شکنجه گرانی که دیر معرفی شدند
فهرست شکنجه گران فعال در سه زندان این گروه در ارتباط با اسرای جنگی ایرانی و اعضای مجاهدین که خواستار ترک اردوگاه اشرف بودند، اکنون به فراگیر ترین موضوع خبری رسانه ها و فضای مجازی درباره این گروه تبدیل شده است. براساس اطلاعات انتشار یافته، شکنجه گران اصلی پادگان اشرف، مهدی ابریشمچی با نام مستعار شریف، پرویز کریمیان با نام مستعار جهانگیر، عبدالوهاب امیری با نام مستعار افشین، علی اکبر انباز با نام مستعار یوسف و حسین ابریشمچی با نام مستعار حسین ابر، بودند.
رجوی جان برادر دیگرم اسماعیل اسدی را هم به خطر انداخت
خانواده ما برنامه اعتصاب غذایی که به دستور رجوی و همسر خارجه نشینش برای اسیران باقی مانده در لیبرتی تدارک دیده شده را محکوم می کند و یقین داریم که رجوی علاوه بر شستشوی مغزی برادرم حال قصد دارد با سوءاستفاده ازاحساسات برادرانه وعاطفی او نسبت به کشته شدن برادرش دراشرف، وی را هم دربرنامه ی اعتصاب غذا درلیبرتی به کشتن دهد.
گفتگو با آقای علی خاتمی عضو جداشده مجاهدین ـ قسمت اول
با انقلاب بطور صوری و شکلی برخورد می کردم نه تنها من بلکه تمام کسانی که می شناختم چرا که سران فرقه تلاش می کردند با بحث های مثلا (جیم می دهد شیطان رجیم) یا مزخرفات دیگه که من قبول نداشتم تمام بدبختی ها رو بجان می خریدم چرا که از دنیای بیرون از اشرف و تشکیلات رجوی خبری نداشتم و ترسی که روزانه به ما القاء می شد به این شکل با تشکیلات کنار آمدم.
فرار ۱۷ نفر از اعضای فریب خورده مجاهدین از کمپ ترانزیت
یک منبع آگاه گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 17 نفر از اعضای فریب خورده گروه تروریستی مجاهدین از کمپ موقت و ترانزیتی لیبرتی در کنار فرودگاه بین المللی بغداد گریخته اند. وی گفت: این شمار اعضای خارج شده از فرقه تروریستی رجوی از اعضای قدیمی و تشکیلاتی این گروه سراسر فریب هستند.
مسئول اصلی جان اسرای مستقر در لیبرتی، مسعود رجوی است!
اینهمه اصرار برای تداوم حضور در کشوری که امنیت ساکنان خودش نیز در معرض خطر است، برای چیست؟ از بین رفتن افرادی که دهه ها در اسارت بودند و گنجینه ی اسرار رجوی هستند که باید کشته شده و حفظ اسرار گردد؟ بخصوص اینکه پیر وفرتوت شده و از کارآیی نظامی افتاده اند و بعلت کم سوادی حیرت انگیزشان، مبلغان خوبی برای فرقه نخواهند بود؟ اینها سئوالاتی است که رهبران فرقه باید جواب بدهند و ما بعنوان اعضا و حامی خانواده های این اسرا، همواره سئوالات بیشتر و بیشتری دراین مورد خواهیم داشت و مطرح خواهیم نمود!
حقایق پشت پرده خیمه شب بازی اعتصاب غذا درلیبرتی
یوسف جرفی: خود مسئله مفقود شدن این هفت نفر خیلی مشکوک است.چگونه ممکن است که هفت نفر از بالاترین فرماندهان، که ما همگی آنها را بخوبی می شناسیم درجریان چنین درگیری هایی به یکباره ناپدید شوند و بدون هیچگونه مقاومتی خود را دست بسته در اختیار مهاجمان قرار دهند؟ درحالیکه سران این فرقه می گویند که تمامی قربانیان ابتدا به اسارت درآمده وبعد به قتل رسیده اند وخیلی از کشته شدگان تحت مسئولیت این 7 نفر بودند.
شکست سازمان در اشرف و اعتصاب غذا در لیبرتی
اعتصاب غذا به این خاطر شروع شد که مسئولین سازمان می گفتند اگر ما بر سر ۷ گروگان خود کوتاه بیایم و اشرف را هم از دست دادیم پس قدم بعدی در همین لیبرتی است و بزودی نوبت ما مسئولین سازمان خواهد رسید و اعتصاب غذا بعنوان یک سلاح در برابر حمله بعدی در نظر گرفته شد و از همه اعضای سازمان خواسته شد در اعتصاب غذا فعالانه شرکت کنند و تعداد زیادی از اعضای سازمان که تعهد برای اعتصاب غذا نداده بودند را در یک نشست جمعی که گذاشتند آنان را وادار کردند تعهد را امضاء کنند و از همه دوباره خواسته شد هر مشکل یا هر تضادی که در لیبرتی دارند را کنار بگذارند.
دخیل بستن مریم قجر به جنگ طلبان غربی جهت سرنگونی
بعد از سرنگونی صدام هیچ وقت رجوی حاضر نشد استراتژی و تاکتیک سازمان را شرح دهد. وقتی دیگر سلاحی در کار نیست چه خطی را باید در پیش گرفت تا سرنگونی خیالی وی محقق شود. وی خوب می دانست که اگر وارد این مسائل شود باید روی گذشته خود و سازمانش خاک پاشیده و اعتراف کند که سیاست قبلی اش اشتباه بوده و به خیلی از سئوالات دیگر باید جواب می داد ولی آنها راه دیگری در پیش گرفتند که همانا همکاری با غرب و جاسوسی بوده
چرا مجاهدین با کمیته تحقیق همکاری نمی کنند؟
عدم همکاری مجاهدین با کمیته تحقیق این دیدگاه را تقویت می کند که حوادث شبانه دهم شهریور سناریوی رهبران فرقه برای خذف عناصر مسئله دار داخلی و در عین حال خلق سوژه مناسب برای تبلیغایت و مظلوم نمایی این گروه بوده است.حیدرالعقیلی از جمله کسانی است که چنین احتمالی را مطرح میکند. به گفته وی” این احتمال هم هست که این مسئله بخاطر مخالفتهای داخلی بوجود آمده باشد و حمله کنندگان از داخل خود کمپ بوده باشند.
پیروزی! مریم رجوی در کارزار جهانی! و پایان اعتصاب غذا
مریم رجوی از دومین ماه بازی اعتصاب غذا، وارد یک بحران عمیق گردید که نه می توانست به این بازی ادامه دهد و نه قادر بود شکست خود را پذیرا شود. وی مدعی شده بود که اعتصاب غذا تا رهایی 7 مفقود ادامه خواهد داشت اما نه تنها خبری از مفقودین نشد که این بازی هم لو می رفت و رسوایی بیشتری برایش بدنبال داشت.
اعلام پیروزی مضحک برای بیرون آمدن از باتلاق اعتصاب غذا!!
روشن است که برای پایان دادن به بن بست رهبری مفلوک فرقه در رابطه با اعتصاب غذا مریم قجر دست به دامان خوان گارسه وکیل متکدی و آویزان چندین ساله شان در پروندۀ قدیمی دادگاه اسپانیا شده که ترا خدا یک قول شفاهی ولو الکی هم شده از یک قاضی این دادگاه بگیر تا با یک سرو صدای همیشگی پیروزیهای آبکی بتوانیم حد اقل با ظاهری آبرومندانه!! از این مخمصه و باتلاق اعتصاب غذای بی نتیجه که شکر بدی خوردیم شروع کردیم بیرون بیاییم.
مریم قجر و سران فرقه مافیایی رجوی با خفت شکست خوردند
مریم قجر و سران فرقه به دنبال راهی هستند تا اعتصاب غذا را تمام کنند وطبق معمول و عادت همیشگی که رجوی بعد ازهر شکست فیلی هوا می کند اینبار هم مریم قجر با هوا کردن فیل جدیدی بنام دادگاه اسپانیا پایان نمایش اعتصاب غذا را اعلام کرد.با پایان یافتن اعتصاب غذای کاذب به دستور مریم قجر ثابت شد دستور شروع اعتصاب غذای دروغین هم توسط همین مریم قجر صادر شده بود.

