نزاع در اپوزیسیون گاردین: نبرد میان مجاهدین و سلطنتطلبان در خیابانهای لندن
به بهانه خبر درگذشت زهره بنی جمالی در کمپ اشرف 3 گردباد مرگ در تشکیلات رجوی
مصاحبه با خانم بتول سلطانی در مورد آخرین وضعیت مجاهدین در عراق – قسمت چهارم
رجوی بعد از فرستادن اولین گروه که با سر و صدای زیاد تبلیغاتی هم اینکار را کرد و هر ماری هم که داشت انداخت طبق آخرین واکنش ها نیز گفت که در کمپ ترانزیت (لیبرتی) مار و افعی هست خلاصه همه اینها برای این بزرگنمائی بود که بگوید من از اشرف و همه چیز خود مایه گذاشتم حالا شما چی؟ یعنی انتظارش این بود که حداقل موضع آمریکا اعلام خروج رسمی این سازمان از لیست سازمانهای تروریستی باشد اما به نظر من رجوی بسیار اندوهگین و در حال احتضار سیاسی است برای اینکه حتی خانم کلینتون نگفت که از لیست خارج می شوند بلکه گفت بستن را ملاک تاثیر مهم در تصمیم گیری می داند.
عزم جهانی برای بستن پرونده مجاهدین
اگر جنبه های فریب و وارونه نشان دادن واقعیت ها که از شیوه های تبلیغی خاص مجاهدین است را کنار بگذاریم، تلاش و تقلای مجاهدین با هر اسم و عنوان و با هر نوع بزک و ظاهر سازی تماما در راستای حفظ و حراست از حصارهای تشکیلاتی مجاهدین به هر نحو ممکن است و اگر قبول کنیم قرارگاه اشرف با تمامی حصارهای فیزیکی و تشکیلاتی با ساختار فرقه یی، ایدئولوژی رجوی را نمایندگی میکند، موضعگیریهای اخیر مجاهدین را هم خیلی بهتر درک کرده و خواهیم فهمید که چرا رهبری مجاهدین به هر نحو ممکن با هر راه کاری که به هر نحوی از انحاء بنیادهای عقیدتی مجاهدین را زیر علامت سوال برده
عقب نشینی و اخراج مفتضحانه فرقه رجوی از سنگر استراتژیک اشرف – قسمت سوم
خروج فرقه رجوی ازاشرف یعنی مرگ استراتژی رجویهاست. رجوی بارها گفته بود که عقب نشینی از اشرف یعنی پذیرش انحلال تشکیلات.او روی حمایت امریکا و دیگرکشورهای اروپایی برای ماندن دراشرف خیلی حساب بازکرده بود.ولی علنا دید که به یک کارت سوخته تبدیل شده است.وحتی نماینده خود امریکا درعراق هم برخروج این فرقه ازاشرف تاکید کرده بودند و با رد این درخواست مریم رجوی که امریکاییها باید حفاظت اشرف را بپذیرند مشت محکمی به دهان او زد.
رو دست خوردن مریم رجوی از هیلاری
خانم کلینتون هم باین حرف اخیرش نشان داد که همینطوری وزیر امور خارجه نشده است. باین صحبت غیر رسمی از طرفی درب باغ سبز به مجاهدین نشان میدهد که اگر بچه های حرف گوش کن و خوبی باشید و زود بار و بندیلتان را جمع کرده و از اشرف خارج شدید ٬ ما هم اینرا در تصمیم گیریمان برا ی خروج شما از لیست تروریستی لحاظ میکنیم! یعنی وعده سر خرمن! صحبت اخیر وزیر امور خارجه امریکا هم بدلیل اینکه نه سند رسمی و نه تعهدی بدنبال دارد٬ شگرد دیگری برای هر چه بیشتر ضربه زدن به تشکیلات مجاهدین است.
عقب نشینی و اخراج مفتضحانه فرقه رجوی از سنگر استراتژیک اشرف – قسمت دوم
اساسا باید گفت که رجوی بنیاد و استراتژی خود را دراشرف بنا گذاشته بود.سال 65 وقتی که مبارزه چریک شهری درداخل کشورضربات مرگباری دریافت کرد و به کلی منهدم شد کشور فرانسه کلا دید که حضور مسعود و مریم رجوی در خاک فرانسه هیچ منفعت سیاسی برای آنها ندارد و کلا به دیگرسخن تاریخ مصرف وی به سرآمده. پس دست از حمایت این تروریستها برداشتند وخواهان خروج آنها ازخاک فرانسه شدند رجوی که کاملا بلحاظ استراتژی جنگ مسلحانه شهری به بن بست رسیده بود و ازآنجایی که صداقت و ظرفیت انتقاد از خود را نداشت دست به یک خودکشی دیگر زد و راه عراق را در پیش گرفت.
آقای رجوی بنگر بازی زمانه را
29 بهمن 400 نفرازهمین نسل از اسارتگاه مخوف اشرف خارج شدند تا با خود بگویند حدیث مفصل ازاین مجمل. دیگر برای رجوی بازی به پایان رسیده است پادگان اشرف فروریخت اکنون زمانه، بازی خود را به شیوه دیگری آغازکرده است. رجوی هیچگاه نمی توانست چنین روزهایی را تصور کند. آری بازی سرنوشت، که همانا بازی مرگ و اضمحلال و فروپاشی فرقه رجوی است، به نفع ایران و به زیان رجوی در جریان است، و این شروع یک طوفان است.
مجاهدینی که عامل جنایت بوده اند باید محاکمه شوند
مجاهدین می خواهند نفراتی که تحت پیگرد دستگاههای قضایی عراق هستند را ولو با مدارک جعلی بهمراه دیگر نفرات به کمپ موقت ترانزیت بفرستد. ازاینرو توجه مسئولین اینکار را به این مسئله جلب میکنم تا حق و نا حقی صورت نگیرد! کسانیکه سالیان سال باعث و عامل اینهمه جرم و جنایت بوده اند باید محاکمه و پاسخگو باشند تا بفهمند که دنیا آنطور که آنان تصور میکنند بی حساب و کتاب نیست!
خروج عناصر مجاهدین از اشرف، شکست خفت بار فرقه ی رجوی
8 سال مدام مسعود و مریم رجوی سنگ اشرف را بر سینه زدند با قاطعیت می گفتند مجاهدین از اشرف خارج نخواهند شد اما پس از 8 سال و ساختن هزاران فرسنگ خاکریز، سیم خاردار، دکل، پست نگهبانی، سیم کشی، برق کشی، نصب بلندگو برای کور کردن صدای لرزان مادران و پدران چشم انتظار عزیزانشان و فحاشی بر علیه این والدین بیگناه و چشم انتظار و فشار بر علیه خانواده های داغ دیده، اکنون اشرف مظهر پایداری شان تبدیل به طبل رسوایی شده است و اسرار نهان را واگو می کند. اکنون با آمدن گروه گروه اعضاء سازمان به موقعیت جدید کمپ موقت ترانزیت امیدی تازه برای آزادی آنان بوجود آمد
بیانیه ی فرقه مجاهدین، بیم ها و امیدها
اینکه خانم مریم عضدانلو به صراحت از انتقال افراد تحت اسارت در اشرف به اردوگاه پناهندگان در مرز اردن سخن می گوید نشانگر بن بست کامل فرقه مجاهدین است. تغییر پی در پی مواضع و سردرگمی در تحلیل شرایط برای حفظ عناصر و کادرهای تشکیلاتی و جلوگیری از فروپاشی نهایی فرقه ی ستیزه جوی مجاهدین این روزها از دغدغه ها و دلشمغولی دیگر سران مجاهدین است. براستی رهبران مجاهدین آشفته حال هستند تا حدی که به سیگنال های مثبت مقامات امریکایی از جمله خانم هیلاری کلینتون نیز به دیده شک و تردید می نگرند!!
تف سربالا بر صورت رجوی ها
پاسخ دندان شکن مشاور ویژه امریکا در امور پادگان اشرف یک تو دهنی دیگر به رجویهاست، که خفه، فضولی موقوف.شما درمقام وموضعی نیستید که حق اظهار نظر داشته باشید واصولا در کار بزرگترها دخالت نمایید.تاریخ مصرف شما دیگرتمام شده است حالا رجویهای مفلوک ازهمه جا رانده نمی دانند باید چکار کنند.اربابشان با زبان بی زبانی به آنها دستور خروج از اشرف را داده است.
تیر خلاص ایالات متحده بر پادگان اشرف
پادگان اشرف در واقع ظرف ایدئولوژیکی رجوی است. یعنی محیطی از هر حیث مناسب برای پیشبرد ایدئولوژی بیمارگونه رجوی. خصوصیات ایزوله بودن و محدود سازی این پادگان را برای بازی های سادیستی رهبر مجاهدین ایده آل ساخته است. علاوه بر دلایل حیثیتی، شاید این اصلی ترین دلیل رجوی برای حفظ اشرف به هر قیمت بوده باشد.
عاقبت مزدوری مجاهدین، فلاکت و ترس است
فرقه ای که روزگاری به دلیل اینکه مزدوری برای صدام، آمریکا و اسرائیل خریدار داشت، ادعا می کرد « تنها آلترناتیو و جانشین » برای جمهوری اسلامی است و در خارج گود لاف از توان سرنگونی می زد. امروز که دیگر با سرنگونی دیکتاتور عراق یتیم شده و تاریخ مصرفش هم تمام شده و آنقدر بی ارزش شده است که اربابانش بیشتر از پول توجیبی که بابت جاسوسی در مورد پیشرفت های علمی ایران و خوش خدمتی برای خراب جلوه دادن وضعیت داخل ایران به او می دهند

