نقاب قانونمداری چرا مجاهدین خلق به خشونت و بیقانونی روی آوردند؟
قابل توجه جمعیت اجاره ای باید به اوکراینیها در مورد گردهمایی مجاهدین خلق در پاریس هشدار داد
بازهم تکرار نمایشنامه ای صوری در پاریس به مناسبت ۶ ژانویه توسط فرقه رجوی
این فراخوان و تجمع که به اجرای نمایش نامه مضحک و تکراری شباهت دارد آن قدر مسخره و صوری برگزار می شود که دفتر مجاهدین برای پر کردن سالن اجاره ای دست به گدائی و متوسل شدن به افراد از هر نِِژاد و رنگی و تابعیتی می زند به طوری که افراد سیاه پوست و غیر ایرانی و افراد کارتن خواب را اجیر می کند تا سالن را پر شده نمایش دهد.
افشاگری شهروند فلسطینی از ویلپنت پاریس
خانم نجات بوبکر در ادامه می گوید: «مجاهدین از من خواستند که بیایم به پاریس، آنها به من قول دادند که تمامی امکانات سفر را حل و فصل می کنند و سعی خواهند کرد که در این سفر یک هفته ای به من خوش بگذرد. من نیز با همان هدفی که گفتم به پاریس آمدم.»
فراخوان فرقه مجاهدین برای گرامی داشت سالروز خشونت و ترور در ویلپنت پاریس
فرقه رجوی طی فراخوانی اعلام کرده در تاریخ ۲۷ ژوین می خواهد بار دیگر در ویلپنت پاریس سالروز خشونت و ترور را گرامی بدارد و گفته که می خواهد هزار اشرف بسازد قرار است شخصیت های برجسته که شما بخوانید لابی های صهیونیستی در این خیمه شب بازی سخنرانی کنند
نمایشنامه تکراری سی و پنج ساله
عده کمی که دارای شناسنامه ایرانی می باشند و تعدادی از اتباع افغانی و تاجیک، تعدادی روس و دانشجویانی که از آنان توسط ایمیل با وعده گردش در پاریس و پول توجیبی و خردو خوراک و هتل پنج ستاره به این نمایشنامه سرازیرشده اند که البته این دانشجویان روحشان از ماهیت پلید این فرقه تروریستی خبر ندارد و در نهایت تعدادی آفریقائی که درجامعه اروپا دست بالا را در پخش مواد مخدر دارند
تکرار مضحکه ویلپنت پاریس ازسوی رجویها
در این ایام نیز45 روز زودتراز موید مقرر فراخوان صادرکرده تا گردهمایی باشکوهترازقبل با مشارکت دانشجویان یونانی و رومانی مشتاق سفر به فرانسه , گدا و گشنه های افریقای جنوبی , آواره های ایرانی وخارجی مقیم کمپ های پناهندگی در انتظار دریافت اقامت و همچنین نمایندگان و سناتورهای بازنشسته و رشوه بگیرغربی و ایضا اروپایی و…داشته باشد و متعاقب آن باد به غبغب انداخته و اعلام کند که در گردهمایی امسال ویلپنت پاریس 200000 ایرانی هوادار مقاومت حضور فعال داشته
فرقه رجوی به دنبال سیاهی لشکر خارجی برای شوی ژوئنی امسالش!!
یک جوان تونسی دوست من در این مرکز بعد از اینکه تلفنش با یک هموطن خود که در آن مرتب صحبت از مجاهدین و مریم رجوی و تجمع و مقدار پول و تعداد نفرات می رفت به پایان رسید پیشم آمد و گفت: واقعا این سازمان مجاهدین دوستان سابق شما (سران فرقۀ رجوی) این قدر نزد ایرانیان خراب شده اند که ما عربهای آفریقا را آن هم با پول و نه اعتقاد برای گردهمایی شان دعوت می کنند؟!
بسیچ نیرویی فرقه رجوی برای خیمه شب بازی با اسمی پرطمطراق در پاریس
دستگاه تبلیغاتی فرقه این روزها با یک بسیج گسترده در صدد جمع اوری سیاهی لشکراست. وبا ایجاد یک تور واهی در پاریس عده ای را فریب داده ودر سالن کذایی که الان در حال اماده کردن ان هستند گرد اورد تا به سخنان گهر بار مریم قجر و تعدادی ژنرال پیر و پاتال وچند دوجین سخنران که با دلار و یورو نطق شان را ایراد می کنند گوش کنند.
صدای شوم جغد و توهمات فیل آبی
بدون شک خداوندی که شما به آن اعتقاد دارید از این تعریف، تمجید و چاپلوسی های دغلکارانه شما از این موجود دیو سیرت، زشت سیما و خونخوار با اطلاع شده و مطمئن باشید که دیر و یا زود جزایش را پس خواهید داد.هر آن مزدی که از او گرفتید به مانند زهر ماری خواهد گردید که پس از فرو دادن به حدی جگرهایتان را لخته لخته خواهد نمود که خون بالا بیاورید.
جوامع ایرانیان خارج از کشور یا عوامل جیره خوار
تمام این کارها و راه اندازی این شوهای مسخره و به کار گیری جیره خواران غربی و چماقداران خود در اروپا در همین راستا می باشد چرا که می داند وقتی نیروهای پیر و پاتال فرقه از عراق خارج شوند دیگر کسی برایش تره خورد نمی کند به همین خاطر از هم اکنون رجوی ها سعی دارند با این فریبکاری به حیات ننگین خود ادامه دهند.
مریم رجوی، «نمایشهای اروپایی» و «ریزش و رانش» چند ساله نیرو
نگاهی اجمالی به موقعیت و شرایط درون و برون تشکیلاتی مجاهدین بخوبی نمایانگر این واقعیت است که رهبران این فرقه بشدت با پدیده «ریزش نیرو» مواجه بوده اند که به موازات آن، تلفات شدید ناشی از حمله به اشرف و لیبرتی نیز به طور مضاعف ضربات سنگینی را به پیکر مجاهدین وارد کرده است.
توطئه اخیر استرون استیونسون و مجاهدین خلق (فرقه رجوی) هم شکست خورد
استیونسون سالهاست که متهم به دریافت مستمری و رشوه و در کنار آن گرفتن دستور از سازمان مجاهدین خلق ایران (فرقه رجوی) است. وی در قبال این مبالغ با سوء استفاده از موقعیت خود در پارلمان اروپا و تولید ادعاهای ساختگی، برنامه های مشخصی را علیه دولت عراق و در جهت دامن زدن به درگیری های درونی عراق به اجرا در می آورد.
نشست تشکیلاتی فرقه رجوی درخارج تحت عنوان “کنوانسیون ایرانیان مقیم خارج”
واقعیت این است که تکرار خیمه شب بازیهای بی نتیجه رجوی ها درخارج که اینبارهم تحت عنوان به اصطلاح”کنواسیون ایرانیان مقیم خارج” و با سس تجدید عهد برای سرنگونی موهوم!!همراه با ژست های ابلهانه مریم قجر و با صرف هزینه های سرسام آور در حالی صورت گرفت، که چیزی حدود 3000 نفر از اسیران دربند رجوی ها در کشورعراق در بدترین شرایط روحی و جسمی بسر می برند

