جمعه, ۵ تیر , ۱۴۰۵
  • ۱۷ ژوئن ۲۰۰۳، تاریخی نامطلوب برای مجاهدین خلق 27 خرداد 1405

    در سالگرد دستگیری مریم رجوی
    ۱۷ ژوئن ۲۰۰۳، تاریخی نامطلوب برای مجاهدین خلق

    خودسوزی هواداران مجاهدین خلق در اروپا در ژوئن ۲۰۰۳ را می‌توان به بهترین شکل به عنوان ترکیبی از نمایش سیاسی افراطی، رفتار گروهی خشونت طلب و فداکاری رهبر محور مدنظر قرار داد. دو زن – ندا حسنی در لندن و صدیقه مجاوری در پاریس – پس از خودسوزی در جریان اعتراضات به دستگیری مریم رجوی […]

گردباد مرگ در تشکیلات رجوی 01 آذر 1404

به بهانه خبر درگذشت زهره بنی جمالی در کمپ اشرف 3 گردباد مرگ در تشکیلات رجوی

وضعیت اسفبار قربانیان فرقه رجوی بواقع عبرت انگیز است 24 اسفند 1390

وضعیت اسفبار قربانیان فرقه رجوی بواقع عبرت انگیز است

چهره خسته و درهم شکسته و رنجور بچه ها را دیدم بغضی گلویم را فشار داد! بمانند آوارگان فلسطینی کوله بارشان را به دوش انداخته بودند و در صفی بلند منتظر این بودند که از بازرسی بدنی نیروهای عراقی رد شوند و از زیر دیتکتور عبور کنند! کسانی که با هزار امید و آرزو دل به وعده های پوچ و بی اساس شیاد بزرگ قرن خوش کردند و حاصل عمرشان چیزی جز پشیمانی و باختن نبود!

رجوی بر سر دو راهی انتخاب بین نابودی و اضمحلال 23 اسفند 1390

رجوی بر سر دو راهی انتخاب بین نابودی و اضمحلال

اگر بخواهند از لیست سیاه تروریستی خارج شده و آمریکا آنها را به صورت رسمی بعنوان مزدور بپذیرد، می باید قرارگاه اشرف را تخلیه نمایند و این امر به این معناست که کلیه افراد اسیر در شرایطی 180 درجه متفاوت با شرایط اشرف قرار گرفته و امکان جدائی از فرقه برایشان مهیا شده و با توجه به واقعیات درون این فرقه شدت ریزش آن قدر زیاد خواهد بود که دیگر نه از تاک نشان خواهد ماند و نه از تاک نشان و دفتر این فرقه بسته خواهد شد.

بیانیه اعضای جدا شده از فرقه رجوی در پاسخ به نامه مریم رجوی به خانم کلینتون 23 اسفند 1390

بیانیه اعضای جدا شده از فرقه رجوی در پاسخ به نامه مریم رجوی به خانم کلینتون

. فرقه رجوی ازهمان روز اول انتقال 400 نفر از نیروها که اکثر آنها از میان فرماندهان رده بالا وسرسپرده انتخاب شده بودند به کمپ ترانزیت لیبرتی تبلیغات شدیدی را درخصوص شرایط مناسب کمپ وبرخوردهای نامناسب نیروهای ناظر ملل متحد و ارتش عراق آغاز کرده است. تا تلاش نماید با براه انداختن هو و جنجال که هنر ماهوی این فرقه تروریستی است از انتقال ما بقی نیروها به کمپ موقت ترانزیت (لیبرتی) جلوگیری نماید. به جزموارد یاد شده فرقه رجوی اهداف سیاسی و تشکیلاتی زیر را دنبال میکند.

ادامه جنبیدن های اشرف 23 اسفند 1390

ادامه جنبیدن های اشرف

اگر نگاهی به آن همه تبلیغات و مهمانی ها و سخنرانی ها و ولخرجی ها و… که رجوی ها و بقیه جیره خواران خارج کشوری اش برای حفظ اشرف کرده بودند بیاندازیم به خوبی به عمق ضربه کمرشکن و استراتژیکی که آنها بابت جمع شدن اسارتگاه اشرف دریافت کرده اند پی خواهیم برد و بیشتر خواهیم فهمید که رجوی ها چقدر پلید، ضعیف و بی بوته هستند و هر جا احساس کنند زور دارند قانون شکن و پیرو قانون جنگ بوده و هر کجا احساس کنند زور طرف مقابل زیاد است، زبون، ذلیل، خوار، حقیر و مطیع خواهند بود.

فراخوان برای قیام یا اثبات انزوای مطلق 23 اسفند 1390

فراخوان برای قیام یا اثبات انزوای مطلق

آنچه حائز اهمیت است اینکه در این دو ماه حتی یک مورد از حرکت اعتراضی مشاهده نشده و این نشان می دهد که پایگاه اجتماعی این فرقه نزدیک به صفر شده و آنها چقدر نزد ایرانیان منفور و منزوی هستند. فرقه ای که از یک سو با از دست دادن قرارگاه خود در عراق در حال فروپاشی کامل است و از سوی دیگر در داخل ایران هیچ پایگاهی ندارد. بی خود نیست که دیگر سرویس های اطلاعاتی غربی هم می خواهند آن ها را طرد کرده و بعد از استفاده ابزاری از آنان برعلیه ملت و دولت ایران، می خواهند آن ها را بعنوان دستمال کثیف شده دور بیاندازند

افعی درون رجوی 22 اسفند 1390

افعی درون رجوی

آمریکا حتی اگر به اندازه سیاهی لشگر هم روی رجوی و نیروهایش حساب می کرد؛ اجازه تخلیه اشرف رو نمی داد. همه این را فهمیده اند به جز شاگرد کودن کلاس. واسه همین اینقدر آشفته و پریشان و عصبی اند. این عصبانیت و سردرگمی را می توان از موضعگیری ها و بهانه جویی های مستمرشان فهمید. می گویند به کمپ لیبرتی که محل اسکان 5500 نظامی آمریکایی بوده نمی رویم؛… اما حاضریم برویم بیابانهای مرز عراق و اردن…

احتمال فروش سازمان تروریستی مجاهدین 21 اسفند 1390

احتمال فروش سازمان تروریستی مجاهدین

الان تقریبا ده سال است که مسعود ناپدید شده است. ده سال زمان کمی نیست. به هر حال مسعود یا مرده است یا رفته به یک جایی و مریم هم بعدا می رود پیش او. اینها خیلی هم پنهان کارند. یک امکان دیگر هم این است سازمان را فروخته باشند و بعید نیست مشتریانی هم داشته باشد چون به هر حال ابزاری است که هر کس بخرد می توان از از آن استفاده کند. من نمی دانم چه کسی خریده است. باید دید این سازمان به کار چه کسی می آید.

مجاهدین و تلاش برای گریز از سرنوشت محتوم 20 اسفند 1390

مجاهدین و تلاش برای گریز از سرنوشت محتوم

مجاهدین از یک سو تلاش میکنند این پیام را به مخاطبین شان بدهند که آنها میخواهند از وضعیت بد و غیر قابل تحمل کمپ موقت ترانزیت – که در تبلیغات هیستریک مجاهدین به زندان و اردوگاه کار اجباری تشبیه شده است – به مرز اردن بروند و از سوی دیگر میتواند تستی بر واقعیات انکار ناپذیری باشد که هنوز مجاهدین نمی خواهند باور کنند که شرایط، تغییر جدی کرده است و عزم جهانی بر این است که پرونده مجاهدین را به هر نحوی شده ببندند.

مخالفت دولت اردن از انتقال افراد فرقه مجاهدین به نزدیکی مرز کشورش 20 اسفند 1390

مخالفت دولت اردن از انتقال افراد فرقه مجاهدین به نزدیکی مرز کشورش

دولت اردن هم بخوبی میداند که این گروه هیچ مصرفی برایش ندارند. از اینرو به این ضرب المثل قدیمی اقتدا کردند که دوراز شتر بخواب و خواب آشفته نبین! به محض اینکه مریم رجوی پیشنهاد داده که حاضریم در یکماه اشرف را تخلیه کنیم و به کنار مرز اردن برویم ٬ مسئولین اردنی موضعگیری کردندکه مبادا این افراد را به نزدیکی ما بیآورید! در اساس هرحرف و پیشنهادی که از طرف این فرقه داده میشود را بایستی به دیده شک دید!

مشت آهنین خلق بر دهان خائنین به خلق 18 اسفند 1390

مشت آهنین خلق بر دهان خائنین به خلق

آنها با همین ذهنیت مضحک بارها درجریان توافق نامه اخراج نیروهایشان ازاشرف سنگ اندازی وبهانه جویی میکردند تا شاید ابر و باد و مه و خورشید و فلک تحولات آینده به کمکشان آید وازاین بن بست مرگبار رهایی یابند. ولی آنها یک بار دیگر بور شدند و نشان دادند تا کجا ازدرک وشناخت مردم ایران غافل و از شرایط سیاسی و اجتماعی جامعه عقب هستند این کودنهای سیاسی که به قول رهبربه سوراخ خزیده شان برای رسیدن به قدرت حاضراست حتی دامن به تن کند باز دچار آلزایمر تاریخی شدند

فرصت های اندک مجاهدین و دستپاچگی های مریم رجوی 18 اسفند 1390

فرصت های اندک مجاهدین و دستپاچگی های مریم رجوی

اگر مریم عضدانلو گریزی هم به چادرهای مرز اردن!؟ زده بی گمان حفظ تشکیلات و نیرو و حتی همان 1500 نفر عازم ایران با فرض دفع الوقت نمودن زمان تا بتواند به زعم خویش امیدهای همیشه حرام خود را برای همسفر شدن سازمان در حمله به ایران با نیروهای امریکایی و اسراییلی محک بزند. شاید این هم مصلحتی باشد که سازمان آن راهم تجربه کند چراکه گرمای عراق و مرز اردن از هم اکنون خود را بر تشکیلات واو و خمود و دلشکسته اعضای ناراضی و راضی رجوی تحمیل ساخته و شاید در یک گرفتاری غیرقابل پیش بینی سازمان را با انفجار و از هم پاشیدگی جدیدی روبرو سازد.

زلزله در اشرف! 18 اسفند 1390

زلزله در اشرف!

زلزله از 2 سال پیش با تحصن تعداد محدودی از خانواده ها در جلوی درب پادگان اشرف شروع و بالاخره در دسامبر 2011 با حضور نزدیک به 500 نفر از خانواده های اسرای اسرف، به سونامی ویرانگری تبدیل شد که اشرف را جارو کرد. البته اگر کمی به عقب برگردیم در حقیقت جداشدن تک تک بچه ها و فرار شمار قابل توجهی، زلزله را در بطن ایدئولوژی کثیف و فرقه ای رجوی آغاز کرده بود، اما با سونامی ویرانگر اخیر همه چیز در هم گره خورد و به بلوغ رسید

blank
blank
blank