نزاع در اپوزیسیون گاردین: نبرد میان مجاهدین و سلطنتطلبان در خیابانهای لندن
به بهانه خبر درگذشت زهره بنی جمالی در کمپ اشرف 3 گردباد مرگ در تشکیلات رجوی
امسال سال پایان برای مجاهدین در عراق و در جهان! چرا؟
مسعود رجوی و مریم قجر عضدانلو (رجوی) و… از تخت به زیر کشیده خواهند شد و حتی آنها را به پای میز محاکمه خواهیم کشید. به نظر من امسال سال سقوط رهبری مجاهدین در حرف و در عمل و دادگاهی شدن آنها خواهد بود. در پایان امسال همه چیز تعیین تکلیف خواهد شد و جهان شاهد ویرانی اشرف و محاکمه عادلانه ی مسعود و مریم رجوی و احقاق حقوق اهالی اشرف و خانواده ایشان خواهد بود.
سالی که رفت و سالی که در پیش روست برای مجاهدین
این شکست های پی در پی برای گروهی مثل شما از لحاظ سیاسی میدان را تنگ می کند و چون دولتی مثل صدام که از شما علناً حمایت می کرد نیست پس روز به روز با شکستهای اساسی روبرو خواهید شد. گاه شکست سیاسی را می شود حل و فصل کرد. اما از اسفند ماه که خانواده ها در جلوی درب اشرف برای دیدار فرزندان خود آمدند و شما هنوز جواب مثبت ندادید و آنها را از دیدار منع کردید برای شما یک شکست بزرگ محسوب می شود که نتوانستید حتی خانواده هایی که در نزد شما بچه هایی دارند مورد توجه قرار دهید
مجاهدین خلق و محاسبات اشتباه در عراق
حتی در صورت پیروزی علاوی در ائتلاف با دیگر گروهها و به دست آوردن کرسی نخست وزیری، تفاوتی در وضعیت سازمان تروریستی مجاهدین که در لیست گروههای غیر قانونی و تروریستی وزارت امور خارجه آمریکا است به وجود نخواهد آمد این نکته نیز در صحبت های گذشته و جدید ایاد علاوی کاملا بارز است. فراموش نکنیم که علاوی نخستین کسی بود که در دوران حکومتش سازمان را خلع سلاح کرد و از آنها خواست تا مرتکب آذار و اذیت همسایه شرقی عراق نشوند.
سین دروغین سرنگونی رجوی
رجوی سال ها است از شرافت و شرف اشرف سخن می گوید، از اینکه اگر اشرف بایستد دنیایی می ایستد، اما معلوم نیست او سخن از کدام دنیا می گوید. و ما گواه می دهیم تا زمانی که از دنیای مجازی رجوی عبور نکنید، کماکان در توهم خودساخته او شریک خواهید بود.
فرقه مجاهدین و باتلاق اشرف
..در ژانویه 2009میلادی بار دیگر دولت امریکا مجاهدین را یک گروه تروریستی خوانده است و وزیر امورخارجه وقت امریکا خانم کاندولیزا رایس، در یادداشتی که در روزنامه رسمی دولت ایالات متحده منتشر شد، تاکید کرده است که بررسی پرونده مجاهدین خلق اعتبار تصمیم قبلی برای نامیدن این سازمان به عنوان یک گروه تروریستی را تایید می کند. دولت کانادا نیز از ماه مه سال 2005 سازمان مجاهدین خلق را در فهرست سازمان های تروریستی قرار داده است..
پایان هیاهو و جنجال مجاهدین
از روزهای قبل و شاید هم از ماههای قبل بویژه بعد از واقعه انتخابات دهم ریاست جمهوری در ایران و حتی قبل از برپایی انتخابات پروژه ای کلید خورد مبنی بر بحران حداکثر در ایران، اما بازتاب این ضربه، خود فرقه را فرا گرفته است. بطوری که آثار آن را از حمله خانواده هایی که عزیزانشان در فرقه رجوی به اسارت گرفته شده اند را بخوبی می شود دید. آخر دیگر کاسه صبرشان به سر آمده است و هیچ مانعی در برابر خود، نه می بینند و نه به رسمیت می شناسند و نه آداب دیپلماتیک به خرجشان می رود.
فراخوانهای فرار به جلو فرقه رجوی
سران فرقه مافیایی رجوی بهتر از هر کس دیگر میدانند که زمان شارلاتان بازیهایشان به سر رسیده و دیگر نمی توانند با طرح این فراخوانها ی فرار به جلو کسی را فریب بدهند! در چند ماه گذشته بطور خاص بعد از بوجود امدن شرایط اعتراضی به خاطر انتخابات ایران ؛ پدر خوانده فرقه خودش را به شکلکهای مختلف در اورد تا مدعی بشه این وسط او هم داره نقشی بازی میکند اما به صراحت دیدیم که نه تنها هیچ نقشی نداشته و مردم ایران همچنان از مزدوران و وطن فروشان و جاسوسان نفرت دارند
رجویها و شکستی دیگر
سران فرقه رجوی باید بدانند که با ایجاد موانع برای ملاقات خانواده ها با فرزندان خود و یا دعوت از جوانان برای غیر امن جلوه دادن داخل کشور در شب چهارشنبه سوری، نمی توانند هیچ جایی در بین خانواده هایی که فرزندان آنها در سازمان مخوف رجوی اسیرهستند داشته باشند واین خانواده ها خالصانه برای کشور ایران جان خود را فدا می کنند.
جدا شدن هر نفر از فرقه رجوی یک عملیات بزرگ است و شکستی برای رجویها
حال حرفی که مسعود رجوی در نشست مطرح کرده بود که آمدن هر نفر به فرقه رجوی یک عملیات بزرگ است و آن نفراتی را که با فریب و نیرنگ و به اسم کار در کشورهای خارجی به اسارتگاه اشرف کشیده بودن و زندانی کرده بودن را جز یک عملیات حساب کرد و در یک آماری مسعود رجوی به دروغ گفت: در فرقه رجوی استراتژی دروغ همیشه ان لاین کاربری ومصلحت آمیز است اگر دروغ گویی را از مسعود رجوی و مریم قجر عضدانلو بگیرند راستی چیزی برای گفتن نخواهند داشت
امسال سال آخر مجاهدین است
رجوی ریشه خودش را در ایران از سال 59 قطع کرده و دیگر نسل های دهه 60 و 70 و 80 اساساً سازمانی به نام مجاهدین نمی شناسند پس سرمایه گذاری رجوی روی انتخابات ایران که در پیام های پی درپی مشخص بود تحریم بود ولی 85%مردم شرکت کردند , و بعد از انتخابات که وضعیت در ایران کمی بغرنج شد همسرش در فرانسه هر روز پیام می داد که حکومت ایران رو به سرنگونی است و یک روز از موج سبز و روز دیگر از آقای منتظری حمایت می کرد
مجاهدین باید از گذشته درس گرفته و به حال و آینده فکر کند
باند رجوی این روز ها شیپور انتخابات عراق را به صدا درآورده طوری که قبل از سفر معاون رئیس جمهور آمریکا به عراق نتیجه ها در فرقه مشخص شده که در عراق نقش دولت مردان آمریکا تعیین کننده است. این روز ها رجوی کم حافظه شده است طوری که نشست های تشکیلاتی و ایدئولوژی و سیاسی قبلی خودش را هم به یاد نمی آورد.
مجاهدین در حال انقراض
آن زمان شما به همه نیروها کاملاً مسلط بودید طوری که کسی هم چیزی می گفت سریع آن را خاموش می کردید ولی امروز نیروها بر شما مسلط شده اند طوری که از روی فشار برای حفظ آنها نمی دانید چه کار کنید. این است آینده انقلاب و این است آینده تئوری فرقه ها , یکی زود ویکی دیر از صحنه حذف خواهد شد و خونهایی که در کمپ جاری شده است امروز به بار می نشیند و نمی گذارد شما راحت بخوابید

