما این مصیبت وارده را به خانواده محترم صدیق و بویژه برادر عزیزمان جناب آقای مرتضی صدیق که هنوز در اسارت فرقه رجوی بسر می برند، تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای بازماندگان طول عمر و عاقبت به خیری و برای مرتضی ی عزیز رهایی از اسارت را مسئلت داریم.

متحد خبیث نومحافظه کاران 04 آذر 1386

متحد خبیث نومحافظه کاران

مجاهدین خلق ایران سابقه ای طولانی از حرکاتی تروریستی دارد. آن ها که فعالیت خود را در ایران آغاز کردند، نخستین حرکات تروریستی شان علیه حاکمان سیاسی ایران، کارمندان حکومتی، عموم مردم ایران، افسران نظامی امریکا و کرامندان شرکت بین المللی راکول، بود. در 1981،سران دولت ایران توانستند مسعود رجوی و مجاهدین را از کشور بیرون برانند. متأسفانه فرانسه آن ها را پذیرفت و از مجاهدین حمایت کرد. بعدها، یکی از حکومت های فرانسه موقتاً مجاهدین را از فرانسه اخراج کرد.

ذات جنگ طلب مجاهدین 04 آذر 1386

ذات جنگ طلب مجاهدین

حال سوال اینجاست که چگونه می توان از منظر مواضع رسمی یک گروهک که البته بسیار بوقلمون صفت می باشد چندین و چند نظر متفاوت ابراز داشت؟ چگونه می توان هم از جنگ دم زد و هم از صلح؟ آیااین استدلال، پیرو درخواست عاجزانه ی رجوی نیست که در آخرین پیام خود از آمریکا خواسته بود تا ایران را ضعیف کند

کمپ تیپف روزنه ای به سوی آزادی 04 آذر 1386

کمپ تیپف روزنه ای به سوی آزادی

لااقل در این کمپ دیگر اثری از عملیات جاری و غسل هفتگی نیست.(هر چند که فرقه بسیار سعی کرد که در اینجا نیز نشت های غسل هفتگی و عملیات جاری را توسط تعدادی از نفوذی هایش راه بیندازد که اما موفق نشد.)

تلاش مجاهدین برای اختلاف بین شیعیان عراق و ایران 04 آذر 1386

تلاش مجاهدین برای اختلاف بین شیعیان عراق و ایران

گروه تروریستی مجاهدین که دراوایل انقلاب جمهوری اسلامی ایران به کشورمان صدمات زیادی وارد کرد، پادگان اشرف دراستان دیاله در شرق بغداد را به عنوان مقر خود انتخاب کرد و رژیم سابق حزب بعث نیز با این گروه تروریستی درآغاز جنگ با ایران یعنی در اوایل دهه هشتاد همکاری می کرد و آنها را مورد حمایت های گسترده خود قرار می داد.

آیا با ایمیل وضع آشفته نیروها و نارضایتی درونی قابل درمان است 04 آذر 1386

آیا با ایمیل وضع آشفته نیروها و نارضایتی درونی قابل درمان است

اما پاسخ هرچه میخواهد باشد مهم نیست،سازمان امروزه به یک کلکسیونر روانی شبیه شده که کلکسیون بزرگی از چیزهای تخیلی و واهی دارد، ملیونها امضای شیوخ عراقی، میلونها ایمیل ارسالی، میلونها شهروند خارجی، هزارها وکیل و ملیونها و هزارها چیزهای دیگر اما تنها چیزی که ندارد راهی برای نجات است.

پیام تسلیت به خانواده محترم صدیق 04 آذر 1386

پیام تسلیت به خانواده محترم صدیق

مطلع شدیم برادر بزرگوار دیگری از خانواده بزرگ انجمن نجات ، جناب آقای عباس صدیق جان به جان آفرین تسلیم نمود و به لقاء الله پیوست. ما این مصیبت وارده را به خانواده محترم صدیق و بویژه برادر عزیزمان جناب آقای مرتضی صدیق که هنوز در اسارت فرقه رجوی بسر می برند، تسلیت عرض نموده […]

کمپ تیپف روزنه ای به سوی آزادی 04 آذر 1386

کمپ تیپف روزنه ای به سوی آزادی

اکنون بیش از چهار سال است که از تأسیس کمپ جداشده گان از فرقه تروریستی مجاهدین خلق میگذرد. این کمپ که در فاصله کمی از اردوگاه کار اجباری اشرف تأسیس گردیده و محل نگهداری ناراضیان درونی فرقه تروریستی مجاهدین میباشد.کسانی که سالها در حصارهای عنکبوتی فرقه مجاهدین اسیر بودند و هیچ راه برون رفتی از […]

آیا با ارسال ایمیل وضع آشفته نیروها و نیز نارضایتی درونی قابل درمان است ؟ 04 آذر 1386

آیا با ارسال ایمیل وضع آشفته نیروها و نیز نارضایتی درونی قابل درمان است ؟

E=Email…………..آیا با ارسال ایمیل وضع آشفته نیروها و نیز نارضایتی درونی قابل درمان است ؟بهزاد علیشاهی …………..آیا با ارسال ایمیل وضع آشفته نیروها و نیز نارضایتی درونی قابل درمان است ؟ آیا مردم ایران به کسانی که خواهان جنگ هستند و میخواهند که آمریکایی ها آنها را بمباران کنند پاسخ دریافت ایمیل می دهند؟ آیا […]

آش شور خاله مریم 03 آذر 1386

آش شور خاله مریم

مطمئن باشید که شما ها نیز د راین لیست قرار دارید چون مناسبات درونی فرقه و شورا برای همگان رو شده و حنای مریم دیگر رنگی ندارد بهتر است قبل از نوشتن این مقالات مقداری با اعضای جدا شده فرقه در خارجه حرف بزنید تا بفهمید دموکراسی که فرقه از آن دم می زند از شکنجه و کشتن نفرات خودی گرفته تا تحویل دادن به مزدوران صدام در زندان ابوغریب چیز دیگری نیست.

تاملی بر خاطرات خانم مرضیه قرصی – قسمت هشتم 03 آذر 1386

تاملی بر خاطرات خانم مرضیه قرصی – قسمت هشتم

در تمرینهای نظامی و مانور جمعی که همه یگانها و نیز یگان توپخانه ما هم در آن شرکت داشت به کارائی ما نمره می دادند. تا اینکه مجددا سازماندهی ها عوض شد و یگان من دوباره تغییر کرد. حتی مقر ما نیز عوض شد و من به مقر 14 منتقل شدم. و اینبار نرگس طریقت فرمانده یگان من شد. نسرین فیض طبق روال قبل فرمانده قبضه شد مرا نیز دوباره فرمانده قبضه کردند و محاسبگر ما نسرین ستارالعیوب و دیده بان ما مریم قریشی شد.

تضاد جنسیت 03 آذر 1386

تضاد جنسیت

اصلا”، ما چرا از « رهبر » نمی گیریم!؟ اگر گیرندگی ما درست باشد باید از او « بگیریم ». این پدر و مادر ها که هیچ، حتی دنیا هم هنوز « انقلاب ایدئولوژیک » مریم و مسعود را نگرفته است!. یعنی دنیا و رهبران انقلابی جهان باید بیایند از برادر مسعود و خواهر مریم درس بگیرند. ببینید، با وجودی که سالها برادر مسعود و خواهر مریم اطاق خوابشان یکی بوده و حتی تختخواب شان هم یکی بوده، و تازه، بر یک بالش هم سر می گذاشتند، اما چون « تضاد دوران » را اول بار خودشان حل کرده بودند، هنوز حتی یک نفر هم ندیده که خواهر مریم اشعه یی بدهد و عفریته بازی در آورد! و یا برادر مسعود به جلد نرینه یی و حشی درآید!.

blank
blank
blank